Gå til innhold

Brukte forloverkjolen på jentekveld og senere byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 17.51):

Hun (bruden) er selvfølgelig sur på meg. Det var ikke meningen å ende opp med å bruke den. Men fikk den samme dag jeg skulle ha en liten fest og vilje vise den til de andre. Og så gikk timene og ja.. det er bruden som har ordnet denne kjolen til meg og samme til forlover 2.

Hun fikk visst vite det fordi det er delt bilder både på snap og fb med kjolen på. Ikke veldig flatterende bilder og vi var fulle hele gjengen. 

Hva mer kan jeg gjør enn å si unnskyld??

Anonymkode: 5a8b9...4f1

bridezilla. Skjønner ikke hva det var å bli sur for, så lenge den ikke ble ødelagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 18.07):

"Var ikke meningen"

Jeg forstår ikke hvordan enkelte ting "bare skjer". Du har fått en kjole som (antageligvis) er ment å være helt ny til den store dagen. Og så brukte du den på en random fest i fylla? Eller er det noe her jeg har missforstått?

Anonymkode: 0658c...ba3

hun har fått kjolen. Hun har ikke lånt den. Ts eier kjolen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 18.08):

Vitner om liten respekt for bruden, selv om den ikke ble ødelagt, kunne du ikke vite det når du tok valget om å bruke den. 

Anonymkode: 95133...cb5

den o hellige bruden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså ingen vennskap burde sluttes for dette, men man er ikke "bridezilla" om man syns det er irriterende og man blir litt sur for at kjolen man har brukt dritmye penger på at skal brukes i eget bryllup blir brukt på fylla lenge før. 

Anonymkode: 909d0...492

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (10 timer siden):

hun har fått kjolen. Hun har ikke lånt den. Ts eier kjolen

Hun har fått en kjole til et bryllup

Anonymkode: 909d0...492

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun har fått en kjole til et bryllup

Anonymkode: 909d0...492

så da skal hun ikke få lov å bruke den flere ganger? Greit nok at en brudekjole ikke kan brukes igjen, men en finkjole. er jo litt trist om den bare skal henge der i skapet etter bryllupet og aldri bli brukt igjen. og om man liker kjolen godt, er det jo synd å skulle selge den om man egentlig har lyst å ha den. og bruda blir ikke no mindre gift av at en venninnes forloverkjole blir brukt i andre anledninger.

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener du da burde betale tilbake bruden, da hun har betalt for en kjole som skal brukes hovedsaklig til bryllupet. 

Anonymkode: aaa8c...c7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (5 minutter siden):

så da skal hun ikke få lov å bruke den flere ganger? Greit nok at en brudekjole ikke kan brukes igjen, men en finkjole. er jo litt trist om den bare skal henge der i skapet etter bryllupet og aldri bli brukt igjen. og om man liker kjolen godt, er det jo synd å skulle selge den om man egentlig har lyst å ha den. og bruda blir ikke no mindre gift av at en venninnes forloverkjole blir brukt i andre anledninger.

Jeg leser at hun brukte den på fest før brullupet hadde vært.

 

Respektløst!

Anonymkode: 3f6af...65f

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg leser at hun brukte den på fest før brullupet hadde vært.

 

Respektløst!

Anonymkode: 3f6af...65f

hva spiller det for rolle om den brukes før eller etter så lenge kjolen fortsatt er like hel og fin? Det betyr ikke ulykke å ha sett forloverkjolen før bryllupet. ..

fins viktigere ting i livet å bli sur og sint for 

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg mener du da burde betale tilbake bruden, da hun har betalt for en kjole som skal brukes hovedsaklig til bryllupet. 

Anonymkode: aaa8c...c7e

tenker hun betaler en del i gave og slikt likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respektløst og utrolig barnslig? Hvor gammel er du? Trodde alle skjønte, uten å bli fortalt det, at en kjole fra bruden til brudepiken ikke brukes FØR bryllupet.... 

Anonymkode: b0ca5...074

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Respektløst og utrolig barnslig? Hvor gammel er du? Trodde alle skjønte, uten å bli fortalt det, at en kjole fra bruden til brudepiken ikke brukes FØR bryllupet.... 

Anonymkode: b0ca5...074

ååååh big fucking deal!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (22 timer siden):

ååååh big fucking deal!

Bare fordi du ikke syns det spiller noen rolle, så er det vel en grunn til at bruden har giddet å kjøpe helt ny kjole til forloveren. Greit nok at det ikke er "farlig" og det ødelegger ikke bryllupet, men det er helt lov å synes det er noe spesielt fint ved at kjolen (som helt sikkert er kjøpt for å passe resten av bryllupet) sees første gang i bryllupet den er kjøpt til. Kjempebra om den kan brukes 100 ganger etter bryllupet, men det må da være innafor å ønske at første gangs bruk er til anledningen er kjøpt til, eller? 

Skal man som brud ikke ha lov til å bli det minste irritert på noen for noe som helst, uten at man er en dramatisk bridezilla? Jeg er enig i at det ikke er en grunn til å bryte vennskap eller at det burde ødelegge dagen på noen måte, men la nå en allerede stressa brud få lov til å være litt irritert uten at hun skal bli stempla som bridezilla.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LillEve skrev (Akkurat nå):

Bare fordi du ikke syns det spiller noen rolle, så er det vel en grunn til at bruden har giddet å kjøpe helt ny kjole til forloveren. Greit nok at det ikke er "farlig" og det ødelegger ikke bryllupet, men det er helt lov å synes det er noe spesielt fint ved at kjolen (som helt sikkert er kjøpt for å passe resten av bryllupet) sees første gang i bryllupet den er kjøpt til. Kjempebra om den kan brukes 100 ganger etter bryllupet, men det må da være innafor å ønske at første gangs bruk er til anledningen er kjøpt til, eller? 

Skal man som brud ikke ha lov til å bli det minste irritert på noen for noe som helst, uten at man er en dramatisk bridezilla? Jeg er enig i at det ikke er en grunn til å bryte vennskap eller at det burde ødelegge dagen på noen måte, men la nå en allerede stressa brud få lov til å være litt irritert uten at hun skal bli stempla som bridezilla.

hun henger seg opp i ting som egentlig ikke betyr noe. Syns det er teit st rn brud blir sur og stresser opp fir alt mulig når hun skal få oppleve rn gledens dag. Hun skal gifte deg med mannen hun elsker og da syns jeg det bøir så feil at alle skal dulle runft brudrn så mye og behandle henne som et skjørt blad, for man skal jo ikke belemre bruden med noe. Skulle tro alle bruder lå for døden eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns helt ærlig det var ganske respektløst.

Anonymkode: 9fe6d...3d5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer dere til å le av senere. Det var en kjole, den er ikke ødelagt, bruden bør være glad den falt i smak. 

Anonymkode: a0d00...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...