Gå til innhold

Daten bruker botox?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tja.

Du kan jo ikke gjøre så mye med det valget? Du sveipet vel av en grunn - du likte det du så? Bare ikke at det var synlig? 🤷‍♀️

Anonymkode: bf73c...0a7

Stemmer, men jeg synes det er kjipt å forholde seg til.

Anonymkode: f84b9...00b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er selv fillerfri, og forstår problemstillingen. Men synes også det er besynderlig at mange menn som hevder de liker naturlige kvinner, helt tilfeldig tiltrekkes av kvinner som er 10 pluss år yngre. Hadde du sveipa henne om hun hadde hatt gråskjær og furer, som ganske mange kvinner på. 40 har naturlig? 

Er nok mange som bruker botox spesielt, hvor det ikke er synlig, og menn bare tar det som "naturlig glød". 

Hun ønsker kanskje å ha sjanse på menn på samme alder, og realiteten er desverre at for å ha det, må hun se ut som hun er 30, selv om hun er 40. 

Anonymkode: 21c62...a8b

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner hva du mener. Det er jo trist at hun ikke er fornøyd med det naturlige utseendet sitt og derfor tyr til injeksjoner og sprøyter. Men det kan jo hende Athen ikke gjør det da, kanskje du rett og slett må prøve å flette det inn i samtalen på neste date? For meg hadde det vært skikkelig turn off 😬

Anonymkode: 67c52...488

Ja, det er kanskje det jeg må gjøre, men ser ikke helt hvordan jeg skal få gjort det på en naturlig måte.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er selv fillerfri, og forstår problemstillingen. Men synes også det er besynderlig at mange menn som hevder de liker naturlige kvinner, helt tilfeldig tiltrekkes av kvinner som er 10 pluss år yngre. Hadde du sveipa henne om hun hadde hatt gråskjær og furer, som ganske mange kvinner på. 40 har naturlig? 

Er nok mange som bruker botox spesielt, hvor det ikke er synlig, og menn bare tar det som "naturlig glød". 

Hun ønsker kanskje å ha sjanse på menn på samme alder, og realiteten er desverre at for å ha det, må hun se ut som hun er 30, selv om hun er 40. 

Ja, jeg hadde nok sveipet på henne selv en furer og gråskjær. Har det selv og er også i 40-årene.

Har absolutt sympati for «markedsproblematikken» som voksne kvinner møter, men selv er jeg ikke en som påvirker til denne tendensen i vesentlig grad. Det rare er bare følelsen av å være litt utseendefiksert og overfladisk ved faktisk å avvise kvinner som går til skrittet å fikse på utseendet sitt på denne måten. Enda verre er det hvis jeg gjør det uten å vite det helt sikkert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, det er kanskje det jeg må gjøre, men ser ikke helt hvordan jeg skal få gjort det på en naturlig måte.

Om du liker utseendet hennes spiller det vel ingen rolle???

Anonymkode: 97727...d8e

Skrevet

Jeg har masse botox, men har rynker likevel. Du kan fort bli lurt uansett. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Jeg har masse botox, men har rynker likevel. Du kan fort bli lurt uansett. 

Hehe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og har ikke rynker, heller ikke smilerynker. Har aldri tatt botox eller noen form for fillers.

Gi henne en sjanse til, så kan du jo komme forsiktig inn på temaet. 

Anonymkode: 111da...fd9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Og litt dårlig syn?

Anonymkode: 87bec...3cd

Apropos rynker  og dårlig syn. Menn er såpass  kjekt konstruert at vi mer og mer mister nærfokus etter hvert som konene blir eldre og får mer og mer rynkerr.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du liker utseendet hennes spiller det vel ingen rolle???

Igjen, kanskje du skal vurdere å lese HI før du svarer? Da gir det du eventuelt skriver så mye mer mening.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er vel noe med mimikken du reagerer på og jeg selv syns jeg det ser helt merkelig ut med oppblåste lepper og et litt spesielt drag over øynene (det er jo selvfølgelig bare når man ser at det er gjort noe), så jeg skjønner godt at du blir litt skeptisk. Det er vel ikke så vanlig å ha særlig med rynker i 40-årsalderen, så det er sikkert instinktene dine som reagerer på annerledes mimikk på henne.

Endret av visp
  • Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, visp said:

Det er vel noe med mimikken du reagerer på og jeg selv syns jeg det ser helt merkelig ut med oppblåste lepper og et litt spesielt drag over øynene (det er jo selvfølgelig bare når man ser at det er gjort noe), så jeg skjønner godt at du blir litt skeptisk. Det er vel ikke så vanlig å ha særlig med rynker i 40-årsalderen, så det er sikkert instinktene dine som reagerer på annerledes mimikk på henne.

Du har helt rett! Leppene hadde hun riktignok ikke gjort noe med så vidt jeg kunne se, men «draget over øynene», og egentlig under øynene også – en tilsynelatende dempet mimikk – var det jeg reagerte på. 

Mitt inntrykk er at lette rynker ofte melder seg i 40-årene, men mulig jeg har et litt unyansert inntrykk. Uansett var det altså ikke bare manglende rynker som gjorde utslaget her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 40 og har ikke rynker, heller ikke smilerynker. Har aldri tatt botox eller noen form for fillers.

Gi henne en sjanse til, så kan du jo komme forsiktig inn på temaet. 

Anonymkode: 111da...fd9

Motatt! Skal prøve på det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette. 

Anonymkode: 28a71...fe7

AnonymBruker
Skrevet

Dette er skrevet av en kvinne, i ett forsøk på å shame kvinner som velger botox ect

Burde derfor ikke svare trolleriet, men ok.

TS. I dagens samfunn er botox det samme som å gå til frisøren, og sier ingenting om personen som tar botox.

De som er veldig imot, er type kvinner som ikke har utseendet med seg i første omgang, slik at litt botox i 40 årene ikke vil gjøre noe fra eller til uansett. Og det vet de.

Anonymkode: 4394a...179

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er skrevet av en kvinne, i ett forsøk på å shame kvinner som velger botox ect

Burde derfor ikke svare trolleriet, men ok.

TS. I dagens samfunn er botox det samme som å gå til frisøren, og sier ingenting om personen som tar botox.

De som er veldig imot, er type kvinner som ikke har utseendet med seg i første omgang, slik at litt botox i 40 årene ikke vil gjøre noe fra eller til uansett. Og det vet de.

Anonymkode: 4394a...179

Nå bommer du stygt med tanke på hvilket kjønn eller hvilke intensjoner jeg har, men jeg skjønner at det kan være vanskelig å akseptere at det finnes menn som ikke nødvendigvis har samme syn som dem du omgir deg med.

Jeg tror du må til Hollywood for å finne en majoritet som sidestiller botox med å gå til frisøren, men det er egentlig helt irrelevant. Poenget med denne tråden er hva jeg personlig mener om dette – et syn som jeg åpenbart ikke er alene om.

Det siste du skriver blir jo bare dumt; verden er ikke svart-hvit, og folk har ulike oppfatninger som kommer til uttrykk på forum som dette.

TS

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Nå bommer du stygt med tanke på hvilket kjønn eller hvilke intensjoner jeg har, men jeg skjønner at det kan være vanskelig å akseptere at det finnes menn som ikke nødvendigvis har samme syn som dem du omgir deg med.

Jeg tror du må til Hollywood for å finne en majoritet som sidestiller botox med å gå til frisøren, men det er egentlig helt irrelevant. Poenget med denne tråden er hva jeg personlig mener om dette – et syn som jeg åpenbart ikke er alene om.

Det siste du skriver blir jo bare dumt; verden er ikke svart-hvit, og folk har ulike oppfatninger som kommer til uttrykk på forum som dette.

TS

Ok. Og de fleste kvinner synes det er turn-off med menn som er på KG.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok. Og de fleste kvinner synes det er turn-off med menn som er på KG.

Javel, de om det. Heldigvis er det mange nok igjen som ikke kunne bry seg mindre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå tjener hun langt bedre enn meg, så akkurat det bryr jeg meg ikke om, men som sagt har det en verdimessig konsekvens for meg som også reflekteres i unødvendig pengebruk.

For det første så koster det ikke «tusenvis» i måneden nødvendigvis, jeg har tatt Botox fast i mange år og tar det to-tre ganger i året, det koster rundt 3500 kr hver gang. Sånn til info😉

For det andre har jeg lyst til å si at det er veldig vanlig å ta dette blant kvinner i dag, både blant yngre og mer voksne. Så selv kvinner du kanskje ikke ser det så godt på, tar kanskje Botox nettopp for å få mindre rynker. Fillets kan derimot synes mer og gjøre at man ser litt mer oppblåst ut, så det har en litt annen effekt - hvis man bruker mye. Hvis ikke du ble tiltrukket av utseendet hennes, er det en ærlig sak. Jeg mener det er det som betyr noe, ikke om du prinsipielt er imot Botox og fillers eller ikke😊

Anonymkode: 41063...920

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

*fillers*

Anonymkode: 41063...920

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...