Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar 2023 #17441 Skrevet 14. januar 2023 Titania skrev (4 minutter siden): Klesskap trenger jeg 😁 Har sofaen vimle da 🙈😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. januar 2023 #17442 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (2 timer siden): Kan bruke den til hva du vil😁 Takk 😁 Knulla knalla.
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar 2023 #17443 Skrevet 14. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (10 minutter siden): Takk 😁 Knulla knalla. 🤣🤣
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #17444 Skrevet 14. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (16 minutter siden): Takk 😁 Knulla knalla. Er mann kommet hjem?
Embla Othea Skrevet 14. januar 2023 #17446 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (7 timer siden): Episode 395 Sosipratene fikk en hel dag på å slå seg løs på IKEA @Frøkenfryden kjøpte bokhyllen Billy fordi det minnet henne om hennes første kjæreste som var billig med likevel ganske solid @Hoppetaujenta på sin side kjøpte skapet Ivar fordi det minnet henne om han som ga henne sitt første kyss. Som ga henne tresmak i munnen @Titania kjøpte klesskapet Rakkestad fordi det minnet henne om stedet hun tråkket sine barndoms ben @Boetica kjøpte klesskapet godishus for der kunne hun gjemme godtesnopet sitt @Kvakkekyllingen kjøpte vesken knalla til å ha på soverommet @TheHairyToothfairy kjøpte seg flytteesken dundergubbe. Fordi han trengte plass til alle modellene sine under flytteprosessen @Entern kjøpte rammenadrassen skårer fordi han håpet på å få skåre noen mål med ballene sine der @Athena Catalina. kjøpte sengen Neiden fordi hun ikke ville at noen andre skulle ligge i den @Rumle kjøpte selvfølgelig lenestolen vimle @Embla Othea kjøpte ovnen matälskare fordi hun er så glad i mat @Cid kjøpte induksjonstoppen trevlig fordi han er en trivelig fyr @Ford3000 kjøpte seg hånddusjen voxnan Dusj for voksne med 5 forskjellige innstillinger @Rosakatt kjøpte gryten sensuell fordi den passet til hennes personlighet Du begynner å kjenne meg godt 🤪 Safari-kjeks, vafler og farsmelk
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. januar 2023 #17447 Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (5 timer siden): Er mann kommet hjem? Ja
Frøkenfryden Skrevet 14. januar 2023 #17449 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (8 timer siden): Episode 395 Sosipratene fikk en hel dag på å slå seg løs på IKEA @Frøkenfryden kjøpte bokhyllen Billy fordi det minnet henne om hennes første kjæreste som var billig med likevel ganske solid @Hoppetaujenta på sin side kjøpte skapet Ivar fordi det minnet henne om han som ga henne sitt første kyss. Som ga henne tresmak i munnen @Titania kjøpte klesskapet Rakkestad fordi det minnet henne om stedet hun tråkket sine barndoms ben @Boetica kjøpte klesskapet godishus for der kunne hun gjemme godtesnopet sitt @Kvakkekyllingen kjøpte vesken knalla til å ha på soverommet @TheHairyToothfairy kjøpte seg flytteesken dundergubbe. Fordi han trengte plass til alle modellene sine under flytteprosessen @Entern kjøpte rammenadrassen skårer fordi han håpet på å få skåre noen mål med ballene sine der @Athena Catalina. kjøpte sengen Neiden fordi hun ikke ville at noen andre skulle ligge i den @Rumle kjøpte selvfølgelig lenestolen vimle @Embla Othea kjøpte ovnen matälskare fordi hun er så glad i mat @Cid kjøpte induksjonstoppen trevlig fordi han er en trivelig fyr @Ford3000 kjøpte seg hånddusjen voxnan Dusj for voksne med 5 forskjellige innstillinger @Rosakatt kjøpte gryten sensuell fordi den passet til hennes personlighet Åå morooo😃🥳 haha! Liker solid jeg ja! jeg skal ikke mase om fredag den 13. du er stjerna og styrer. Vi takker og bukker og neier😉 1
Gjest Boetica Skrevet 14. januar 2023 #17450 Skrevet 14. januar 2023 Rosakatt skrev (8 timer siden): Ikea er livet. Takk, for at du lot oss slå oss løs der inne. Mange fine kjøp her, sjalu 😂 Spesielt på @Boetica sitt godis klesskap 😆 Nå ryker de gode forsettene om å ikke spise så mye godtesnop 🙈
Ford3000 Skrevet 14. januar 2023 #17451 Skrevet 14. januar 2023 Hånddusj for voksne, den var lur @Agent smith! Må vel kanskje ta den bort før besøk, ellers blir folk til å stå i dusjen litt for lenge... 😆
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #17452 Skrevet 14. januar 2023 Rosakatt skrev (11 timer siden): Åh, ikke SÅ lenge til 😄 men en stund Det var visst feil. Har regna på nytt, er 13 oktober
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #17453 Skrevet 14. januar 2023 Titania skrev (10 timer siden): Klesskap trenger jeg 😁 Har sofaen vimle da 🙈😁 Tror alle på kg har minst et produkt fra ikea
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #17454 Skrevet 14. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (8 timer siden): Takk 😁 Knulla knalla. Knall!
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #17455 Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (4 timer siden): Bra episode @Agent smith😁 Thanks
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #17456 Skrevet 14. januar 2023 Embla Othea skrev (4 timer siden): Du begynner å kjenne meg godt 🤪 Safari-kjeks, vafler og farsmelk Balansert kosthold
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar 2023 #17457 Skrevet 14. januar 2023 Såfremt alle delene er der og passer sammen, så liker jeg faktisk å mekke møbler fra IKEA.
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #17458 Skrevet 14. januar 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Åå morooo😃🥳 haha! Liker solid jeg ja! jeg skal ikke mase om fredag den 13. du er stjerna og styrer. Vi takker og bukker og neier😉 Ønsker egentlig at flere skriver.
Entern Skrevet 14. januar 2023 #17459 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ønsker egentlig at flere skriver. Vi får se etterhvert 😊
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #17460 Skrevet 14. januar 2023 Boetica skrev (3 timer siden): 😆 Nå ryker de gode forsettene om å ikke spise så mye godtesnop 🙈 Ja men fint å ha et helt skap fullt av godteri da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå