Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finst det eldre menn som liker kvinner på sin egen alder?

Anonymkode: a9152...c10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du mener menn på 30+   ? 
Eller ennå eldre?

Anonymkode: 4f8d0...46f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du mener menn på 30+   ? 
Eller ennå eldre?

40-60 

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du får definere bedre hva du mener med eldre menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (1 minutt siden):

Du får definere bedre hva du mener med eldre menn.

Menn på 40-60- ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Menn på 40-60- ts

Jeg kjenner ingen på den alderen som går etter damer på egen alder eller eldre. De som er under 30 kan gå etter eldre, men da er det jo kun for sexen som regel.

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg mente med tråden er om det finst eldre menn som ikke vil ha damer på 18-25-ts

AnonymBruker
Skrevet

Tenner på mange damer i egen alder + enkelt yngre og enkelte eldre.  Det handler mye om kjemi for min del, og ikke så mye alder.

Anonymkode: db928...8f9

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mann på 45 her - masse fine damer på 45. Men damer på 45-50 søkjer nedover i alder så matchar ikkje meg.

Anonymkode: 210be...128

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de aller fleste menn velger kvinner på egen aldre. Ikke på KG da selvsagt, men KG speiler ikke virkeligheten. 

Anonymkode: 6901b...5d2

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Samme alder, +/- noen få år. Ser ingen grunn til  å gå for kvinner som er veldig mye eldre eller yngre. 

Kvinnen bør i tillegg være komfortabel med sin egen alder, ikke jage etter å se yngre ut med injeksjoner eller kosmetiske operasjoner. Klesstil, klassisk pent. Ha en jobb hun trives i. Gjerne høyere utdannelse. 

Anonymkode: 5acf1...788

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror de aller fleste menn velger kvinner på egen aldre. Ikke på KG da selvsagt, men KG speiler ikke virkeligheten. 

Anonymkode: 6901b...5d2

Jeg får vondt i meg pga hva mange eldre menn skriver om eldre damer. Såg damer som skrev at de ikke følte seg attraktive å mindre verdt og ikke sett pga dette eldre menn yngre dame greiene-ts.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Her finner du svaret i sunn fornuft og helt gjennomsnitlig tankegang. Jeg har alltid likt kvinner  på samme alder som meg selv, jeg  tror ikke det slipper taket før jeg logger av!. Men jeg har også likt kvinner i alle andre aldre enn min egen, både yngre og eldre.så lenge jeg kan huske. Eldre eller yngre, no fuzz!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mann 53 her. Eksen var fem år yngre, og jeg ser ikke noen grunn til at jeg skal gå lenger ned enn det. Om så er, så må hun være i en tilsvarende livssituasjon, og ha ganske store barn. Oppover ser jeg kanskje bare et par år for fast forhold, men jeg ser stadig flotte damer rundt 60, som jeg godt kunne hatt en seksuell relasjon med. Jeg "går" ikke etter noen aldersgruppe, og hvis jeg tilfeldigvis skulle få god kontakt med noen på 25, eller 70, så må det jo tas opp til individuell vurdering. Jeg er generelt glad i mennesker, og jeg synes alle aldre har noe ved seg. Satt, gubbete, og kjerringaktig, finnes også i alle aldre. 

Anonymkode: 43664...8dc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det er mange på den alderen du nevner som jeg vet om liker best kvinner på sin egen alder og gjerne eldre.

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mann 51 her. Jeg foretrekker unge duggfriske jenter i 20-årene. Kvinner på min alder ser ikke bra ut.  

Anonymkode: 3c0c7...17c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mann på 45 her - masse fine damer på 45. Men damer på 45-50 søkjer nedover i alder så matchar ikkje meg.

Anonymkode: 210be...128

Huh? Det gjør i allefall ikke jeg! Alle under min egen alder er fullstendig uaktuelt. 50pluss er det jeg går for (er 45)

Anonymkode: bf4b6...855

AnonymBruker
Skrevet

De aller, aller fleste parene jeg vet om på den alderen er gift med konene sine på ca samme alder. +- 1-3 år som regel.

Anonymkode: 303bb...669

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De aller, aller fleste parene jeg vet om på den alderen er gift med konene sine på ca samme alder. +- 1-3 år som regel.

Anonymkode: 303bb...669

Samme her.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Mann 51 her. Jeg foretrekker unge duggfriske jenter i 20-årene. Kvinner på min alder ser ikke bra ut.  

Anonymkode: 3c0c7...17c

561E5034-00E8-4B6C-B369-CD897C721F8E.thumb.jpeg.3e00a682b07d4922d8a5688aa1360486.jpeg

• Liker 10
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...