Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Fullstendig irrelevante tilbud igjen denne uken. Men nytt av uken er at nå får jeg plutselig opp "takk for din tilbakemelding" når jeg sender inn 1 stjerne på alt, også uten å skrive kommentar. 

Anonymkode: 3b7f7...d24

Men om du ikke handler noe særlig på Rema, hvordan forventer du at personlige tilbud skal være relevante? Jeg handler mye på Rema, og mine tilbud er tilpasset meg. Min sønn handler der stort sett aldri. Han får tilbud, men de er selvsagt ikke er personlige og stort sett til lite nytte. Men han får de i det minste. Til tross for at han knapt legger igjen penger hos Rema.

Anonymkode: b70f1...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ett relevant tilbud denne uka, 15 prosent i stedet for 10 som ellers, men da var det i det minste alltid der. Handler mindre hos Rema1000 nå etter omstillingen.

Anonymkode: 653c0...f62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ut til at Rema har vært å funnet fram en handel jeg gjorde for over 7 år siden, på varer jeg ikke har handlet siden. 

Tacoshell, mais, tortilla, Rema Kjøkkenspray, Rema vaskemiddel, Tine Rømme og en spesiell potetgull. 

Har som sagt ikke handlet dette på 7 år, og er fortsatt like uaktuelt i dag. 

Sitter igjen med ett brukende tilbud - denne uken også. Og det er på 4pk Pepsi Max. 

Ingenting av det jeg virkelig bruker å handle er å finne. 

Med andre ord, mens andre drar nytte av sine kuponger og rabatter, går jeg enda en uke i møte uten kuponger....

Og noen påstår at Remas tilbud er bedre enn Coop? Vel, Coop-kupongene treffer jo faktisk på det jeg handler og bruker....

Anonymkode: 10f28...227

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fem av syv tilbud denne uken er på brus...🙄

Anonymkode: 1817d...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg forstår ikke hva du mener. Av Coop, Rema og Norgesgruppen (Kiwi, Meny osv), er det faktisk Rema, med både den nye og den gamle ordningen, som faktisk gir mest tilbake. Coop sine kuponger ligger i appen i evigheter, og kan brukes på en enkeltstående vare. Rema sine kan brukes så mange ganger man vil iløpet av en uke. Og er, ihvertfall etter min erfaring, mye mer treffsikker enn Coop.

Nøkkelordene er "etter din erfaring". Mange av oss opplever å få helt irrelevante tilbud fra Rema, mens Coop er treffsikre og gir tilbud på ting vi pleier kjøpe. Ja, du får bare en vare på tilbud, men sparer jo likevel mer på den varen enn null relevante tilbud fra Rema. 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Men om du ikke handler noe særlig på Rema, hvordan forventer du at personlige tilbud skal være relevante? Jeg handler mye på Rema, og mine tilbud er tilpasset meg. 

Hvor tar du det fra at jeg handler lite på Rema? Jeg handlet masse der da jeg hadde 10 på 10-listen. Men blir så klart mindre nå fremover, siden de ikke har noe relevant på tilbud lenger. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var kjempefornøyd med tilbudene forrige uke, denne uka er jeg ikke like imponert - men fortsatt ikke like dårlig og unyttig som første uka. 

Anonymkode: 56bee...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.7.2022 den 14.50):

Kanskje litt off topic, eller kanskje ikke siden det var noe jeg hadde på min 10-på-10-liste. 

Men kokosolje kostet i januar 58 kr. I februar ble den satt opp til 67,9,-. OK, det var levelig siden jeg hadde den på 10% alltid. 

Men i dag kostet den 99,- (!!!!!). Nittifuckingsni. Uten 10% rabatt. 

Over 70% !!! prisstigning på under 6 måneder! 

Hva i alle dager er greia med kokosolje ?!?

Jeg har nå for første gang bestilt matvarer på nett. Der fant jeg samme mengde økologisk kokosolje for 50,- korgen. 

Tror jeg vil bestille mer matvarer på nett fremover....... I større kvanta. Er det kanskje dit dagligvarebransjen vil at samfunnet skal gå ??

At noen råvarer, som olje, har vi visst lenge at kommer til og dobles i pris, så det blir nok høyere. Det har vært pandemi og nå er det krig. Det er matkrise i verden. Ja, virkelig off topic. 

Anonymkode: 8bec1...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt uinteressante tilbud denne uken, men vurderer og kjøpe inn litt is , og 6 pack med villa lett som er partivare. De har jo noen gode tilbud, bare ikke er personlig tilbud som har vært aktuelt ennå.. etter.. er vi på uke 6 med denne ordningen nå? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så lønner det seg nå å være medlem i thrumph, Coop og Æ og se tilbud/kuponger fra uke til uke da? 

Anonymkode: 110a2...4b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 13.30):

Utvalget er blitt betydelig dårligere og enkelte av produktene jeg pleide å kjøpe har de sluttet å selge. Butikken har blitt bitteliten og trang, har sluttet å handle der.

Anonymkode: d89bc...cb7

Jeg synes butikken ble veldig fin jeg, synes den var mye mer rotete og stygg før faktisk 😬 Jeg pleide å unngå den før, men ikke nå. 

Anonymkode: 9c350...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er fortsatt av de heldige. 30% på kaffebønner.  15% på hel landkylling, jarlsberg, spekeskinke, rømmegrøt og dijon sennep. 25% på kremost fra tine. Det eneste uaktuelle er h-melk og vaniljesaus.

Anonymkode: 25478...87c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

At noen råvarer, som olje, har vi visst lenge at kommer til og dobles i pris, så det blir nok høyere. Det har vært pandemi og nå er det krig. Det er matkrise i verden. Ja, virkelig off topic. 

Du kan ikke sammenligne pris på råolje med kokosolje ....... 

Og prisen er ikke rettferdiggjort når 500 ml kokosolje koster 99,- i butikk, mens på Tights.no får du 1500 ml kokosolje til 149,-. 

Og nei, det er ikke off topic, egentlig. Det handler om mine 10-på-10, og det handler om Remas vanvittige prisendringer. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ser ut til at Rema har vært å funnet fram en handel jeg gjorde for over 7 år siden, på varer jeg ikke har handlet siden. 

Tacoshell, mais, tortilla, Rema Kjøkkenspray, Rema vaskemiddel, Tine Rømme og en spesiell potetgull. 

Har som sagt ikke handlet dette på 7 år, og er fortsatt like uaktuelt i dag. 

Sitter igjen med ett brukende tilbud - denne uken også. Og det er på 4pk Pepsi Max. 

Ingenting av det jeg virkelig bruker å handle er å finne. 

Med andre ord, mens andre drar nytte av sine kuponger og rabatter, går jeg enda en uke i møte uten kuponger....

Og noen påstår at Remas tilbud er bedre enn Coop? Vel, Coop-kupongene treffer jo faktisk på det jeg handler og bruker....

Jeg fikk også sånne taco og tortilla tilbud og rema kjøkkenspray og rema vaskemiddel og noe potetgull. Ikke fra en gammel handel i mitt tilfelle, har aldri kjøpt noe av dette. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan ikke sammenligne pris på råolje med kokosolje ....... 

Og prisen er ikke rettferdiggjort når 500 ml kokosolje koster 99,- i butikk, mens på Tights.no får du 1500 ml kokosolje til 149,-. 

Og nei, det er ikke off topic, egentlig. Det handler om mine 10-på-10, og det handler om Remas vanvittige prisendringer. 

Råvarer. Hjelpes. Sukker, kaffe, sjokolade, div « matoljer» osv. bomull, silke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg fikk også sånne taco og tortilla tilbud og rema kjøkkenspray og rema vaskemiddel og noe potetgull. Ikke fra en gammel handel i mitt tilfelle, har aldri kjøpt noe av dette. 

Jeg fikk også dette tullet denne uken 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg fikk også dette tullet denne uken 😂

Åja.... Det høres ut som om vi 3 har fått ala det samme. Uten at det er særlig relevant for noen av oss. 

Så much for "kundetilpassede tilbud", altså...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åja.... Det høres ut som om vi 3 har fått ala det samme. Uten at det er særlig relevant for noen av oss. 

Så much for "kundetilpassede tilbud", altså...

Ja, jeg kommer virkelig ikke til å skynde meg til REMA for handle nå ihvertfall 😂 Helt idiotisk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Så lønner det seg nå å være medlem i thrumph, Coop og Æ og se tilbud/kuponger fra uke til uke da? 

Anonymkode: 110a2...4b8

Lønner seg alltid å være med i gratis klubber, så lenge man ikke drar for å kjøpe tilbudene og ender opp med å kjøpe masse ekstra av dyre ting i tillegg, da. Men det gjør jo gjerne folk, derfor tror jeg Rema bommer når de kommer med så lite personlig tilpasset. For da drar folk kanskje i en helt annen butikk og gjør sine impulskjøp der isteden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rema kommer seg, denne uka fikk jeg 30% på laktosefri melk, et fortsatt allergisk 😓

Anonymkode: d56f0...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Rema kommer seg, denne uka fikk jeg 30% på laktosefri melk, et fortsatt allergisk 😓

Anonymkode: d56f0...2ea

For 3 uken på rad- tilbud (10%) på kulturmelk, 4pk yoghurt og lettrømme.

Anonymkode: 45ea5...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...