TheHairyToothfairy Skrevet 13. januar 2023 #17381 Skrevet 13. januar 2023 Agent smith skrev (3 timer siden): @TheHairyToothfairy er jo et bra indianernavn egentlig Indianernavnet mitt er Polka Med Pinnsvin 1
Gjest Agent smith Skrevet 13. januar 2023 #17382 Skrevet 13. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Indianernavnet mitt er Polka Med Pinnsvin Må lage en episode med indianernavn en gang
TheHairyToothfairy Skrevet 13. januar 2023 #17383 Skrevet 13. januar 2023 Agent smith skrev (19 minutter siden): Må lage en episode med indianernavn en gang Absolutt! 1
Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #17384 Skrevet 13. januar 2023 Agent smith skrev (20 minutter siden): Må lage en episode med indianernavn en gang Mitt indianernavn er Svevende Fjert
Gjest Agent smith Skrevet 13. januar 2023 #17385 Skrevet 13. januar 2023 Cid skrev (1 time siden): Mitt indianernavn er Svevende Fjert Trodde det var noe med 69
Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #17386 Skrevet 13. januar 2023 Agent smith skrev (14 minutter siden): Trodde det var noe med 69 Det er ditt Agent 0069
Ford3000 Skrevet 13. januar 2023 #17387 Skrevet 13. januar 2023 Tror mitt indianernavn ville blitt noe sånt som "snikende elefant" 😄 Tross min størrelse klarer jeg å liste meg innpå folk og skremme de, også når jeg ikke prøver på å skremme folk. 1
Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #17389 Skrevet 13. januar 2023 Ford3000 skrev (18 minutter siden): Tror mitt indianernavn ville blitt noe sånt som "snikende elefant" 😄 Tross min størrelse klarer jeg å liste meg innpå folk og skremme de, også når jeg ikke prøver på å skremme folk. Sneaky Elephant
Gjest Agent smith Skrevet 13. januar 2023 #17390 Skrevet 13. januar 2023 Ford3000 skrev (33 minutter siden): Tror mitt indianernavn ville blitt noe sånt som "snikende elefant" 😄 Tross min størrelse klarer jeg å liste meg innpå folk og skremme de, også når jeg ikke prøver på å skremme folk. Tenkte egentlig jernlamaen. De kalte jo tog for jernhesten så traktor blir jernlama
Ford3000 Skrevet 13. januar 2023 #17391 Skrevet 13. januar 2023 Agent smith skrev (14 minutter siden): Tenkte egentlig jernlamaen. De kalte jo tog for jernhesten så traktor blir jernlama Jernlama... haha!!! 2
Entern Skrevet 13. januar 2023 #17392 Skrevet 13. januar 2023 Agent smith skrev (48 minutter siden): Tenkte egentlig jernlamaen. De kalte jo tog for jernhesten så traktor blir jernlama Genialt 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar 2023 #17393 Skrevet 13. januar 2023 Embla Othea skrev (8 timer siden): Heller høvdingen 👍👍🤣🤣 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar 2023 #17394 Skrevet 13. januar 2023 Embla Othea skrev (8 timer siden): @TheHairyToothfairy minner meg om tannfeen 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 13. januar 2023 #17395 Skrevet 13. januar 2023 Episode 395 Sosipratene fikk en hel dag på å slå seg løs på IKEA @Frøkenfryden kjøpte bokhyllen Billy fordi det minnet henne om hennes første kjæreste som var billig med likevel ganske solid @Hoppetaujenta på sin side kjøpte skapet Ivar fordi det minnet henne om han som ga henne sitt første kyss. Som ga henne tresmak i munnen @Titania kjøpte klesskapet Rakkestad fordi det minnet henne om stedet hun tråkket sine barndoms ben @Boetica kjøpte klesskapet godishus for der kunne hun gjemme godtesnopet sitt @Kvakkekyllingen kjøpte vesken knalla til å ha på soverommet @TheHairyToothfairy kjøpte seg flytteesken dundergubbe. Fordi han trengte plass til alle modellene sine under flytteprosessen @Entern kjøpte rammenadrassen skårer fordi han håpet på å få skåre noen mål med ballene sine der @Athena Catalina. kjøpte sengen Neiden fordi hun ikke ville at noen andre skulle ligge i den @Rumle kjøpte selvfølgelig lenestolen vimle @Embla Othea kjøpte ovnen matälskare fordi hun er så glad i mat @Cid kjøpte induksjonstoppen trevlig fordi han er en trivelig fyr @Ford3000 kjøpte seg hånddusjen voxnan Dusj for voksne med 5 forskjellige innstillinger @Rosakatt kjøpte gryten sensuell fordi den passet til hennes personlighet
Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #17396 Skrevet 13. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Episode 395 Sosipratene fikk en hel dag på å slå seg løs på IKEA @Frøkenfryden kjøpte bokhyllen Billy fordi det minnet henne om hennes første kjæreste som var billig med likevel ganske solid @Hoppetaujenta på sin side kjøpte skapet Ivar fordi det minnet henne om han som ga henne sitt første kyss. Som ga henne tresmak i munnen @Titania kjøpte klesskapet Rakkestad fordi det minnet henne om stedet hun tråkket sine barndoms ben @Boetica kjøpte klesskapet godishus for der kunne hun gjemme godtesnopet sitt @Kvakkekyllingen kjøpte vesken knalla til å ha på soverommet @TheHairyToothfairy kjøpte seg flytteesken dundergubbe. Fordi han trengte plass til alle modellene sine under flytteprosessen @Entern kjøpte rammenadrassen skårer fordi han håpet på å få skåre noen mål med ballene sine der @Athena Catalina. kjøpte sengen Neiden fordi hun ikke ville at noen andre skulle ligge i den @Rumle kjøpte selvfølgelig lenestolen vimle @Embla Othea kjøpte ovnen matälskare fordi hun er så glad i mat @Cid kjøpte induksjonstoppen trevlig fordi han er en trivelig fyr @Ford3000 kjøpte seg hånddusjen voxnan Dusj for voksne med 5 forskjellige innstillinger @Rosakatt kjøpte gryten sensuell fordi den passet til hennes personlighet Artig 😅 men du glemte fredag den 13 😢
Gjest Agent smith Skrevet 13. januar 2023 #17397 Skrevet 13. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Artig 😅 men du glemte fredag den 13 😢 Åååå, har ikke hatt tid😌😔
Rosakatt Skrevet 13. januar 2023 #17398 Skrevet 13. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Artig 😅 men du glemte fredag den 13 😢 Ikke bra, kanskje du kan lage en? Du liker jo også å skrive. Så later vi som om den går i reprise, siden det teknisk sett er den 14 nå Presentasjonsangst rundt ulykkesdagen er kanskje årsaken til at det uteble? 🤭
Gjest Agent smith Skrevet 13. januar 2023 #17399 Skrevet 13. januar 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Artig 😅 men du glemte fredag den 13 😢 Må vente til 13.mai da
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar 2023 #17400 Skrevet 13. januar 2023 Agent smith skrev (7 minutter siden): Episode 395 Sosipratene fikk en hel dag på å slå seg løs på IKEA @Frøkenfryden kjøpte bokhyllen Billy fordi det minnet henne om hennes første kjæreste som var billig med likevel ganske solid @Hoppetaujenta på sin side kjøpte skapet Ivar fordi det minnet henne om han som ga henne sitt første kyss. Som ga henne tresmak i munnen @Titania kjøpte klesskapet Rakkestad fordi det minnet henne om stedet hun tråkket sine barndoms ben @Boetica kjøpte klesskapet godishus for der kunne hun gjemme godtesnopet sitt @Kvakkekyllingen kjøpte vesken knalla til å ha på soverommet @TheHairyToothfairy kjøpte seg flytteesken dundergubbe. Fordi han trengte plass til alle modellene sine under flytteprosessen @Entern kjøpte rammenadrassen skårer fordi han håpet på å få skåre noen mål med ballene sine der @Athena Catalina. kjøpte sengen Neiden fordi hun ikke ville at noen andre skulle ligge i den @Rumle kjøpte selvfølgelig lenestolen vimle @Embla Othea kjøpte ovnen matälskare fordi hun er så glad i mat @Cid kjøpte induksjonstoppen trevlig fordi han er en trivelig fyr @Ford3000 kjøpte seg hånddusjen voxnan Dusj for voksne med 5 forskjellige innstillinger @Rosakatt kjøpte gryten sensuell fordi den passet til hennes personlighet Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå