Gå til innhold

Har mistet mye kontakt med min kusine etter at hun ble A kjendis. Savner henne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et nært forhold til min kusine. Vi møttes mye før og snakket sammen om alt mulig. Jeg kunne virkelig åpne meg og prate om de litt dypere temaene med henne, men så ble hun kjendis, A kjendis. Jeg ser henne flere ganger i uken på TV, nettaviser, radio, ukeblad. Noen ganger leser jeg diskusjoner om henne på Kvinneguiden også. De fleste av venninnene hennes er også kjente artister, skuespillere og influensere. Det ser jeg på Snapchat og Facebook story. Hun er et forbilde for mange og det er ikke uten grunn. Jeg har kjent henne så lenge at jeg vet at hun er genuint opptatt av at alle skal ha det bra og akseptere seg selv.  Jeg tror ikke at hun pga kjendisstatus ser seg selv som bedre enn oss andre av den grunn, men hun har forandret seg mye og blitt fryktelig travel. Hvis jeg er i Oslo kan jeg 100% sikkert si at hun ikke har tid. Jeg har liksom mistet henne og det er jeg ikke den eneste i familien som sier. 

Finnes det en måte å tilnærme meg henne, hvor jeg kan få litt av det som var før? Jeg savner den hun var og at hun ikke alltid er opptatt. Jeg vil ikke være anklagende, men vet ikke hvordan jeg skal tilnærme meg

Anonymkode: f37d0...929

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har et nært forhold til min kusine. Vi møttes mye før og snakket sammen om alt mulig. Jeg kunne virkelig åpne meg og prate om de litt dypere temaene med henne, men så ble hun kjendis, A kjendis. Jeg ser henne flere ganger i uken på TV, nettaviser, radio, ukeblad. Noen ganger leser jeg diskusjoner om henne på Kvinneguiden også. De fleste av venninnene hennes er også kjente artister, skuespillere og influensere. Det ser jeg på Snapchat og Facebook story. Hun er et forbilde for mange og det er ikke uten grunn. Jeg har kjent henne så lenge at jeg vet at hun er genuint opptatt av at alle skal ha det bra og akseptere seg selv.  Jeg tror ikke at hun pga kjendisstatus ser seg selv som bedre enn oss andre av den grunn, men hun har forandret seg mye og blitt fryktelig travel. Hvis jeg er i Oslo kan jeg 100% sikkert si at hun ikke har tid. Jeg har liksom mistet henne og det er jeg ikke den eneste i familien som sier. 

Finnes det en måte å tilnærme meg henne, hvor jeg kan få litt av det som var før? Jeg savner den hun var og at hun ikke alltid er opptatt. Jeg vil ikke være anklagende, men vet ikke hvordan jeg skal tilnærme meg

Anonymkode: f37d0...929

Da burde du heller skrive en sms/melding til hun, hvor du forteller hvordan det føles for deg uten å være anklagende. Det er enklere for mennesker å "møte" andre, når man sier hva som skjer med en følelsesmessig. Hun ser nok ikke selv at hun er avvisende, og at hun ikke prioriterer familien lengre. Det kan sikkert være slik for mange, når man blir populær og kommer inn i en overfladisk/materialistisk verden. 
 

Hvem er kusinen din egentlig? :) Lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er glad i henne så må du unne henne suksessen rett og slett. Jeg ville ikke kommet og klagd men heller sendt hun oppmuntrende meldinger og sagt at du følger med på det hun gjør og at du håper dere kan treffes for å catche opp noen gang.

 

Anonymkode: cc8a9...516

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (1 minutt siden):

Da burde du heller skrive en sms/melding til hun, hvor du forteller hvordan det føles for deg uten å være anklagende. Det er enklere for mennesker å "møte" andre, når man sier hva som skjer med en følelsesmessig. Hun ser nok ikke selv at hun er avvisende, og at hun ikke prioriterer familien lengre. Det kan sikkert være slik for mange, når man blir populær og kommer inn i en overfladisk/materialistisk verden. 
 

Hvem er kusinen din egentlig? :) Lykke til. 

Takk for tips. Jeg har naturlig nok lyst til å si det, men jeg er redd at hun leser det her. Ikke særlig kjekt å lese om seg selv diskutert på et offentlig forum, men hun er kjent innenfor både idrett, show business og reality, så sånn sett har jeg gitt litt pekepinn 🙂

Anonymkode: f37d0...929

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er troll om hun ikke nevner hvem det er. Så enkelt er det. 

Anonymkode: d85c1...e5e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er troll om hun ikke nevner hvem det er. Så enkelt er det. 

Anonymkode: d85c1...e5e

Selvsagt. Og du er troll om du ikke står frem med fullt navn...

  • Liker 29
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si til henne at du unner henne suksessen, men at dere er flere som savner henne. Enkelt og greit. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sendt henne en melding og sagt at du savner henne veldig, og om hun har lyst til å finne på noe sammen en dag. 

Anonymkode: d5da1...ed9

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å være kjendis for å bli opptatt av sitt eget liv i 20årene. Det er ikke tiåret for familie. 

Mulig dere får mer kontakt med tiden, men akkurat nå virker hun å ha et travelt program? 

Anonymkode: f0f1b...169

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klott skrev (1 time siden):

Selvsagt. Og du er troll om du ikke står frem med fullt navn...

Ja, og adresse og telefonnummer. 

Anonymkode: d85c1...e5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du savner henne, og at du gjerne ønsker å treffes. Dere er jo familie, skal være unødvendig å finne en spesiell måte å tilnærme seg på. 

Anonymkode: bf063...23c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en melding..si det som det er. "Jeg savner deg" er helt ok å si. Jeg hadde blitt utrolig glad om min kusine hadde sendt meg en melding om at hun savnet kontakten med meg. 

Anonymkode: 5fb98...e13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den tråden her virker som om den er lagd bare for at dere skal sitte å gjette hvem hun er..!

Anonymkode: c22a3...cbd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

den tråden her virker som om den er lagd bare for at dere skal sitte å gjette hvem hun er..!

Anonymkode: c22a3...cbd

Nei ikke akkurat, nei. Det var vel det jeg håpet ikke skulle skje 😔 Jeg er ikke så glad i tampen brenner,  men det har det har det på en måte blitt da og nei noen av de nevnte tidligere i tråden 

Anonymkode: f37d0...929

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei ikke akkurat, nei. Det var vel det jeg håpet ikke skulle skje 😔 Jeg er ikke så glad i tampen brenner,  men det har det har det på en måte blitt da og nei noen av de nevnte tidligere i tråden 

Anonymkode: f37d0...929

Hvorfor fortsetter du da å legge opp til spekulasjoner?

Anonymkode: 1da5a...d09

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er omtrent ingen A-kjendiser i Norge. Et fåtall. Er din kusine en C eller D-kjendis, TS? Det blir lettere å nå ved å sende SMS at du savner tiden da dere var mye sammen.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvorfor fortsetter du da å legge opp til spekulasjoner?

Anonymkode: 1da5a...d09

Fordi jeg ikke vil utlevere et familiemedlem uten hennes samtykke 🙂  Det er strengt tatt like personlig som hvorfor du ( og jeg) velger å kommentere under anonymkode. Da kan jo like gjerne du skrive uten anonym og deretter fornavn og mellomnavnet ditt

Anonymkode: f37d0...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 17.48):

Fordi jeg ikke vil utlevere et familiemedlem uten hennes samtykke 🙂  Det er strengt tatt like personlig som hvorfor du ( og jeg) velger å kommentere under anonymkode. Da kan jo like gjerne du skrive uten anonym og deretter fornavn og mellomnavnet ditt

Anonymkode: f37d0...929

Jeg har ingen interesse av å vite hvem det er, jeg lurte bare på hvorfor du legger opp til at folk skal diskutere hvem det er, når du sier at det er det siste du vil at skal skje.

AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 17.55):

Jeg har ingen interesse av å vite hvem det er, jeg lurte bare på hvorfor du legger opp til at folk skal diskutere hvem det er, når du sier at det er det siste du vil at skal skje.

Anonymkode: 1da5a...d09

F.eks. ved å si ting som "tampen brenner". Jeg mener ikke at du burde si hvem det er, bare at det er rart at du oppmuntrer til en diskusjon omkring det.

Anonymkode: 1da5a...d09

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

F.eks. ved å si ting som "tampen brenner". Jeg mener ikke at du burde si hvem det er, bare at det er rart at du oppmuntrer til en diskusjon omkring det.

Anonymkode: 1da5a...d09

Huh? Jeg skriver jo at jeg IKKE er så glad i tampen brenner 🙂

Anonymkode: f37d0...929

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke komme med råd og drite i hvem det er? Det har jo ingenting å si

Anonymkode: ec249...cdf

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...