Gå til innhold

Tillatelse til utroskap

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det greit å spørre kjæresten om å få tillatelse til å ha sex med andre kvinner? Ikke på jevnlig basis altså, men èn gang eller noen få ganger i ny og ne. 

Hva ville du svart? 

Jeg ønsker veldig gjerne å teste andre sexpartnere, uten noe mer forpliktelser rundt det enn sex, men ønsker ikke å gjøre det bak partneren min sin rygg. Samtidig vet jeg ikke hva jeg gjør hvis svaret blir "nei", om jeg da kommer til å gå bak ryggen på samboeren min likevel eller om jeg klarer å holde meg i tøylene..

Anonymkode: b3719...9b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, da får du slippe henne fri slik at hun kan finne seg en annen. Enkelt og greit.

Anonymkode: 071b3...804

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Husk at det ikke kan bli usagt at du synes monogamt forhold med henne er begrensende og ikke faller seg naturlig for deg.

Anonymkode: 59bcb...c02

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Svaret hadde vært et rungende nei. Og jeg hadde også kasta deg på huet ut. 

Anonymkode: 5cb42...742

• Liker 5
Skrevet

Hvordan hadde du reagert om hun stillte deg samme spørsmål?

• Liker 6
Gjest Geitis
Skrevet

Da må du jo nesten bare spørre da? Bedre å spørre, få nei og gjøre det slutt enn å være utro.

Kan jo hende samboeren jubler og løper til nærmeste elsker de også? 

AnonymBruker
Skrevet
Karma91 skrev (1 minutt siden):

Hvordan hadde du reagert om hun stillte deg samme spørsmål?

Jeg ville tillatt det. Men kan innrømme at jeg kanskje ville kjent på et lite snev av ubehag rundt det. Ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Da burde du heller spørre om dere kan ha et åpent forhold, så det gjelder dere begge. 

Anonymkode: e9110...e4a

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Bare lause single damer gjør det, hvem vil ha hjem herpes, kjønnsvorter og det som verre er?

Anonymkode: 38297...ae5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du burde heller spørre om et åpent forhold der dere begge kan ligge med hvem dere vil. Om en slik ordning skal funke må det gå begge veier.

litt kjipt for deg når du erfarer at kvinnfolka ikke står i kø, men at dama derimot har flust med tilbud….. men det er en risk du må ta. 

Anonymkode: 3aae9...6d7

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bare lause single damer gjør det, hvem vil ha hjem herpes, kjønnsvorter og det som verre er?

Litt drøyt å påstå dette. Er vel ikke unormalt at man har regler innenfor slike avtaler.. som bruk av kondom xD

AnonymBruker
Skrevet

Åpent forhold høres vel dramatisk ut? Jeg er jo ikke ute etter flere forhold, kun sex og litt flørting. 

Dama er ikke egentlig typen som ville gjort noe slikt og er mye mer monogam enn meg, men hun er pen og ville nok fått tilbud hvis hun ville. 

Ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Spør. Det er det eneste riktige å gjøre her.

Anonymkode: 62497...02c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville tillatt det. Men kan innrømme at jeg kanskje ville kjent på et lite snev av ubehag rundt det. Ts. 

Det er HELT uinteressant. 

GLEM at noen stilte spørsmålet om hvordan du ville følt det. De antok at du har nok gangsyn til å skjønne at spørsmålet var retorisk. 

Det eneste dette forteller din partner, er at monogami er enda mer uegnet for deg. Men jeg begynner å få følelsen at det er like greit at du får avsluttet dette forholdet og kanskje modnes litt mer før du hopper inn i neste.

Anonymkode: 59bcb...c02

• Liker 1
Skrevet

Ingen her kan fortelle deg hvordan din partner vil reagere.
Jeg er poly. Jeg fant ut av poly, ved at en jeg var interessert i sa at de ikke ville inn i et monogamt forhold. 
Vi snakket sammen om dette over flere måneder, åpent og ærlig, og ble så enige om reglene vi ville ha, og hvilken type poly vi var ute etter. 

Dette har vi seff snakket mer om, de siste 10 årene, og ting har forandret seg. 

Så eneste løsningen her, er å snakke med din partner. Åpent og ærlig. Og være klar for å selvfølgelig respektere din partners svar. Husk, at også i dette.. Så betyr nei nei. 

Åpent forhold, som jeg ser snakk om her, blir sett på som mer en "sexgreie" enn en "forholdsgreie", for de fleste. Som sikkert er grunnen til at det ble foreslått 😃 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det fordi jeg er mann at så mange er negative? Andre tråder på KG om det samme fra en kvinne ville jo blitt møtt med stor ståpåvilje og heiarop. 

Mulig det er jeg som er tett, men jeg ser ikke helt koblingen med å måtte gjøre det slutt pga mine seksuelle fantasier ? Jeg tenner rett og slett veldig på spenningen ved det nye, ukjente og tilfeldige, noe som er umulig å for henne å oppfylle etter 10 år i et forhold. Og vi har barn, til info. Ts.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

kOnDoM

Anonymkode: 8c4e9...a91

Skrevet

Uff hvor faen er verden på vei😳

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det greit å spørre kjæresten om å få tillatelse til å ha sex med andre kvinner? Ikke på jevnlig basis altså, men èn gang eller noen få ganger i ny og ne. 

Hva ville du svart? 

Jeg ønsker veldig gjerne å teste andre sexpartnere, uten noe mer forpliktelser rundt det enn sex, men ønsker ikke å gjøre det bak partneren min sin rygg. Samtidig vet jeg ikke hva jeg gjør hvis svaret blir "nei", om jeg da kommer til å gå bak ryggen på samboeren min likevel eller om jeg klarer å holde meg i tøylene..

Er det greit at hun prøver noen andre kukker da?

Anonymkode: 2d8e8...eaa

• Liker 3
Skrevet
Anonymbrukersåklar skrev (5 minutter siden):

Uff hvor faen er verden på vei😳

Til et mer åpent sted, hvor folk blir akseptert for å leve livene sine som de vil. Og ikke sånn som "sammfunnet" mener at de bør? 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...