Gå til innhold

Brukte forloverkjolen på jentekveld og senere byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun (bruden) er selvfølgelig sur på meg. Det var ikke meningen å ende opp med å bruke den. Men fikk den samme dag jeg skulle ha en liten fest og vilje vise den til de andre. Og så gikk timene og ja.. det er bruden som har ordnet denne kjolen til meg og samme til forlover 2.

Hun fikk visst vite det fordi det er delt bilder både på snap og fb med kjolen på. Ikke veldig flatterende bilder og vi var fulle hele gjengen. 

Hva mer kan jeg gjør enn å si unnskyld??

Anonymkode: 5a8b9...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun (bruden) er selvfølgelig sur på meg. Det var ikke meningen å ende opp med å bruke den. Men fikk den samme dag jeg skulle ha en liten fest og vilje vise den til de andre. Og så gikk timene og ja.. det er bruden som har ordnet denne kjolen til meg og samme til forlover 2.

Hun fikk visst vite det fordi det er delt bilder både på snap og fb med kjolen på. Ikke veldig flatterende bilder og vi var fulle hele gjengen. 

Hva mer kan jeg gjør enn å si unnskyld??

Anonymkode: 5a8b9...4f1

Var ikke meningen å ende opp med å bruke den? 😂 Nei, du kan vel ikke gjøre så mye enn å si unnskyld, men var ganske tåpelig av deg. 

Anonymkode: 976e4...8bd

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødela du den, eller hva er problemet? Har hørt om at brudgommen ikke skal se brudekjolen før på dagen, men forloverkjolen?

Anonymkode: e6d87...c88

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ødela du den, eller hva er problemet? Har hørt om at brudgommen ikke skal se brudekjolen før på dagen, men forloverkjolen?

Anonymkode: e6d87...c88

Helt enig, jeg synes hun overdriver. Den ble ikke ødelagt nei men hun er sur likevel. 

Anonymkode: 5a8b9...4f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye annet å gjøre enn å si unnskyld. 

Men helt ærlig, dårlig stil!! Du har fått en kjole som skal brukes i et bryllup. Da bruker du den ikke før det🤦‍♀️

Anonymkode: 84123...04c

  • Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bryllupet ikke har vært ennå, og du bruker en kjole hun har kjøpt. Så skjønner jeg godt at hun er sur.

Hvis bryllupet har vært, så skjønner jeg ikke hvorfor hun er sur.

Anonymkode: ccaaa...096

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi henne tid, hun har lov til å være oppgitt på deg selv om du har sagt unnskyld. Det går nok over.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis bryllupet ikke har vært ennå, og du bruker en kjole hun har kjøpt. Så skjønner jeg godt at hun er sur.

Hvis bryllupet har vært, så skjønner jeg ikke hvorfor hun er sur.

Anonymkode: ccaaa...096

Hvorfor? Så lenge den er ren og hel til bryllupet spiller det vel ingen rolle at hun bruker den før?

Anonymkode: 326f8...749

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Var ikke meningen"

Jeg forstår ikke hvordan enkelte ting "bare skjer". Du har fått en kjole som (antageligvis) er ment å være helt ny til den store dagen. Og så brukte du den på en random fest i fylla? Eller er det noe her jeg har missforstått?

Anonymkode: 0658c...ba3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitner om liten respekt for bruden, selv om den ikke ble ødelagt, kunne du ikke vite det når du tok valget om å bruke den. 

Anonymkode: 95133...cb5

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fortelle henne at du skal få den profesjonelt renset osv slik at den ser helt ny ut i bryllupet. Og unnskyld.

Anonymkode: 1f17a...b38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvordan du «fikk til det». Jeg hadde også blitt veldig skuffet om jeg var den bruden.. har dessverre ikke noe godt tips til hvordan du får rettet opp i det annet enn å være ydmyk og beklage..

Anonymkode: f5227...48a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes.

Jeg synes bruden skal være stolt av seg selv som klarer å velge ut kjoler/antrekk til folk som de faktisk har lyst til å bruke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skjønner jo selv det var feil når du bortforklarer det med at du "kom til" å gjøre det i fylle. 

Bruden overveier nok å redusere antallet av forlovere.. 

Anonymkode: 65e53...a60

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor? Så lenge den er ren og hel til bryllupet spiller det vel ingen rolle at hun bruker den før?

Anonymkode: 326f8...749

Eh, jo. Det er tross alt en kjole bruden har skaffet til sine brudepiker, ikke en kjole skaffet for at TS skulle bruke på en hvilken som helst fest/kveld på byen.

Må uansett bare være kødd, for en brudepike kjole er ekstremt skjelden dugende til annen anledning enn bryllup.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du skjønner jo selv det var feil når du bortforklarer det med at du "kom til" å gjøre det i fylle. 

Bruden overveier nok å redusere antallet av forlovere.. 

Anonymkode: 65e53...a60

I så fall kvalifiserer hun virkelig til tittelen Bridezilla. Hvis en kjole er viktigere enn vennskapet med et annet menneske, er man på villspor i livet. 

Anonymkode: 312c6...8dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mt3 skrev (6 timer siden):

Eh, jo. Det er tross alt en kjole bruden har skaffet til sine brudepiker, ikke en kjole skaffet for at TS skulle bruke på en hvilken som helst fest/kveld på byen.

Må uansett bare være kødd, for en brudepike kjole er ekstremt skjelden dugende til annen anledning enn bryllup.

Men altså, kjolen blir ikke mindre brudepikekjole av å ha blitt brukt én(!) gang før.. Fatter ikke hysteriet.

Anonymkode: 326f8...749

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.5.2022 den 15.21):

I så fall kvalifiserer hun virkelig til tittelen Bridezilla. Hvis en kjole er viktigere enn vennskapet med et annet menneske, er man på villspor i livet. 

Anonymkode: 312c6...8dd

Det samme kan man si om TS. Å vise fram kjolen og så bruke den hele kvelden og natta på fylla var visst viktigere enn vennskapet med bruden, gitt. 

Anonymkode: cd619...a76

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker bare du er whitetrash som gjør slikt

Anonymkode: 5f5c7...481

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...