AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Del Skrevet 5. mai 2022 Ja, gjør du? Jeg gjør det. Skjedde faktisk en gang at en dame spurte hva jeg så på. Så bare på alt av godteriet du handler sa jeg å gikk. Herregud, jeg må da få lov å se, har jo øyne og kan ikke bare fjerne de liksom.. Så til deg som er i matbutikken. Ser du på hva tjukke mennesker handler? Og til deg som er tjukk: Føler du deg beglodd i matbutikken? Anonymkode: dbd10...939 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Del Skrevet 5. mai 2022 Jeg ser på hva alle handler. Føler du deg beglodd nå, ts? Anonymkode: 660ad...11f 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Del Skrevet 5. mai 2022 Jeg gjør nok det. Synes det er fascinerende at mennesker kan tillate seg å forfalle så til de grader, så jeg ser vel etter en slags "forklaring", på en måte. Anonymkode: 2c897...5b6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Del Skrevet 5. mai 2022 Nei nei! 😄 Jeg gjør ikke det 😊 Litt frekt er det jo. Anonymkode: 0ad19...02e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei nei! 😄 Jeg gjør ikke det 😊 Litt frekt er det jo. Anonymkode: 0ad19...02e Ser du bare ned i gulvet når du handler Duda? Anonymkode: dbd10...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2022 Populært innlegg #6 Del Skrevet 5. mai 2022 Nei, jeg er i butikken for å handle inn til meg selv og setter ingen i gapestokk. For en trist måte å fordømme andre mennesker på. 59 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser du bare ned i gulvet når du handler Duda? Anonymkode: dbd10...939 Nei ser på hyllene, hvor jeg går, om jeg ser noen kjente osv Ser ikke aktivt etter hva folk handler nei 😄 Anonymkode: 0ad19...02e 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 5. mai 2022 #8 Del Skrevet 5. mai 2022 ser ikke i noen andre enn min egen handlekurv, har da andre ting å interessere meg for enn kostholdet til ukjente. enda en tråd om hvor fæle de tjukke er.. må jo være samme "neket" som skriver disse trådene hele tiden, eller er det så mange idioter her inne?! 43 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #9 Del Skrevet 5. mai 2022 Det hender. Men hver gang handler de bare sunn grønn mat. Kanskje kjøper de alt godteriet sent på kveld eller tidlig på morgenen. Anonymkode: 9b3b9...1ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #10 Del Skrevet 5. mai 2022 Ja så klart, jeg må følge med på hva jeg putter i vognen slik at jeg ikke glemmer noe. I går klarte jeg å kjøpe sukkerfri sjokomelk, sånn går det når man ikke ser nøye etter. Anonymkode: d62fb...62c 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 5. mai 2022 #11 Del Skrevet 5. mai 2022 Hva andre kjøper følger jeg ikke med på og har null interesse av. Konsentrerer meg om hva jeg selv skal handle. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 5. mai 2022 #12 Del Skrevet 5. mai 2022 Jeg har liksom mer enn nok med å komme meg gjennom butikken raskt nok og få med alt jeg skal ha så nei, jeg gidder ikke se hva andre kjøper, tykke eller tynne - det er helt fullstendig uvesentlig for meg, i så stor grad at jeg tenker de som ikke har annet å gjøre enn å sulle rundt og sjekke andres handling kanskje må få seg en hobby og et liv? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 Populært innlegg #13 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gjør nok det. Synes det er fascinerende at mennesker kan tillate seg å forfalle så til de grader, så jeg ser vel etter en slags "forklaring", på en måte. Anonymkode: 2c897...5b6 Min forklaring er at jeg ble utsatt for overgrep i tidlig tenårene av en stefar. Løsningen ble å bli så tjukk at han ikke fant meg attraktiv. Når jeg siden skulle få hjelp og behandling fikk jeg medisiner som gav meg en enorm sult, så da ble jeg enda tjukkere. Men du ser nok ikke det i handlekurven min. Anonymkode: 416c0...cb7 11 72 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2022 #14 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) Noen ganger skulle jeg ønske at KG-teknikken hadde en glipp og fordømmerne med en hjernecelle på deling ble outet en gang for alle. Jeg er veldig lei at man kan gjemme seg bak en blå figur og fortsette trakasseriene av spesielt utsatte mobbegrupper i befolkningen. Endret 5. mai 2022 av Hoppetaujenta 23 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 5. mai 2022 #15 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, gjør du? Jeg gjør det. Skjedde faktisk en gang at en dame spurte hva jeg så på. Så bare på alt av godteriet du handler sa jeg å gikk. Herregud, jeg må da få lov å se, har jo øyne og kan ikke bare fjerne de liksom.. Så til deg som er i matbutikken. Ser du på hva tjukke mennesker handler? Og til deg som er tjukk: Føler du deg beglodd i matbutikken? Anonymkode: dbd10...939 For et trist liv du må. Bryr meg midt bak på ryggen hva andre folk handler. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet 5. mai 2022 #16 Del Skrevet 5. mai 2022 Tror ikke jeg har tenkt over innholdet i en handlekurv noengang. Bare interesserer meg virkelig ikke. jeg tenker på det jeg selv skal ha, og planlegger måltider jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 5. mai 2022 #17 Del Skrevet 5. mai 2022 nei, bare håper at ingen ser i min handlekurv. Jeg er normalvektig men kjøper en del ferdigmat. Har fått med meg at noen ser litt ned på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #18 Del Skrevet 5. mai 2022 Ser mange her går i offerrollen som vanlig. Da er det vel den "siden" som er her på KG da, altså offerene. Mens den andre siden ikke er her.. Snakk om å være hårsår for en debatt! Anonymkode: dbd10...939 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuffa99 Skrevet 5. mai 2022 #19 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, gjør du? Jeg gjør det. Skjedde faktisk en gang at en dame spurte hva jeg så på. Så bare på alt av godteriet du handler sa jeg å gikk. Herregud, jeg må da få lov å se, har jo øyne og kan ikke bare fjerne de liksom.. Så til deg som er i matbutikken. Ser du på hva tjukke mennesker handler? Og til deg som er tjukk: Føler du deg beglodd i matbutikken? Anonymkode: dbd10...939 Det eneste stedet du burde sku de dømmende øynene dine er i speilet. Kanskje du ser noe du burde forandre på. Holdning kanskje? Oi litt danning og? Gikk du glipp av det i barnehagen? Hvis du har barn håper jeg de klarer og lære folkeskikk. Oi, det gjorde visst ikke du. Men, forhåpentligvis har du ikke barn så de slipper å ha en trangsynt og dømmende mor/far som deg. Da gjør du familien, vennene dine og ja hele landet en tjeneste. By the way: utrolig dårlig trolling. Lev deg litt inn i neste innlegg a du 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #20 Del Skrevet 5. mai 2022 Eneste gangene jeg reagerer på andres handlevaner er når jeg er på Meny i lunsjtid og ser alle mannfolkene som er innom og kjøper boller, pannekaker og sjokomelk/energidrikk. Anonymkode: cdff2...504 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå