Gå til innhold

Hva er egentlig konesveis?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kniv & gaffel skrev (7 minutter siden):

De fleste mennesker er helt vanlige og ikke spesielt attraktive. 

Dette! Det er ikke rart mange menn ikke får seg dame, når de kun ser pene, unge og slanke kvinner - alle andre er usynlige eller stygge.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er så, men Erna er mange hakk under gjennomsnittet. Men syntes hun var litt bedre med lengre hår, selv om brillene ikke hjalp

Anonymkode: 9aa5e...439

Ok, du om det. 

Jeg synes Erna Solberg er et godt eksempel på en middelaldrende  kvinne som ser ut slik faktisk ganske mange godt voksne kvinner gjør. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uenig. Men Erna er et ganske dårlig eksempel generelt. Hun er jo ikke akkurat attraktiv 

Klarer du ikke å se forbi hårlengden og se at det er mye mer kledelig til ansiktsformen hennes at håret har litt volum på toppen og børstet litt vekk fra ansiktet hennes? I tillegg er det mye penere med de myke, naturlige bølgene enn det nesten pinnerette håret med pannelugg som blir veldig "strengt". Hva om håret på bilde nr. 2 hadde vært skulderlangt, men bølgete og uten pannelugg? Hadde du skjønt det da? Personlig synes jeg at frisyren på det første bildet er grusom, likevel ser jeg mange voksne kvinner med tilsvarende frisyre, og den er ikke kledelig til noen. 

Anonymkode: 25c82...609

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den eneste dama jeg har sett som kler kort hår er Natalie Portman. Men det var fordi den gangen var hun ung og mye sminket. Damer med superkort hår og uten sminke... ingen kler det.

Anonymkode: 133cd...9c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg tenker sånn kort hår med permanent som bestemødre har 

Anonymkode: 1a2b8...f72

Er det noen som tar permanent lenger? Trodde det var noe fra 50-60 tallet. 

Anonymkode: 9d7dd...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kniv & gaffel skrev (5 timer siden):

Erna Solberg er et godt eksempel på at noen kler kort "kjerringsveis" mye bedre enn langt eller halvlangt hår.

Selv om hun er yngre på det første bildet, synes jeg hun ser mye finere ut med det korte håret. 

800px-thumbnail.jpg

500px-Erna_Solberg_Norges_Bank_%C3%85rst

Dette blir vel Erna yngre, så å si usminka og helt naturlig sveis vs Erna eldre, velsminka og stylet sveis. 

Jeg ser for meg at med styling, så kan hun også kle det "lange" håret. Men er muligens en uheldig lengde ifht ansiktet hennes. Kortere eller lenger ville vært bedre. Skal derimot ikke se bort ifra at hun har den sveisen hennes ansiktet passer best.

Tenk hvordan hun ser ut ustylet med kort hår? Neppe et vakkert syn. 

Anonymkode: 9428b...5b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 12.38):

Uenig. Men Erna er et ganske dårlig eksempel generelt. Hun er jo ikke akkurat attraktiv 

Hun har et helt normalt utseende.

Forøvrig synes jeg hun kler begge frisyrene det vises bilde av.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...