AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #41 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): For det første så koster det ikke «tusenvis» i måneden nødvendigvis, jeg har tatt Botox fast i mange år og tar det to-tre ganger i året, det koster rundt 3500 kr hver gang. Sånn til info😉 For det andre har jeg lyst til å si at det er veldig vanlig å ta dette blant kvinner i dag, både blant yngre og mer voksne. Så selv kvinner du kanskje ikke ser det så godt på, tar kanskje Botox nettopp for å få mindre rynker. Fillets kan derimot synes mer og gjøre at man ser litt mer oppblåst ut, så det har en litt annen effekt - hvis man bruker mye. Hvis ikke du ble tiltrukket av utseendet hennes, er det en ærlig sak. Jeg mener det er det som betyr noe, ikke om du prinsipielt er imot Botox og fillers eller ikke😊 Anonymkode: 41063...920 10 000 i året er mye for å slippe unna noen rynker Anonymkode: 97727...d8e 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #42 Skrevet 21. mai 2022 Jeg forstår deg godt. Jeg ville tenkt meg om. For det første, det koster penger. For det andre, ho er tydeligvis veldig fokusert p det ytre. For det tredje, det kreves mer og mer injeksjoner etterhvert. Og maaaange damer vet virkelig ikke når nok er nok. Se på litt eldre damer, hvordan de ser ut etter noen år med å putte fullt av sånt inn i fjeset. De ser jo helt forferdelig ut alle sammen. Anonymkode: 7554a...1d1 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #43 Skrevet 21. mai 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: For det første så koster det ikke «tusenvis» i måneden nødvendigvis, jeg har tatt Botox fast i mange år og tar det to-tre ganger i året, det koster rundt 3500 kr hver gang. Sånn til info😉 For det andre har jeg lyst til å si at det er veldig vanlig å ta dette blant kvinner i dag, både blant yngre og mer voksne. Så selv kvinner du kanskje ikke ser det så godt på, tar kanskje Botox nettopp for å få mindre rynker. Fillets kan derimot synes mer og gjøre at man ser litt mer oppblåst ut, så det har en litt annen effekt - hvis man bruker mye. Hvis ikke du ble tiltrukket av utseendet hennes, er det en ærlig sak. Jeg mener det er det som betyr noe, ikke om du prinsipielt er imot Botox og fillers eller ikke😊 Anonymkode: 41063...920 Takk for nyanseringen! Jeg skjønner absolutt poenget ditt, men jeg er ikke enig i at et prinsipielt standpunkt blir ugyldig ved at det man opponerer mot er «veldig vanlig». Fedme og tobakksbruk er f.eks. også veldig vanlig, men likevel enkelt å argumentere mot på prinsipielt grunnlag. Problemet her er at hun absolutt ikke var uattraktiv som følge av botoxbruk (forutsatt at jeg har rett i mine antagelser), men at hun i mine øyne ville vært mye mer attraktiv uten å bruke det. Og dette mener jeg oppriktig, samme hva de fleste andre mått mene om saken. Anonymkode: f84b9...00b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #44 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for nyanseringen! Jeg skjønner absolutt poenget ditt, men jeg er ikke enig i at et prinsipielt standpunkt blir ugyldig ved at det man opponerer mot er «veldig vanlig». Fedme og tobakksbruk er f.eks. også veldig vanlig, men likevel enkelt å argumentere mot på prinsipielt grunnlag. Problemet her er at hun absolutt ikke var uattraktiv som følge av botoxbruk (forutsatt at jeg har rett i mine antagelser), men at hun i mine øyne ville vært mye mer attraktiv uten å bruke det. Og dette mener jeg oppriktig, samme hva de fleste andre mått mene om saken. Anonymkode: f84b9...00b Du virker veldig overfladisk og fokusert på det ytre. Hva med å vurdere daten etter hva som kommer ut av munnen hennes heller? Anonymkode: 97727...d8e 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #45 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er skrevet av en kvinne, i ett forsøk på å shame kvinner som velger botox ect Burde derfor ikke svare trolleriet, men ok. TS. I dagens samfunn er botox det samme som å gå til frisøren, og sier ingenting om personen som tar botox. De som er veldig imot, er type kvinner som ikke har utseendet med seg i første omgang, slik at litt botox i 40 årene ikke vil gjøre noe fra eller til uansett. Og det vet de. Anonymkode: 4394a...179 Dette er HELT feil. Jepp, jeg synes botox og fillers er helt forferdelig. Er jeg stygg? Nei. Er jeg upopulær blant menn? Nei. Kommer jeg noensinne til å bruke sånn dritt? Nei. Det finnes ingenting attraktivt med manglende mimikk, andelepper og oppblåste kinn etc. Og jo eldre de som først begynner med dette blir, jo verre ser de ut. Ta Sharon Stone som eksempel, som er imot alt sånt. Har hu et uheldig utseendet? Trøbbel med å skaffe seg menn? Dere som velger å bli til en voksdukke, må faktisk akseptere at folk faktisk foretrekker et ekte menneske med mimikk i ansiktet. Det finnes faktisk mange av oss jenter/damer som er selvsikre nok på oss selv til å se naturlige ut. Et stivt smil og et uttrykksløst ansikt er for mange faktisk ikke tiltrekkende... Anonymkode: 7554a...1d1 2 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #46 Skrevet 21. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Du virker veldig overfladisk og fokusert på det ytre. Hva med å vurdere daten etter hva som kommer ut av munnen hennes heller? Anonymkode: 97727...d8e Tro meg, jeg føler på dette selv, men jeg håper du vurderer meg utifra hva jeg faktisk skrev i HI, ikke hva du tror jeg har skrevet. Anonymkode: f84b9...00b
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #47 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er skrevet av en kvinne, i ett forsøk på å shame kvinner som velger botox ect Burde derfor ikke svare trolleriet, men ok. TS. I dagens samfunn er botox det samme som å gå til frisøren, og sier ingenting om personen som tar botox. De som er veldig imot, er type kvinner som ikke har utseendet med seg i første omgang, slik at litt botox i 40 årene ikke vil gjøre noe fra eller til uansett. Og det vet de. Anonymkode: 4394a...179 Det stemmer ikke. De er nok heller redde for konsekvensene av Botox. Man får ofte en utrykksløs, glatt mimikk som ikke er til å ta feil av og gjør at du ofte ser eldre ut enn du er. Se bare på diverse bloggere, i begynnelsen/midten av 20 årene. Ikke lov å nevne navn på Kvinneguiden, men dere kan jo tenke dere selv, og ser ut som de er er sted mellom 20-40 istedenfor å se ut som sin reelle alder. Det samme gjelder kvinner på 40. De ser verken eldre eller yngre ut enn de er, bare veldig utrykksløse og stive. Med tanke på at det er en nervegift som lammer muskelatur og er ment til å lindre svettetokter og spasmer ved cerebral parese, er det kanskje ikke så rart. Det er ingenting tiltrekkende med Restylane og Botox. Hadde folk som synes det er ubehagelig å se på ment det, hadde de jo fylt seg opp selv. Anonymkode: 4af91...279 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #48 Skrevet 21. mai 2022 Jeg er både pen og har god selvtillit, og kommer til å bruke botox den dagen jeg føler jeg trenger det. Hva jeg gjør med min kropp, spiller jo ingen rolle for andre. En mann som sitter på kvinneguiden, og en mann som sitter på date å leter etter rynker i øyekrokene til damen han skal bli kjent med, er uansett ikke kvalitet. Anonymkode: 4394a...179 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #49 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det stemmer ikke. De er nok heller redde for konsekvensene av Botox. Man får ofte en utrykksløs, glatt mimikk som ikke er til å ta feil av og gjør at du ofte ser eldre ut enn du er. Se bare på diverse bloggere, i begynnelsen/midten av 20 årene. Ikke lov å nevne navn på Kvinneguiden, men dere kan jo tenke dere selv, og ser ut som de er er sted mellom 20-40 istedenfor å se ut som sin reelle alder. Det samme gjelder kvinner på 40. De ser verken eldre eller yngre ut enn de er, bare veldig utrykksløse og stive. Med tanke på at det er en nervegift som lammer muskelatur og er ment til å lindre svettetokter og spasmer ved cerebral parese, er det kanskje ikke så rart. Det er ingenting tiltrekkende med Restylane og Botox. Hadde folk som synes det er ubehagelig å se på ment det, hadde de jo fylt seg opp selv. Anonymkode: 4af91...279 Det blir litt som silikon. De fleste vil ha ett naturlig resultat som passer kroppen. Det at man iblant ser noen 20-åringer med digre proteser, betyr ikke at de fleste med silikon ser slik ut Forstår ikke helt dette gnålet om "utrykksløshet". De fleste voksne mennesker klarer holde følelser og reaksjoner i sjakk, og trenger ikke leke en Jim Carrey på date eller i andre situasjoner. Anonymkode: 4394a...179
Gjest Suluso Skrevet 21. mai 2022 #50 Skrevet 21. mai 2022 Jeg får Botox i panne og kjeve pga migrene, ingenting kosmetisk, men da har vel jeg også det «draget» over øynene da. Synd om du bare skal synse og tro, det kan man gjøre i kirka.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #51 Skrevet 21. mai 2022 5 minutter siden, Suluso said: Jeg får Botox i panne og kjeve pga migrene, ingenting kosmetisk, men da har vel jeg også det «draget» over øynene da. Synd om du bare skal synse og tro, det kan man gjøre i kirka. Hvordan i alle dager skal jeg vite om du har det såkalte «draget» over øynene? Det er litt vanskelig når jeg ikke har sett hvordan du ser ut. Men greit nok: Du, som flere her, mener åpenbart at jeg ikke skal trekke forhastede konklusjoner. Det er jeg for så vidt helt enig i, men det det er lettere sagt enn gjort å finne ut hva som faktisk er realiteten. At dette er et potensielt sårt tema, bekrefter jo også flere av svarene her. Anonymkode: f84b9...00b 1
Grüner Skrevet 21. mai 2022 #52 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fylke? Anonymkode: 0ed19...2bf Det er vel ganske irrelevant 🙄?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #53 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg var på en veldig bra første date i går. Vi hadde god kjemi og mye å prate om. Hun hadde også kjempevakre øyne som lyste opp. Men jeg er ganske sikker på at hun bruker botox, fillers e.l. Ansiktet var liksom litt uttrykksløst bortsett fra øynene. Hun hadde så å si ingen rynker, på tross av å være rundt 40 år, men hun hadde også en del sminke, og jeg er ingen ekspert, så det er litt vanskelig å si. Personlig foretrekker jeg egentlig damer med et ujålete naturlig utseende, og jeg kjenner at bruk av botox/fillers er litt av en dealbreaker mht. verdier. Samtidig likte jeg henne godt på alle andre måter, og jeg tenker at jeg selv er litt overfladisk hvis jeg avviser henne på bakgrunn av en slik mistanke. Er litt rådvill, altså. Noen som har synspunkter eller liknende erfaringer? Anonymkode: f84b9...00b Om hun bruker så mye botox/fillers at det faktisk viser…ja da er hun mye sannsynlig ganske overfladisk. Det har dessverre blitt utrolig vanlig med kosmetisk juks i dag, men de de fleste holder det på et forsiktig nivå, da kanskje sånn ca 1-2 ganger i året slikt at det nesten ikke viser. Om en mann som egentlig ikke har peiling på området ser det….da tenker jeg hun har holdt på ganske lenge…og ofte. Og klart det sier noe om verdiene og holdingene til personen. Det er snakk om ‘forbedring av utseende til rundt 6000 kr som kun varer i 3 måneder 🙈 Full forståelse for at dette kan være turn off for vanlige jordnære menn som er opptatt av viktigere ting i livet.. Anonymkode: 06c24...b58 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #54 Skrevet 21. mai 2022 38 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er både pen og har god selvtillit, og kommer til å bruke botox den dagen jeg føler jeg trenger det. Hva jeg gjør med min kropp, spiller jo ingen rolle for andre. En mann som sitter på kvinneguiden, og en mann som sitter på date å leter etter rynker i øyekrokene til damen han skal bli kjent med, er uansett ikke kvalitet. Anonymkode: 4394a...179 Bra du har høy selvtillit og gjør som du vil. Det samme gjør jeg når jeg sitter på KG* eller mener at botox er en uting. Det jeg derimot ikke gjør er å «lete etter rynker i øyekrokene til damen han skal bli kjent med», men jeg tipper du ikke bryr deg nevneverdig om sånne kjedelige nyanser. * Det er forresten morsomt at en del reagerer negativt på at jeg som mann er på KG. Dere setter altså ikke pris på menn som søker kvinners synspunkter på ting, men skulle heller ønske at KG var et ekkokammer av, for og med kvinner? Anonymkode: f84b9...00b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #55 Skrevet 21. mai 2022 47 minutter siden, AnonymBruker said: Forstår ikke helt dette gnålet om "utrykksløshet". De fleste voksne mennesker klarer holde følelser og reaksjoner i sjakk, og trenger ikke leke en Jim Carrey på date eller i andre situasjoner. Anonymkode: 4394a...179 Mon tro om det ikke er noen verdifulle nivåer mellom fullstendig uttrykksløshet og Jim Carrey? Og er det egentlig et mål at «voksne mennesker» vanligvis skal «holde følelser og reaksjoner i sjakk»? Jeg bare spør. Anonymkode: f84b9...00b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #56 Skrevet 21. mai 2022 Jeg bruker litt botox i panna,og tok fillers på oversiden av leppa for flere år siden fordi det så ut som jeg røkte 40 om dagen og leppestiften fløt opp i rynkene rundt munn. Kjæresten min vet det ikke og ser det ikke, han synes bare det er bra at jeg ikke har sånn sinnarynke imellom øynene som så mange har.........😏 Anonymkode: 2b8b3...781
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #57 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mon tro om det ikke er noen verdifulle nivåer mellom fullstendig uttrykksløshet og Jim Carrey? Og er det egentlig et mål at «voksne mennesker» vanligvis skal «holde følelser og reaksjoner i sjakk»? Jeg bare spør. Anonymkode: f84b9...00b AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bra du har høy selvtillit og gjør som du vil. Det samme gjør jeg når jeg sitter på KG* eller mener at botox er en uting. Det jeg derimot ikke gjør er å «lete etter rynker i øyekrokene til damen han skal bli kjent med», men jeg tipper du ikke bryr deg nevneverdig om sånne kjedelige nyanser. * Det er forresten morsomt at en del reagerer negativt på at jeg som mann er på KG. Dere setter altså ikke pris på menn som søker kvinners synspunkter på ting, men skulle heller ønske at KG var et ekkokammer av, for og med kvinner? Anonymkode: f84b9...00b Nei, fordi din mening,og andre kvinners dertil, ikke har noen betydning når det kommer til slike ting. Om jeg personlig vil ha botox i mitt ansikt, så må du nesten bare tåle det. Anonymkode: 4394a...179
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #58 Skrevet 21. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, fordi din mening,og andre kvinners dertil, ikke har noen betydning når det kommer til slike ting. Om jeg personlig vil ha botox i mitt ansikt, så må du nesten bare tåle det. Anonymkode: 4394a...179 Du er altså enda en av dem som ikke leser postene du svarer på; mange av dem i denne tråden. Jeg berømte deg for din gode selvtillit og for en «jeg gir faen»-holdning. Er ikke dette det samme som at jeg tåler dine personlige valg ganske godt? Det er imidlertid ikke det samme som at jeg ikke kan ha mine egne personlige meninger om ting som ikke stemmer overens med dine. Anonymkode: f84b9...00b 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #59 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Viken, men hva så? Anonymkode: f84b9...00b Da er det vel du som er han legen som skulle på date i går. Jeg syns heller du skal satse på hun nydelige patienten din, hun med det lange lyse håret, de vakre øyne og som er uten botox.... Anonymkode: 4b2a1...8c4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå