AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #61 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis han føler at et 25 års forhold går i vasken av at jeg rotet med noen andre når vi så vidt kjente hverandre er det en veldig rar ting synes jeg. Er forskjell på det å ha vært på flere dater og blitt godt kjent med hverandre for så å ligge med en annen enn å gjøre det før du i det hele tatt har rukket å bli spesielt kjent med personen. Fra vår andre date har det kun vært han for meg, men jeg forventer ikke at han har sett det likt, viktigste er der vi er nå. Spør han om det, forteller jeg, hvis ikke lar jeg dette gå. TS Anonymkode: 0ec04...3bc Lying by omission is when a person leaves out important information or fails to correct a pre-existing misconception in order to hide the truth from others. “I didn’t lie; I just didn’t tell you.” Dette er en klassiker som mange har prøvd seg på. Det virker ikke. Han blir lurt og veit det, og hvis sannheten kommer frem vil ikke dette redde forholdet. Anonymkode: 856ba...225
Gjest Hippokrates Skrevet 20. mai 2022 #62 Skrevet 20. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har så utrolig dårlig samvittighet for noe jeg har gjort og trenger å få lettet hjertet. Tror oppriktig egentlig ikke jeg har noen grunn til å føle meg så ille til mote for dette som jeg gjør, men det kjennes likevel vanskelig Etter at jeg hadde vært på en date med min nåværende kjæreste, hadde jeg et one night stand med en person på byen. Viktig er det kanskje å nevne at jeg og min kjære ikke hadde rukket å være spesielt intime på det tidspunktet heller. Vi var ikke i nærheten av å bli eksklusive på den tiden, hadde kun møttes den ene gangen pluss en gang på fylla. Vi hadde likevel en utrolig god tone over melding og ringtes ofte. Jeg hadde et godt øye til han men det var usikkert om ting kom til å gå noen vei. Føler meg likevel så utrolig råtten for dette i dag, da jeg er så utrolig glad i denne mannen og ser for meg resten av livet med han. Er livredd for at han skal gå fra meg om han finner ut av dette. Har jeg vært utro? Hadde dere tilgitt meg dersom dere var kjæresten min og fant ut at jeg hadde hatt sex med noen andre uten å fortelle om det? Burde jeg fortelle han det nå, eller ta det med meg i graven som en megatabbe? Anonymkode: 0ec04...3bc Jeg er hardnakket prinsippielt imot utroskap. Det finnes ikke sjanse i havet for å tilgi det. Men slik jeg leser saken din så har du ikke vært utro. Utrolig nok synes jeg du burde la være å si det til han. Jeg ville ikke ønsket å vite om det. For det har lite relevans opp mot forholdet, og kan potensielt føre til skuffelse og manglende tillit fordi det skjedde i en fase der du skulle ha prioritert han. Jeg ser på denne fyren du hadde sex med før forhold som like irrelevant for forholdet deres som en eks ville vært, og sådan ikke bør nevnes. Du burde ha tålig ren samvittighet, du har ikke vært utro, så bare at det med deg i graven. Endret 20. mai 2022 av Hippokrates
got2go Skrevet 20. mai 2022 #63 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har så utrolig dårlig samvittighet for noe jeg har gjort og trenger å få lettet hjertet. Tror oppriktig egentlig ikke jeg har noen grunn til å føle meg så ille til mote for dette som jeg gjør, men det kjennes likevel vanskelig Etter at jeg hadde vært på en date med min nåværende kjæreste, hadde jeg et one night stand med en person på byen. Viktig er det kanskje å nevne at jeg og min kjære ikke hadde rukket å være spesielt intime på det tidspunktet heller. Vi var ikke i nærheten av å bli eksklusive på den tiden, hadde kun møttes den ene gangen pluss en gang på fylla. Vi hadde likevel en utrolig god tone over melding og ringtes ofte. Jeg hadde et godt øye til han men det var usikkert om ting kom til å gå noen vei. Føler meg likevel så utrolig råtten for dette i dag, da jeg er så utrolig glad i denne mannen og ser for meg resten av livet med han. Er livredd for at han skal gå fra meg om han finner ut av dette. Har jeg vært utro? Hadde dere tilgitt meg dersom dere var kjæresten min og fant ut at jeg hadde hatt sex med noen andre uten å fortelle om det? Burde jeg fortelle han det nå, eller ta det med meg i graven som en megatabbe? Anonymkode: 0ec04...3bc Du har ikke gjort noe galt, kjære deg! Ikke si noe til han, for det vil uansett ikke føre til noe godt. Men ikke ta det med deg til grava som en megatabbe heller, for du har ikke gjort noe galt! Tilgi deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #64 Skrevet 20. mai 2022 Jeg har vært i samme situasjon som din kjæreste. To år inn i relasjonen fortalte hun meg at hun vært «utro». Jeg satte pris på hennes ærlighet og følte at jeg kunne stole på henne etter det. Vi ble enige om at hun ikke skulle kommunisere mer med den fyren (de er Facebook-venner og han tok kontakt ibland). Nå er vi gifte og har barn Anonymkode: 52151...fac 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #65 Skrevet 26. mai 2022 Si dette til personen.. Jeg fant ut at min ex hadde gjort dette mot meg, og da var LØGNEN det som gjorde det uakseptabelt. Anonymkode: 160d5...a4a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #66 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 20.5.2022 den 12.37): Du må være mann. Jeg er også mann, av den gammeldagse typen. Man dater en til det avtales att det ikke blir noe mer. Man holder seg unna onenight stands og FWB. Det er sikkert derfor jeg fortsatt er singel, etter svarene her finnes ikke den kvinnen som har samme syn som meg. Anonymkode: 8e268...c73 Joda de finnes Anonymkode: 19412...b9b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #67 Skrevet 29. mai 2022 On 5/26/2022 at 8:37 PM, AnonymBruker said: Si dette til personen.. Jeg fant ut at min ex hadde gjort dette mot meg, og da var LØGNEN det som gjorde det uakseptabelt. Anonymkode: 160d5...a4a Jeg har aldri løyet, når tema om fortiden vår før det ble oss har kommet opp har han sagt at han ikke bryr seg om denne og at det ikke er noe vi trenger å snakke om. Derfor har jeg bestemt meg for å ikke si noe, om han en dag spør vil jeg så klart være ærlig. TS Anonymkode: 0ec04...3bc
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #68 Skrevet 30. mai 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har aldri løyet, når tema om fortiden vår før det ble oss har kommet opp har han sagt at han ikke bryr seg om denne og at det ikke er noe vi trenger å snakke om. Derfor har jeg bestemt meg for å ikke si noe, om han en dag spør vil jeg så klart være ærlig. TS Anonymkode: 0ec04...3bc Å ikke fortelle sannheten om noe som du åpenbart vet er en dealbreaker, er også en løgn. Anonymkode: 480b5...aae
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #69 Skrevet 15. juni 2022 Update dersom noen vil ha det, jeg fortalte han det for en liten uke siden. Samvittigheten min tok overhånd. Han brydde seg ikke😂 Så saken er ute av verden. TS Anonymkode: 0ec04...3bc 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #70 Skrevet 16. juni 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Update dersom noen vil ha det, jeg fortalte han det for en liten uke siden. Samvittigheten min tok overhånd. Han brydde seg ikke😂 Så saken er ute av verden. TS Anonymkode: 0ec04...3bc Er du sikker på det ... ? Snakkes om en stund tenker jeg Anonymkode: 480b5...aae
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #71 Skrevet 16. juni 2022 Fridiskusjon.no skrev (På 20.5.2022 den 3.11): jeg er ikke interessert i jenter som kan bare ligge rundt med noen de treffer på byen. Lykke til som sexløs eller med guttekjærestene dine fremover 👌🏼 Anonymkode: 75224...f48 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #72 Skrevet 16. juni 2022 null stress i grilldress. "that's not cheating if I wasnt with your ass"-Doja Cat Anonymkode: 74293...f9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå