Tussi2018 Skrevet 12. juli 2022 #301 Skrevet 12. juli 2022 Newbee skrev (På 11.7.2022 den 9.23): Fikk positiv digital test i helgen, andre runde på letrozol🙏 Nå prøver jeg å stresse ned og krysser alt jeg har for at spiren sitter hele veien❤️🥰 Gratulerer så masse 🥰 krysser fingrene for deg!
Tussi2018 Skrevet 12. juli 2022 #302 Skrevet 12. juli 2022 Amatariel skrev (12 timer siden): Hver dag har jeg tatt én sånn billig-strimmel Ja jeg måtte bla tilbake og se på dine innlegg. Veldig gøy å se hvordan det gikk fra sterk strek til ingenting til å bli strek igjen! Jeg tok en på dag 7 og en dag 8 og begge de var blanke, nå har jeg reiste på en liten hyttetur uten å ha med tester 😬
elinoooor Skrevet 13. juli 2022 #303 Skrevet 13. juli 2022 (endret) Hei jenter! Er på cd 18 i dag. Fikk denne igår kveld når jeg kom hjem CD17 - kjente små stikk på høyre side når vi kjørte hjem igår Tok denne i dag cd 18 og styrken begynner å synke. Endret 13. juli 2022 av elinoooor
lyskrone Skrevet 13. juli 2022 #304 Skrevet 13. juli 2022 elinoooor skrev (1 time siden): Hei jenter! Er på cd 18 i dag. Fikk denne igår kveld når jeg kom hjem CD17 - kjente små stikk på høyre side når vi kjørte hjem igår Tok denne i dag cd 18 og styrken begynner å synke. Ja da er det bare å kjøre på🤞🏻🥰 Jeg har fått enormt med eggløsningsslim i dag, så tror jeg har en veldig sein eggløsning 🙈
elinoooor Skrevet 13. juli 2022 #305 Skrevet 13. juli 2022 lyskrone skrev (54 minutter siden): Ja da er det bare å kjøre på🤞🏻🥰 Jeg har fått enormt med eggløsningsslim i dag, så tror jeg har en veldig sein eggløsning 🙈 Ja, langt inn askjer annen hver dag nå siden cd 13 - Hvilken cd er du på i dag?🙈 Siden igår (tror jeg) begynte eggløsningsslim å forsvinne, ble litt mer lotion utflod (sorry detaljer) 🙈
lyskrone Skrevet 13. juli 2022 #306 Skrevet 13. juli 2022 elinoooor skrev (49 minutter siden): Ja, langt inn askjer annen hver dag nå siden cd 13 - Hvilken cd er du på i dag?🙈 Siden igår (tror jeg) begynte eggløsningsslim å forsvinne, ble litt mer lotion utflod (sorry detaljer) 🙈 Jeg hadde første dag i mens den 1 Juni🙈 Så da blir det dag 43😂 Har ikke fått mens enda, så vi får bare legge inn aksjer annen hver dag frem til den eventuelt kommer 🙈 Her er det eggehvit og det kan strekkes, det går heller ikke inn i papiret 😂
elinoooor Skrevet 13. juli 2022 #307 Skrevet 13. juli 2022 lyskrone skrev (9 minutter siden): Jeg hadde første dag i mens den 1 Juni🙈 Så da blir det dag 43😂 Har ikke fått mens enda, så vi får bare legge inn aksjer annen hver dag frem til den eventuelt kommer 🙈 Her er det eggehvit og det kan strekkes, det går heller ikke inn i papiret 😂 Det er jo positivt !❤️ krysser 🤞🏼🤞🏼 Men er ikke akkurat klok på dette enda, hva er egentlig det eggløsningsslimet? er det når EL er ? eller før?
Laura80 Skrevet 13. juli 2022 #308 Skrevet 13. juli 2022 elinoooor skrev (2 timer siden): Det er jo positivt !❤️ krysser 🤞🏼🤞🏼 Men er ikke akkurat klok på dette enda, hva er egentlig det eggløsningsslimet? er det når EL er ? eller før? Stort sett i dagene før 1
elinoooor Skrevet 13. juli 2022 #309 Skrevet 13. juli 2022 Laura80 skrev (34 minutter siden): Stort sett i dagene før Takk for svar, da regner jeg med at EL har vært og jeg kan si at jeg går inn i DPO da?🙈 Tok EL- test iste men den var lik som i dag tidligere. + at EL-slimet forsvant igår (CD17) så CD16 var siste dag med dette eggløsningsslimet🙄❤️ Vi har lagt inn aksjer CD14, CD16, CD18 Vil teste for EL- imorgen også så jeg er sikker på at den synker🙈
Tussi2018 Skrevet 14. juli 2022 #310 Skrevet 14. juli 2022 elinoooor skrev (15 timer siden): Hei jenter! Er på cd 18 i dag. Fikk denne igår kveld når jeg kom hjem CD17 - kjente små stikk på høyre side når vi kjørte hjem igår Tok denne i dag cd 18 og styrken begynner å synke. Så gøy! Vil tro du har hatt el ja 🤗 Har du tatt blodprøve for å sjekke at el har vært før? Det gjorde jeg i starten da jeg brukte letrozol forrige gang. For å se om det faktisk gav el. Da fikk man vite ca dag 😅
elinoooor Skrevet 14. juli 2022 #311 Skrevet 14. juli 2022 Tussi2018 skrev (3 timer siden): Så gøy! Vil tro du har hatt el ja 🤗 Har du tatt blodprøve for å sjekke at el har vært før? Det gjorde jeg i starten da jeg brukte letrozol forrige gang. For å se om det faktisk gav el. Da fikk man vite ca dag 😅 Nei tar ikke blodprøve, regner med at det funket i og med at jeg fikk EL av enkel dose første gang som endte i kjemisk🙄 Og tegnene jeg har rundt el❤️ tok denne i dag
Tussi2018 Skrevet 14. juli 2022 #312 Skrevet 14. juli 2022 elinoooor skrev (3 timer siden): Nei tar ikke blodprøve, regner med at det funket i og med at jeg fikk EL av enkel dose første gang som endte i kjemisk🙄 Og tegnene jeg har rundt el❤️ tok denne i dag Ja, da vet du at det fungerer 😊 er jo styr å gå å ta de blodprøvene. Jeg gjør det nok neste gang for å se at jeg faktisk har el, men jeg har ikke ganske tydelige symptomer nå. Forrige gang hadde jeg ikke el av meg selv før letrozol. blir spennende for den de neste ukene da 😍🤞🏻
elinoooor Skrevet 14. juli 2022 #313 Skrevet 14. juli 2022 @Tussi2018 ja, jeg HATER og mener virkelig HATER blodprøver😂 Vil helst ikke ta det mer enn nødvendig. Blir veldig svimmel og kvalm av det🙄 Tror det kan ha med at jeg har litt «trumer» ved at de ikke alltid finner blodårene mine, er som om de «hopper» vekk som de sier😂 og da må jeg stikke flere ganger eller komme inn igjen dagen etterpå for å prøve igjen😩 Så sitter å ber og håper at de klarer å finne blodårene hvergang jeg sitter der Dagene nå før EL har jeg vært kvalm, ømme bryster og eggløsningsslim. Så krysser for at jeg har EL❤️ Hvor er du i løypa nå?🥰
Tussi2018 Skrevet 14. juli 2022 #314 Skrevet 14. juli 2022 elinoooor skrev (1 time siden): @Tussi2018 ja, jeg HATER og mener virkelig HATER blodprøver😂 Vil helst ikke ta det mer enn nødvendig. Blir veldig svimmel og kvalm av det🙄 Tror det kan ha med at jeg har litt «trumer» ved at de ikke alltid finner blodårene mine, er som om de «hopper» vekk som de sier😂 og da må jeg stikke flere ganger eller komme inn igjen dagen etterpå for å prøve igjen😩 Så sitter å ber og håper at de klarer å finne blodårene hvergang jeg sitter der Dagene nå før EL har jeg vært kvalm, ømme bryster og eggløsningsslim. Så krysser for at jeg har EL❤️ Hvor er du i løypa nå?🥰 Off så grusomt! Det har skjedd med meg et par ganger og jeg blir også veldig kvalm da 🙈 så ja skjønner at du vil unngå det dersom det skjer hver gang! Jeg har bare små stikk i magen/murringer og slim. Ser jeg skrev feil isted. Skulle stå at nå har jeg ganske tydelige symptom 😊 Jeg er på CD 29. hadde litt blodslim i går så tenker egentlig at mensen melder sin ankomst snart. Gyn mente jeg skulle ha en 32 dagers syklus denne mnd.
elinoooor Skrevet 14. juli 2022 #315 Skrevet 14. juli 2022 @Tussi2018 det blodslimet kan ikke være festeblødning da?🙈
Tussi2018 Skrevet 14. juli 2022 #316 Skrevet 14. juli 2022 elinoooor skrev (1 time siden): @Tussi2018 det blodslimet kan ikke være festeblødning da?🙈 Så lenge etter el? Har ingen erfaring med festeblødning, men har jo lest om folk som opplever det 🤭 Jeg håper jo helt til mensen kommer, men tenker at det var ganske små sjanser denne mnd. Gyn sa at livmorslimhinnen var ganske tynn, og forrige gang jeg ble gravid hjalp letrozol veldig til med å gjøre den tykkere 😊 så jeg er veldig forventningsfull til neste syklus 🤞🏻
elinoooor Skrevet 14. juli 2022 #317 Skrevet 14. juli 2022 @Tussi2018forstår, har ikke noe erfaringer med festeblødning MEN jeg har lest veldig mye på det. Virker som den kan komme tidlig og seint i syklusen, har virkelig ikke blitt noe særlig klok på festeblødning siden det er så mange variasjoner når folk har fått dette❤️ Krysser for at spiren sitter snart hos deg! Veldig spennende å følge med👶🏼
Tussi2018 Skrevet 14. juli 2022 #318 Skrevet 14. juli 2022 elinoooor skrev (9 minutter siden): @Tussi2018forstår, har ikke noe erfaringer med festeblødning MEN jeg har lest veldig mye på det. Virker som den kan komme tidlig og seint i syklusen, har virkelig ikke blitt noe særlig klok på festeblødning siden det er så mange variasjoner når folk har fått dette❤️ Krysser for at spiren sitter snart hos deg! Veldig spennende å følge med👶🏼 Et kjapt googlesøk sier 10-14 dager etter befrutkning. Jeg er vel ca på dag 11 etter når jeg TROR el kan ha skjedd 😅 så det er jo mulig i følge det! Har bare vært blodslim på papiret en gang for dagen ved tørk, de to siste dagene, men kjenner jo litt murringer også så tenker mensen da. Får vel bare vente og se 😊
lyskrone Skrevet 14. juli 2022 #319 Skrevet 14. juli 2022 elinoooor skrev (På 13.7.2022 den 20.29): Det er jo positivt !❤️ krysser 🤞🏼🤞🏼 Men er ikke akkurat klok på dette enda, hva er egentlig det eggløsningsslimet? er det når EL er ? eller før? Ja❤️ Er ikke helt klok på det selv heller 🙈 Når vi prøvde forrige gang så la jeg ikke merke til noe slim en gang 😂
elinoooor Skrevet 14. juli 2022 #320 Skrevet 14. juli 2022 @Tussi2018krysser fingrene for deg frem til tr melder sin ankomst, men håper hun holder seg unna. Håpet er jo ikke ute før den kommer❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå