AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #161 Del Skrevet 4. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: 10% på melk, 30% på meierismør, og jammen en 15% på rømmegrøt, ja hvorfor ikke, til melkeallergikeren 😓 Anonymkode: d56f0...2ea Det burde være en allergiknapp så man kunne reservere seg mot visse produkter. Ikke fordi tilbud som passer en selv er en menneskerett, men de kaller det nå en gang personlige tilbud Anonymkode: 3b7f7...d24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #162 Del Skrevet 4. juli 2022 Alle gode ting blir fjernet. Det var jo bare lokketilbud. Nå bruker de bare appen til å selge data, med skrottilbud innimellom for å holde folk på kroken. 🙂 Anonymkode: f4f43...3b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #163 Del Skrevet 4. juli 2022 Kanskje litt off topic, eller kanskje ikke siden det var noe jeg hadde på min 10-på-10-liste. Men kokosolje kostet i januar 58 kr. I februar ble den satt opp til 67,9,-. OK, det var levelig siden jeg hadde den på 10% alltid. Men i dag kostet den 99,- (!!!!!). Nittifuckingsni. Uten 10% rabatt. Over 70% !!! prisstigning på under 6 måneder! Hva i alle dager er greia med kokosolje ?!? Jeg har nå for første gang bestilt matvarer på nett. Der fant jeg samme mengde økologisk kokosolje for 50,- korgen. Tror jeg vil bestille mer matvarer på nett fremover....... I større kvanta. Er det kanskje dit dagligvarebransjen vil at samfunnet skal gå ?? Anonymkode: 10f28...227 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #164 Del Skrevet 4. juli 2022 Enda en uke der jeg får priskutt på mat jeg aldri har kjøpt Anonymkode: eb1f7...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #165 Del Skrevet 4. juli 2022 Min lokale rema ble nylig til det nye konseptet Innom og da den åpnet mistet de meg som kunde. Butikken har blitt enda mindre og med minimalt utvalg. Halve butikken er nå et bakeri. Anonymkode: d89bc...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #166 Del Skrevet 4. juli 2022 Mye relevant for meg denne uken også. Begynner å mistenke at jeg er heldig med at jeg hadde mye på topplista som de uansett har så god inntjening på at de gjerne gir litt rabatt. 😛 Anonymkode: f8210...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 4. juli 2022 #167 Del Skrevet 4. juli 2022 Jeg har vært fornøyd hver uke, relevante tilbud som jeg har handlet ofte over tid.😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 4. juli 2022 #168 Del Skrevet 4. juli 2022 Litago, godt og blandet, battery.. nei takk jeg prøver å leve litt sunt her 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #169 Del Skrevet 4. juli 2022 Tåpelig reklame på tv med han som ramser opp tilbudene sine på 20, 25 og 30%, og roper æææææ! Reklame funker jo ikke noe særlig når man bare kan drømme om de tilbudene det reklameres for 😅Fortsatt ikke fått 30% på noe som helst siden nye æ kom. Anonymkode: 3b7f7...d24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #170 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tåpelig reklame på tv med han som ramser opp tilbudene sine på 20, 25 og 30%, og roper æææææ! Reklame funker jo ikke noe særlig når man bare kan drømme om de tilbudene det reklameres for 😅Fortsatt ikke fått 30% på noe som helst siden nye æ kom. Anonymkode: 3b7f7...d24 Har egentlig fått Rema litt i vranghalsen. Ikke fordi de fjernet 10-på-10, for det forstår jeg faktisk, men fordi de spiller et ufint og løgnaktig spill, og manipulerer kundene sine til å tro at det er Rema som gjør kundene en tjeneste mens fakta viser at alt handler om at Rema ønsker å berike seg selv på bekostning av kundene. Hadde de bare vært ærlige fra start! Anonymkode: 10f28...227 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 4. juli 2022 #171 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har egentlig fått Rema litt i vranghalsen. Ikke fordi de fjernet 10-på-10, for det forstår jeg faktisk, men fordi de spiller et ufint og løgnaktig spill, og manipulerer kundene sine til å tro at det er Rema som gjør kundene en tjeneste mens fakta viser at alt handler om at Rema ønsker å berike seg selv på bekostning av kundene. Hadde de bare vært ærlige fra start! Anonymkode Løgnaktig å drive butikk, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #172 Del Skrevet 4. juli 2022 PetterKanin skrev (5 minutter siden): Løgnaktig å drive butikk, altså? Les det jeg skriver da. Helt greit at de driver butikk, og det reagerer jeg ikke på, men at de later som om at det er kundene som tjener på dette og at det er fordelaktig for kundene, er bare forbanna skuespill og manipulasjon for galleriet. Det er skittent. Anonymkode: 10f28...227 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #173 Del Skrevet 4. juli 2022 Her handler jeg det vi trenger på helgehandel hver fredag på Rema uavhengig av noen liste i Æ appen. Ellers handler jeg mest på Kiwi. Extra har jeg aldri prøvd. Anonymkode: 0f936...94c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 4. juli 2022 #174 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Les det jeg skriver da. Helt greit at de driver butikk, og det reagerer jeg ikke på, men at de later som om at det er kundene som tjener på dette og at det er fordelaktig for kundene, er bare forbanna skuespill og manipulasjon for galleriet. Det er skittent. Anonymkode: 10f28...227 De driver altså butikk og reklamerer for seg? Mitt poeng: Det er ikke ulikt "alle" andre. Endret 4. juli 2022 av PetterKanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #175 Del Skrevet 4. juli 2022 PetterKanin skrev (19 minutter siden): De driver altså butikk og reklamerer for seg? Mitt poeng: Det er ikke ulikt "alle" andre. De reklamerer for at de gir kundene mer med det nye systemet enn det gamle, og at det gagner kundene på Remas bekostning. Det er jo bare forbanna pisspreik. Det er ikke reklame, det er løgner. Anonymkode: 10f28...227 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 4. juli 2022 #176 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De reklamerer for at de gir kundene mer med det nye systemet enn det gamle, og at det gagner kundene på Remas bekostning. Det er jo bare forbanna pisspreik. Det er ikke reklame, det er løgner. Anonymkode: 10f28...227 Helt ordinær markedsføring kalles dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #177 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min lokale rema ble nylig til det nye konseptet Innom og da den åpnet mistet de meg som kunde. Butikken har blitt enda mindre og med minimalt utvalg. Halve butikken er nå et bakeri. Anonymkode: d89bc...cb7 Den på Løkka? Hvis det er det så er jo ikke den butikken så aller verst nå da 😛 Bakeriet er ikke såå svært. Anonymkode: 9c350...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #178 Del Skrevet 5. juli 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Den på Løkka? Hvis det er det så er jo ikke den butikken så aller verst nå da 😛 Bakeriet er ikke såå svært. Anonymkode: 9c350...4b8 Utvalget er blitt betydelig dårligere og enkelte av produktene jeg pleide å kjøpe har de sluttet å selge. Butikken har blitt bitteliten og trang, har sluttet å handle der. Anonymkode: d89bc...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frankenstein1 Skrevet 5. juli 2022 #179 Del Skrevet 5. juli 2022 Jeg har til nå nesten utelukkende fått 10-50% avslag på varer jeg kjøper ofte. Mest sunne varer jeg spiser flere ganger i uka, samt favorittisen og pizzaen, så jeg sier meg fornøyd med ordningen enn så lenge 😊 Men jeg hadde ikke Æ da 10 på topp fungerte da, så aner ikke om jeg hadde spart mer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #180 Del Skrevet 5. juli 2022 24 minutter siden, Frankenstein1 said: Jeg har til nå nesten utelukkende fått 10-50% avslag på varer jeg kjøper ofte. Mest sunne varer jeg spiser flere ganger i uka, samt favorittisen og pizzaen, så jeg sier meg fornøyd med ordningen enn så lenge 😊 Men jeg hadde ikke Æ da 10 på topp fungerte da, så aner ikke om jeg hadde spart mer på det. 50%, jøss. Lurer på hvorfor noen av oss aldri får mer enn 25, og sjelden mer enn 15. Anonymkode: 3b7f7...d24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå