Gjest Frankenstein1 Skrevet 5. juli 2022 #181 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 50%, jøss. Lurer på hvorfor noen av oss aldri får mer enn 25, og sjelden mer enn 15. Anonymkode: 3b7f7...d24 Ja, godt spørsmål. Lurer på hva som avgjør hvor mye rabatt man får? Fleste hos meg ligger mellom 20-30%, også har det vært noen tilfeller av 40 og 50. Denne uka er det f.eks 50% på alle dagsferske brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #182 Del Skrevet 5. juli 2022 21 minutter siden, Frankenstein1 said: Ja, godt spørsmål. Lurer på hva som avgjør hvor mye rabatt man får? Fleste hos meg ligger mellom 20-30%, også har det vært noen tilfeller av 40 og 50. Denne uka er det f.eks 50% på alle dagsferske brød. Hvor mye handler du for i uka, kanskje det har noe å si? Jeg handlet vel kanskje for 500 i uka på Rema med gamle æ, men sjeldnere og mindre etter de la om. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #183 Del Skrevet 5. juli 2022 Denne uken fikk jeg det akkurat det samme som for to uker siden. 4 Tine proukter, pulverkaffe (som jeg tror jeg sist kjøpte i fjor en gang!) chips, makrell i tomat og ketchup som alle er ting jeg handler 0-1 ganger i året…. Anonymkode: 45ea5...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #184 Del Skrevet 5. juli 2022 Får 30% på Tine smør hver uke, og Kikkoman soyasaus annenhver uke. Kun ett tilbud fra 10-på-10 (Kavli tubeost, stort sett hver uke). Anonymkode: dad2d...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #185 Del Skrevet 5. juli 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Denne uken fikk jeg det akkurat det samme som for to uker siden. 4 Tine proukter, pulverkaffe (som jeg tror jeg sist kjøpte i fjor en gang!) chips, makrell i tomat og ketchup som alle er ting jeg handler 0-1 ganger i året…. Anonymkode: 45ea5...add Ser ut som de legger seg litt på annenhver uke ja, med det resultat at jeg handler der hver fjortende dag istedenfor hver uke. Men handler ikke dobbelt den uken likevel. Jeg tror de Rema-butikkene som har konkurrenter i nærområdet vil merke det om de ikke gir gode nok tilbud. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frankenstein1 Skrevet 5. juli 2022 #186 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor mye handler du for i uka, kanskje det har noe å si? Jeg handlet vel kanskje for 500 i uka på Rema med gamle æ, men sjeldnere og mindre etter de la om. Anonymkode: 3b7f7...d24 Jeg handler for 600-1000 per uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 5. juli 2022 #187 Del Skrevet 5. juli 2022 Nei. Handler sjelden på Rema, men har Æ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet 5. juli 2022 #188 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 4.7.2022 den 14.50): Kanskje litt off topic, eller kanskje ikke siden det var noe jeg hadde på min 10-på-10-liste. Men kokosolje kostet i januar 58 kr. I februar ble den satt opp til 67,9,-. OK, det var levelig siden jeg hadde den på 10% alltid. Men i dag kostet den 99,- (!!!!!). Nittifuckingsni. Uten 10% rabatt. Over 70% !!! prisstigning på under 6 måneder! Hva i alle dager er greia med kokosolje ?!? Jeg har nå for første gang bestilt matvarer på nett. Der fant jeg samme mengde økologisk kokosolje for 50,- korgen. Tror jeg vil bestille mer matvarer på nett fremover....... I større kvanta. Er det kanskje dit dagligvarebransjen vil at samfunnet skal gå ?? Anonymkode: 10f28...227 Bestiller ekstra tyggis og godteri/sjokolade på nett. Ekstra steig no.prøver spise Wasa istedenfor mesterbakeren knekkebrød.Mykje billigere med ikj så godt🥺. Hadde 15 på smågodt og kjøpte beger til 49 pr stk. men da fikk eg ikj prosentene👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #189 Del Skrevet 5. juli 2022 Jeg har fått gode og relevante tilbud hittil, men max 30% rabatt. Det gøyeste er at jeg flere ganger har fått rabatt på Hatting Pitabrød som de ikke har hatt inne på flere måneder pga brann i fabrikken som produserer disse. De vet jo om det, men fortsetter å gi rabatt på det... Anonymkode: 15513...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #190 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 4.7.2022 den 21.49): Har egentlig fått Rema litt i vranghalsen. Ikke fordi de fjernet 10-på-10, for det forstår jeg faktisk, men fordi de spiller et ufint og løgnaktig spill, og manipulerer kundene sine til å tro at det er Rema som gjør kundene en tjeneste mens fakta viser at alt handler om at Rema ønsker å berike seg selv på bekostning av kundene. Hadde de bare vært ærlige fra start! Anonymkode: 10f28...227 Du vet kiwi og Coop gjør det samme ? Anonymkode: 312b4...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #191 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du vet kiwi og Coop gjør det samme ? Anonymkode: 312b4...fcb Butikkdriftsmessig, ja. Men de har aldri lagt om systemet slik Rema har gjort. Hadde Rema vært ærlige og sagt at de gjor det for egen vinning fordi 10-på-10 gjorde at overskuddet på mange milliarder ikke var nok, og at tilbudene som nå kom var et plaster på såret til kundene, så hadde det vært greit. Seriøst. De skulle fått pluss i boka for ærligheten. Men slik de har holdt på med å spille ut kampanjer om at det er kundene som tjener på omleggingen, at Rema taper på omleggingen og at Rema gjør kundene en tjeneste ved å legge om, er reinspikket løgn og skitten markedsstrategi. Manipulasjon. Og dèt reagerer jeg på. Anonymkode: 10f28...227 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 6. juli 2022 #192 Del Skrevet 6. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Butikkdriftsmessig, ja. Men de har aldri lagt om systemet slik Rema har gjort. Hadde Rema vært ærlige og sagt at de gjor det for egen vinning fordi 10-på-10 gjorde at overskuddet på mange milliarder ikke var nok, og at tilbudene som nå kom var et plaster på såret til kundene, så hadde det vært greit. Seriøst. De skulle fått pluss i boka for ærligheten. Men slik de har holdt på med å spille ut kampanjer om at det er kundene som tjener på omleggingen, at Rema taper på omleggingen og at Rema gjør kundene en tjeneste ved å legge om, er reinspikket løgn og skitten markedsstrategi. Manipulasjon. Og dèt reagerer jeg på. Anonymkode: 10f28...227 Normal markedsføring kalles det fortsatt. Akkurat det samme som alle andre gjør. Endret 6. juli 2022 av PetterKanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #193 Del Skrevet 6. juli 2022 Tok meg en runde innom alle butikkene i nærheten for å sammenligne priser (Rema, Extra, Obs, Prix, Kiwi og Spar), og Rema er konsekvent billigst på alt (i alle fall de varene jeg sjekket). Så jeg tenker det blir å handle fast der fremover, så kanskje Æ blir litt mindre random når jeg blir "stamkunde". Anonymkode: 823cd...dfd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #194 Del Skrevet 6. juli 2022 Er mye rart som blir dyrere. Minimais har doblet i pris, blant annet. Er vel også lokale forskjeller på tilbud. Anonymkode: f4f43...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #195 Del Skrevet 6. juli 2022 Min lokale Rema er veldig dårlig på å prise varer, det er også en grunn til at jeg har begynt å handle mindre der. Ofte har varen som mangler pris gått opp. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #196 Del Skrevet 11. juli 2022 Fullstendig irrelevante tilbud igjen denne uken. Men nytt av uken er at nå får jeg plutselig opp "takk for din tilbakemelding" når jeg sender inn 1 stjerne på alt, også uten å skrive kommentar. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #197 Del Skrevet 11. juli 2022 30% på omo, så da skal lagrene fylles opp Anonymkode: a8e10...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juli 2022 #198 Del Skrevet 11. juli 2022 B.la -30% på glutenfritt brød. Jeg tåler ikke gluten OG prisen på brød er skrudd kraftig opp så det er supert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 11. juli 2022 #199 Del Skrevet 11. juli 2022 Denne uken tror jeg det mest relevante tilbudet ikke er personlig, men cræzy days med 50% på is. Kan si jeg ikke tar «hverdagshandelen» på Rema1000 lengre, da jeg ikke får tilbud på de normale varene jeg handler 😐 Nå handler jeg alt etter tilbudsavisene. Har gitt Æ tilbakemelding på at jeg synes denne nye greia er 🤬 og at jeg veldig gjerne ønsker at de ruller ut den gamle versjonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #200 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 22.21): Butikkdriftsmessig, ja. Men de har aldri lagt om systemet slik Rema har gjort. Hadde Rema vært ærlige og sagt at de gjor det for egen vinning fordi 10-på-10 gjorde at overskuddet på mange milliarder ikke var nok, og at tilbudene som nå kom var et plaster på såret til kundene, så hadde det vært greit. Seriøst. De skulle fått pluss i boka for ærligheten. Men slik de har holdt på med å spille ut kampanjer om at det er kundene som tjener på omleggingen, at Rema taper på omleggingen og at Rema gjør kundene en tjeneste ved å legge om, er reinspikket løgn og skitten markedsstrategi. Manipulasjon. Og dèt reagerer jeg på. Anonymkode: 10f28...227 Jeg forstår ikke hva du mener. Av Coop, Rema og Norgesgruppen (Kiwi, Meny osv), er det faktisk Rema, med både den nye og den gamle ordningen, som faktisk gir mest tilbake. Coop sine kuponger ligger i appen i evigheter, og kan brukes på en enkeltstående vare. Rema sine kan brukes så mange ganger man vil iløpet av en uke. Og er, ihvertfall etter min erfaring, mye mer treffsikker enn Coop. Norgesgruppen har Trippel Trumf torsdager. Wow, hele 2% ekstra bonus. Sparer jeg i 30 år får jeg kanskje råd til en ferie av det! Ingen næring driver med veldedighet. Da hadde de ikke overlevd. Selvsagt er alle kundeprogrammer til for å tiltrekke seg kundene, og selvsagt er målet fortjeneste. Men noen programmer gir faktisk mer tilbake enn andre. Og der synes jeg Rema er god. Anonymkode: b70f1...13c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå