Lorieen Skrevet 24. mai 2022 #141 Del Skrevet 24. mai 2022 Jeg har aldri noensinne sett i handlekurven til noen andre på butikken - det har aldri falt meg inn at det er noe jeg burde bry meg om. Det er virkelig totalt uinteressant for meg hva andre folk handler, uansett om de veier 45 kg og kjøper slangeagurk, eller 145 kg og kjøper potetgull og smågodt. Eller motsatt. Det er virkelig ikke min sak og jeg har evig nok med meg selv og min egen handleliste… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 24. mai 2022 #142 Del Skrevet 24. mai 2022 KrXs skrev (På 5.5.2022 den 15.55): enda en tråd om hvor fæle de tjukke er.. må jo være samme "neket" som skriver disse trådene hele tiden, eller er det så mange idioter her inne?! Er en hel samling av dem inne på klesforumet, som svømmer i XS, og klærne er visstnok gigantiske... Medium meg føler meg jo smellfeit av å gå inn og lese der 🧁🎂🍦🍰 Så det er nok dessverre normale holdninger, gjerne blant de yngre brukerene. Var XXS i 20årene selv jeg, før jeg fikk barn 🙂 ting forandrer seg. Håper ingen glor i vår handlevogn! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. mai 2022 #143 Del Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 15.49): Ja, gjør du? Jeg gjør det. Skjedde faktisk en gang at en dame spurte hva jeg så på. Så bare på alt av godteriet du handler sa jeg å gikk. Herregud, jeg må da få lov å se, har jo øyne og kan ikke bare fjerne de liksom.. Så til deg som er i matbutikken. Ser du på hva tjukke mennesker handler? Og til deg som er tjukk: Føler du deg beglodd i matbutikken? Anonymkode: dbd10...939 Så du er enda av den gamle oppfatningen av at folk er skyld i egen overvekt ? Trodde alle visste at det er snakk om genetikk . Du er så generaliserende at det er kvalmt. Jeg må selv ligge på et ekstremt lavt kaloriinntak for å holde meg slank, siden fedme er genetisk i vår familie. Prøv selv å må leve på 800 / 1000 kcal hele livet for å holde vekten, det er veldig vanskelig. Skeier du litt ut, er det hard slanking igjen for å komme ned til vekten din igjen. Noen må faktisk leve gjennom et langt liv på streng diett for ¨holde vekten. Mens noen kan spise mye mer og likevel holde vekten sin. https://forskning.no/overvekt-samfunn-sykdommer/forskere-slutt-a-skylde-pa-de-overvektige/1652489 https://forskning.no/genetikk-overvekt-samfunn/forskere-overvekt-er-sjelden-selvforskyldt/1652532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 24. mai 2022 #144 Del Skrevet 24. mai 2022 tussi680 skrev (37 minutter siden): Hvordan ville din følelse vært om alle glodde i din handlekurv hver dag? Jeg bryr meg ikke om folk ser i handlekurven. Bryr meg for øvrig ikke så mye om hva andre legger i sin heller. Eneste er når jeg har hatt perioder med nesten daglig alkoholinntak. Da har jeg begynt å veksle mellom matbutikkene slik at de ansatte ikke ser at jeg kjøper 8-9 øl til stadighet. Men var sikkert de som tenkte sitt da jeg i fjor dro på butikken i joggebukse, ustelt hår, krykker og to sekspakninger øl, mikromat osv. Men jeg er normalvektig. Kanskje det bare er de overvektige som dømmes for slikt. Ikke vet jeg. Men jeg følte meg beglodd da. Men jeg var så langt nede at det brydde meg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 24. mai 2022 #145 Del Skrevet 24. mai 2022 (endret) Nei, bryr meg lite om andres kosthold. Og det finnes støtt og stadig noe å peke på i min kurv også, det har da ingenting med vekt å gjøre. Endret 24. mai 2022 av Ellah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 24. mai 2022 #146 Del Skrevet 24. mai 2022 Opplever egentlig mest det motsatte: at tjukke folk handler mye sunt og at barnefamilier/tynne folk handler mye usunt. Er nok sikkert bare tilfeldig at jeg legger merke til det.. Aldri lagt merke til en tykk person med lassevis av sjokkis og pottis i kurven.. Er vel heller ikke derfor folk flest er tykke. Det er vel som regel normal mat de aller fleste spiser for mye av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #147 Del Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 11.11): Kjøper du virkelig alt av frukt og grønt på Rema 1000? 80% av gangene finner vi mugg på frukten, og ødelagte, vasne grønnsaker. Tror de kjøper billige datovarer eller noe. Handler aldri frukt & grønt der lenger, og familien min og venner har opplevd det samme. Kanskje det bare er vår by? Anonymkode: 3c772...50e Sånn er det på Rema her i byen også. Så på Rema handler jeg bare et par utvalgte varer, og da kan handlekurven se lite sunn ut🤪 Anonymkode: 286a8...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #148 Del Skrevet 24. mai 2022 Takk. Nå har jeg fått en ny hobby som jeg kan bruke alle timene jeg har til overs i døgnet på 😄Tenker jeg kjøper en dagbok og legger inn tekst og bilder av handlekurver og mennesker 😊 Anonymkode: 9bfa2...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #149 Del Skrevet 25. mai 2022 Nei, det orker jeg ikke bry meg om. Men da jeg jobbet i matbutikk da jeg var 20 reagerte jeg på de som ofte fikk avvist på kortet så de måtte legge tilbake noe. De la aldri tilbake brus, potetgull, røyk og øl. Alltid maten de la tilbake. Det stusset jeg veldig over. Men det hadde ikke noe med vekt å gjøre, men med prioriteringer når man ikke har god råd. Anonymkode: 6d068...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 25. mai 2022 #150 Del Skrevet 25. mai 2022 Eh, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 25. mai 2022 #151 Del Skrevet 25. mai 2022 Nei, jeg er opptatt av å få med meg mine egne varer. Har heller øynene på min egen handleliste. Har hverken interesse eller tid til å glo i andres handlevogner. Hvis du er seriøs nå, syns jeg du har et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 26. mai 2022 #152 Del Skrevet 26. mai 2022 Ryddet for reklame. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. mai 2022 #153 Del Skrevet 26. mai 2022 Jeg må nesten se i min egen. Teller det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 26. mai 2022 #154 Del Skrevet 26. mai 2022 Nei,.. isteden fokuserer jeg på å få alle varene mine opp i posen. Så ikke halvparten blir liggende på gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #155 Del Skrevet 26. mai 2022 Ja, tar en rask kikk. Anonymkode: 74ab4...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #156 Del Skrevet 26. mai 2022 Er ikke alle feite som spiser usunt og godis skjønner dere! Man blir feit av å spise for mye mat og... så jævlig uopplyste dere er, kcal er kcal uansett hvor det kommer fra.... Anonymkode: 98f64...e42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #157 Del Skrevet 26. mai 2022 Unika skrev (På 24.5.2022 den 12.09): Opplever egentlig mest det motsatte: at tjukke folk handler mye sunt og at barnefamilier/tynne folk handler mye usunt. Er nok sikkert bare tilfeldig at jeg legger merke til det.. Aldri lagt merke til en tykk person med lassevis av sjokkis og pottis i kurven.. Er vel heller ikke derfor folk flest er tykke. Det er vel som regel normal mat de aller fleste spiser for mye av. Nemlig! Anonymkode: 98f64...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. mai 2022 #158 Del Skrevet 26. mai 2022 Nei, hvorfor i alle dager skulle jeg det? Har nok med min egen handlevogn og evt. barnebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #159 Del Skrevet 26. mai 2022 Har mer enn nok med min egen handel, så jeg ser ikke i noen sin handlevogn. Det er totalt uinteressant hva andre handler. Anonymkode: d8694...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #160 Del Skrevet 26. mai 2022 Mange tjukke her som bare handler sunt Anonymkode: dbd10...939 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå