Gå til innhold

Å se tallet 23:23 betydning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 16.14):

Jeg hadde en drøm en gang at tall vi ser kan ha personlige betydninger for oss så ikke hør på hva betydningen som alle andre sier er til disse tallene. Lytt til deg selv. Hva føler DU at tallet 2323 betyr?

Anonymkode: ba23e...7fc

Håp og tro ♡ tror også det er en menig bak de synkroniserte tallene. Jeg ser også 22:22 ofte etter jeg har pratet med en mann jeg bryr meg veldig om. 

Anonymkode: 6c883...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 16.46):

Tar denne som AnonymBruker, for skjønner jo selv at mange tror at slikt bare er tull. Det gjorde jeg selv tidligere også, men ble som deg "forfulgt" av et tall. Igjen og igjen til det ikke var enkelt å avskrive som tilfeldig. Så jeg Google "engletall xxxx", og det dette betydde ga meg mening i min livssituasjon. Så jeg takket, selv om fremdeles noe skeptisk. Da begynte et annet tall å dukke opp for meg overalt, og litt mer åpen for det Googlet jeg da kjappere betydningen av det tallet. Også den meldingen var veldig treffende. Da neste tall begynte å gjenta seg Googlet jeg enda fortere, men det tallet hadde en så omfattende melding at jeg ikke helt skjønte meldingen. Derfor sa jeg akkurat det, takk men jeg er ikke helt sikker på hva i denne beskjeden jeg skal ta til meg, så kan jeg få hjelp til å forstå? Eller bare gjenta tallet til jeg skjønner. Tallet gjentok seg da stadig kommende uke, men jeg var fremdeles usikker, til dette tallet og et annet gjentagende kom om hverandre. Da ble budskapet klarere for meg, selv om jeg fremdeles er litt der at jeg skjønner helt hvordan jeg skal begynne med det jeg blir rådet til. 

Så for meg har dette på noen måneder gått fra å være noe tilfeldig rart til å ta det som en dialog med...(???? ), men uansett som en dialog, og noe jeg tar til meg og svarer på. Budskapet ble klarere og klarere da jeg begynte å ta dette såpass seriøst at jeg undersøkte hva tallene betyr, men en del av meg er jo fremdeles noe skeptisk og forundret over at dette skjer. Det er for konsekvent til å avfeies som helt tilfeldig, og betydningen gir mening for meg, men samtidig er jo dette veldig rart, og en del av meg har lyst til å si at nå har det klikket for meg. Altså jeg får tall og gir det betydning. Det er ikke akkurat noe jeg prater høyt om. 

Anonymkode: fe807...8d0

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier her. Har også en gjentatte ganger sett de samme tallene i periodevis. Jeg spør ofte om tegn osv, får ikke da et tegn umiddelbart men det kan dukke opp senere og da vises som synkroniserte tall. 

Jeg spurte høyt ei gang , kan du gi meg et tegn om "han" liker meg og vi har en fremtid sammen. Rett etterpå så jeg en fjær lå på bakken, men det var mer dunfjær. Så undret jeg over, var det helt tilfeldig eller er svar på mitt spm ? 😇

Anonymkode: 6c883...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste tallkomboen jeg blir litt gira av å se når jeg tilfeldigvis ser på klokka er 1337 😎

Anonymkode: 3828d...f25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 13.39):

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier her. Har også en gjentatte ganger sett de samme tallene i periodevis. Jeg spør ofte om tegn osv, får ikke da et tegn umiddelbart men det kan dukke opp senere og da vises som synkroniserte tall. 

Jeg spurte høyt ei gang , kan du gi meg et tegn om "han" liker meg og vi har en fremtid sammen. Rett etterpå så jeg en fjær lå på bakken, men det var mer dunfjær. Så undret jeg over, var det helt tilfeldig eller er svar på mitt spm ? 😇

Anonymkode: 6c883...239

Jeg har ikke bedt om noen tegn utover tallene, som begynte å dukke opp da jeg var i en veldig fortvilende situasjon. Beskjedene jeg har fått så langt går på oppmuntring angående at ting ordner seg og at jeg skal stole på det og at jeg ikke er alene, men får hjelp. Så en oppmuntring om å tro på og konsentrere meg om mitt formål i livet, bruke min kreativitet og mine evner, så jeg kan leve livet mitt i forhold til mitt formål med livet. Det er denne meldingen jeg ennå ikke har forstått helt, for jeg er kreativ på ulike måter, og vet ikke hvilken måte som er "mitt formål". Det ble noe klarere da den beskjeden og en annen begynte å komme om hverandre, men jeg er fremdeles litt usikker, og har derfor bedt om å få beskjeden igjen og igjen til jeg virkelig tar det til meg og forstår. Det får jeg også. Flere ganger hver dag. Jeg tror jeg vet hva nå, men ønsker å få meldingen til jeg tar tak i det, for krever at jeg går i gang med noe som det er lettere å skyve bort om jeg ikke blir "mast på". 

Anonymkode: fe807...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 13.42):

Eneste tallkomboen jeg blir litt gira av å se når jeg tilfeldigvis ser på klokka er 1337 😎

Anonymkode: 3828d...f25

Samme her. Den ser jeg "hver dag" (egentlig en gang i måneden, men det fremstår som om det er oftere fordi jeg blir så gira).

Anonymkode: 5ecf7...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på klokka 21:21 ihvertfall en gang i uka. Ser også 13:37 mye. Men tror det bare er fordi jeg lurer på hva klokka er siden jeg begynner bli trøtt rundt halv ti, og 13:37 er rundt lunsj. 

Anonymkode: 3dc26...800

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser tallet 69 overalt. Til og med sudoku-boka mi er nr 69. Jeg spiller et spill, og jeg havner alltid sammen med noen i level 69. Jeg kødder ikke, 69 er overalt. Forrige uke skulle jeg ta bussen et lengre stykke, og da var det "stedsnavn" 69. Ting jeg kjøper koster 69, jeg spleiser med noen og de/jeg må ut med et-eller-annet-69. 69% strøm på telefonen, 69% i nedlasting eller oppdatering... jeg kommer aldri unna. 

Jeg hater sexstillinga 69. Min mann elsker den. Jeg pleier å spøke om at det er han som får meg til å se 69 overalt 😅

Anonymkode: c5eab...e4d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så denne tråden nå i kveld. Klokken 23:23. 

Det føltes ganske sprøtt.Screenshot_20240328_232335_SamsungInternet.thumb.jpg.83f92030d7b31464daf483ce74650c0f.jpg

Anonymkode: cf912...ae8

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg ser tallet 69 overalt. Til og med sudoku-boka mi er nr 69. Jeg spiller et spill, og jeg havner alltid sammen med noen i level 69. Jeg kødder ikke, 69 er overalt. Forrige uke skulle jeg ta bussen et lengre stykke, og da var det "stedsnavn" 69. Ting jeg kjøper koster 69, jeg spleiser med noen og de/jeg må ut med et-eller-annet-69. 69% strøm på telefonen, 69% i nedlasting eller oppdatering... jeg kommer aldri unna. 

Jeg hater sexstillinga 69. Min mann elsker den. Jeg pleier å spøke om at det er han som får meg til å se 69 overalt 😅

Anonymkode: c5eab...e4d

https://nyttiginformasjon.com/numerologi-tallet-69-betydning/

Anonymkode: fe807...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...