Gå til innhold

Møtt han en gang og nå sender han bilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har levd noen år, men damer som liker dickpics eller runkebilder har jeg knapt hørt om...vet ikke hvor menn har fått det i fra at det er en god ide..

Anonymkode: 3ab63...478

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det skal jeg gjøre ☺ Jeg har desverre dårlig erfaring akkurat med dette. Men alle menn er jo ikke like og noen utvikler følelser og savn dom gjør at man utvikler ting litt videre. Det er jo ikke sånn at alle menn tenker likt bare fordi man starter med de samme handlingene. Ts

Anonymkode: a5ea8...a1d

Han viser deg jo tydelig hva han er ute etter sånn som han holder på. Har selv dessverre vært borti en haug med slike menn som prøver seg med sexprat og bilder og hjerter i starten. Sier da rett ut til dem at slike useriøse menn gidder jeg ikke bruke tid på, og da respekterer de det og nekter ikke for at de er useriøse.

En mann som er ute etter kjærlighet og forhold er ute etter å bli kjent med dama på en helt annen måte. Sex og kåtskap blir ikke hovedtemaet, men kommer naturlig ved siden av.

Det er mulig det finnes små unntak, men har svært liten tro på det når han sender slike bilder. Du sier i tillegg at han er 35 år, og en såpass voksen mann burde klare å styre seg hvis han var ute etter noe ekte.

Ikke meningen å ta fra deg håpet, men tenker det er greit å være realistisk så du ikke ender opp med sterke følelser og blir såret.

Lykke til.

Anonymkode: 75dc3...f3d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Har levd noen år, men damer som liker dickpics eller runkebilder har jeg knapt hørt om...vet ikke hvor menn har fått det i fra at det er en god ide..

Anonymkode: 3ab63...478

Jeg liker det når jeg har en relasjon med vedkommende, altså utover vennskap. Det kvinner generelt ikke liker er slikt helt ut av det blå. Det er bare ekkelt.

Anonymkode: 063f0...5c4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt avtent av dette, senere i forholdet også, skjønner ikke greia med å sende bilder og det er jo superekkelt om de kommer på avveie. I en lang god trygg relasjon så kanskje, men nei, ikke f** -og helt ærlig så hadde jeg heller ikke stolt på en som starta så tidlig med slikt, hadde aldri, aldri, aldri sent avgårde slike bilder til noen jeg ikke kjente godt.

Anonymkode: 8bfe7...76c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har levd noen år, men damer som liker dickpics eller runkebilder har jeg knapt hørt om...vet ikke hvor menn har fått det i fra at det er en god ide..

Anonymkode: 3ab63...478

Joda, vi kan like det om det er personer vi interesserer oss for eller har noe på gang med. Avstand og sexlyst for eks? Ikke mer upassende det enn å gjøre det IRL vel?  Ts. 

Anonymkode: a5ea8...a1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med slikt er dessverre at de fleste kun vil ha bilder av deg tilbake og det er derfor han sender til deg. Håper selvfølgelig at han vil noe mer for din del, men har du prøvd å spørre han hva han er ute etter? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjellgeita27 skrev (6 timer siden):

Min erfaring med slikt er dessverre at de fleste kun vil ha bilder av deg tilbake og det er derfor han sender til deg. Håper selvfølgelig at han vil noe mer for din del, men har du prøvd å spørre han hva han er ute etter? :) 

Er litt redd han bare vil ha bekreftelse siden han er på tur. 

Anonymkode: a5ea8...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 2.06):

Dette er beskrivelse på hvordan menn blir forelsket. Så enkelt er det. 

Jeg hadde "ONS" med hun jeg er sammen med. Jeg var og er enn ekstremt tennt av hun - og blir bare mer og mer...

Unger og hele pakken har vi fått sammen og.

Jeg hadde sikkert blitt kategorisert av mange her inne som fuck boy på den tiden men hun vekte noe opp i meg. 

Denne "ONS"en varer enn - mer enn ti år senere ❤️ 

 

Men tviler sterkt om jeg hadde sent runkebilder av selv - men men - unge generasjonen er jo kreativ - det må de ha 😅🤣

 

Du ser, fuck boys ender også opp i forhold når de møter den rette. ❤️

Anonymkode: d5ad4...c8b

Den unge generasjonen på 35 år, mener du?

Anonymkode: ff996...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 2.06):

Dette er beskrivelse på hvordan menn blir forelsket. Så enkelt er det. 

Jeg hadde "ONS" med hun jeg er sammen med. Jeg var og er enn ekstremt tennt av hun - og blir bare mer og mer...

Unger og hele pakken har vi fått sammen og.

Jeg hadde sikkert blitt kategorisert av mange her inne som fuck boy på den tiden men hun vekte noe opp i meg. 

Denne "ONS"en varer enn - mer enn ti år senere ❤️ 

 

Men tviler sterkt om jeg hadde sent runkebilder av selv - men men - unge generasjonen er jo kreativ - det må de ha 😅🤣

 

Du ser, fuck boys ender også opp i forhold når de møter den rette. ❤️

Anonymkode: d5ad4...c8b

Du fikk dame fordi du er kjekk

Anonymkode: 51500...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt turn-off. Spiller ingen rolle hvor seksuell man er av seg osv. Det å sende slikt i starten er bare nasty, og en ting er sikkert, en mann som vil noe seriøst med deg hadde aldri gjort noe sånn i starten av en relasjon. Aldri. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er størstedelen av kommunikasjonen seksuell? 
hvis ja, så tviler jeg sterkt på at han er ute etter noe seriøst. 

Anonymkode: 86da8...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.5.2022 den 12.24):

Av seg selv at han runker og tenker på meg... Han har reisejobb, så nå som han er borte i ett par uker, så drømmer han om meg. Vi hadde sex første kvelden, ser ikke noe galt i det siden vi begge er single på 35år. 

Men så er spm. Kan det bli kjærlighet ut av dette til tross for de runke/kåte bildene han sender meg? Han sier jeg er sexy og går i detalj hva han vil gjøre med meg. Jeg er jo seksuell selv også og har et stort behov for sex. Men vil gjerne ha et forhold på sikt. Menn kan da få føleser for ei de tenner ekstremt på vel..? 

Anonymkode: a5ea8...a1d

Hmmm, mest sannsynlig godt gift et annet sted, og vil kun ha sex

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.5.2022 den 8.26):

Er litt redd han bare vil ha bekreftelse siden han er på tur. 

Anonymkode: a5ea8...a1d

Det forstår jeg godt! Men har du spurt han om han er ute etter et forhold? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 11.14):

Har levd noen år, men damer som liker dickpics eller runkebilder har jeg knapt hørt om...vet ikke hvor menn har fått det i fra at det er en god ide..

Anonymkode: 3ab63...478

Men de finnes👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en slik relasjon du vil ha? Sexchat? Viss du nøyer deg med det er det jo ok. De fleste menn vil sikre fremtidig sex, derfor gir han deg litt. Vil du har mer? 

Anonymkode: 4babe...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

O.G. skrev (10 timer siden):

Blokker! Nå!

! TS her. Nei altså nå har han vært på jobb reise i snart 3 uker og det han nå ville var å møte meg samme dag han kom hjem. Ble litt overrasket.. Har ikke lagt noe vekt på at det er meg han vil ha i fremtiden, litt oga av han har vært så seksuelt tiltrukket av meg. Men når han sier dette, at jeg er den første han vil møte. Det betyr ganske mye for meg. Det han ønsket var å dra hjem ekstra tidlig fra jobb å treffe meg. Tenk om han tuller? Eller skal jeg tro på det? 😌😇

Anonymkode: a5ea8...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

! TS her. Nei altså nå har han vært på jobb reise i snart 3 uker og det han nå ville var å møte meg samme dag han kom hjem. Ble litt overrasket.. Har ikke lagt noe vekt på at det er meg han vil ha i fremtiden, litt oga av han har vært så seksuelt tiltrukket av meg. Men når han sier dette, at jeg er den første han vil møte. Det betyr ganske mye for meg. Det han ønsket var å dra hjem ekstra tidlig fra jobb å treffe meg. Tenk om han tuller? Eller skal jeg tro på det? 😌😇

Anonymkode: a5ea8...a1d

Tror ikke du skal legge så mye mer i det annet enn at han er kåt og har lyst på ett ligg.

Anonymkode: 86da8...5e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

! TS her. Nei altså nå har han vært på jobb reise i snart 3 uker og det han nå ville var å møte meg samme dag han kom hjem. Ble litt overrasket.. Har ikke lagt noe vekt på at det er meg han vil ha i fremtiden, litt oga av han har vært så seksuelt tiltrukket av meg. Men når han sier dette, at jeg er den første han vil møte. Det betyr ganske mye for meg. Det han ønsket var å dra hjem ekstra tidlig fra jobb å treffe meg. Tenk om han tuller? Eller skal jeg tro på det? 😌😇

Anonymkode: a5ea8...a1d

Beklager, men om dere ikke har snakket om noe annet og han snakker om andre ting enn sex så er dette et klart tegn på at han kun vil ha sex 😕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror ikke du skal legge så mye mer i det annet enn at han er kåt og har lyst på ett ligg.

Anonymkode: 86da8...5e9

Ha kunne fått det et annet sted igså om han ville. Jeg tenker jo at dette først og fremst er positivt at han vil møte meg. Hvorfor skal det alltid være det at menn kun vil en ting? Han har kommet fra et 11års langt samberskap for rundt ett år siden. Reiner med han vil ha noen å binde seg til igjen.. 

Anonymkode: a5ea8...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...