Gå til innhold

Solkrem


tussi680

Anbefalte innlegg

Sen ve ben skrev (21 timer siden):

Bruker Cliniderm faktor 30, og har brukt den i mange år. Kjempefornøyd at jeg aldri vil bytte. 🌞

Cliniderm kan solkrem! 😍

Anonymkode: d080c...5a0

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Scherbatsky skrev (På 22.5.2022 den 23.28):

Ja, til kroppen bruker jeg den. Og til ansiktet har jeg brukt denne: https://www.kicks.no/evy-technology/hudpleie/solbeskyttelse/ansikt/spf-mellom/daily-uv-face-mousse-spf-30-75-ml (tror de var tom for 50* på Lyko når jeg kjøpte den, og jeg ville gjerne prøve). Skjønner deg så godt 😂, har egentlig nok selv og prøver å bruke opp produkter først, men dette er i alle fall ting man må bruke :) 

Håper den passer for huden din! (Den er litt billigere på Lyko, btw 😉https://lyko.com/no/evy

*SPF50 i samme: https://www.kicks.no/evy-technology/hudpleie/solbeskyttelse/ansikt/spf-hoy/daily-defence-face-mousse-spf50-75-ml 

 

Evy er på vei i posten til meg 😄 Det ble den blå da, den andre var utsolgt. Men den kan jo også brukes i ansiktet. Blir interessant med mousse!

Anonymkode: d080c...5a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi680 skrev (På 5.5.2022 den 20.52):

Hei, nå er jeg nysgjerrig på hvilke solkremer dere bruker.

Har Cosmica sun lotion og Derma på 30 som fast. 

 

Mary Kay sin. 

Anonymkode: eb362...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Cliniderm kan solkrem! 😍

Anonymkode: d080c...5a0

Ja visst 🙃 De er så gode altså, får ikke rost dem nok 💚

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (1 minutt siden):

Ja visst 🙃 De er så gode altså, får ikke rost dem nok 💚

Enig, den ene fra Cliniderm har vært med meg i mange år 🥰 Jeg tror vi må danne en klubb rett og slett 🤣

Anonymkode: d080c...5a0

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt solkrem på sikkert 5 år. Bygger opp brunfargen gradvis, slik at jeg ikke blir brent. Og jeg soler meg mye og blir veldig brun i løpet av sommermånedene. Skal man til utlandet med hvitblek hud er jo derimot solkrem et must.

Anonymkode: 937ef...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forrige uke kjøpte jeg en Vichy faktor 50 anti-age, hyperallegenic solkrem til ansikt. 
Bruke den i 3 dager. På dag 4 brant huden min! Gjorde vondt hele dagen og jeg er var helt varm i fjeset. Tok en titt på ingrediensene til denne hyperallergenske solkremen så snart jeg kom hjem. 
Parfyme gitt. 
 

Så da kjøpte jeg heller en Dr. Schrammek solar+ protect fluid. Den kan til og med legges over make up som gjør det lett å tilføre mer utover dagen. 
Men får gi den 4 dager før jeg skryter for mye! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har ikke brukt solkrem på sikkert 5 år. Bygger opp brunfargen gradvis, slik at jeg ikke blir brent. Og jeg soler meg mye og blir veldig brun i løpet av sommermånedene. Skal man til utlandet med hvitblek hud er jo derimot solkrem et must.

Anonymkode: 937ef...9c4

Huden blir fremdeles solskadet selv om du blir brun. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Enig, den ene fra Cliniderm har vært med meg i mange år 🥰 Jeg tror vi må danne en klubb rett og slett 🤣

Anonymkode: d080c...5a0

Ja, hvorfor ikke 😍🥰 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.5.2022 den 16.13):

Har ikke brukt solkrem på sikkert 5 år. Bygger opp brunfargen gradvis, slik at jeg ikke blir brent. Og jeg soler meg mye og blir veldig brun i løpet av sommermånedene. Skal man til utlandet med hvitblek hud er jo derimot solkrem et must.

Anonymkode: 937ef...9c4

Vet ikke om du troller eller har levd under en stein de siste 20 åra....

Anonymkode: 0e5a0...f40

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til Paulas Choice. Jeg har prøvd det meste på markedet inkl asiatisk solkrem og jeg har alltid fått soleksem. Men i fjor var første gang på 30 år jeg ikke fikk soleksem og det var takket være denne, elsker den! https://www.skincity.com/no/paulas-choice/extra-care-non-greasy-spf-50-148ml 

Anonymkode: 05209...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scherbatsky skrev (På 22.5.2022 den 23.28):

Ja, til kroppen bruker jeg den. Og til ansiktet har jeg brukt denne: https://www.kicks.no/evy-technology/hudpleie/solbeskyttelse/ansikt/spf-mellom/daily-uv-face-mousse-spf-30-75-ml (tror de var tom for 50* på Lyko når jeg kjøpte den, og jeg ville gjerne prøve). Skjønner deg så godt 😂, har egentlig nok selv og prøver å bruke opp produkter først, men dette er i alle fall ting man må bruke :) 

Håper den passer for huden din! (Den er litt billigere på Lyko, btw 😉https://lyko.com/no/evy

*SPF50 i samme: https://www.kicks.no/evy-technology/hudpleie/solbeskyttelse/ansikt/spf-hoy/daily-defence-face-mousse-spf50-75-ml 

 

Hvor mye spf mousse bruker du i ansiktet? Jeg har fått den nå og føler den tørker så fort at jeg tenker jeg må ha mer enn den golfball-størrelsen jeg har lest er passende til ansiktet 😅 En golfball er jo ikke stor.

Anonymkode: d080c...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye spf mousse bruker du i ansiktet? Jeg har fått den nå og føler den tørker så fort at jeg tenker jeg må ha mer enn den golfball-størrelsen jeg har lest er passende til ansiktet 😅 En golfball er jo ikke stor.

Anonymkode: d080c...5a0

En golfball er vel til en arm? Jeg bruker mindre til ansiktet, kanskje jeg har lite ansikt😅

Anonymkode: f74a3...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.5.2022 den 16.13):

Har ikke brukt solkrem på sikkert 5 år. Bygger opp brunfargen gradvis, slik at jeg ikke blir brent. Og jeg soler meg mye og blir veldig brun i løpet av sommermånedene. Skal man til utlandet med hvitblek hud er jo derimot solkrem et must.

Anonymkode: 937ef...9c4

Ikke så nøye om du får hudkreft?

Anonymkode: 15d05...eed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En golfball er vel til en arm? Jeg bruker mindre til ansiktet, kanskje jeg har lite ansikt😅

Anonymkode: f74a3...069

Åh 😅 Jeg har bare ikke helt forstått hvordan jeg skal rekke å smøre ut en liten mousseklump før den tørker, for den tørker så raskt 😅 Jeg må bare øve på å være rask 😄

Anonymkode: d080c...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor mye spf mousse bruker du i ansiktet? Jeg har fått den nå og føler den tørker så fort at jeg tenker jeg må ha mer enn den golfball-størrelsen jeg har lest er passende til ansiktet 😅 En golfball er jo ikke stor.

Anonymkode: d080c...5a0

Jeg tar litt mindre, men så tar jeg to runder. Det var et tips jeg hørte fra Lab Muffin (hun lager mange videoer om solkrem/hudpleie på Youtube og Instagram, kjempeflink). Fordi da er du liksom mer sikker på at du får tatt over alt. I tilfelle du har gått glipp av et lite område eller noe. Men det er jo det de har testet med, så det skal jo holde.

Jeg skviser ut den lille "golfballen", klasjer den mellom hendene, smører fort som fanken over hele (hals, ører etc), repeat and done. Jeg bruker en stick rundt øynene fordi jeg svir nesten alltid av solkrem, og den svei ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Scherbatsky skrev (3 timer siden):

Jeg tar litt mindre, men så tar jeg to runder. Det var et tips jeg hørte fra Lab Muffin (hun lager mange videoer om solkrem/hudpleie på Youtube og Instagram, kjempeflink). Fordi da er du liksom mer sikker på at du får tatt over alt. I tilfelle du har gått glipp av et lite område eller noe. Men det er jo det de har testet med, så det skal jo holde.

Jeg skviser ut den lille "golfballen", klasjer den mellom hendene, smører fort som fanken over hele (hals, ører etc), repeat and done. Jeg bruker en stick rundt øynene fordi jeg svir nesten alltid av solkrem, og den svei ikke.

Jeg ler 😄 Jeg skal prøve rådet ditt :)

Anonymkode: d080c...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (På 5.5.2022 den 20.57):

Akkurat nå bruker jeg hawaiian tropic satin protection ultra radiance spf 30.

Men finner den ikke lenger på nett😪

Men luurer på om jeg så den på cubus☺️

Den blir dyr synd jeg..over 100kr for en liten tube 180 ml, slik jeg smører meg,går det nesten 1 tube i uken..

Til ansikt bruker jeg nivea mattifying spf 30.

Syns den matter ned sånn passe☺️

Dyr? Min fra dermalogica koster nesten 800 kr for 50 ml.

det er dyrt, men det er den eneste jeg ikke reagerer på med utslett. 

Anonymkode: 6375c...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.5.2022 den 16.13):

Har ikke brukt solkrem på sikkert 5 år. Bygger opp brunfargen gradvis, slik at jeg ikke blir brent. Og jeg soler meg mye og blir veldig brun i løpet av sommermånedene. Skal man til utlandet med hvitblek hud er jo derimot solkrem et must.

Anonymkode: 937ef...9c4

Du utsetter deg jo for kreftforeningen selv når det er overskyet.  Trenger ikke bli brent for å få hudkreft!

Anonymkode: 6375c...e34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Rudolph care i faktor 50😊

Anonymkode: f9d14...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...