Gå til innhold

Å se tallet 23:23 betydning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om man er litt smådeppa og ser like tall. Har det noen betydning? Har merket mye opp igjennom med skikkelser og uforklarlige ting i husene jeg har bodd i. 

Anonymkode: 6c883...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Let, og du skal finne. Drit i å lete, og du skal bli lykkelig.

Anonymkode: e63c0...317

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysterious Moon skrev (Akkurat nå):

Tallet 23 oppfordrer deg til å forbedre livet og andres liv. Du ønsker å gjøre samfunnet til et bedre sted, fullt av glede og tilfredshet, og du bruker alle dine evner til å prøve å gjøre det. Dette tallet oppmuntrer deg til å gjøre alt du kan for å hjelpe andre.

https://nyttiginformasjon.com/numerologi-23-betydning-av-tall/

Men når jeg er i en kjærlighetssorg selv etter 11års samboerskap og han fant ny, er jeg tappet for energi. Hvordan skal jeg klare å hjelpe andre da? Jeg er et menneske som alltid tenker på andre og føler de har et liv med familie i orden. Mens jeg selv sørger litt på kveldene. Heldigvis har jeg barn som muntrer opp min hverdag. Ser tallet 23 hele tiden 

Anonymkode: 6c883...239

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23:23 da er det på tide å legge seg.

1 gang om dagen er de tallene der. 

Anonymkode: b77ac...cae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Men når jeg er i en kjærlighetssorg selv etter 11års samboerskap og han fant ny, er jeg tappet for energi. Hvordan skal jeg klare å hjelpe andre da? Jeg er et menneske som alltid tenker på andre og føler de har et liv med familie i orden. Mens jeg selv sørger litt på kveldene. Heldigvis har jeg barn som muntrer opp min hverdag. Ser tallet 23 hele tiden 

Anonymkode: 6c883...239

Kanskje poenget er at du må hjelpe deg selv. 

Men i bunn og grunn betyr det nok ingenting, du er bare i krise og leter etter mening. 23:23 har ikke mer betydning enn 22:22, eller 22:23 eller hva som helst.

Anonymkode: 52805...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje poenget er at du må hjelpe deg selv. 

Men i bunn og grunn betyr det nok ingenting, du er bare i krise og leter etter mening. 23:23 har ikke mer betydning enn 22:22, eller 22:23 eller hva som helst.

Anonymkode: 52805...736

Jeg aner ikke... Har lest at numerologi er er en form for kommunikasjon til oss mennesker fra de døde, typ familiemedlem. 

Anonymkode: 6c883...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr INGENTING. Hvis du begynner å legge mening i ubetydelige ting så kan det tyde på psykisk sykdom. 

Anonymkode: 84e3a...caa

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det betyr INGENTING. Hvis du begynner å legge mening i ubetydelige ting så kan det tyde på psykisk sykdom. 

Anonymkode: 84e3a...caa

Du er vel en av de som aldri har merket noe uforklarlig på denne jorda. Tror at jorda er flat og at alt blir helt svart etter døden. Er jo kjipt, du går jo glipp av mye.

Vi får være enige om å være uenige. 

Anonymkode: 6c883...239

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du er vel en av de som aldri har merket noe uforklarlig på denne jorda. Tror at jorda er flat og at alt blir helt svart etter døden. Er jo kjipt, du går jo glipp av mye.

Vi får være enige om å være uenige. 

Anonymkode: 6c883...239

Jeg tror at jorda er rund, og at ingen vet hva som skjer etter døden. 

At du tror tall er "en form for kommunikasjon til oss mennesker fra de døde, typ familiemedlem.", når klokka er 23:23 en gang HVER DAG, gjør at jeg vil anbefale deg en time hos din fastlege. 

Anonymkode: 84e3a...caa

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror at jorda er rund, og at ingen vet hva som skjer etter døden. 

At du tror tall er "en form for kommunikasjon til oss mennesker fra de døde, typ familiemedlem.", når klokka er 23:23 en gang HVER DAG, gjør at jeg vil anbefale deg en time hos din fastlege. 

Anonymkode: 84e3a...caa

Ser det langt ifra hver dag. 

Anonymkode: 6c883...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Om man er litt smådeppa og ser like tall. Har det noen betydning? Har merket mye opp igjennom med skikkelser og uforklarlige ting i husene jeg har bodd i. 

Anonymkode: 6c883...239

Søk på angel Numbers . Å skriv inn tallene du ser. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

NiceOrNothing skrev (På 28.5.2022 den 13.04):

Søk på angel Numbers . Å skriv inn tallene du ser. 

Så tallet igjen og tenker oppriktig på en mann i livet. 

Anonymkode: 6c883...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ser sånne tall som er like 23:23, 11:11, 17:17 så mener jeg det handler om at hjerte-chakra ditt begynner å åpne seg. Du begynner å tiltrekke deg magisk energi. Les litt om "synchronisities" så kanskje du skjønner litt mer 🙂

Anonymkode: 2982e...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2024 den 17.44):

Når du ser sånne tall som er like 23:23, 11:11, 17:17 så mener jeg det handler om at hjerte-chakra ditt begynner å åpne seg. Du begynner å tiltrekke deg magisk energi. Les litt om "synchronisities" så kanskje du skjønner litt mer 🙂

Anonymkode: 2982e...619

Hva mener du med åpne seg?😊 er så nyskjerrig. Så også 22:22, starten på noe nytt. Nå er det mer 11:11 jeg ser. 

Anonymkode: 6c883...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skulle det ha noe å si om du ser tallet eller ikke? Det er jo der hver kveld uansett.

Anonymkode: 739fc...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2024 den 17.44):

Når du ser sånne tall som er like 23:23, 11:11, 17:17 så mener jeg det handler om at hjerte-chakra ditt begynner å åpne seg. Du begynner å tiltrekke deg magisk energi. Les litt om "synchronisities" så kanskje du skjønner litt mer 🙂

Anonymkode: 2982e...619

Ser også bursdagsdatoen min ofte. 

Anonymkode: 6c883...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en drøm en gang at tall vi ser kan ha personlige betydninger for oss så ikke hør på hva betydningen som alle andre sier er til disse tallene. Lytt til deg selv. Hva føler DU at tallet 2323 betyr?

Anonymkode: ba23e...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som AnonymBruker, for skjønner jo selv at mange tror at slikt bare er tull. Det gjorde jeg selv tidligere også, men ble som deg "forfulgt" av et tall. Igjen og igjen til det ikke var enkelt å avskrive som tilfeldig. Så jeg Google "engletall xxxx", og det dette betydde ga meg mening i min livssituasjon. Så jeg takket, selv om fremdeles noe skeptisk. Da begynte et annet tall å dukke opp for meg overalt, og litt mer åpen for det Googlet jeg da kjappere betydningen av det tallet. Også den meldingen var veldig treffende. Da neste tall begynte å gjenta seg Googlet jeg enda fortere, men det tallet hadde en så omfattende melding at jeg ikke helt skjønte meldingen. Derfor sa jeg akkurat det, takk men jeg er ikke helt sikker på hva i denne beskjeden jeg skal ta til meg, så kan jeg få hjelp til å forstå? Eller bare gjenta tallet til jeg skjønner. Tallet gjentok seg da stadig kommende uke, men jeg var fremdeles usikker, til dette tallet og et annet gjentagende kom om hverandre. Da ble budskapet klarere for meg, selv om jeg fremdeles er litt der at jeg skjønner helt hvordan jeg skal begynne med det jeg blir rådet til. 

Så for meg har dette på noen måneder gått fra å være noe tilfeldig rart til å ta det som en dialog med...(???? ), men uansett som en dialog, og noe jeg tar til meg og svarer på. Budskapet ble klarere og klarere da jeg begynte å ta dette såpass seriøst at jeg undersøkte hva tallene betyr, men en del av meg er jo fremdeles noe skeptisk og forundret over at dette skjer. Det er for konsekvent til å avfeies som helt tilfeldig, og betydningen gir mening for meg, men samtidig er jo dette veldig rart, og en del av meg har lyst til å si at nå har det klikket for meg. Altså jeg får tall og gir det betydning. Det er ikke akkurat noe jeg prater høyt om. 

Anonymkode: fe807...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...