Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #30381 Skrevet 23. juni 2024 Episode 829 90s editon @CAPS LOCK tits my life- han var over gjennomsnittet glad i pupper @Freyja Valkyrie nobodys housewife- hun ville ikke drive å stelle for menn og sånn @Cid firefarter- han hadde spist noe sterk chili @TheHairyToothfairy dont worry be fairy- han bekymret seg ikke når han fikk være seg selv @Hoppetaujenta og @Boetica- they dont care about bus- de likte ikke å ta bussen @Irak bad toys- "leketøyene" hennes hadde sluttet å virke, og nå visste hun ikke hva hun skulle gjøre @Fighter83i like to move tit- hun likte å bevege de ja @Ford3000 drinking in Alta- det var ikke mye annet å gjøre der enn å drikke seg full @Lurven no brain- han hadde like mye hjerne som en blind melon @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) hu legger seg klokka 9 @Titania i can help myself- hun kunne da saken i egne hender
Irak Skrevet 23. juni 2024 #30382 Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 829 90s editon @CAPS LOCK tits my life- han var over gjennomsnittet glad i pupper @Freyja Valkyrie nobodys housewife- hun ville ikke drive å stelle for menn og sånn @Cid firefarter- han hadde spist noe sterk chili @TheHairyToothfairy dont worry be fairy- han bekymret seg ikke når han fikk være seg selv @Hoppetaujenta og @Boetica- they dont care about bus- de likte ikke å ta bussen @Irak bad toys- "leketøyene" hennes hadde sluttet å virke, og nå visste hun ikke hva hun skulle gjøre @Fighter83i like to move tit- hun likte å bevege de ja @Ford3000 drinking in Alta- det var ikke mye annet å gjøre der enn å drikke seg full @Lurven no brain- han hadde like mye hjerne som en blind melon @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) hu legger seg klokka 9 @Titania i can help myself- hun kunne da saken i egne hender 1
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #30383 Skrevet 23. juni 2024 Irak skrev (3 minutter siden): Jeg kan ikke hjelpe deg🧐
Irak Skrevet 23. juni 2024 #30384 Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (3 minutter siden): Jeg kan ikke hjelpe deg🧐 1
Cid Skrevet 23. juni 2024 #30385 Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (19 minutter siden): Episode 829 90s editon @CAPS LOCK tits my life- han var over gjennomsnittet glad i pupper @Freyja Valkyrie nobodys housewife- hun ville ikke drive å stelle for menn og sånn @Cid firefarter- han hadde spist noe sterk chili @TheHairyToothfairy dont worry be fairy- han bekymret seg ikke når han fikk være seg selv @Hoppetaujenta og @Boetica- they dont care about bus- de likte ikke å ta bussen @Irak bad toys- "leketøyene" hennes hadde sluttet å virke, og nå visste hun ikke hva hun skulle gjøre @Fighter83i like to move tit- hun likte å bevege de ja @Ford3000 drinking in Alta- det var ikke mye annet å gjøre der enn å drikke seg full @Lurven no brain- han hadde like mye hjerne som en blind melon @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) hu legger seg klokka 9 @Titania i can help myself- hun kunne da saken i egne hender 🧔🏻♂️🌶️💨💥 1
Ford3000 Skrevet 23. juni 2024 #30386 Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 829 90s editon @CAPS LOCK tits my life- han var over gjennomsnittet glad i pupper @Freyja Valkyrie nobodys housewife- hun ville ikke drive å stelle for menn og sånn @Cid firefarter- han hadde spist noe sterk chili @TheHairyToothfairy dont worry be fairy- han bekymret seg ikke når han fikk være seg selv @Hoppetaujenta og @Boetica- they dont care about bus- de likte ikke å ta bussen @Irak bad toys- "leketøyene" hennes hadde sluttet å virke, og nå visste hun ikke hva hun skulle gjøre @Fighter83i like to move tit- hun likte å bevege de ja @Ford3000 drinking in Alta- det var ikke mye annet å gjøre der enn å drikke seg full @Lurven no brain- han hadde like mye hjerne som en blind melon @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) hu legger seg klokka 9 @Titania i can help myself- hun kunne da saken i egne hender Mmm... Helt korrekt! Som jeg sier. Du er en Midas. Mid ass, slapp that ass... Idk. Men, ja, det er sant. Drikking i Alta, selv spedbarn får heimbrent på flaska. Starter tidlig. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni 2024 #30388 Skrevet 23. juni 2024 Irak skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene Elsker The Beatles det er favorittbandet vårt.♥️♥️♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni 2024 #30389 Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 829 90s editon @CAPS LOCK tits my life- han var over gjennomsnittet glad i pupper @Freyja Valkyrie nobodys housewife- hun ville ikke drive å stelle for menn og sånn @Cid firefarter- han hadde spist noe sterk chili @TheHairyToothfairy dont worry be fairy- han bekymret seg ikke når han fikk være seg selv @Hoppetaujenta og @Boetica- they dont care about bus- de likte ikke å ta bussen @Irak bad toys- "leketøyene" hennes hadde sluttet å virke, og nå visste hun ikke hva hun skulle gjøre @Fighter83i like to move tit- hun likte å bevege de ja @Ford3000 drinking in Alta- det var ikke mye annet å gjøre der enn å drikke seg full @Lurven no brain- han hadde like mye hjerne som en blind melon @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) hu legger seg klokka 9 @Titania i can help myself- hun kunne da saken i egne hender Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 1
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #30390 Skrevet 23. juni 2024 Ford3000 skrev (3 timer siden): Mmm... Helt korrekt! Som jeg sier. Du er en Midas. Mid ass, slapp that ass... Idk. Men, ja, det er sant. Drikking i Alta, selv spedbarn får heimbrent på flaska. Starter tidlig. Ikke rart folk er gærne og banner mye der oppe
Ford3000 Skrevet 23. juni 2024 #30391 Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (44 minutter siden): Ikke rart folk er gærne og banner mye der oppe Vi banner faen ikke mye. 1
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2024 #30392 Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (11 timer siden): Episode 829 90s editon @CAPS LOCK tits my life- han var over gjennomsnittet glad i pupper @Freyja Valkyrie nobodys housewife- hun ville ikke drive å stelle for menn og sånn @Cid firefarter- han hadde spist noe sterk chili @TheHairyToothfairy dont worry be fairy- han bekymret seg ikke når han fikk være seg selv @Hoppetaujenta og @Boetica- they dont care about bus- de likte ikke å ta bussen @Irak bad toys- "leketøyene" hennes hadde sluttet å virke, og nå visste hun ikke hva hun skulle gjøre @Fighter83i like to move tit- hun likte å bevege de ja @Ford3000 drinking in Alta- det var ikke mye annet å gjøre der enn å drikke seg full @Lurven no brain- han hadde like mye hjerne som en blind melon @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) hu legger seg klokka 9 @Titania i can help myself- hun kunne da saken i egne hender Bra det var «sleep»😅 Nå for tida sover jeg i hjørnet av sofa mens Mann ser fotball😂 Ånei er du hjernetom😳 Kva med I want tit that way? 😁 1
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2024 #30393 Skrevet 23. juni 2024 Ford3000 skrev (5 timer siden): Vi banner faen ikke mye. Den horungen veit ikkje ke han snakka om! (hvis Fryden var politikar.. ville blitt Liv Signe fyrste veka i Dax18😅) 2
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #30394 Skrevet 23. juni 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Bra det var «sleep»😅 Nå for tida sover jeg i hjørnet av sofa mens Mann ser fotball😂 Ånei er du hjernetom😳 Kva med I want tit that way? 😁 Jeg har sluttet med sånt 😌
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #30395 Skrevet 23. juni 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Den horungen veit ikkje ke han snakka om! (hvis Fryden var politikar.. ville blitt Liv Signe fyrste veka i Dax18😅) Da hadde vi sendt deg sms på hyttetur
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2024 #30396 Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (Akkurat nå): Da hadde vi sendt deg sms på hyttetur Dra på hyttetuuuuur med kanarifugl i bur! Sikkert metafor😂🤠 Jeg burde sove, men tatt to lurer på dagtid 1
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #30397 Skrevet 23. juni 2024 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Dra på hyttetuuuuur med kanarifugl i bur! Sikkert metafor😂🤠 Jeg burde sove, men tatt to lurer på dagtid Den kanarifuglen burde holdt seg i buret. Da kan du være oppe hele natten
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2024 #30398 Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (2 minutter siden): Den kanarifuglen burde holdt seg i buret. Da kan du være oppe hele natten 😂 Neei, må sove, bade 08.00. jeg kan ryggsvømme har jeg funnet ut! Og sykle med badepølser. (Ikke metafor😂😂😂) 1
Gjest Lurven Skrevet 23. juni 2024 #30399 Skrevet 23. juni 2024 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😂 Neei, må sove, bade 08.00. jeg kan ryggsvømme har jeg funnet ut! Og sykle med badepølser. (Ikke metafor😂😂😂) Jooooo, det er metafor
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2024 #30400 Skrevet 23. juni 2024 Lurven skrev (Akkurat nå): Jooooo, det er metafor 😂😂😂🤪💦💦🌊🌊💧💧 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå