Ane Rikke Skrevet 16. januar #31081 Del Skrevet 16. januar Lur Venn skrev (På 16.1.2025 den 16.03): Joooo Ekspander Ja, det vil du nok - Det var i hvert fall ikke frukt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. januar #31082 Del Skrevet 16. januar Lur Venn skrev (På 15.1.2025 den 15.11): Episode 939 Fortell noe skikkelig uinteressant @Boetica hadde fått kjøpt seg deodorant til skoene sine @Ciaran og Ciara hadde endelig kommet ut av skapet ,( eller var det kjelleren) og avslørt at han slett ikke var tvillinger @Frøkenfryden hadde skrudd på et gult lys i memory lane😉 @Lur Venn hadde vært på TV til tross for at han ikke kunne synge @Cid hadde endelig vunnet i Lotto @jukkapalme hadde fortsatt vondt i foten, heldigvis er kokosnüssene fortsatt inntakte @Sola de hadde fått måne, heldigvis var det fortsatt vinter @Titania hadde facetima med bikkja til far sin og blitt bitt gjennom telefonen @Hoppetaujenta hadde sitti naken og sett på vanlig film @Ford3000 hadde snødd inne, men hun var ikke lei seg, hun hadde nok beverkjøtt til å overleve vintærn, og det er jo tross alt bedre å snø inne enn ute @Fighter83 hadde ligget @CAPS LOCK hadde vært å kjøpt seg Planter på plantasjen, han hade betalt med røde glassbiter @Irak hadde hatt Frukt i tissen 5 om dagen og sånn... @Ane Rikke vet jeg ikke noe om.. Ekspander Nåååhåå, intern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. januar #31083 Del Skrevet 16. januar Lur Venn skrev (På 15.1.2025 den 15.11): Episode 939 Fortell noe skikkelig uinteressant @Boetica hadde fått kjøpt seg deodorant til skoene sine @Ciaran og Ciara hadde endelig kommet ut av skapet ,( eller var det kjelleren) og avslørt at han slett ikke var tvillinger @Frøkenfryden hadde skrudd på et gult lys i memory lane😉 @Lur Venn hadde vært på TV til tross for at han ikke kunne synge @Cid hadde endelig vunnet i Lotto @jukkapalme hadde fortsatt vondt i foten, heldigvis er kokosnüssene fortsatt inntakte @Sola de hadde fått måne, heldigvis var det fortsatt vinter @Titania hadde facetima med bikkja til far sin og blitt bitt gjennom telefonen @Hoppetaujenta hadde sitti naken og sett på vanlig film @Ford3000 hadde snødd inne, men hun var ikke lei seg, hun hadde nok beverkjøtt til å overleve vintærn, og det er jo tross alt bedre å snø inne enn ute @Fighter83 hadde ligget @CAPS LOCK hadde vært å kjøpt seg Planter på plantasjen, han hade betalt med røde glassbiter @Irak hadde hatt Frukt i tissen 5 om dagen og sånn... @Ane Rikke vet jeg ikke noe om.. Ekspander Intakte kokosnüsser, da kommer man langt si! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 16. januar #31084 Del Skrevet 16. januar Ane Rikke skrev (På 16.1.2025 den 16.47): Ja, det vil du nok - Det var i hvert fall ikke frukt;) Ekspander Men det var 5 om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 16. januar #31085 Del Skrevet 16. januar Lur Venn skrev (På 16.1.2025 den 21.00): Men det var 5 om dagen? Ekspander Så klart - det er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 24. januar #31086 Del Skrevet 24. januar (endret) Episode 940 Det var klart for nærsynt audition i the voice, med Espen blind, Eva wheel skam, engelen Gabrielle og yosef og Maria M som mentorer, Sir. I navlen var som vanlig programleder. Her kommer en oversikt over hva sosiopratene skulle synge, nemlig sine egne versjoner av kjente låter @Ford3000 Hot stuffing @Cid free ballin ' @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) @Boetica living in my gown @Fighter83 smoothie operator @Hoppetaujenta bed romance @Lur Venn bring me to wife @Titania they dont care about bus @CAPS LOCK ooh ah, just a little tit @jukkapalme den du beit @KnekkeBørre whisky in the car @Polly Ester billig jeans @Irak i love cock and balls @Turkis Sau dont call me pinup @enhjørningfitte bed habits @Sola de take me to couch Endret 24. januar av Lur Venn 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar #31087 Del Skrevet 24. januar Lur Venn skrev (På 24.1.2025 den 15.51): Episode 940 Det var klart for nærsynt audition i the voice, med Espen blind, Eva wheel skam, engelen Gabrielle og yosef og Maria M som mentorer, Sir. I navlen var som vanlig programleder. Her kommer en oversikt over hva sosiopratene skulle synge, nemlig sine egne versjoner av kjente låter @Ford3000 Hot stuffing @Cid free ballin ' @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) @Boetica living in my gown @Fighter83 smoothie operator @Hoppetaujenta bed romance @Lur Venn bring me to wife @Titania they dont care about bus @CAPS LOCK ooh ah, just a little tit @Honey Dew someone loves your honey @jukkapalme den du beit @KnekkeBørre whisky in the car @Polly Ester billig jeans @Irak i love cock and balls @Turkis Sau dont call me pinup @enhjørningfitte bed habits @Sola de take me to couch Ekspander 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 24. januar #31088 Del Skrevet 24. januar Sola de skrev (På 24.1.2025 den 15.55): Ekspander Du er såååå syyykt flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 24. januar #31089 Del Skrevet 24. januar Lur Venn skrev (På 24.1.2025 den 15.51): Episode 940 Det var klart for nærsynt audition i the voice, med Espen blind, Eva wheel skam, engelen Gabrielle og yosef og Maria M som mentorer, Sir. I navlen var som vanlig programleder. Her kommer en oversikt over hva sosiopratene skulle synge, nemlig sine egne versjoner av kjente låter @Ford3000 Hot stuffing @Cid free ballin ' @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) @Boetica living in my gown @Fighter83 smoothie operator @Hoppetaujenta bed romance @Lur Venn bring me to wife @Titania they dont care about bus @CAPS LOCK ooh ah, just a little tit @Honey Dew someone loves your honey @jukkapalme den du beit @KnekkeBørre whisky in the car @Polly Ester billig jeans @Irak i love cock and balls @Turkis Sau dont call me pinup @enhjørningfitte bed habits @Sola de take me to couch Ekspander 😆 nå ærre freddan og jeg kryper inn i serken ja 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #31090 Del Skrevet 24. januar Lur Venn skrev (På 24.1.2025 den 15.51): Episode 940 Det var klart for nærsynt audition i the voice, med Espen blind, Eva wheel skam, engelen Gabrielle og yosef og Maria M som mentorer, Sir. I navlen var som vanlig programleder. Her kommer en oversikt over hva sosiopratene skulle synge, nemlig sine egne versjoner av kjente låter @Ford3000 Hot stuffing @Cid free ballin ' @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) @Boetica living in my gown @Fighter83 smoothie operator @Hoppetaujenta bed romance @Lur Venn bring me to wife @Titania they dont care about bus @CAPS LOCK ooh ah, just a little tit @Honey Dew someone loves your honey @jukkapalme den du beit @KnekkeBørre whisky in the car @Polly Ester billig jeans @Irak i love cock and balls @Turkis Sau dont call me pinup @enhjørningfitte bed habits @Sola de take me to couch Ekspander Jeg måtte stoppe halvveis i synginga fordi jeg trakka på ballene mine 😵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar #31091 Del Skrevet 24. januar Lur Venn skrev (På 24.1.2025 den 15.57): Du er såååå syyykt flink Ekspander Ja, sant jeg er Er så vakkert at man må bruke hørselsvern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 24. januar #31092 Del Skrevet 24. januar (endret) Cid skrev (På 24.1.2025 den 16.11): Jeg måtte stoppe halvveis i synginga fordi jeg trakka på ballene mine 😵 Ekspander Hahaha😂 Ble en annen type synging ihvertfall 🤣 Endret 24. januar av Fighter83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #31093 Del Skrevet 24. januar Fighter83 skrev (På 24.1.2025 den 16.24): Hahaha😂 Ble en annen type synging ihvertfall 🤣 Ekspander Ja, jeg hylte refrenget mens jeg lå i fosterstilling. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar #31094 Del Skrevet 24. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #31095 Del Skrevet 24. januar Sola de skrev (På 24.1.2025 den 16.29): Ekspander Min neste låt, Blues Balls 🔵🔵🎺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar #31096 Del Skrevet 24. januar Cid skrev (På 24.1.2025 den 16.47): Min neste låt, Blues Balls 🔵🔵🎺 Ekspander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 24. januar #31097 Del Skrevet 24. januar Cid skrev (På 24.1.2025 den 16.11): Jeg måtte stoppe halvveis i synginga fordi jeg trakka på ballene mine 😵 Ekspander Og da traff du de lyse tonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #31098 Del Skrevet 24. januar Lur Venn skrev (På 24.1.2025 den 17.15): Og da traff du de lyse tonene Ekspander Tone Damli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. januar #31099 Del Skrevet 24. januar Lur Venn skrev (På 24.1.2025 den 15.51): Episode 940 Det var klart for nærsynt audition i the voice, med Espen blind, Eva wheel skam, engelen Gabrielle og yosef og Maria M som mentorer, Sir. I navlen var som vanlig programleder. Her kommer en oversikt over hva sosiopratene skulle synge, nemlig sine egne versjoner av kjente låter @Ford3000 Hot stuffing @Cid free ballin ' @Frøkenfryden 9 pm ( til i sleep) @Boetica living in my gown @Fighter83 smoothie operator @Hoppetaujenta bed romance @Lur Venn bring me to wife @Titania they dont care about bus @CAPS LOCK ooh ah, just a little tit @Honey Dew someone loves your honey @jukkapalme den du beit @KnekkeBørre whisky in the car @Polly Ester billig jeans @Irak i love cock and balls @Turkis Sau dont call me pinup @enhjørningfitte bed habits @Sola de take me to couch Ekspander 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #31100 Del Skrevet 24. januar Irak skrev (På 24.1.2025 den 17.18): Ekspander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå