Gå til innhold

Alle gode ting er kanskje tre?

FruFiolett

Anbefalte innlegg

Blæh, SD15, og fortsatt ingen tegn til positiv EL-test🤔 Måtte sjekke litt bakover i appen min, og det har stort sett vært positiv test enten SD15 eller 16 (ikke 14 og 15 som jeg har tenkt at det var), så håper enda at det skal skje noe på test-fronten imorgen🤞🏼 Begynner å lure litt på om jeg enten ikke får EL av Letrozol lenger, etter å ha gått på det i såpass mange måneder (?), eller om det skjedde ett eller annet med systemet da jeg hadde det smerteanfallet🤔 Skal til gynekologen onsdag om en uke, så hvis jeg ikke får positiv test i løpet av de nærmeste par dagene så skal jeg ta det opp med han. Men, krysser fortsatt fingrene for imorgen🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SD16, og idag har jeg svidd av pinlig mange EL-tester😱 Men, ingen av dem er i nærheten av å være positive, så jeg er skikkelig skuffa og lei. Noen av de jeg har tatt idag er helt hvite, andre har tydelig strek, men allikevel laaaangt fra positive. Jeg skal gi det én dag til og håpe at testene er positive imorgen, men hvis ikke må jeg vel snart bare innse at det ikke ble noen eggløsning denne måneden🙄😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD22, og det ble aldri noen tegn til EL. Testene ble aldri noe sterkere, enda jeg tok test sikkert annenhver time😳 Forstår det bare ikke faktisk😔 Det blir derfor ingen dpo denne runden, og jeg aner jo heller ikke når mensen kommer. Skal til gynekologen på onsdag for sjekk ift det smerteanfallet jeg hadde, så får høre da om både manglende EL, Letrozol og alt sammen. Håper virkelig på noen gode svar, og at det ikke har skjedd ett eller annet avgjørende for prøvingen🤞🏼

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD26, ingen tegn til mensen enda, så jeg venter spent på når den skal dukke opp. Satser stort på mandag🤞🏼

Jeg var hos gynekologen på onsdag, og han var sikker på at det var en cyste som hadde sprukket. Ikke uvanlig visstnok😅 Fikk også snakket med han om Letrozol, og han ga meg bare beskjed om å ta dobbel dose neste syklus for å se om jeg slo ut på EL-tester da, og hvis ja, så var det bare å fortsette med det. Så enkelt og greit, men i ettertid har jeg vært usikker på om det øker sjansen for å slippe to egg? 🤔 Sist ble jeg jo faktisk gravid med to-eggede tvillinger på enkel dose, selv om han den gang insisterte på at det ikke hadde noe med Letrozol å gjøre, og var helt tilfeldig. Ekstra usikker på det nå kjenner jeg, for jeg har jo ekstremt lyst til å bli gravid, men samtidig er det jo ikke helt optimalt med to😬 Men, jeg kommer jo til å ta dobbel dose selvfølgelig😬❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD31, og fortsatt ingen tegn til mensen. Det bekrefter jo bare at jeg ikke har hatt EL, så det gjør meg egentlig enda tryggere på at det er lurt med dobbel dose Letrozol neste runde. Hadde bare vært kjekt å komme igang med neste runde da😅🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD35, og det ventes fortsatt🙄 Begynner å bli litt utålmodig nå faktisk, og det er mest fordi mannen reiser bort med jobben 15.mars og blir borte en hel uke (😱), og det hadde vi jo egentlig god margin på ift EL, men det spøker jo litt for deg akkurat nå🤔 Må ha mensen enten idag, imorgen eller tirsdag hvis vi skal rekke prøving før han drar, og det er foreløpig ingen tegn🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at du har måttet gå så lenge og vente på TR denne gangen.. Så utrolig frustrerende. Og skjønner det stresser litt ift el neste syklus når mannen skal bort.. Håper det ordner seg greit fordom 🤞🤞🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillrex skrev (På 27.2.2023 den 15.25):

Så kjedelig at du har måttet gå så lenge og vente på TR denne gangen.. Så utrolig frustrerende. Og skjønner det stresser litt ift el neste syklus når mannen skal bort.. Håper det ordner seg greit fordom 🤞🤞🤞

Takk! Ja, det har vært noen litt frustrerende dager faktisk!😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD1 - endelig. Dessverre blir det full kræsj med mannens jobbreise siden EL nå er antatt å bli 16.mars, og han drar 15.🙄 Har ingen som helst tro på at eventuelle svømmere fra 14.mars overlever flere dager i påvente av et egg, så det blir på ingen måte en fullverdig prøveperiode. Men ok, jeg får ikke gjort noe som helst med det. Det var jo litt fristende å be mannen bli hjemme, men det er på ingen måte aktuelt altså! Vi hopper jo da i tillegg over den pp som hadde gitt et desemberbarn, så jeg finner litt trøst i det også. Jeg får i alle fall testet ut om dobbel dose Letrozol har noe for seg, og satser på at det ender med positiv EL-test! 🤞🏼💪🏼

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD3, og jeg har startet med dobbel dose Letrozol, og forventet EL er da altså rundt 16.mars. Jeg syns alltid det er så motiverende når mensen er over, for da er det liksom ikke så mange dagene til jeg skal begynne EL-testingen, men det er jo ikke like spennende nå. Jeg kan heller ikke tenke min faste tanke om at dette kaaaanskje er siste mensen på leeeenge heller, for ja, nå vet jeg jo at det må bli minst en mens til🙄 Håper disse ukene går fort! 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

SD13, men fortsatt negative EL-tester. Sterkere strek idag enn igår, men langt fra positive enda. Antar kanskje torsdag eller fredag? Vi får se🤔 Håper jo veldig på en positiv test denne runden siden det er første gang med dobbel Letrozol! 🤞🏼 Mannen reiser bort imorgen tidlig og blir borte en uke, og selv om vi legger inn aksjer idag så har jeg på ingen måte troa på at de skal overleve i flere dager - de svømmerne er jo av laber forfatning allerede, jeg ser for meg at de også har relativt kort levetid. Men dette har jeg avfunnet meg med, den reisen får vi ikke flyttet, så sånn er det. La oss heller håpe dobbel dose funker, så vi er klar til april🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD14, og positiv EL-test! Hurra! Da funket det i alle fall med dobbel dose Letrozol! Har fortsatt ikke forventning om at jeg blir gravid denne perioden, men er bare veldig fornøyd med positiv test! Håper det går fort frem til neste prøveperiode nå🤞🏼

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for positiv test! Håper på en til positiv test her om noen dager jeg 😁🤞🤞 Satser på at det er noen svømmere som holder ut løpet 🤞😁

Endret av Lillrex
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

SD29, og nå venter jeg veeeeldig på mensen! 15 dager siden positiv EL-test, så det bør komme idag eller imorgen! Er så innmari klar for å starte med en ordentlig prøveperiode igjen! 💪🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD2! Hurra! Mensen kom igår, så nå er vi igang igjen👏🏼 Jeg er veldig spent, håper jo at dobbel dose Letrozol skal gjøre underverker. Mannen er mer skeptisk, og har nok begynt å miste litt troen tror jeg - og begynner også å slå seg til ro med at det bare blir oss fire. «Bare», for ja, det er jo mer enn bra nok selvfølgelig❤️ Jeg håper fortsatt at vi skal få det til med én til, og det er mulig jeg er naiv på det, men jeg vil fortsatt gi det et skikkelig forsøk med noen runder prøving til🤞🏼 Håper det går🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

SD12, og jeg har sykt mye EL-slim! Spent på testingen i dagene fremover nå - appen min sier EL på fredag, men jeg håper virkelig at det blir positiv test på fredag og da EL ca på lørdag ettersom mannen er borte på fredag! Håper virkelig vi kan satse på aksjer dagen etter positiv test, jeg har en tanke om at det er det beste🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 eller 2 dpo! Alltid litt usikker på når jeg skal regne fra🤔 Positiv EL-test torsdag kveld, og aksjer lagt inn igår kveld, altså dagen etter den positive testen. Mannen kom seeeent hjem, men såpass ivrig som jeg er så ofret jeg noen timer søvn og ventet på han☺️ Håper det var verdt det🤔 Tenk om det faktisk går da!!🤞🏼

Endret av FruFiolett
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo - hvis jeg regner fra positiv EL-test! Og jeg er allerede utålmodig. Kan bli noen lange dager frem til IKM! Forrige syklus fikk jeg mensen 16 dager etter positiv EL-test, og tenker jo at det er veldig lenge, men hvis det samme gjelder denne syklusen, skal mensen komme (eller helst ikke komme selvfølgelig!) den 29.april. 11 dager igjen enda. Men jeg kjenner meg selv, jeg kommer jo til å gå på en testesmell🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo og blendahvit graviditetstest. Neida, alt håp er ikke ute før mensen kommer, men jeg har på ingen måte troa. Kjenner ikke et eneste symptom, testen var liksom så lysende hvit, det føles ikke på noen måte som om det har klaffet. Æsj altså 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo, og fortsatt helt negativ test. Nå gidder jeg ikke teste mer, nå venter jeg bare mensen en av de nærmeste dagene. Så skal jeg heller prøve å omstille meg til enda en prøveperiode…

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...