Gå til innhold

Daten bruker botox?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på en veldig bra første date i går. Vi hadde god kjemi og mye å prate om. Hun hadde også kjempevakre øyne som lyste opp.

Men jeg er ganske sikker på at hun bruker botox, fillers e.l. Ansiktet var liksom litt uttrykksløst bortsett fra øynene. Hun hadde så å si ingen rynker, på tross av å være rundt 40 år, men hun hadde også en del sminke, og jeg er ingen ekspert, så det er litt vanskelig å si.

Personlig foretrekker jeg egentlig damer med et ujålete naturlig utseende, og jeg kjenner at bruk av botox/fillers er litt av en dealbreaker mht. verdier. Samtidig likte jeg henne godt på alle andre måter, og jeg tenker at jeg selv er litt overfladisk hvis jeg avviser henne på bakgrunn av en slik mistanke. Er litt rådvill, altså.

Noen som har synspunkter eller liknende erfaringer?

Anonymkode: f84b9...00b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet ikke sikkert om hun har Botox eller ikke. Ikke trekk forhastede konklusjoner. Bli kjent først istedenfor. 

Anonymkode: 1ebe6...761

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fylke?

Anonymkode: 0ed19...2bf

AnonymBruker
Skrevet

Botox og lip fillers er turn off...

Anonymkode: a7c71...27a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg var på en veldig bra første date i går. Vi hadde god kjemi og mye å prate om. Hun hadde også kjempevakre øyne som lyste opp.

Men jeg er ganske sikker på at hun bruker botox, fillers e.l. Ansiktet var liksom litt uttrykksløst bortsett fra øynene. Hun hadde så å si ingen rynker, på tross av å være rundt 40 år, men hun hadde også en del sminke, og jeg er ingen ekspert, så det er litt vanskelig å si.

Personlig foretrekker jeg egentlig damer med et ujålete naturlig utseende, og jeg kjenner at bruk av botox/fillers er litt av en dealbreaker mht. verdier. Samtidig likte jeg henne godt på alle andre måter, og jeg tenker at jeg selv er litt overfladisk hvis jeg avviser henne på bakgrunn av en slik mistanke. Er litt rådvill, altså.

Hva er problemet? Vil du helst ha en rynkefri dame på 40+  ?   

Anonymkode: 97727...d8e

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken mann er opphengt i rynker på kvinner??

Anonymkode: 5f21d...057

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen. Rynker er sexy.

Anonymkode: a7c71...27a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er problemet? Vil du helst ha en rynkefri dame på 40+  ?   

Anonymkode: 97727...d8e

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Unnskyld meg, men leser dere postene dere svarer på, eller?

Her er det jo nettopp mangelen på rynker som er noe av problemet.

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Fylke?

Anonymkode: 0ed19...2bf

Viken, men hva så?

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg er 60 og har ingen rynker. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Adrenalina1 said:

Ikke når du smiler eller fortrekker visse miner heller?

AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (2 minutter siden):

Og litt dårlig syn?

Anonymkode: 87bec...3cd

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke når du smiler eller fortrekker visse miner heller?

Jo, selvsagt. Unge har også smilerynker.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun bruker fillers og botox regelmessig så må du hvert fall regne med at det koster en del tusenlapper hver måned.... 

Anonymkode: 67c52...488

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og litt dårlig syn?

Du trenger ikke være frekk. Synet mitt er utmerket.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Adrenalina1 said:

Jo, selvsagt. Unge har også smilerynker.

Smilerynkene i dette tilfellet var i beste fall moderate.

AnonymBruker
Skrevet

Tja.

Du kan jo ikke gjøre så mye med det valget? Du sveipet vel av en grunn - du likte det du så? Bare ikke at det var synlig? 🤷‍♀️

Anonymkode: bf73c...0a7

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis hun bruker fillers og botox regelmessig så må du hvert fall regne med at det koster en del tusenlapper hver måned.... 

Nå tjener hun langt bedre enn meg, så akkurat det bryr jeg meg ikke om, men som sagt har det en verdimessig konsekvens for meg som også reflekteres i unødvendig pengebruk.

AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (2 minutter siden):

Du trenger ikke være frekk. Synet mitt er utmerket.

Jeg synes det var et betimelig spørsmål. Da jeg aldri har møtt et menneske på 60 uten rynker. Men, ok. Skal ikke fortsette den veien.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå tjener hun langt bedre enn meg, så akkurat det bryr jeg meg ikke om, men som sagt har det en verdimessig konsekvens for meg som også reflekteres i unødvendig pengebruk.

Jeg skjønner hva du mener. Det er jo trist at hun ikke er fornøyd med det naturlige utseendet sitt og derfor tyr til injeksjoner og sprøyter. Men det kan jo hende Athen ikke gjør det da, kanskje du rett og slett må prøve å flette det inn i samtalen på neste date? For meg hadde det vært skikkelig turn off 😬

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...