Gå til innhold

Daten bruker botox?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er 40 og har ikke rynker, heller ikke smilerynker. Har aldri tatt botox eller noen form for fillers.

Gi henne en sjanse til, så kan du jo komme forsiktig inn på temaet. 

Anonymkode: 111da...fd9

Også skal hun spørre om han har tatt hårtransplantasjon?

Synes ikke man skal snakke om sånne ting, det er usexy. (og nei, jeg har ingen av disse tingene selv)

Anonymkode: c9ec1...9c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

10 000 i året er mye for å slippe unna noen rynker

Anonymkode: 97727...d8e

Er mer enn 10 000.

Anonymkode: e060b...024

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis hun bruker fillers og botox regelmessig så må du hvert fall regne med at det koster en del tusenlapper hver måned.... 

Anonymkode: 67c52...488

Nei så dyrt er det absolutt ikke. 500 kr mnd. Det må da være lov? Eller skal alle penger brukes ut i fra hva som er partnerens rette verdier? Hun har tjent disse pengene selv. 

Anonymkode: 38439...90a

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er skrevet av en kvinne, i ett forsøk på å shame kvinner som velger botox ect

Burde derfor ikke svare trolleriet, men ok.

TS. I dagens samfunn er botox det samme som å gå til frisøren, og sier ingenting om personen som tar botox.

De som er veldig imot, er type kvinner som ikke har utseendet med seg i første omgang, slik at litt botox i 40 årene ikke vil gjøre noe fra eller til uansett. Og det vet de.

Anonymkode: 4394a...179

Jeg er også i mot og tror det er selvskading, hilsen middelaldrende mann.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er mer enn 10 000.

Virkelig ikke. Jeg tar Botox to ganger i året, og det koster 3600,- pr. gang. Og jeg kan garantere at du ser det ikke heller.

Anonymkode: be28e...5ce

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Da er det vel du som er han legen som skulle på date i går. Jeg syns heller du skal satse på hun nydelige patienten din, hun med det lange lyse håret, de vakre øyne og som er uten botox.... 

Anonymkode: 4b2a1...8c4

Hæ?!

Anonymkode: f84b9...00b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er mer enn 10 000.

En kollega tar oppfylling av botox jevnlig og da hun sa summen hun bruker, var det mer på et år enn det jeg det brukte på førerkortet 😶😳 De tusenlappene jeg har til overs i løpet av et år, setter jeg inn på fond og aksjer, og nedbetaling av huslån og en flott ferie. Tviler på at jeg hadde hatt råd til det hvis jeg hadde tatt botox og juviderm.  

Anonymkode: 4af91...279

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Noen som har synspunkter eller liknende erfaringer?

Syntes selv Botox, fillers/Restylane og silikon er skikkelig turn off.

Elsker kvinner som er komfertable med eget utseende og lyser selvtillit, god selvfølelse og som føler seg sexy slik de er.

• Liker 2
Skrevet

Du sier du tenker du er litt overfladisk om du avviser henne på grunn av utseendet. Du likte øynene hennes, og at kjemien stemte. Da burde det vel ikke være så vanskelig å ønske å treffe henne igjen. Kanskje kjemien vil stemme så du liker henne bedre. Så vil ikke utseendet være så viktig. 

Jeg tenker at personligheten hennes bør være det viktigste. Og de som mener hun er overfladisk som bruker 10 000+ på utseendet årlig, tenker vel ikke på hvor mye penger mange kvinner bruker på sminke, hudpleie, kroppspleie, og hår årlig. Likevel blir disse kvinnene sett som «naturlige» så lenge de ikke bruker botox eller fillers. Mote og marked bestemmer hva som er «naturlig». Menn tror damer som er flinke til å sminke seg naturlig, og få «naturlig glød» er naturlige. Jaja.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei, fordi din mening,og andre kvinners dertil, ikke har noen betydning når det kommer til slike ting.

Om jeg personlig vil ha botox i mitt ansikt, så må du nesten bare tåle det.

Anonymkode: 4394a...179

Du kan selvsagt gjøre hva du vil med fjeset ditt, men en konsekvens av det er at du vil bli mindre attraktiv for enkelte, deriblant TS. Selv har jeg feks noen større tatoveringer og er klar over at gjør meg mindre attraktiv for en del mennesker der ute, men det lever jeg godt med, da er vi ganske enkelt ikke en match. Og jeg bruker da virkelig ikke tid på nett for å snakke opp og normalisere tatoveringer, selv om jeg kunne brukt akkurat de samme argumentene som botox-forkjempere, i min omgangskrets er det stort sett slik at folk klipper håret hjemme, for å spare penger til flere tatoveringer. 

Anonymkode: d25bd...855

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, MyMichelle said:

Du sier du tenker du er litt overfladisk om du avviser henne på grunn av utseendet. Du likte øynene hennes, og at kjemien stemte. Da burde det vel ikke være så vanskelig å ønske å treffe henne igjen. Kanskje kjemien vil stemme så du liker henne bedre. Så vil ikke utseendet være så viktig. 

Jeg tenker at personligheten hennes bør være det viktigste. Og de som mener hun er overfladisk som bruker 10 000+ på utseendet årlig, tenker vel ikke på hvor mye penger mange kvinner bruker på sminke, hudpleie, kroppspleie, og hår årlig. Likevel blir disse kvinnene sett som «naturlige» så lenge de ikke bruker botox eller fillers. Mote og marked bestemmer hva som er «naturlig». Menn tror damer som er flinke til å sminke seg naturlig, og få «naturlig glød» er naturlige. Jaja.

Personligheten er definitivt viktigst. Spørsmålet er bare i hvilken grad kosmetikken sier noe om dette.

Jeg synes det er en vesensforskjell mellom botox, fillers og silikon på den ene siden og sminke, hudpleie, kroppspleie og hår på den andre. Dette har ingenting med hva det koster å gjøre, men hva det gjør med kroppen.

Men til syvende og sist dreier det seg jo om graden av kosmetiske «inngrep», som jo så definitivt kommuniserer noe om en selv. Det er jo som regel forskjell på personligheten til en flatbrystet «treklemmer» med naturlige dreads og uten sminke og en eiendomsmegler med platinahår, botox og fillers i «lepper og lår», er det ikke?  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som tar Botox er som prøve kaniner for de vet ikke langtids effektene av det. Tenk hvis dere ser helt jævlig ut når dere kommer opp i alder.

Anonymkode: 6aaf4...1ed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Personligheten er definitivt viktigst. Spørsmålet er bare i hvilken grad kosmetikken sier noe om dette.

Jeg synes det er en vesensforskjell mellom botox, fillers og silikon på den ene siden og sminke, hudpleie, kroppspleie og hår på den andre. Dette har ingenting med hva det koster å gjøre, men hva det gjør med kroppen.

Men til syvende og sist dreier det seg jo om graden av kosmetiske «inngrep», som jo så definitivt kommuniserer noe om en selv. Det er jo som regel forskjell på personligheten til en flatbrystet «treklemmer» med naturlige dreads og uten sminke og en eiendomsmegler med platinahår, botox og fillers i «lepper og lår», er det ikke?  

I den grad eksemplene dine noe om personligheten, tenker jeg at «treklemmeren» har god selvtillit og tør være seg selv. Mens eiendomsmegleren har dårligere selvtillit, og prøver å bevise at hun er god nok til å duge i et prestisjefylt yrke. «Trynefaktoren» kan føles viktig i en slik jobb.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, MyMichelle said:

I den grad eksemplene dine noe om personligheten, tenker jeg at «treklemmeren» har god selvtillit og tør være seg selv. Mens eiendomsmegleren har dårligere selvtillit, og prøver å bevise at hun er god nok til å duge i et prestisjefylt yrke. «Trynefaktoren» kan føles viktig i en slik jobb.

Da tenker vi hovedsakelig helt likt. Selvtillit er viktig, så dermed blir kosmetikken en indikator på den.

I tillegg vil jeg hevde at det ofte henger sammen med andre verdier, som for eksempel hvor materialistisk du er, og om du er visuelt orientert eller ikke.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 1.01):

Jeg bruker litt botox i panna,og tok fillers på oversiden av leppa for flere år siden fordi det så ut som jeg røkte 40 om dagen og leppestiften fløt opp i rynkene rundt munn. Kjæresten min vet det ikke og ser det ikke, han synes bare det er bra at jeg ikke har sånn sinnarynke imellom øynene som så mange har.........😏

Anonymkode: 2b8b3...781

Herregud. "Som så mange har..."?  Hva med han selv, får han lov til å leve med konsekvensene av at ansiktsmusklene hans har trukket seg sammen x antall ganger i visse bevegelser, som følge av legitime følelsesmessige reaksjoner?

Og så du da, konemor som tror du er lur og ikke forteller at du bruker botox. Way to go ift. internalisert misogyni. Det er om å gjøre å leve opp til kunstige bilder og late som om virkeligheten er bedre enn hva den er.  Synes du det er sexy med en mann som ytrer seg slik om kvinner, særlig med viten om at dersom han visste om den kamuflerte sinnarynka di så hadde han ikke syntes det var bra at du hadde den? Du må skjule helt menneskelige sider ved deg selv, for å føle at han skal like deg?

For et trist liv, for dere begge. 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...