Isambard Skrevet 25. mai 2022 #81 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 20.19): Finst det eldre menn som liker kvinner på sin egen alder? Anonymkode: a9152...c10 Ja. Jeg gjør det.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #82 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og det hjelper ikke at menn mellom 50-80 kan få barn da sunne, velfungerende kvinner aldri ville finne på å få barn med så gamle menn. Menn som får barn etter 45 er stort sett sammen med trash og selv av trash, og barna blir deretter. Anonymkode: d8f02...c00 Fiffig! Jeg er 42, mannen 53 og jeg er gravid med bort første barn. Mannen er investor og jeg lege. Trash….flekker ikke vi er helt der. Anonymkode: 194c6...5c9 1 1
nisselue Skrevet 25. mai 2022 #83 Skrevet 25. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Fiffig! Jeg er 42, mannen 53 og jeg er gravid med bort første barn. Mannen er investor og jeg lege. Trash….flekker ikke vi er helt der. Anonymkode: 194c6...5c9 Trash investorer er de verste. Trash leger kommer på en god andreplass. Helt ubrukelige, vett'u.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #84 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Og det finnes stygge menn med penger og status som får seg damer og barn. Men det endrer ikke på det faktum at reflekterte kvinner aldri ville ha tatt i disse mennene med ildtang. Sunne, normaltfungerende kvinner tar aldri til takke med stygge menn basert på noe så banalt som status. Jo sunnere en kvinne er, fysisk og psykisk, jo større sjans for at hun har høyere utdanning og istand til å ta kloke partnervalg og unngå stygge menn som er nødt til å spille på desperasjonskortet "status" for å få seg noe. Anonymkode: d8f02...c00 Beklager å si det, men jeg synes det er fullstendig skremmende hva slags syn du har på folk. Det virker som om du synes mindre vakre mennesker er søppel. Det er nesten oppsiktsvekkende overfladisk. Anonymkode: f41cf...2e7 2
nisselue Skrevet 25. mai 2022 #85 Skrevet 25. mai 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Beklager å si det, men jeg synes det er fullstendig skremmende hva slags syn du har på folk. Det virker som om du synes mindre vakre mennesker er søppel. Det er nesten oppsiktsvekkende overfladisk. Anonymkode: f41cf...2e7 Jeg gjetter en i 20-årene som tilbringer mesteparten av tiden på Instagram, Snapchat, TikTok og Tinder. Der har du den gode samlingen av apper som gjør sitt beste for å overbevise folk om at det viktigste i verden er hvordan man ser ut. Ikke rart folk blir litt hjerneskadd når de ikke engang kan kjøre fra lyskryss til lyskryss uten å sjekke disse appene.
FrøkenFri Skrevet 25. mai 2022 #86 Skrevet 25. mai 2022 Johan2021 skrev (1 time siden): Sikkert ikke, men så har jeg ikke møtt deg ennå Nei, det er sant 😁
Bos43 Skrevet 25. mai 2022 #87 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 20.28): Det jeg mente med tråden er om det finst eldre menn som ikke vil ha damer på 18-25-ts Anonymkode: a9152...c10 Tenker ikke så mye på alder. Kjemi er viktigere enn alder. Kan tenke meg å ha en eldre kvinne som ff. Min erfaring er, heller det enn en ung en.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #88 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 24.5.2022 den 11.53): Jeg ser kjekk ut. Har litt mage men mange kvinner liker menn med pondus. Anonymkode: 3c0c7...17c Hadde pult deg Anonymkode: 8112b...198
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #89 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde pult deg Anonymkode: 8112b...198 Pondus er ikke pent, det man kaller tjukkhet/overvekt hos damer. Ikke et gram (pun intended) mer pent på menn. Anonymkode: a4f89...54d 2
Gjest AprilRyan Skrevet 25. mai 2022 #90 Skrevet 25. mai 2022 (endret) Det får jeg virkelig håpe, men nå er vel ikke virkeligheten helt sånn som det kan fremstå på Kvinneguiden. I tillegg kan jeg jo påpeke at majoriteten av kvinner på 18-25 ikke er interessert i menn som er 40+. Det virker som menn ikke tar det med i betraktningen siden de er for opptatt av å snakke om hvor attraktive de synes de kvinnene er. Mulig enkelte har seksuelle forhold, men forhold med stor aldersforskjell har mindre sjanse for å lykkes. Jada, det kan fungere og det gjør det i enkelte tilfeller, men det forandrer ikke faktumet om at de fleste forhold ikke har en veldig stor aldersforskjell. I tillegg har kanskje forhold med stor aldersforskjell større sjanse for å lykkes om begge er voksne. Ikke at han er 40 og hun 18 liksom. Vi har vel alle vært borte i de mennene som beskriver seg som ungdommelige, mann i sin beste alder osv, men så fremstår det ikke akkurat sånn. Gjerne har de slengt på "alder er bare et tall" som selvfølgelig betyr at han er ute etter ei som er mye yngre. Så det går visst bare en vei. Kvinner er sikkert ikke noe bedre, men opplever vel kanskje at menn oftere har en oppfatning om at de alltid ser bedre ut og eldes bedre enn det jevnaldrende kvinner gjør og at de er attraktive hele livet. Noe som ikke stemmer siden slike ting er veldig individuelt. I slike tråder der man spør menn så er det alltid kun utseendet som er i fokus. Er det virkelig alt som betyr noe om man ser etter et forhold? Endret 25. mai 2022 av AprilRyan
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #91 Skrevet 25. mai 2022 On 5/23/2022 at 8:45 PM, AnonymBruker said: Jeg får vondt i meg pga hva mange eldre menn skriver om eldre damer. Såg damer som skrev at de ikke følte seg attraktive å mindre verdt og ikke sett pga dette eldre menn yngre dame greiene-ts. Anonymkode: a9152...c10 Men er det noe annerledes når kvinner sier de ikke synes lave eller tynne menn er attraktive da? Hvorfor er menn slemme når de har preferanser, mens kvinner får lov til å ha preferanser? Anonymkode: 9c607...556 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #92 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men er det noe annerledes når kvinner sier de ikke synes lave eller tynne menn er attraktive da? Hvorfor er menn slemme når de har preferanser, mens kvinner får lov til å ha preferanser? Anonymkode: 9c607...556 Kvinner får da tyn i massevis når de sier at de ikke tenner på lave menn?? Anonymkode: 4f8d0...46f
Trolltunge Skrevet 25. mai 2022 #93 Skrevet 25. mai 2022 John McClane skrev (På 24.5.2022 den 2.59): Joda alder setter spor men at mange menn ikke har skikkelig draget på damer både egen alder og yngre når de er 50+ er fullstendig miss fra din side. Hvis du tror at ung alder er det vakreste så tar du veldig feil. Men dette finner du ut av når du selv blir eldre, da får du nok en liten aha-opplevelse😉 Noen menn er pokker så flotte langt opp i årene. Noen kvinner også. Mange som er slik... ja det vet jeg nå ikke helt, men tiltrekning og kjærlighet kan da heldigvis oppstå for mennesker som ikke er usedvanlig flotte også. De to siste menn jeg har tenkt "Wow!" angående var 67 og 54 år gamle. Nå er jeg selv 46, så det er jo ikke eksepsjonelt mye eldre, men det er virkelig noen menn (og kvinner) som er "enhjørninger", og utrolig attraktive langt opp i livet. Til og med for mye yngre mennesker, fordi de har en slags it- faktor som er tidløs nærmest. Det blir imidlertid litt rart når hvermannsen bruker slike unike mennesker som bevis og eksempel på at eldre kan være tiltrekkende for yngre. De fleste av oss er jo ikke slike. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #94 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men er det noe annerledes når kvinner sier de ikke synes lave eller tynne menn er attraktive da? Hvorfor er menn slemme når de har preferanser, mens kvinner får lov til å ha preferanser? Anonymkode: 9c607...556 Er forskjell på å ha preferanser og date en dame som kunne vært datteren din. Dere menn liker jo damene lave og tynne men er ikke snakk om det nå. Menn/damer som går får langt yngre er ikke en cute look. Anonymkode: a9152...c10 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå