Gå til innhold

Møtt han en gang og nå sender han bilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ha kunne fått det et annet sted igså om han ville. Jeg tenker jo at dette først og fremst er positivt at han vil møte meg. Hvorfor skal det alltid være det at menn kun vil en ting? Han har kommet fra et 11års langt samberskap for rundt ett år siden. Reiner med han vil ha noen å binde seg til igjen.. 

Anonymkode: a5ea8...a1d

Fordi du er lett tilgjengelig og han har allerede varmet deg opp. 

Anonymkode: 86da8...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ha kunne fått det et annet sted igså om han ville. Jeg tenker jo at dette først og fremst er positivt at han vil møte meg. Hvorfor skal det alltid være det at menn kun vil en ting? Han har kommet fra et 11års langt samberskap for rundt ett år siden. Reiner med han vil ha noen å binde seg til igjen.. 

Anonymkode: a5ea8...a1d

Hva vet du om han ikke får seg andre steder i tillegg. Ikke sikkert det bare er deg han sender runkebilder til.

Jeg hadde ihvertfall aldri tenkt godt på noen måte om en mann som sender slike bilder etter én date.

Anonymkode: 75dc3...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ha kunne fått det et annet sted igså om han ville. Jeg tenker jo at dette først og fremst er positivt at han vil møte meg. Hvorfor skal det alltid være det at menn kun vil en ting? Han har kommet fra et 11års langt samberskap for rundt ett år siden. Reiner med han vil ha noen å binde seg til igjen.. 

Anonymkode: a5ea8...a1d

En mann har ikke tilgang til sex når han vil. Du er tilgjengelig, derfor vil han møte deg. 

Anonymkode: 4babe...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...