Hoppetaujenta Skrevet 22. juni 2024 #30361 Del Skrevet 22. juni 2024 I like It! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. juni 2024 #30362 Del Skrevet 22. juni 2024 Lurven skrev (48 minutter siden): Episode 828 Igjen var der tid for å lage egne versjoner av 80 talls klassikere @Hoppetaujenta Rope jump- hun slår et slag for tau hopping @TheHairyToothfairy birds dont Come easy- han hadde prøvd å få undulatene sine til å parre seg, men han fant ikke de riktige ordene. @Boetica shelf control- hun hadde kontroll på hyllene sine. @Polly Ester Holding out for a zero- hun venta på en cola zero, i mellomtiden spilte hun TV spill @Irak hot in the titty- hun var varm i brystkassen @Fighter83 dont pop me now- hun var ikke helt klar for å poppes @Frøkenfryden crazy little thing called Tove- hun er liten, gal og heter Tove @Freyja Valkyrie the shower must go on- hun liker å dusje lenge @Cid wank this way- han gjorde der på sin egen måte @MarianneE sextoy soldiers- ble brukt - ble brukt både til venstre og høyre @Lurven pig in japan- om da han var på ferie i Japan Var ikke undulat, var albapåtross. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni 2024 #30363 Del Skrevet 22. juni 2024 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 828 Igjen var der tid for å lage egne versjoner av 80 talls klassikere @Hoppetaujenta Rope jump- hun slår et slag for tau hopping @TheHairyToothfairy birds dont Come easy- han hadde prøvd å få undulatene sine til å parre seg, men han fant ikke de riktige ordene. @Boetica shelf control- hun hadde kontroll på hyllene sine. @Polly Ester Holding out for a zero- hun venta på en cola zero, i mellomtiden spilte hun TV spill @Irak hot in the titty- hun var varm i brystkassen @Fighter83 dont pop me now- hun var ikke helt klar for å poppes @Frøkenfryden crazy little thing called Tove- hun er liten, gal og heter Tove @Freyja Valkyrie the shower must go on- hun liker å dusje lenge @Cid wank this way- han gjorde der på sin egen måte @MarianneE sextoy soldiers- ble brukt - ble brukt både til venstre og høyre @Lurven pig in japan- om da han var på ferie i Japan Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Irak skrev (3 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 22. juni 2024 #30364 Del Skrevet 22. juni 2024 Venter i spenning på 90-talls klassikerne. Der er det mye gull. Men det meste @Lurventar i, blir til gull. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. juni 2024 #30365 Del Skrevet 22. juni 2024 Irak skrev (5 timer siden): Lurven skrev (5 timer siden): Episode 828 Igjen var der tid for å lage egne versjoner av 80 talls klassikere @Hoppetaujenta Rope jump- hun slår et slag for tau hopping @TheHairyToothfairy birds dont Come easy- han hadde prøvd å få undulatene sine til å parre seg, men han fant ikke de riktige ordene. @Boetica shelf control- hun hadde kontroll på hyllene sine. @Polly Ester Holding out for a zero- hun venta på en cola zero, i mellomtiden spilte hun TV spill @Irak hot in the titty- hun var varm i brystkassen @Fighter83 dont pop me now- hun var ikke helt klar for å poppes @Frøkenfryden crazy little thing called Tove- hun er liten, gal og heter Tove @Freyja Valkyrie the shower must go on- hun liker å dusje lenge @Cid wank this way- han gjorde der på sin egen måte @MarianneE sextoy soldiers- ble brukt - ble brukt både til venstre og høyre @Lurven pig in japan- om da han var på ferie i Japan haha jeg er litt creizi Liten men omfangsrik! Pig in Japan😂😂😂 Kreativ du! Nå er det helg🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. juni 2024 #30366 Del Skrevet 22. juni 2024 Ford3000 skrev (1 time siden): Venter i spenning på 90-talls klassikerne. Der er det mye gull. Men det meste @Lurventar i, blir til gull. Gull eller tull? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 22. juni 2024 #30367 Del Skrevet 22. juni 2024 Irak skrev (2 timer siden): Gull eller tull? 😂 Gull. Han er en Midas. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. juni 2024 #30368 Del Skrevet 22. juni 2024 Ford3000 skrev (2 timer siden): Gull. Han er en Midas. Good to know 👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. juni 2024 #30369 Del Skrevet 22. juni 2024 Lurven skrev (På 21.6.2024 den 9.29): Episode 826 What are you sayin' Det er jo ingen tvil om at sosipratene sier mye rart. Noen ganger er det faktisk helt uforståelig, pga alle de rare dialektene Jeg har laget et lite utdrag med oversettelser @Frøkenfryden stao nao Pao smettestolen- ikke smett under stolen, stå på den. Som igjen betyr : ikke gjem deg bort, kom deg frem i lyset. @Ford3000 dra mæææ nuuuu baklengs innji bæverfetta- når man skal rygge er det viktig med riktig smørning. Her betyr der at man må bruke beverfett i girkassa når man rygger med traktor @Sola de æ ska færra te mæxico, du må vask klean dine sjøøøl- jeg skal bort å spise Taco, har ikke tid til klesvask i dag. @Cid i e å kaut- jeg er også kåt @KnekkeBørre je har fått møllpauk i hagan- jeg har fått muldvarp i hagen. Her betyr det at han har fått en kjønnssykdom @Boeticaskarruvæmeoppiblokka å spise snop- vil du være med meg hjem Dette er en Metafor for ligging @Fighter83 kan de vennligst ta av dem nedentil Denne er lett å forstå, men den måtte med likevel @Ciaran og Ciara rrrrrrrrrr- Dette er bergensk og kan bety hva som helst @Zenobia e itj binært alt som e null og ein- Null og en er ikke alltid i nærheten av hverandre. Her betyr det at Det er ikke alle kvinner og menn som er kompatible @Titania Ærnte alt som trenger pikkæs på- ikke alle peniser man bør røre Smettestol💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. juni 2024 #30370 Del Skrevet 22. juni 2024 TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden): Var ikke undulat, var albapåtross. Den ene ja, det var derfor det ble vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. juni 2024 #30371 Del Skrevet 22. juni 2024 Irak skrev (4 timer siden): Gull eller tull? 😂 Tror det er mest tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. juni 2024 #30372 Del Skrevet 22. juni 2024 Ford3000 skrev (2 timer siden): Gull. Han er en Midas. Mid ass mener du vel nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. juni 2024 #30373 Del Skrevet 22. juni 2024 Ford3000 skrev (5 timer siden): Venter i spenning på 90-talls klassikerne. Der er det mye gull. Men det meste @Lurventar i, blir til gull. 90 s kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. juni 2024 #30374 Del Skrevet 22. juni 2024 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Smettestol💙 Det er fint å ha på broki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. juni 2024 #30375 Del Skrevet 22. juni 2024 Lurven skrev (20 minutter siden): Mid ass mener du vel nå Vet ikke hva du er jeg, bare vet at jeg er mye rart med sukker på. Litt sånn som dette her 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni 2024 #30376 Del Skrevet 22. juni 2024 Irak skrev (5 minutter siden): Vet ikke hva du er jeg, bare vet at jeg er mye rart med sukker på. Litt sånn som dette her 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. juni 2024 #30377 Del Skrevet 22. juni 2024 Irak skrev (43 minutter siden): Vet ikke hva du er jeg, bare vet at jeg er mye rart med sukker på. Litt sånn som dette her 😂. Du er sånn seigdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. juni 2024 #30378 Del Skrevet 22. juni 2024 Lurven skrev (2 minutter siden): Du er sånn seigdame Er det positivt eller negativt? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. juni 2024 #30379 Del Skrevet 22. juni 2024 Irak skrev (3 timer siden): Er det positivt eller negativt? 😂 Det er som regel positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. juni 2024 #30380 Del Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (18 minutter siden): Det er som regel positivt Ikke verst det da 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå