Cid Skrevet mandag kl 15:02 #31021 Del Skrevet mandag kl 15:02 Lur Venn skrev (På 14.12.2024 den 19.55): Brus i bolla si' Bolle🐭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet mandag kl 18:51 #31022 Del Skrevet mandag kl 18:51 Cid skrev (3 timer siden): Bolle🐭 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 20:08 #31023 Del Skrevet mandag kl 20:08 Lur Venn skrev (1 time siden): 😝 Rosinen i pølsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet mandag kl 21:44 #31024 Del Skrevet mandag kl 21:44 Cid skrev (1 time siden): Rosinen i pølsa. Eller pølsa i rosinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet onsdag kl 15:11 #31025 Del Skrevet onsdag kl 15:11 Episode 933 En dag i desember Det var blitt siste onsdag før jul og @Irak var som vanlig både perpleks og overrasket , den kommer alltid som julenissen på kjærringa hvert år sukket hun selv mens hun tørket magen med et lommetørkle hun hadde kjøpt av @Nadya på finn i fjor. Et helt annet sted hadde @Frøkenfryden allerde tent det fjerde adventslyset, eg orkar ikkje venta meir på dinna jesusguten sa ho. Eg vil ha lys! I mens hadde @Cid fått besøk av @Hoppetaujenta, de skulle bake 69 slag til jul, de sto å svetta over kjøkkenbenken, det blir nok ekstra salte kaker i år sa de og lo i kor. På en ganske annen kant av landet hadde @Sola de nettopp støvsugd til jul, og da fant hun igjen julemarsipanen fra i fjor, den hadde havnet mellom sofaputene, hun nippet litt , mmmm, like god som i fjor smilte hun I ballefjord hadde @Ford3000 vært på juletrejakt , bevæpnet med øks og jägermeister. Hun hadde funnet ei feit gran som hu gleda seg til å vise gubben @Boetica var nettopp kommet fra jobb, hun satt å så på TLC i trusa, med beina på bordet mens hun drakk julebrus. AahHh! Nå har jeg julestemning altså klukket hun fornøyd @Titania var på vei til julekonsert i Gresvig kirke, der skulle håkan wästerström ha intimkonsert med egenkomponerte julesanger @Fighter83 satt å lurte på om @Lur Venn egentlig skulle komme i jula slik han hadde lovet, i mellomtiden satte hun krakken bortåt glaset å så på julestjerna @Peanut skulle til Gran canaria i jula, hun byttet ut julegrana og gløggen, med palmer og sex on the Beach @KnekkeBørre skulle som vanlig innta store mengder himkok blandet med spylevæske i jula, slik tradisjonen var på Hadeland @jukkapalme var på et sted med hvite vegger, men skulle få komme hjem til gamlepusen og katten sin til jul. @Turkis Sau satt å strikket julegaver, garnet hadde hun laget av ull fra egen kropp. Ååå som hun koste seg , hun gledet seg til å se ansiktene lyse opp når gavemottagerne så alt de fine hun hadde strikket 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet onsdag kl 15:54 #31026 Del Skrevet onsdag kl 15:54 Takk for produktplasseringen i KG Såpeopera. Flere lommetørkler fås kjøpt på Finn.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 17:13 #31027 Del Skrevet onsdag kl 17:13 Jeg takker for å få være med, men @Cid og jeg har et sunt vennskapelig forhold og ikke noe annet. Ikke noe grums! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 17:43 #31028 Del Skrevet onsdag kl 17:43 Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 933 En dag i desember Det var blitt siste onsdag før jul og @Irak var som vanlig både perpleks og overrasket , den kommer alltid som julenissen på kjærringa hvert år sukket hun selv mens hun tørket magen med et lommetørkle hun hadde kjøpt av @Nadya på finn i fjor. Et helt annet sted hadde @Frøkenfryden allerde tent det fjerde adventslyset, eg orkar ikkje venta meir på dinna jesusguten sa ho. Eg vil ha lys! I mens hadde @Cid fått besøk av @Hoppetaujenta, de skulle bake 69 slag til jul, de sto å svetta over kjøkkenbenken, det blir nok ekstra salte kaker i år sa de og lo i kor. På en ganske annen kant av landet hadde @Sola de nettopp støvsugd til jul, og da fant hun igjen julemarsipanen fra i fjor, den hadde havnet mellom sofaputene, hun nippet litt , mmmm, like god som i fjor smilte hun I ballefjord hadde @Ford3000 vært på juletrejakt , bevæpnet med øks og jägermeister. Hun hadde funnet ei feit gran som hu gleda seg til å vise gubben @Boetica var nettopp kommet fra jobb, hun satt å så på TLC i trusa, med beina på bordet mens hun drakk julebrus. AahHh! Nå har jeg julestemning altså klukket hun fornøyd @Titania var på vei til julekonsert i Gresvig kirke, der skulle håkan wästerström ha intimkonsert med egenkomponerte julesanger @Fighter83 satt å lurte på om @Lur Venn egentlig skulle komme i jula slik han hadde lovet, i mellomtiden satte hun krakken bortåt glaset å så på julestjerna @Peanut skulle til Gran canaria i jula, hun byttet ut julegrana og gløggen, med palmer og sex on the Beach @KnekkeBørre skulle som vanlig innta store mengder himkok blandet med spylevæske i jula, slik tradisjonen var på Hadeland @jukkapalme var på et sted med hvite vegger, men skulle få komme hjem til gamlepusen og katten sin til jul. @Turkis Sau satt å strikket julegaver, garnet hadde hun laget av ull fra egen kropp. Ååå som hun koste seg , hun gledet seg til å se ansiktene lyse opp når gavemottagerne så alt de fine hun hadde strikket Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet onsdag kl 18:31 #31029 Del Skrevet onsdag kl 18:31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet onsdag kl 18:43 #31030 Del Skrevet onsdag kl 18:43 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg takker for å få være med, men @Cid og jeg har et sunt vennskapelig forhold og ikke noe annet. Ikke noe grums! Ja, jeg snakket om en koselig bakekveld. Hva trodde du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 18:54 #31031 Del Skrevet onsdag kl 18:54 Lur Venn skrev (10 minutter siden): Ja, jeg snakket om en koselig bakekveld. Hva trodde du? I dette selskapet forekommer det utgreiinger om så mangt og ofte "helt uskyldig"...jeg kjenner igjen lusen på gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl 20:05 #31032 Del Skrevet onsdag kl 20:05 Lur Venn skrev (1 time siden): Ja, jeg snakket om en koselig bakekveld. Hva trodde du? Sikkert noe med..multekrem og krumkaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl 20:07 #31033 Del Skrevet onsdag kl 20:07 Jeg syns det er raust at jeg sa «lys» og ikke «ljos». Tilpassa meg og sånn😌 Jesusguten er sjukt treig då! Lenge å venta, likevel rakk dei ikkje booke herberge på herbergs.com. 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet onsdag kl 21:13 #31034 Del Skrevet onsdag kl 21:13 Lur Venn skrev (6 timer siden): Episode 933 En dag i desember Det var blitt siste onsdag før jul og @Irak var som vanlig både perpleks og overrasket , den kommer alltid som julenissen på kjærringa hvert år sukket hun selv mens hun tørket magen med et lommetørkle hun hadde kjøpt av @Nadya på finn i fjor. Et helt annet sted hadde @Frøkenfryden allerde tent det fjerde adventslyset, eg orkar ikkje venta meir på dinna jesusguten sa ho. Eg vil ha lys! I mens hadde @Cid fått besøk av @Hoppetaujenta, de skulle bake 69 slag til jul, de sto å svetta over kjøkkenbenken, det blir nok ekstra salte kaker i år sa de og lo i kor. På en ganske annen kant av landet hadde @Sola de nettopp støvsugd til jul, og da fant hun igjen julemarsipanen fra i fjor, den hadde havnet mellom sofaputene, hun nippet litt , mmmm, like god som i fjor smilte hun I ballefjord hadde @Ford3000 vært på juletrejakt , bevæpnet med øks og jägermeister. Hun hadde funnet ei feit gran som hu gleda seg til å vise gubben @Boetica var nettopp kommet fra jobb, hun satt å så på TLC i trusa, med beina på bordet mens hun drakk julebrus. AahHh! Nå har jeg julestemning altså klukket hun fornøyd @Titania var på vei til julekonsert i Gresvig kirke, der skulle håkan wästerström ha intimkonsert med egenkomponerte julesanger @Fighter83 satt å lurte på om @Lur Venn egentlig skulle komme i jula slik han hadde lovet, i mellomtiden satte hun krakken bortåt glaset å så på julestjerna @Peanut skulle til Gran canaria i jula, hun byttet ut julegrana og gløggen, med palmer og sex on the Beach @KnekkeBørre skulle som vanlig innta store mengder himkok blandet med spylevæske i jula, slik tradisjonen var på Hadeland @jukkapalme var på et sted med hvite vegger, men skulle få komme hjem til gamlepusen og katten sin til jul. @Turkis Sau satt å strikket julegaver, garnet hadde hun laget av ull fra egen kropp. Ååå som hun koste seg , hun gledet seg til å se ansiktene lyse opp når gavemottagerne så alt de fine hun hadde strikket så bra, Lurv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 21:17 #31035 Del Skrevet onsdag kl 21:17 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg takker for å få være med, men @Cid og jeg har et sunt vennskapelig forhold og ikke noe annet. Ikke noe grums! Er bare Anton for deg og det vet alle 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet onsdag kl 22:18 #31036 Del Skrevet onsdag kl 22:18 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): I dette selskapet forekommer det utgreiinger om så mangt og ofte "helt uskyldig"...jeg kjenner igjen lusen på gangen. @Ane Rikke hva du snakker om😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet onsdag kl 22:18 #31037 Del Skrevet onsdag kl 22:18 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Sikkert noe med..multekrem og krumkaker Fin kombinasjon🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet onsdag kl 22:20 #31038 Del Skrevet onsdag kl 22:20 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg syns det er raust at jeg sa «lys» og ikke «ljos». Tilpassa meg og sånn😌 Jesusguten er sjukt treig då! Lenge å venta, likevel rakk dei ikkje booke herberge på herbergs.com. 🤭 Litt mer Ghetto å si lys. Der var ikke så mye air bnb på den tiden da han ble født veit du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 13:43 #31039 Del Skrevet i går, 13:43 Frøkenfryden skrev (17 timer siden): Jeg syns det er raust at jeg sa «lys» og ikke «ljos». Tilpassa meg og sånn😌 Jesusguten er sjukt treig då! Lenge å venta, likevel rakk dei ikkje booke herberge på herbergs.com. 🤭 Tidsoptimister Alltid god tid, helt til det er for sent 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8 timer siden #31040 Del Skrevet 8 timer siden Så fin og koselig historie @Lur Venn! Måtte jula være god med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå