AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #61 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 22.31): Mann 51 her. Jeg foretrekker unge duggfriske jenter i 20-årene. Kvinner på min alder ser ikke bra ut. Anonymkode: 3c0c7...17c Vil ikke akkurat påstå at menn på over 50 ser så fantastisk ut heller. Mye forfall der og. Kjenner ingen damer i 20 åra som vil date en på 50+ Anonymkode: 65b5a...a71 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #62 Skrevet 24. mai 2022 Dame på 51 her. Har ingen problemer med å få dater. Har mer tilbud enn jeg ønsker. Men ønsker ikke å date unge menn og synes mange menn på 50+ har forfalt veldig. I tillegg til lite innsikt. Anonymkode: 65b5a...a71 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #63 Skrevet 25. mai 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Dame på 51 her. Har ingen problemer med å få dater. Har mer tilbud enn jeg ønsker. Men ønsker ikke å date unge menn og synes mange menn på 50+ har forfalt veldig. I tillegg til lite innsikt. Anonymkode: 65b5a...a71 Jeg har slett ikke forfalt, du kan trygt date meg😁. M51 Anonymkode: 4dc26...2f1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #64 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dame på 51 her. Har ingen problemer med å få dater. Har mer tilbud enn jeg ønsker. Men ønsker ikke å date unge menn og synes mange menn på 50+ har forfalt veldig. I tillegg til lite innsikt. Anonymkode: 65b5a...a71 Du, sånn har jeg det også. Overraskende greit på datefronten, med jevnaldrende menn m ok utdanning og akseptabel livsstil. Og de vil gjerne være seriøse også... Lurer på hvem de derre kvinnehaterne egentlig er? Anonymkode: a4f89...54d 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #65 Skrevet 25. mai 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Du, sånn har jeg det også. Overraskende greit på datefronten, med jevnaldrende menn m ok utdanning og akseptabel livsstil. Og de vil gjerne være seriøse også... Lurer på hvem de derre kvinnehaterne egentlig er? Anonymkode: a4f89...54d Ikke meg i allefall, men dere herlige 51-årige damer stikker så fort dere skjønner at jeg har små barn 😁. Det er ikke barna mine dere skal date vettu, det er meg . De færreste ser vel etter samboer i den alderen, kanskje mer kjæreste og særboer ? Fullt fokus en uke, kanskje litt mindre andre uka - i allefall i starten. Hva sier dere ? Anonymkode: 4dc26...2f1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #66 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke meg i allefall, men dere herlige 51-årige damer stikker så fort dere skjønner at jeg har små barn 😁. Det er ikke barna mine dere skal date vettu, det er meg . De færreste ser vel etter samboer i den alderen, kanskje mer kjæreste og særboer ? Fullt fokus en uke, kanskje litt mindre andre uka - i allefall i starten. Hva sier dere ? Anonymkode: 4dc26...2f1 ..😁.. Er noe veldig, veldig deilig med barn som holder på å flytte hjemmefra.. Tenker så lenge jeg slipper å involvere meg noe særlig i andres barn, er det greit nok. Men har vært på siste Legoland-tur før jeg blir bestemor😁 Anonymkode: a4f89...54d 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #67 Skrevet 25. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: ..😁.. Er noe veldig, veldig deilig med barn som holder på å flytte hjemmefra.. Tenker så lenge jeg slipper å involvere meg noe særlig i andres barn, er det greit nok. Men har vært på siste Legoland-tur før jeg blir bestemor😁 Anonymkode: a4f89...54d Ser den, helt klart, men det er mange (flere og flere) i min aldersgruppe som faktisk har småbarn. Altså en stor bit av datingkaka. Jeg er ikke på jakt etter noen som vil være med på legoland, men heller noen som tåler og respekterer at jeg faktisk drar dit med kidsa noen dager i ferien. Anonymkode: 4dc26...2f1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #68 Skrevet 25. mai 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: ..😁.. Er noe veldig, veldig deilig med barn som holder på å flytte hjemmefra.. Tenker så lenge jeg slipper å involvere meg noe særlig i andres barn, er det greit nok. Men har vært på siste Legoland-tur før jeg blir bestemor😁 Anonymkode: a4f89...54d Vent nå, jeg ble plutselig anonym her. Anonymkode: 4dc26...2f1 er meg 😆 Ser den, helt klart, men det er mange (flere og flere) i min aldersgruppe som faktisk har småbarn. Altså en stor bit av datingkaka. Jeg er ikke på jakt etter noen som vil være med på legoland, men heller noen som tåler og respekterer at jeg faktisk drar dit med kidsa noen dager i ferien. Anonymkode: 4dc26...2f1
Gjest Johan2021 Skrevet 25. mai 2022 #69 Skrevet 25. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Vent nå, jeg ble plutselig anonym her. Anonymkode: 4dc26...2f1 er meg 😆 Ser den, helt klart, men det er mange (flere og flere) i min aldersgruppe som faktisk har småbarn. Altså en stor bit av datingkaka. Jeg er ikke på jakt etter noen som vil være med på legoland, men heller noen som tåler og respekterer at jeg faktisk drar dit med kidsa noen dager i ferien. Anonymkode: 4dc26...2f1 Erre mulig, anonym igjen ? Quoter meg selv nå. Anonymkode: 4dc26...2f1 er meg.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #70 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Da er det jo veldig merkelig da, at ingen av de kvinnene jeg kjenner, og vi er 100% kvinner, IKKE er sammen med menn med status. Og du henviser til genetikk. Vi mennesker er mer komplekse enn genene våre. Gener og miljø samvirker, og du har ingen forutsetninger for å hevde at det er genene i seg selv som trumfer preferansene til kvinner. Kvinner og menn påvirkes av så mye annet enn gener, hele tiden. De kvinnene jeg omgås med, som er høyt utdannet og vant til å reflektere over samfunnet vi lever i, har hatt fokus på helt andre ting enn menns status. Ja, mennene har utdanning og jobb. Men dette er ikke statusyrker eller yrker som bringer inn masse penger. Anonymkode: d8f02...c00 Selvfølgelig er vi mer enn instinkter og gener. Hvis ikke så hadde vi vært dyr. Saken er bare den at vi ikke har endret oss mye siden vi sov i huler og kastet spyd. Instinktivt styres vi grovt sett fortsatt av det samme som den gang. Når det gjelder status så kan jo det være mye rart. Jeg mener ikke at kjendiser som feks Stordalen har status mens naboen ikke har det. Naboen har jo en høyere status enn en uteligger. Alle har en status og sånn sett kan det godt hende mennene til damene du omgås har en høyere status enn de som ikke ble valgt. AnonymBruker skrev (19 timer siden): Og du sier at status gjør MANNEN automatisk mer tiltrekkende. Men hvordan skal du bevise dette? Det er jo helt umulig å bevise at det er MANNEN som blir tiltrekkende. Det kan like gjerne være at han er stygg og fæl i hennes øyne, men at hun ser sitt snitt til å leve med han fordi hun kan få tilgang til det hun faktisk finner tiltrekkende (som ikke er han eller statusen hans), men penger og luksusliv. Money cant buy you love. Nei, det er ikke logisk å bli tiltrukket av en som har midler til å tilby sikkerhet osv. Så lenge mannen er stygg og fæl så blir man aldri tiltrukket av han. Man kan bli tiltrukket av tilgang på goder. Men man blir ikke tiltrukket av et stygt og fælt menneske bare fordi han har status og penger. Det er ikke slik det fungerer. Anonymkode: d8f02...c00 Det er akkurat det jeg sier! Status gjør mannen tiltrekkende! Og det er lett å bevise og er gjort mange ganger. Mythbusters (TV-program) f eks. De fylte en kinosal med damer og viste dem bilder av diverse menn. Mennene ble presentert med bilde og yrke. I første runde hadde mennene helt vanlige yrker. (Rørlegger, butikk, kontor, etc) Damene skulle deretter gi disse gutta poeng etter hvor attraktive de var. I neste runde var det en ny runde, men med nye damer. De samme bildene av gutta ble fremvist. Forskjellen var at nå ble de presentert med statusyrker. Rørleggeren var plutselig blitt kirurg, butikkfyren var skrankeadvokat, etc. Deretter skulle damene vurdere attraktiviteten til disse gutta. Hva tror du skjedde? Nettopp. De ble vurdert som langt mer attraktive når de hadde såkalte statusyrker. For menn er attraktivitet tett knyttet til utseende. For damer så er det mye mer som spiller inn. Jeg skjønner egentlig ikke at du tviler på dette. Du nevner også at damer kan blir tiltrukket av penger og luksusliv... Nettopp. Det er det jeg mener. Høy status kan gi disse damene nettopp penger og luksusliv. De vil finne selv en stygg fyr tiltrekkende fordi han har f eks en høy økonomisk kapasitet. AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er ikke mye vanskeligere for kvinner, nei. Nettopp fordi det fortsatt er slik at de fleste ufrivillig barnløse over 40 er menn. Så den statistikken taler sitt tydelige språk. Anonymkode: d8f02...c00 Jeg trodde det var biologi vi snakket om. Og da er det et uomtvistelig faktum at menn stort sett kan få barn hele livet (Selv om de ikke bør det), mens damer ikke har den muligheten. At det er mange barnløse menn skyldes at de ikke får tak i damer som vil ha barn med dem. Damer vil heller ha barn med noen som har barn fra før enn å involvere seg med noen lengre ned på statusskalaen. De 10% mest attraktive mennene (og da snakker jeg ikke om utseende) vasser i dametilbud og kan gjerne få både to og tre barnekull med forskjellige damer. Samtidig går det haugevis av menn rundt som verken får seg dame eller barn. Anonymkode: f41cf...2e7 2
FrøkenFri Skrevet 25. mai 2022 #71 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ikke meg i allefall, men dere herlige 51-årige damer stikker så fort dere skjønner at jeg har små barn 😁. Det er ikke barna mine dere skal date vettu, det er meg . De færreste ser vel etter samboer i den alderen, kanskje mer kjæreste og særboer ? Fullt fokus en uke, kanskje litt mindre andre uka - i allefall i starten. Hva sier dere ? Anonymkode: 4dc26...2f1 Ikke alle stikker 😊
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #72 Skrevet 25. mai 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Hyggelig at du ser deg tid til å beære oss, med et besøk her på singelforumet, og øser av din kunnskap. Anonymkode: 43664...8dc Føler du forumet blir bedre av at de med kunnskap ikke bidrar, eller at man ikke skal fortelle om positive historier? Er det slik at kun de kunnskapsløse kan delta i debatten, eller fortelle sine synspunkt? Anonymkode: 7ad5b...ef7 3
nisselue Skrevet 25. mai 2022 #73 Skrevet 25. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: De 10% mest attraktive mennene (og da snakker jeg ikke om utseende) vasser i dametilbud og kan gjerne få både to og tre barnekull med forskjellige damer. Samtidig går det haugevis av menn rundt som verken får seg dame eller barn. Anonymkode: f41cf...2e7 Ja, ikke sant? Jeg kjenner selv en fyr som har åtte barn over tre kull. Han er lege innen både offentlig og privat samtidig og ser bra nok ut til at han har sagt til meg "Det kommer alltid en dame bort for å prate om man sitter alene i en bar". Kona hans er i området 15-17 år yngre enn ham selv. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #74 Skrevet 25. mai 2022 En stygg mann blir ikke fysisk attraktiv uansett hvor mye penger eller status han har. En stygg mann er en stygg mann, og vi kvinner klarer aldri utvikle noe følelser, utover medfølelse, ovenfor en stygg mann. Vi kvinner foretrekker pene menn. Sånn har det alltid vært. Anonymkode: d8f02...c00
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #75 Skrevet 25. mai 2022 Og det finnes stygge menn med penger og status som får seg damer og barn. Men det endrer ikke på det faktum at reflekterte kvinner aldri ville ha tatt i disse mennene med ildtang. Sunne, normaltfungerende kvinner tar aldri til takke med stygge menn basert på noe så banalt som status. Jo sunnere en kvinne er, fysisk og psykisk, jo større sjans for at hun har høyere utdanning og istand til å ta kloke partnervalg og unngå stygge menn som er nødt til å spille på desperasjonskortet "status" for å få seg noe. Anonymkode: d8f02...c00
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #76 Skrevet 25. mai 2022 Og det hjelper ikke at menn mellom 50-80 kan få barn da sunne, velfungerende kvinner aldri ville finne på å få barn med så gamle menn. Menn som får barn etter 45 er stort sett sammen med trash og selv av trash, og barna blir deretter. Anonymkode: d8f02...c00 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #77 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En stygg mann blir ikke fysisk attraktiv uansett hvor mye penger eller status han har. En stygg mann er en stygg mann, og vi kvinner klarer aldri utvikle noe følelser, utover medfølelse, ovenfor en stygg mann. Vi kvinner foretrekker pene menn. Sånn har det alltid vært. Anonymkode: d8f02...c00 Så forhold mellom to mindre vakre personer er egentlig følelsesløst altså. Dvs det er bare vakre mennesker som kan oppleve ekte kjærlighet. Greit å vite. Anonymkode: f41cf...2e7
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #78 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 22.31): Mann 51 her. Jeg foretrekker unge duggfriske jenter i 20-årene. Kvinner på min alder ser ikke bra ut. Anonymkode: 3c0c7...17c Men du ser sikkert fantastisk ut🤓 Anonymkode: 194c6...5c9
Gjest Johan2021 Skrevet 25. mai 2022 #79 Skrevet 25. mai 2022 2 hours ago, FrøkenFri said: Ikke alle stikker 😊 Sikkert ikke, men så har jeg ikke møtt deg ennå
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #80 Skrevet 25. mai 2022 Jeg er 40år mann og legger an kun på eldre kvinner Anonymkode: f9657...7b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå