Gå til innhold

Vegasus prøver på et søsken :)


vegasus

Anbefalte innlegg

7+1 👶🏻
 

Litt stille fra meg her. Det blir hektiske dager med en 1,5-åring i hus. ☺️  
Jeg er en del mer kvalm nå enn jeg var sist, og kastet opp første gang i dag. Passet jo fint at jeg begynte å kaste opp i det mannen dro av gårde på jobb da, og jeg ble alene med 1,5-åringen 🥴 Men heldigvis kan mamma komme en tur og hjelpe meg etter jobb, så om ca 1 time kan jeg bare slappe av igjen. Det blir godt, får så innmari dårlig samvittighet for guttungen når jeg er så dårlig form og orker så lite. Håper formen snur snart og blir bedre ☺️ 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

8+6 👶🏻

Måtte prøve doppleren, og fant hjertelyd! 160 bpm! 😍

Veldig koselig at mannen var her og fikk høre det han også. 🥰 

Ellers har formen vært mye kvalm. De to første ukene av ferien min gikk med til å være omtrent sengeliggende, og få avlastning med guttungen så mye som mulig 😔 Men så oppdaget jeg seaband, og de funker jo faktisk! Så den siste ferieuka mi har jeg vært masse med guttungen og vi har kosa oss med hjemmeferie 🥰 

Nå er det mannen sin tur til å ha ferie, og jeg skal på jobb på mandag. Spent på hvordan det går, kjenner jeg gjerne skulle hatt én uke til med ferie. Men sånn vil det alltid føles. 😋 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

13+0 🤰
 

Endelig over i andre trimester, og formen ser ut til å smått begynne å bli bedre ☺️ 
Har vært så innmari avslappet til alt dette svangerskapet så langt, så jeg har faktisk først utsatt og så glemt å bestille time hos lege/jordmor. 🤭 

Skal prøve å få rotet meg til å bestille time nå til uka, men jeg har ikke tid til noe time før uke 35 nå da. 🙈 Så da satser jeg på å få bestilt meg en privat TUL en ettermiddag i mellomtiden. Kanskje vi får vite kjønn på den? 🥰

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
vegasus skrev (På 14.8.2022 den 12.35):

13+0 🤰
 

Endelig over i andre trimester, og formen ser ut til å smått begynne å bli bedre ☺️ 
Har vært så innmari avslappet til alt dette svangerskapet så langt, så jeg har faktisk først utsatt og så glemt å bestille time hos lege/jordmor. 🤭 

Skal prøve å få rotet meg til å bestille time nå til uka, men jeg har ikke tid til noe time før uke 35 nå da. 🙈 Så da satser jeg på å få bestilt meg en privat TUL en ettermiddag i mellomtiden. Kanskje vi får vite kjønn på den? 🥰

 

Ååå, tenk at du er i andre trimester allerede! Blir spennende å se hva dere får denne gangen 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...