Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #17481 Skrevet 14. januar 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Ja, men hesten stoppet rett foran synkehullet og hjalp meg med å få @Rosakattopp av synkehullet, puh.. det gikk bra til slutt. Litt fornærmet (som seg hør og bør for en katt med søle i pelsen) og en lang slamp som slo seg i fallet. Du får ta henne med til @Ford3000 så kan hun vaske seg i hunddusjen hennes
Embla Othea Skrevet 14. januar 2023 #17482 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): Jeg mente salmonella. Men kunne forsåvidt vært deg også Det finner jeg meg ikke i, unge mann!
Gjest Adobyen Skrevet 14. januar 2023 #17483 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Du får ta henne med til @Ford3000 så kan hun vaske seg i hunddusjen hennes Å ja, kanskje @Rosakatt hadde tenkt på det. Hun freste av sted så søla skvatt, og siden har jeg ikke sett henne 😂
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #17484 Skrevet 14. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det finner jeg meg ikke i, unge mann! Det driter jeg i 😁
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #17485 Skrevet 14. januar 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Å ja, kanskje @Rosakatt hadde tenkt på det. Hun freste av sted så søla skvatt, og siden har jeg ikke sett henne 😂 Jaja, hu blir nok bli igjen bare hun får prøvd dusjen til Ford
Embla Othea Skrevet 14. januar 2023 #17486 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Det driter jeg i 😁 😮 Nå må du være grei med Embla! Ellers sender jeg overstadig berusede @Hoppetaujenta på deg og hun pisker deg med hoppetauet sitt! 1
Gjest Adobyen Skrevet 14. januar 2023 #17487 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Jaja, hu blir nok bli igjen bare hun får prøvd dusjen til Ford Men, men, liker hun vann da?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. januar 2023 #17488 Skrevet 14. januar 2023 Er så lett å se feil på Valdemar og knalla. Knalla var lettere tilgjengelig også.
jukkapalme Skrevet 14. januar 2023 #17489 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (43 minutter siden): Episode 396 Fredag den 13 var over og her kommer en oversikt over uhell sosiopratene hadde i går @Agent smith ble stoppet i kontroll på toget uten billett @Frøkenfryden snublet i teppekanten @Hoppetaujenta slo hodet i taket @TheHairyToothfairy falt ut av sofaen @Entern ødela sengen sin igjen @Athena Catalina. kjørte feil i et lyskryss og havnet i skolmar @Sola de mistet den nye telefonen sin i gulvet @Ford3000 satte fast hånddusjen @Embla Othea drakk gammel farsmelk og ble sjuk @Kvakkekyllingen tok feil av Valdemar og knalla @Titania hadde strømbrudd akkurat I det hun var i ferd med å drepe den siste bossen i assasins weed @Cid skulle bare slippe en smyger men var uheldig og buksa ble full @Peanut var uheldig å tråkke på nøttesekken til butter @Boetica satte godteri i halsen @Maskinfører satte fast penis i maskinen @Ciaran og Ciara glemte gjær i baksten @Rosakatt forsvant ned i et synkehull @Adobyen ble løpt ned av en hest @jukkapalme fikk en Kokosnüsse i hodet Kokosnüsser i hodet er ikke til å spøke med.
Ford3000 Skrevet 14. januar 2023 #17490 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (44 minutter siden): Du får ta henne med til @Ford3000 så kan hun vaske seg i hunddusjen hennes Er det en hånd-dusj eller hund-dusj? For my eyes only, men skal dele dusj? Tja, jeg kan være snill og dele dusjen med alle dere og et par hunder. Skal gå ut nå og bygge en utendørsdusj med plass til alle!
Gjest Boetica Skrevet 14. januar 2023 #17491 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (2 timer siden): Ja men fint å ha et helt skap fullt av godteri da Fra golv til tak 🤩
Gjest Boetica Skrevet 14. januar 2023 #17492 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 396 Fredag den 13 var over og her kommer en oversikt over uhell sosiopratene hadde i går @Agent smith ble stoppet i kontroll på toget uten billett @Frøkenfryden snublet i teppekanten @Hoppetaujenta slo hodet i taket @TheHairyToothfairy falt ut av sofaen @Entern ødela sengen sin igjen @Athena Catalina. kjørte feil i et lyskryss og havnet i skolmar @Sola de mistet den nye telefonen sin i gulvet @Ford3000 satte fast hånddusjen @Embla Othea drakk gammel farsmelk og ble sjuk @Kvakkekyllingen tok feil av Valdemar og knalla @Titania hadde strømbrudd akkurat I det hun var i ferd med å drepe den siste bossen i assasins weed @Cid skulle bare slippe en smyger men var uheldig og buksa ble full @Peanut var uheldig å tråkke på nøttesekken til butter @Boetica satte godteri i halsen @Maskinfører satte fast penis i maskinen @Ciaran og Ciara glemte gjær i baksten @Rosakatt forsvant ned i et synkehull @Adobyen ble løpt ned av en hest @jukkapalme fikk en Kokosnüsse i hodet 😂for en begredelig dag. Døde jeg, eller kom det noen og banket meg i ryggen 🧐?
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #17493 Skrevet 14. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Er så lett å se feil på Valdemar og knalla. Knalla var lettere tilgjengelig også. Men ikke like god😁
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #17494 Skrevet 14. januar 2023 Ford3000 skrev (59 minutter siden): Er det en hånd-dusj eller hund-dusj? For my eyes only, men skal dele dusj? Tja, jeg kan være snill og dele dusjen med alle dere og et par hunder. Skal gå ut nå og bygge en utendørsdusj med plass til alle! Oioi. Skrev feil. Men tror den kan brukes på både hunder, katter og mus
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #17495 Skrevet 14. januar 2023 Boetica skrev (12 minutter siden): 😂for en begredelig dag. Døde jeg, eller kom det noen og banket meg i ryggen 🧐? Per heimly kom og tok en heimlych
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. januar 2023 #17496 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (29 minutter siden): Men ikke like god😁 Nei. Mann er best 🥳 Skal kose ham etterpå
Gjest Boetica Skrevet 14. januar 2023 #17497 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (26 minutter siden): Per heimly kom og tok en heimlych Kult! Da kan vi snakke om Ari når jeg har fått igjen pusten.
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #17498 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Ønsker egentlig at flere skriver. Jeg kan skrive av og til men tror folk blir skuffet om det ikke er du og noen andre som skriver her, har liksom blitt tråden din 😄 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 396 Fredag den 13 var over og her kommer en oversikt over uhell sosiopratene hadde i går @Agent smith ble stoppet i kontroll på toget uten billett @Frøkenfryden snublet i teppekanten @Hoppetaujenta slo hodet i taket @TheHairyToothfairy falt ut av sofaen @Entern ødela sengen sin igjen @Athena Catalina. kjørte feil i et lyskryss og havnet i skolmar @Sola de mistet den nye telefonen sin i gulvet @Ford3000 satte fast hånddusjen @Embla Othea drakk gammel farsmelk og ble sjuk @Kvakkekyllingen tok feil av Valdemar og knalla @Titania hadde strømbrudd akkurat I det hun var i ferd med å drepe den siste bossen i assasins weed @Cid skulle bare slippe en smyger men var uheldig og buksa ble full @Peanut var uheldig å tråkke på nøttesekken til butter @Boetica satte godteri i halsen @Maskinfører satte fast penis i maskinen @Ciaran og Ciara glemte gjær i baksten @Rosakatt forsvant ned i et synkehull @Adobyen ble løpt ned av en hest @jukkapalme fikk en Kokosnüsse i hodet Sola de skrev (4 timer siden): Til neste fredag den 13 Det ble månelyst for @Sola de
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #17499 Skrevet 14. januar 2023 Boetica skrev (9 timer siden): 😆 Nå ryker de gode forsettene om å ikke spise så mye godtesnop 🙈 Aaw 😂💖 Lykke til i kampen mot godteriet 🍫🍬🤺 1
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #17500 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (6 timer siden): Det var visst feil. Har regna på nytt, er 13 oktober Tenk at du faktisk sjekker det, veldig snillt, tusen takk 😊😅 Bra det er lengre til, selv om at det at det er i oktober gjør det skumlere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå