vintage Skrevet 12. juli 2022 #241 Del Skrevet 12. juli 2022 Flettfrid skrev (48 minutter siden): Dere kan blokkeren Maude, så slipper dere disse endeløse diskusjonene med vedkommende. Det er ikke så mange igjen som biter på, heldigvis. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 12. juli 2022 #242 Del Skrevet 12. juli 2022 Flettfrid skrev (2 timer siden): Jeg syns det er veldig dumt av JD og synd at han synker så langt ned å skrive ting om AH i den nye sangen sin. Han sier jo ikke direkte at det er henne, men de aller fleste tolker det jo dit hen. Til å ha uttalt at han har gått videre og er ferdig med saken, så er det umodent å skrive inn slike ting i den sangen tenker jeg. Nå har jeg ikke satt meg inn i teksten annet enn de to-tre setningene som ble presentert i Dagbladet eller VG her om dagen, men hvis teksten fremstår som en dårlig skjult kritikk av Heard (tilsvarende hennes dårlig skjulte anklager mot Depp i avisinnlegget) burde han holdt seg for god til det, ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ m a u d e ~ Skrevet 12. juli 2022 #243 Del Skrevet 12. juli 2022 grønnball skrev (3 timer siden): Mange i team depp er litt slik at de ser en gul bil, og så påpeker de "gul bil!" *hyyyl* men ingen snakker om hvorfor den gule bilen står på veien, eller hvordan den har kommet. Tut-tut, sier onkels bil, den kan kjøre mange mil. Den har fire gummihjul, og den er KANARIGUL 🚕 Kunne ikke dy meg. Da jeg var liten trodde jeg at gummihjul måtte bety tyggegummi. Litt som tyggegummikongen Bobbel. Samme univers, liksom 🤨 Men for å være litt mer seriøs - oh man - det er akkurat dette jeg savner at vi får en diskusjon rundt, dette med hvorfor ting skjer… Kollontaj skrev (4 timer siden): Kvinner liker menn som slår og er voldelige? Kanskje ikke. Hva er det ellers som gjør at svært mange kvinner tar menns parti nærmest uansett hva de gjør og ikke gjør? Det finnes mange grunner, her er én; Når det gjelder Evan Rachel Wood og Marilyn Manson/Brian Warner, klandrer man Wood for å ha frivillig gått med på å ha et BDSM-forhold, for deretter å snu og kalle det vold. Og dermed også at man ikke bare ødelegger for Marilyn Manson, men også for alle som driver med BDSM som nå frykter at de også skal bli mistenkt for å innta denne lurendreier-innstillingen. Til orientering; Wood har aldri gått med på noe BDSM-forhold, ikke en gang et kinky forhold. Når det gjelder Amber Heard og Johnny Depp, fremstiller Amber Heard som en som lurte Johnny Depp, til å tro at hun elsket han, og som levde sammen med han gjennom nesten hele tyveårene sine, og som plutselig snudde om og ødela livet hans. Ikke bare ødela dette for Johnny Depp, men selvfølgelig også for fansen hans, verden over, som på grunn av Amber Heard, ikke fikk se sitt elskede sjørøver-idol og andre av hans eksentriske karakterer. Til orientering; Begge disse kvinnene var svært unge da de ble sammen med mye eldre menn, henholdsvis rundt 18 og 22, Wood forsøkte gjentatte ganger å komme seg ut av forholdet, men ble truet tilbake, Heard hadde venner som bekymret seg så hardt for henne at de gråt da de snakket om opplevelsene som hendte for årevis siden. Så siden det å fremstille disse to kvinnene som onde og personlighetsforstyrret, at de bevisst lurte og bedro både mannfolkene sine, skadet alle som driver med BDSM og alle som er fan av Depp… - totalt sett er dette en helt vanvittig mengde mennesker - …så er det selvfølgelig desto mer risikabelt å ta hennes parti. Da fremstår man som en som kan bære på den samme grusomme personligheten, en som heller ikke evner å elske, en som også kan snu om tvert, og vende seg mot mannen sin. Man ser jo bare hvordan man her i tråden beskriver de som tror på Amber Heard, de er skada og batshit crazy og nazist. Kanskje det er dette man ønsker å unngå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. juli 2022 #244 Del Skrevet 12. juli 2022 Gjesp. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iota Skrevet 12. juli 2022 #245 Del Skrevet 12. juli 2022 Hva i alle... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 12. juli 2022 #246 Del Skrevet 12. juli 2022 30 minutter siden, Kollontaj said: Gjesp. Kan dere ikke heller bare la være å skrive noe hvis det byr dere så innmari mye i mot at noen sier noe dere ikke er interessert i, eller er uenig i? Det er så barnslig med sånne kommentarer. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehodet Skrevet 12. juli 2022 #247 Del Skrevet 12. juli 2022 Mon tro hva disse konspirasjonsteoretikerne gjør til daglig? Er det slik de får dagene til å gå? Hvordan forholder venner og familie seg til de? Jatter med, nikker bekreftende for å ikke trpkke de på tærne? 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ m a u d e ~ Skrevet 12. juli 2022 #248 Del Skrevet 12. juli 2022 Kollontaj skrev (21 minutter siden): Gjesp. En annen årsaksforklaring er just world-hypotesen. Dette med at man tenker at verden er rettferdig og man får som fortjent. «It is terrifying to empathize with the survivor because it requires women to confront the possibility that they could be the next victim. Instead, women look for reasons to believe they are different from the survivor as a way to calm their fears and convince themselves that they are safe as long as they make ‘better choices.’» https://www.harpersbazaar.com/culture/politics/a40116993/why-are-so-many-survivors-supporting-johnny-depp/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 12. juli 2022 #249 Del Skrevet 12. juli 2022 ~ m a u d e ~ skrev (47 minutter siden): Man ser jo bare hvordan man her i tråden beskriver de som tror på Amber Heard, de er skada og batshit crazy og nazist. Hvorfor lyver du? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnball Skrevet 12. juli 2022 #250 Del Skrevet 12. juli 2022 Flettfrid skrev (6 timer siden): Dere kan blokkeren Maude, så slipper dere disse endeløse diskusjonene med vedkommende. Dere er i gang igjen med mobbingen og utfrysingen ser jeg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ m a u d e ~ Skrevet 12. juli 2022 #251 Del Skrevet 12. juli 2022 Hatsumomo skrev (3 timer siden): Hvorfor lyver du? Gjør jeg? Puuuh - det var jammen bra. Da beklager jeg løgnen, og så antar jeg at alle vi som tror på Amber Heard, eller har sympati med henne, regnes som helt normale og sinnsfriske kvinner, eller menn, bare med en annen mening enn flertallet, og at vi fortjener den samme respekten for våre meninger og tilstedeværelse her, som alle andre. Og at vi alle er enig i at det å referere til andre mennesker som skada, batshit crazy og nazister, ikke er innafor. Takk skal du ha for at du oppklarte den saken! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 12. juli 2022 #252 Del Skrevet 12. juli 2022 grønnball skrev (1 time siden): Dere er i gang igjen med mobbingen og utfrysingen ser jeg... Hvilke innspill har du (ikke dere) til trådens tema? Det blir spennende å se hva som skjer fremover i saken, ikke sant? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 12. juli 2022 #253 Del Skrevet 12. juli 2022 Johnny Depp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjatte Skrevet 12. juli 2022 #254 Del Skrevet 12. juli 2022 (endret) Her var det mange spekulasjoner rundt andre brukere. Hvorfor er denne saken så vanskelig å debattere uten å komme med dårlig skjulte personangrep og syltynne stråmenn? Anyways... Jeg har mest trua på Depp i denne saken. Heard har tydeligvis vært manipulativ og abusive (både psykisk og fysisk) mot Depp, noe som kanskje til og med forverret problemene hans med rusmidler. Aggresjon mot inventar anser jeg ikke som likestilt med aggresjon mot mennesker. Spesielt ikke når det skjer rett etter at moren har dødd og man finner ut at noen har svindlet deg økonomisk. Jeg er med juryen i defamasjonssaken; Depp ble feilaktig beskyldt for å være en wife beater, og dermed ærekrenket av Heard. I første saken i UK var det Depp vs avisa The Sun og Amber slapp å bli stilt til veggs. I tillegg har det i ettertid blitt stilt spørsmål om hvorvidt dommeren Nichols var nøytral i saken. https://www.newsweek.com/johnny-depp-fans-call-uk-judge-neutrality-question-amber-heard-trial-1712025 I UK-saken var spørsmålet om The Sun hadde rett til å kalle Johnny Depp for en wife beater. Det skal mye til før man kommer noe vei med en slik sak, da aviser og sladreblader kan påstå ganske mye uten å stå til ansvar for det. Det er jo jobben deres, det forventes at de skal skrive drøye påstander, spre rykter og være tabloide for folks underholdning. Derfor var denne saken egentlig ganske dødfødt helt fra starten av. Denne saken ble dessuten kun bedømt av en dommer og ingen jury, så hvis da i tillegg dommeren var biased, så var det nok siste dødsstøtet for Depps sak. Derfor var det helt på sin plass å legge ansvaret der det hører hjemme; hos personen som skrev op-eden som tydelig var rettet mot Depp (noe Heard selv innrømte ved flere anledninger under rettssaken i Virginia, til tross for tidligere påstander om at det ikke handlet om Depp). Amber Heard klarte ikke forsvare seg godt nok til å overbevise juryen, og tapte saken. En person har ikke like stor frihet til å komme med rykter og påstander om andre personer som det en avis eller et sladreblad kan (i dette tilfellet en sladreavis). Johnny Depp vant saken fair and square. Jeg tror helt ærlig ikke Heard og advokatteamet hennes har noe å komme med i forhold til å få saken slettet. Heard har forøvrig enda en til sak å bruke tid og penger på nå; fra forsikringsselskapet sitt: https://www.cinemablend.com/movies/amber-heard-is-facing-a-brand-new-lawsuit-after-the-verdict-in-her-defamation-suit-against-johnny-depp Endret 12. juli 2022 av Pjatte La til litt og rettet en skriveleif 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 12. juli 2022 #255 Del Skrevet 12. juli 2022 ~ m a u d e ~ skrev (34 minutter siden): Gjør jeg? Puuuh - det var jammen bra. Da beklager jeg løgnen, og så antar jeg at alle vi som tror på Amber Heard, eller har sympati med henne, regnes som helt normale og sinnsfriske kvinner, eller menn, bare med en annen mening enn flertallet, og at vi fortjener den samme respekten for våre meninger og tilstedeværelse her, som alle andre. Og at vi alle er enig i at det å referere til andre mennesker som skada, batshit crazy og nazister, ikke er innafor. Takk skal du ha for at du oppklarte den saken! Vennligst siter den/de personene som du sier har brukt ordene «skada, batshit crazy og nazister» om de som støttet AH i denne tråden. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 12. juli 2022 #256 Del Skrevet 12. juli 2022 Ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnball Skrevet 12. juli 2022 #257 Del Skrevet 12. juli 2022 Pjatte skrev (26 minutter siden): Spesielt ikke når det skjer rett etter at moren har dødd og man finner ut at noen har svindlet deg økonomisk. Jeg er med juryen i defamasjonssaken; Depp ble feilaktig beskyldt for å være en wife beater, og dermed ærekrenket av Heard. Hehe, tror dere virkelig at den gangen på videoen var den eneste? Det var jo bare da hun filmet ham. Sannsynligvis tok hun mot til seg akkurat i den hendelsen, og de andre gangene har hun enten gjemt seg unna eller holdt telefonen langt vekke. Du ser jo bare i slutten av kjøkkenvideoen, han kaster seg over henne og slår telefonen i gulvet. Hadde du villet filme slike sinte og aggressive mennesker ofte? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 12. juli 2022 #258 Del Skrevet 12. juli 2022 11 minutter siden, Hatsumomo said: Vennligst siter den/de personene som du sier har brukt ordene «skada, batshit crazy og nazister» om de som støttet AH i denne tråden. Du får ikke noe svar ifra vedkommende. La nå ikke denne personen få stengt en til tråd. 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnball Skrevet 12. juli 2022 #259 Del Skrevet 12. juli 2022 Hatsumomo skrev (13 minutter siden): Vennligst siter den/de personene som du sier har brukt ordene «skada, batshit crazy og nazister» om de som støttet AH i denne tråden. raven writingdesk brukte ordet litt tidlig i tråden 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 12. juli 2022 #260 Del Skrevet 12. juli 2022 2 minutter siden, grønnball said: Hehe, tror dere virkelig at den gangen på videoen var den eneste? Det var jo bare da hun filmet ham. Sannsynligvis tok hun mot til seg akkurat i den hendelsen, og de andre gangene har hun enten gjemt seg unna eller holdt telefonen langt vekke. Du ser jo bare i slutten av kjøkkenvideoen, han kaster seg over henne og slår telefonen i gulvet. Hadde du villet filme slike sinte og aggressive mennesker ofte? Hva vil du si at du hører helt på slutten av det klippet der han er gretten på kjøkkenet? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg