John McClane Skrevet 4. mai 2022 #21 Skrevet 4. mai 2022 Anonymbrukersåklar skrev (21 minutter siden): Uff hvor faen er verden på vei😳 Skjønner ikke helt hva du mener med denne uttalelsen? Er det fordi han tør og spørre? Han er nok veldig ung og føler at dette kan ødelegge for forholdet og leter etter en måte å redde det på så lenge han føler det slik. Det er ikke noe nytt at yngre menn i forhold kjenner at de får lyst på andre damer selv om de elsker sin kone. De fleste menn kjenner på denne trangen mange ganger i løpet av livet, ja de fleste kjenner den nok ganske så ofte også. Dette er noe som henger igjen fra urtider da menn måtte ta seg til rette for at menneskeheten skulle overleve.Slik er det selvsagt ikke lenger men følelsene er fortsatt sterkt tilstede hos menn selv om de er lykkelige med en kvinne. Eksempelvis kan vi se på utroskap og menns konsekvensløse valgmønster og hvor ofte de er utro. Nå er det nok en del kvinner som reagerer på dette og sitter klar til å argumentere i mot. De har kanskje snakket med mannen sin flere ganger om nettopp dette og er blitt beroliget med at dette ikke er noe han kjenner til. Det er dessverre ikke så enkelt for menn kan nemlig elske sin kvinne høyt og samtidig føle på sin seksuelle drift som gir trang og lyster til å ha sex med andre kvinner tross i at han er lykkelig ed sin utvalgte. De fleste menn vet at kona ikke har samme følelser og hvis det blir snakket om eller hun spør ham så serverer han henne raskt en 'hvit løgn' i frykt for å miste husfreden. Det handler ikke om å skjule noe han har gjort eller vil gjøre. Menn opplever å føle denne trangen selv om de elsker sin kvinne høyt og dette kan derfor ikke automatisk sammenlignes mellom kjønnene..Kvinner tror at dette viser hva han føler for henne men slik er det altså ikke nødvendigvis Med menn som lever ut trangen og faktisk er utro så blir det annerledes, de tar egoistiske avgjørelser som han vet rammer de han har nærmest uten at det stopper ham. Da er vi over på noe annet enn det jeg snakker om her. Jeg prøver ikke å lage en unnskyldningen for at menn kan gjøre som de vil, men det er sannheten er en forklaring til hvorfor TS spør slik han gjør. Så hvis han skal ha et lykkelig forhold til en kvinne så må han kunne kontrollere disse lystene og kanskje uten at hun aner at han har de. 1 2
Anonymbrukersåklar Skrevet 4. mai 2022 #22 Skrevet 4. mai 2022 John McClane skrev (2 timer siden): Skjønner ikke helt hva du mener med denne uttalelsen? Er det fordi han tør og spørre? Han er nok veldig ung og føler at dette kan ødelegge for forholdet og leter etter en måte å redde det på så lenge han føler det slik. Det er ikke noe nytt at yngre menn i forhold kjenner at de får lyst på andre damer selv om de elsker sin kone. De fleste menn kjenner på denne trangen mange ganger i løpet av livet, ja de fleste kjenner den nok ganske så ofte også. Dette er noe som henger igjen fra urtider da menn måtte ta seg til rette for at menneskeheten skulle overleve.Slik er det selvsagt ikke lenger men følelsene er fortsatt sterkt tilstede hos menn selv om de er lykkelige med en kvinne. Eksempelvis kan vi se på utroskap og menns konsekvensløse valgmønster og hvor ofte de er utro. Nå er det nok en del kvinner som reagerer på dette og sitter klar til å argumentere i mot. De har kanskje snakket med mannen sin flere ganger om nettopp dette og er blitt beroliget med at dette ikke er noe han kjenner til. Det er dessverre ikke så enkelt for menn kan nemlig elske sin kvinne høyt og samtidig føle på sin seksuelle drift som gir trang og lyster til å ha sex med andre kvinner tross i at han er lykkelig ed sin utvalgte. De fleste menn vet at kona ikke har samme følelser og hvis det blir snakket om eller hun spør ham så serverer han henne raskt en 'hvit løgn' i frykt for å miste husfreden. Det handler ikke om å skjule noe han har gjort eller vil gjøre. Menn opplever å føle denne trangen selv om de elsker sin kvinne høyt og dette kan derfor ikke automatisk sammenlignes mellom kjønnene..Kvinner tror at dette viser hva han føler for henne men slik er det altså ikke nødvendigvis Med menn som lever ut trangen og faktisk er utro så blir det annerledes, de tar egoistiske avgjørelser som han vet rammer de han har nærmest uten at det stopper ham. Da er vi over på noe annet enn det jeg snakker om her. Jeg prøver ikke å lage en unnskyldningen for at menn kan gjøre som de vil, men det er sannheten er en forklaring til hvorfor TS spør slik han gjør. Så hvis han skal ha et lykkelig forhold til en kvinne så må han kunne kontrollere disse lystene og kanskje uten at hun aner at han har de. Synes du skjønte min uttalelse ganske bra e. Men synes også han burde ta en runda me seg selv, kanskje ho dama ikke er den rette før han. Men er vel bare sån det er idag, att man skal pule alt man ser. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #23 Skrevet 4. mai 2022 Karma91 skrev (9 timer siden): Litt drøyt å påstå dette. Er vel ikke unormalt at man har regler innenfor slike avtaler.. som bruk av kondom xD Herpes og HPV (kjønnsvorter) smitter selv om man bruker kondom, særlig er HPV meget smittsomt Anonymkode: abbed...1a0 4
Hedda-78 Skrevet 4. mai 2022 #24 Skrevet 4. mai 2022 Du kan selvsagt spør, men du må være forberedt på at hun kaster deg ut. Det er risikoen. 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #25 Skrevet 4. mai 2022 Anbefaler heller å slå opp. Men om du insisterer på å fortsatt bli i dette forholdet, er det bedre med åpent forhold, så hun også kan ligge med andre. Anonymkode: 21795...3b3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #26 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det greit å spørre kjæresten om å få tillatelse til å ha sex med andre kvinner? Ikke på jevnlig basis altså, men èn gang eller noen få ganger i ny og ne. Hva ville du svart? Jeg ønsker veldig gjerne å teste andre sexpartnere, uten noe mer forpliktelser rundt det enn sex, men ønsker ikke å gjøre det bak partneren min sin rygg. Samtidig vet jeg ikke hva jeg gjør hvis svaret blir "nei", om jeg da kommer til å gå bak ryggen på samboeren min likevel eller om jeg klarer å holde meg i tøylene.. Anonymkode: b3719...9b2 Er greit å spørre. Selv spurte jeg min mann og svaret jeg fikk var : Det er greit om du tar han med deg hjem og jeg får se på. Har hatt mange nydelige stunder....og min mann blir jo tent av det så han tar meg hardt etterpå, haha Anonymkode: f480d...98e 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #27 Skrevet 4. mai 2022 5 hours ago, Anonymbrukersåklar said: Synes du skjønte min uttalelse ganske bra e. Men synes også han burde ta en runda me seg selv, kanskje ho dama ikke er den rette før han. Men er vel bare sån det er idag, att man skal pule alt man ser. Kanskje det er du som bør ta en runde med deg selv. Man trenger ikke pule alt man ser, men å pule samme dama i 10-20år er kjedelig. Anonymkode: 9af56...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #28 Skrevet 4. mai 2022 Jeg synes jo du skal være ærlig med henne for å skjule slike tanker kan være at slags svik det også. For min del hadde jeg kanskje gått fra deg hvis jeg visste at du tenkte sånn faktisk. Men hun fortjener å vite sannheten tenker jeg så hun kan reagere på det hvis hun vil. Du kan spørre om det du ønsker men hvis hun sier nei avslutter du selvfølgelig heller enn å være utro, eller du er med henne uten å være utro. Anonymkode: f3380...96f 3
ItchyBitchySpider Skrevet 4. mai 2022 #29 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det greit å spørre kjæresten om å få tillatelse til å ha sex med andre kvinner? Ikke på jevnlig basis altså, men èn gang eller noen få ganger i ny og ne. Hva ville du svart? Jeg ønsker veldig gjerne å teste andre sexpartnere, uten noe mer forpliktelser rundt det enn sex, men ønsker ikke å gjøre det bak partneren min sin rygg. Samtidig vet jeg ikke hva jeg gjør hvis svaret blir "nei", om jeg da kommer til å gå bak ryggen på samboeren min likevel eller om jeg klarer å holde meg i tøylene.. Anonymkode: b3719...9b2 Da regner jeg med at det vil gjelde dere begge. Hvordan stiller du deg til kjærestens mulighet til å ha sex med andre? 4
ItchyBitchySpider Skrevet 4. mai 2022 #30 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje det er du som bør ta en runde med deg selv. Man trenger ikke pule alt man ser, men å pule samme dama i 10-20år er kjedelig. Anonymkode: 9af56...0aa Da kan man være singel og ha sex med hvem man vil. 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #31 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Åpent forhold høres vel dramatisk ut? Jeg er jo ikke ute etter flere forhold, kun sex og litt flørting. Dama er ikke egentlig typen som ville gjort noe slikt og er mye mer monogam enn meg, men hun er pen og ville nok fått tilbud hvis hun ville. Ts. Anonymkode: b3719...9b2 Åpent forhold er det du må snakke om, det må gå begge veier. Når dama di i tillegg er pen, så vet du jo hvordan mannfolka er, hun kommer ikke til å ha problemer med å finne seg andre sexpartnere. Kanskje det blir en ny gnist i forholdet når du tenker på at andre menn rundpuler dama di Anonymkode: 87dd5...6b5 7 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #32 Skrevet 4. mai 2022 Jeg hadde tillatt det som kvinne. Kriteriet er at jeg kan gjøre det samme. Det vil si, jeg hadde hatt mye sex utenom deg. Du hadde kanskje hatt sex. Så opp til deg. Men du må gi det samme til hun. Anonymkode: 5ab6b...e23 6 2
Karma91 Skrevet 4. mai 2022 #33 Skrevet 4. mai 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Herpes og HPV (kjønnsvorter) smitter selv om man bruker kondom, særlig er HPV meget smittsomt Anonymkode: abbed...1a0 Herpes smitter kun ved utslag, å er rimelig tydelig om man har. HPV trenger ikke være kjønnsvorter, dett kan vaksineres mot og er noe som i de fleste tilfeller vil gå over av seg selv etter 6 mnd om man har blitt smittet...
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #34 Skrevet 4. mai 2022 5 hours ago, ItchyBitchySpider said: Da kan man være singel og ha sex med hvem man vil. Det er helt klart å foretrekke dersom alternativet er årevis med samme kvinne. Anonymkode: 9af56...0aa
Deep Impact Skrevet 4. mai 2022 #35 Skrevet 4. mai 2022 Dette kan føre til sterke sjalusier og ødelegge forholdet. Er det verdt det? Om du hadde brydd deg nok om forholdet, så hadde ikke dette engang vært en tankegang. 1
ItchyBitchySpider Skrevet 4. mai 2022 #36 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er helt klart å foretrekke dersom alternativet er årevis med samme kvinne. Anonymkode: 9af56...0aa Nettopp. Man kan ikke sitte på to stoler samtidig - ha en trygg familie, en å dele oppvasken og logistikken med, og utsvevende sexliv. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #37 Skrevet 5. mai 2022 Ser og forstår utroskap. Dette er noe jeg missliker og overhodet ikke ønsker å være en del av, men, men...... Hva er egentlig utroskap? Er utroskap bare sexrelatert der han / hun har sex med andre? En partner som reiser til familiens feriehus i Syden, for 2 - 3 mnd. av gangen, lar den andre være hjemme i full jobb. Er ikke også det utroskap? Eller selvopptatt med sitt, som hobbyer, egen interesser osv. uten å vise interesse for sin partner ? Tar bobilen alene på turer når partneren er i full jobb?? Mange former for utroskap, og mange årsaker til at en partner søker "noe på si". Anonymkode: 54ead...059 2
SlemUlv Skrevet 5. mai 2022 #38 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En partner som reiser til familiens feriehus i Syden, for 2 - 3 mnd. av gangen, lar den andre være hjemme i full jobb. Er ikke også det utroskap? Hvordan er det utroskap? Hvem lyver og går bak ryggen på hvem her? De andre eksemplene og. Hvem lyver og går bak ryggen på hvem? Utroskap er ikke sex, for meg. Det er sviket ved å lykke og gå bak ryggen. Altså trenger ikke sex å være utroskap, om det er avtalt at det er lov med sex med andre. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #39 Skrevet 5. mai 2022 Jeg antar at du da også vil synes det er greit om hun har sex med andre menn en gang i blant? Anonymkode: 78a37...76b
Hr. Aktiv Skrevet 5. mai 2022 #40 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 20.56): Er det greit å spørre kjæresten om å få tillatelse til å ha sex med andre kvinner? Ikke på jevnlig basis altså, men èn gang eller noen få ganger i ny og ne. Hva ville du svart? Jeg ønsker veldig gjerne å teste andre sexpartnere, uten noe mer forpliktelser rundt det enn sex, men ønsker ikke å gjøre det bak partneren min sin rygg. Samtidig vet jeg ikke hva jeg gjør hvis svaret blir "nei", om jeg da kommer til å gå bak ryggen på samboeren min likevel eller om jeg klarer å holde meg i tøylene.. Anonymkode: b3719...9b2 Jeg kunne gjort det om jeg fikk se på. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå