Entern Skrevet 14. januar 2023 #17501 Skrevet 14. januar 2023 Rosakatt skrev (2 minutter siden): Tenk at du faktisk sjekker det, veldig snillt, tusen takk 😊😅 Bra det er lengre til, selv om at det at det er i oktober gjør det skumlere 13. oktober er spesielt skummelt er det ikke?
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #17502 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (5 timer siden): Episode 396 Fredag den 13 var over og her kommer en oversikt over uhell sosiopratene hadde i går @Agent smith ble stoppet i kontroll på toget uten billett @Frøkenfryden snublet i teppekanten @Hoppetaujenta slo hodet i taket @TheHairyToothfairy falt ut av sofaen @Entern ødela sengen sin igjen @Athena Catalina. kjørte feil i et lyskryss og havnet i skolmar @Sola de mistet den nye telefonen sin i gulvet @Ford3000 satte fast hånddusjen @Embla Othea drakk gammel farsmelk og ble sjuk @Kvakkekyllingen tok feil av Valdemar og knalla @Titania hadde strømbrudd akkurat I det hun var i ferd med å drepe den siste bossen i assasins weed @Cid skulle bare slippe en smyger men var uheldig og buksa ble full @Peanut var uheldig å tråkke på nøttesekken til butter @Boetica satte godteri i halsen @Maskinfører satte fast penis i maskinen @Ciaran og Ciara glemte gjær i baksten @Rosakatt forsvant ned i et synkehull @Adobyen ble løpt ned av en hest @jukkapalme fikk en Kokosnüsse i hodet Ånei 😅😭 Hade folkens, drar tilbake til Hell @Ciaran og Ciara Dere er jo kanskje mest uheldig av alle 😂 1
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #17503 Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): 13. oktober er spesielt skummelt er det ikke? Jo det er det 😔 1
Entern Skrevet 14. januar 2023 #17504 Skrevet 14. januar 2023 Rosakatt skrev (1 minutt siden): Jo det er det 😔 Det var det jeg trodde 😨
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #17505 Skrevet 14. januar 2023 Adobyen skrev (5 timer siden): Ja, men hesten stoppet rett foran synkehullet og hjalp meg med å få @Rosakattopp , puh.. det gikk bra til slutt. Litt fornærmet (som seg hør og bør for en katt med søle i pelsen) og en lang slamp som slo seg i fallet. Åååh, tusen takk 💖🐱😒(snurt og skitten) 2
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #17506 Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Det var det jeg trodde 😨 Hva føler du? Er du en skvetten kar?
Maskinfører Skrevet 14. januar 2023 #17507 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (6 timer siden): Episode 396 Fredag den 13 var over og her kommer en oversikt over uhell sosiopratene hadde i går @Agent smith ble stoppet i kontroll på toget uten billett @Frøkenfryden snublet i teppekanten @Hoppetaujenta slo hodet i taket @TheHairyToothfairy falt ut av sofaen @Entern ødela sengen sin igjen @Athena Catalina. kjørte feil i et lyskryss og havnet i skolmar @Sola de mistet den nye telefonen sin i gulvet @Ford3000 satte fast hånddusjen @Embla Othea drakk gammel farsmelk og ble sjuk @Kvakkekyllingen tok feil av Valdemar og knalla @Titania hadde strømbrudd akkurat I det hun var i ferd med å drepe den siste bossen i assasins weed @Cid skulle bare slippe en smyger men var uheldig og buksa ble full @Peanut var uheldig å tråkke på nøttesekken til butter @Boetica satte godteri i halsen @Maskinfører satte fast penis i maskinen @Ciaran og Ciara glemte gjær i baksten @Rosakatt forsvant ned i et synkehull @Adobyen ble løpt ned av en hest @jukkapalme fikk en Kokosnüsse i hodet Den var jo fin da 😀 2
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #17508 Skrevet 14. januar 2023 Adobyen skrev (5 timer siden): Men, men, liker hun vann da? 😂 Nei, men kommer listene tilbake for en vask, å tolerer det om de er du som gjør det...om jeg får hjerte kylling etterpå Føles dumt å være så kravstor og vanskelig Har livet ditt blitt verre? 💖
Entern Skrevet 14. januar 2023 #17509 Skrevet 14. januar 2023 Rosakatt skrev (4 minutter siden): Hva føler du? Er du en skvetten kar? Jeg hadde nylig et kjempeviktig jobbintervju fredag den 13 kl 13, så nei 😀
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #17510 Skrevet 14. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Den var jo fin da 😀 😂 Så du angrer ikke på valget? Å Har du kommet deg løs igjen? 1
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #17511 Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg hadde nylig et kjempeviktig jobbintervju fredag den 13 kl 13, så nei 😀 Åh! Det var litt av et tidspunkt 😅 Hvordan gikk det? 😊
Gjest Boetica Skrevet 14. januar 2023 #17512 Skrevet 14. januar 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Den var jo fin da 😀 Du er fornøyd med det som skjedde deg på fredag den 13.?
Entern Skrevet 14. januar 2023 #17513 Skrevet 14. januar 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Åh! Det var litt av et tidspunkt 😅 Hvordan gikk det? 😊 Ganske bra 😊👍 Søkte på ny stilling på min arbeidsplass så jeg kjente alle intervjuerne 😅 1
Maskinfører Skrevet 14. januar 2023 #17514 Skrevet 14. januar 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Du er fornøyd med det som skjedde deg på fredag den 13.? Ja følger aldri med på datoer men ser det er 14 i dag
Maskinfører Skrevet 14. januar 2023 #17515 Skrevet 14. januar 2023 Rosakatt skrev (3 minutter siden): 😂 Så du angrer ikke på valget? Å Har du kommet deg løs igjen? Ja har det 2
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #17516 Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (32 minutter siden): Ganske bra 😊👍 Søkte på ny stilling på min arbeidsplass så jeg kjente alle intervjuerne 😅 Åja, det er jo veldig greit 😄 Krysser fingrene for at du får stillingen😊🤞 1
Entern Skrevet 14. januar 2023 #17517 Skrevet 14. januar 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Åja, det er jo veldig greit 😄 Krysser fingrene for at du får stillingen😊🤞 Tusen takk🧡 1
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #17518 Skrevet 14. januar 2023 Maskinfører skrev (35 minutter siden): Ja har det Bra, hadde ikke vært så funksjonelt å bli stående slik, sikkert vondt også kan jeg tenke meg 😂 2
Maskinfører Skrevet 14. januar 2023 #17519 Skrevet 14. januar 2023 Rosakatt skrev (6 minutter siden): Bra, hadde ikke vært så funksjonelt å bli stående slik, sikkert vondt også kan jeg tenke meg 😂 Det var vondt ja
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar 2023 #17520 Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (6 timer siden): Episode 396 Fredag den 13 var over og her kommer en oversikt over uhell sosiopratene hadde i går @Agent smith ble stoppet i kontroll på toget uten billett @Frøkenfryden snublet i teppekanten @Hoppetaujenta slo hodet i taket @TheHairyToothfairy falt ut av sofaen @Entern ødela sengen sin igjen @Athena Catalina. kjørte feil i et lyskryss og havnet i skolmar @Sola de mistet den nye telefonen sin i gulvet @Ford3000 satte fast hånddusjen @Embla Othea drakk gammel farsmelk og ble sjuk @Kvakkekyllingen tok feil av Valdemar og knalla @Titania hadde strømbrudd akkurat I det hun var i ferd med å drepe den siste bossen i assasins weed @Cid skulle bare slippe en smyger men var uheldig og buksa ble full @Peanut var uheldig å tråkke på nøttesekken til butter @Boetica satte godteri i halsen @Maskinfører satte fast penis i maskinen @Ciaran og Ciara glemte gjær i baksten @Rosakatt forsvant ned i et synkehull @Adobyen ble løpt ned av en hest @jukkapalme fikk en Kokosnüsse i hodet Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå