Rosa Dartle Skrevet 17. mai 2022 #61 Skrevet 17. mai 2022 Ville forventet at jeg også skulle kunne ha sex med andre, da kunne jeg vurdert det hvis vi snakket ordentlig om hele settingen. Synes på en måte det ville vært bra om han spurte om åpent forhold i stedet for å være utro. Da ville det garantert blitt slutt, utroskap er uaktuelt. Men det måtte vært snakk om et eventuelt åpent forhold, jeg hadde ikke godtatt at kun han kunne møte andre.
Blod Skrevet 17. mai 2022 #62 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvis samboeren min hadde spurt om det, hadde jeg sagt ja. Jeg hadde også koblet ut av forholdet i samme slengen. I mitt hode er et godt forhold et monogamt forhold, og hvis vi skal begynne å bare være fuckfriends med åpne forhold gidder jeg ikke å bry meg om han på samme vis som jeg bryr meg om en kjæreste. Hadde storkoset meg med andre menn, men hadde ikke vært den samme gode, trofaste dama han er vant med. Anonymkode: 29a58...c01 Men hvis du tror et åpent forhold er det samme som å være fuckfriends er det ikke rart det ikke er noe for deg.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #63 Skrevet 17. mai 2022 Blod skrev (25 minutter siden): Men hvis du tror et åpent forhold er det samme som å være fuckfriends er det ikke rart det ikke er noe for deg. For min del er det samme greia siden jeg klarer ikke å ha dype følelser for noen som puler andre kvinner enn meg. Anonymkode: 29a58...c01 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #64 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 20.56): Er det greit å spørre kjæresten om å få tillatelse til å ha sex med andre kvinner? Ikke på jevnlig basis altså, men èn gang eller noen få ganger i ny og ne. Hva ville du svart? Jeg ønsker veldig gjerne å teste andre sexpartnere, uten noe mer forpliktelser rundt det enn sex, men ønsker ikke å gjøre det bak partneren min sin rygg. Samtidig vet jeg ikke hva jeg gjør hvis svaret blir "nei", om jeg da kommer til å gå bak ryggen på samboeren min likevel eller om jeg klarer å holde meg i tøylene.. Anonymkode: b3719...9b2 Damn null moral i dagens samfunn. Trist. Anonymkode: 26e5e...852 1
Blod Skrevet 18. mai 2022 #65 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Damn null moral i dagens samfunn. Trist. Anonymkode: 26e5e...852 Hvordan er det umoralsk?
Majer Skrevet 18. mai 2022 #66 Skrevet 18. mai 2022 Jeg synes det er ganske umoralsk å bli sint på det om hun har ligget med folk hun ikke har vært sammen med før hun møtte deg. Risikoen for kjønnssykdommer er akkurat den samme og ligger du med en ny jente i dag så er det fortid i morgen. Folk snakker hele tiden om at fortid er fortid og ikke har betydning. Høres veldig kontrollerende ut å reagere på spørsmålet så lenge hun ikke var jomfru da dere møttes eller kun har hatt sex i forhold. Dessverre en del som ikke fokuserer på grunnleggende logikk.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #67 Skrevet 18. mai 2022 Blod skrev (5 timer siden): Hvordan er det umoralsk? Er det ikke umoralsk å ønske å ver utro mot partneren sin? Da kan han heller bare slå opp. Anonymkode: 26e5e...852 1
Fru Uperfekt Skrevet 18. mai 2022 #68 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 20.56): Er det greit å spørre kjæresten om å få tillatelse til å ha sex med andre kvinner? Ikke på jevnlig basis altså, men èn gang eller noen få ganger i ny og ne. Hva ville du svart? Jeg ønsker veldig gjerne å teste andre sexpartnere, uten noe mer forpliktelser rundt det enn sex, men ønsker ikke å gjøre det bak partneren min sin rygg. Samtidig vet jeg ikke hva jeg gjør hvis svaret blir "nei", om jeg da kommer til å gå bak ryggen på samboeren min likevel eller om jeg klarer å holde meg i tøylene.. Anonymkode: b3719...9b2 Kun om det gjelder begge veier 1
Fru Uperfekt Skrevet 18. mai 2022 #69 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke umoralsk å ønske å ver utro mot partneren sin? Da kan han heller bare slå opp. Anonymkode: 26e5e...852 Kommer an på
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #70 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 22.48): Er det fordi jeg er mann at så mange er negative? Andre tråder på KG om det samme fra en kvinne ville jo blitt møtt med stor ståpåvilje og heiarop. Mulig det er jeg som er tett, men jeg ser ikke helt koblingen med å måtte gjøre det slutt pga mine seksuelle fantasier ? Jeg tenner rett og slett veldig på spenningen ved det nye, ukjente og tilfeldige, noe som er umulig å for henne å oppfylle etter 10 år i et forhold. Og vi har barn, til info. Ts. Anonymkode: b3719...9b2 Da må du be om åpent forhold. Og være villig til å enten la vær, eller bli singel. Anonymkode: 48d51...92b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #71 Skrevet 18. mai 2022 Dersom du får tillatelse til utroskap så er det jo ikke utroskap lengre, da heter det åpent forhold. For du tenker vel ikke at det bare er du som skal få lov til å ligge rundt? Anonymkode: 6e3f4...2aa 1
SlemUlv Skrevet 18. mai 2022 #72 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det ikke umoralsk å ønske å ver utro mot partneren sin? Da kan han heller bare slå opp. Anonymkode: 26e5e...852 Hvordan er det utroskap, om alle involverte samtykker? 🤔 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #73 Skrevet 18. mai 2022 Jeg hadde sagt ja, jeg er veldig åpen for et åpent forhold. Her er det han som hverken er spesielt interessert i å ligge med andre, og iallfall ikke at jeg gjør det. Du spør forøvrig ikke om du kan få lov til å være utro, det er jo ikke utroskap når man har lov. Du spør om hun kunne være interessert i åpne forholdet. Noe som er litt mer lavterskel eller et sted å starte for noen, er å starte med trekant (da må du også være åpen for å invitere en mann inn, ikke bare kvinner), eller swinging hvor dere er med et par og gjør det mer i samme rom og som en greie sammen, mer enn at du bare skal fly på byen og sjekke opp noen. Så kan det jo gradvis åpnes mer. Anonymkode: 8bd1d...baf 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #74 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 20.56): Er det greit å spørre kjæresten om å få tillatelse til å ha sex med andre kvinner? Ikke på jevnlig basis altså, men èn gang eller noen få ganger i ny og ne. Hva ville du svart? Jeg ønsker veldig gjerne å teste andre sexpartnere, uten noe mer forpliktelser rundt det enn sex, men ønsker ikke å gjøre det bak partneren min sin rygg. Samtidig vet jeg ikke hva jeg gjør hvis svaret blir "nei", om jeg da kommer til å gå bak ryggen på samboeren min likevel eller om jeg klarer å holde meg i tøylene.. Anonymkode: b3719...9b2 Det hadde vært slutten på forholdet for min del. Hva med rollespill? Det kan være en god erstatning for "nytt". Det kan faktisk være overraskende annerledes enn hverdagen. Anonymkode: 45ffb...405 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #75 Skrevet 18. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Det hadde vært slutten på forholdet for min del. Hva med rollespill? Det kan være en god erstatning for "nytt". Det kan faktisk være overraskende annerledes enn hverdagen. Anonymkode: 45ffb...405 Rollespill er IKKE en erstatning for nytt. Det er fortsatt samme kroppen som du har gnukket på 450 ganger før. Det er ingen erstatning for nytt. Derfor er også langvarige monogame forhold ikke noe som går overens med en fullverdig seksualliv - uavhengig hva kvinner på KG påstår. Anonymkode: 9af56...0aa
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #76 Skrevet 18. mai 2022 On 5/16/2022 at 7:56 AM, SlemUlv said: Monopoly er en ting, men seff må de involverte samtykke til det. Og til det andre, mange er monogame fordi det er sånn det liksom skal være. Det er sånn de er opplært til at livet er. Og det er trist. Derfor jeg er veldig for å få ut informasjon om alle relasjonaformer 🙂 Jeg var ei av de som var monogam, fordi det var sånn det skulle være. Poly-folk som deg er sykt slitsomme. Noen er monogame fordi det er slikt de er bygget. Hva med å respektere det? Anonymkode: ca872...3d9 1
SlemUlv Skrevet 18. mai 2022 #77 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Poly-folk som deg er sykt slitsomme. Noen er monogame fordi det er slikt de er bygget. Hva med å respektere det? Anonymkode: ca872...3d9 Hvor har jeg sagt noe annet? 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #78 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Rollespill er IKKE en erstatning for nytt. Det er fortsatt samme kroppen som du har gnukket på 450 ganger før. Det er ingen erstatning for nytt. Derfor er også langvarige monogame forhold ikke noe som går overens med en fullverdig seksualliv - uavhengig hva kvinner på KG påstår. Anonymkode: 9af56...0aa Det er muligens din erfaring. Anonymkode: 45ffb...405
Blod Skrevet 21. mai 2022 #79 Skrevet 21. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 15.16): Er det ikke umoralsk å ønske å ver utro mot partneren sin? Da kan han heller bare slå opp. Anonymkode: 26e5e...852 Jo. Men når du leser innlegget forstår du jo at det ikke er utroskap han mener. Mange bruker ordet feil når det gjelder temaer som dette. Endret 21. mai 2022 av Blod 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå