Gå til innhold

Har mistet mye kontakt med min kusine etter at hun ble A kjendis. Savner henne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror du bare må avfinne deg med at hun er "tapt" for tiden. Jeg har selv et familiemedlem som er "kjendis" og vedkommende er så travel at all kontakt unntatt med de aller nærmeste (foreldre/søsken/ektefelles famlie) skjer på vedkommendes initiativ. 

Anonymkode: 26419...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette er troll om hun ikke nevner hvem det er. Så enkelt er det. 

Anonymkode: d85c1...e5e

Nei, det er faktisk ikke så enkelt, Einstein.
Jeg skjønner veldig godt at man ikke vil avsløre seg selv (og den man eventuelt skriver om)

Anonymkode: 86a3a...f25

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Ring henne eller send en melding og si at du savner henne! Veldig leit når noen blir kjent og «glemmer» de rundt seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte dessverre sånn at livene våre endrer seg, og man endrer hvem man er mest sammen med. Men skjønner godt at du savner henne, siden dere i utgangspunktet hadde et godt og nært forhold. Hva om dere planlegger en stund i forveien? At du enten kommer til henne noen dager, eller hun til deg? Ingen er så travel at man ikke kan møte en person innimellom om det er planlagt. Da handler det i så fall om prioriteringer.

Anonymkode: 038dc...f4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var galt av trådstarter å i det hele tatt nevne at hun var A-kjendis. Kunne nøyd seg med ‘blitt kjendis’. Og hun skulle selvfølgelig ignorert på spørsmål om hvem det er. Ihvertfall ikke svart med ledetråder for å gjøre det enda mer🍿spennende. Dette får oss til å tenke at TS forsøker å gjøre seg selv og innlegget sitt interessant.

Kjendiser opplever ofte at folk, både nære og fjerne ønsker å sole seg i glansen av dem en eller annen måte. Og det er temmelig lett å avsløre. Med dette innlegget viser TS at hun med stor sannsynlighet kan være en sånn person. Til og med her i KG ønsker hun ‘å sole seg litt’ med dette innlegget.

Kan det vær derfor kusinen din holder litt mer avstand nå? Hun vil være sikker på hun har ekte venner rundt seg som ikke bryr seg et fnugg om kjendisstatusen. Som ikke plutselig får stjerner i øynene hver gang de møtes..

Anonymkode: 9f407...826

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det vanlig når folk blir kjent? De blir gjerne mer eller mindre borte, enten det er fysisk eller mentalt.

Anonymkode: 7db23...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Takk for tips. Jeg har naturlig nok lyst til å si det, men jeg er redd at hun leser det her. Ikke særlig kjekt å lese om seg selv diskutert på et offentlig forum, men hun er kjent innenfor både idrett, show business og reality, så sånn sett har jeg gitt litt pekepinn 🙂

Anonymkode: f37d0...929

Ikke si hvem det er. Det er ikke saken. Saken gjelder jo at du savner henne. Ikke fall dor fristelsen ved å fortelle hvem det gjelder. Det tror jeg bare vil gjøre vondt verre. Ta til deg de gode rådene du får, det er jo noen av dem her 💐💐 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (22 timer siden):

Da burde du heller skrive en sms/melding til hun, hvor du forteller hvordan det føles for deg uten å være anklagende. Det er enklere for mennesker å "møte" andre, når man sier hva som skjer med en følelsesmessig. Hun ser nok ikke selv at hun er avvisende, og at hun ikke prioriterer familien lengre. Det kan sikkert være slik for mange, når man blir populær og kommer inn i en overfladisk/materialistisk verden. 
 

Hvem er kusinen din egentlig? :) Lykke til. 

Herregud så pinlig. Hvorfor starter du ballet med dette spørsmålet? Det er irrelevant. Prøv å trekk til deg det nysgjerrige nesegrevet ditt, det er bare ekkelt med folk som grafser i ting de ikke har noe med.

Anonymkode: 5fb98...e13

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (18 timer siden):

Det er omtrent ingen A-kjendiser i Norge. Et fåtall. Er din kusine en C eller D-kjendis, TS? Det blir lettere å nå ved å sende SMS at du savner tiden da dere var mye sammen.

Jeg tror ts bruker begrepet A-kjendis feil. Det tar flere år å bli det. Og da vet "alle" hvem du er og har visst det lenge. Pluss, som du sier, har vi virkelig ikke mange av de her i landet 🤭

Jeg tror også det er snakk om en D-kjendis som har blitt poppis i media den siste tiden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Dette er troll om hun ikke nevner hvem det er. Så enkelt er det. 

Anonymkode: d85c1...e5e

Det er jo ikke det. Hun vil kanskje skåne kusinen sin som et hvilket som helst familiemedlem. Særlig om alle vet hvem det er, så vil man kanskje være ekstra forsiktig? 

Anonymkode: 5f12f...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og siteringer av slettede innlegg. De som ønsker å diskutere enkeltpersoner som har valgt å eksponere seg selv for offentligheten kan gjøre det i rampelyset-rommene.

Rhodiola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...