Boetica Skrevet 4 timer siden #30921 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Rett før Criminal Minds introen kommer. Ja, det passer bedre enn Norge rundt-musikken 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #30922 Del Skrevet 4 timer siden Boetica skrev (4 minutter siden): Ja, det passer bedre enn Norge rundt-musikken 😄 Da kommer han her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 3 timer siden #30923 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 time siden): Nei bare i tulle humør 😛 Slått hull på tøvsekken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3 timer siden #30924 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 time siden): Da kommer han her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #30925 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (4 timer siden): Hvis kg brukerne var et pålegg. @TheHairyToothfairy Skagensalat. @Frøkenfryden Apetina Original White Cheese. @Titania Stjernebacon. @Fighter83 Rekesalat. @Maskinfører Kalkunkorv. @Polly Ester Ansjosfilet. @powerpuffen Rømmesild. @MarianneE Ribberull. @Lur Venn Fleskepølse. @Cid Soft Flora - Lett. @KnekkeBørre Dansk Greddost. @MegJa Majones. @SVK Servelat. @Ane Rikke Nugatti. @Hoppetaujenta Syltetøy. @FrankDrebin 2 1/2 Spekeskalker. @Peanut Mestersalami. @Sola de Pepperoni. @Ford3000 HaPå. @Disney Adult Trønderfår. @Irak Selbu Blå. @Boetica Polarkaviar. @jukkapalme Waldorfsalat. @Freyja Valkyrie Hamburgerrygg. @Gladikaffe Fårepølse. @Perine Grønnsakspålegg Avakado. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 2 timer siden #30926 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (5 timer siden): Hvis kg brukerne var et pålegg. @TheHairyToothfairy Skagensalat. @Frøkenfryden Apetina Original White Cheese. @Titania Stjernebacon. @Fighter83 Rekesalat. @Maskinfører Kalkunkorv. @Polly Ester Ansjosfilet. @powerpuffen Rømmesild. @MarianneE Ribberull. @Lur Venn Fleskepølse. @Cid Soft Flora - Lett. @KnekkeBørre Dansk Greddost. @MegJa Majones. @SVK Servelat. @Ane Rikke Nugatti. @Hoppetaujenta Syltetøy. @FrankDrebin 2 1/2 Spekeskalker. @Peanut Mestersalami. @Sola de Pepperoni. @Ford3000 HaPå. @Disney Adult Trønderfår. @Irak Selbu Blå. @Boetica Polarkaviar. @jukkapalme Waldorfsalat. @Freyja Valkyrie Hamburgerrygg. @Gladikaffe Fårepølse. @Perine Grønnsakspålegg Avakado. Hå hååå Noen som har lyst på litt pølse ?😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 2 timer siden #30927 Del Skrevet 2 timer siden Boetica skrev (2 timer siden): Nå fikk jeg et bilde for mitt indre øye: deg sittende krumbøyd over symaskina mens du syr små røyskatt-nattkjoler 🤓 Krumbøyd og naken😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #30928 Del Skrevet 2 timer siden Irak skrev (1 time siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1 time siden #30929 Del Skrevet 1 time siden Boetica skrev (På 19.11.2024 den 8.02): @Cid synger regle for nevøen sin: Tommeltott - det er en av teknikerne til @Titania Han har ti tommeltotter og roter til alt. Slikkepott - det er @Frøkenfryden som nyter kaffebønner til Dagsnytt18. Langemann - er @Lur Venn som prøver å stikke langfingeren inn over alt. Gullebrann - er @Hoppetaujenta som har kjøpt seg en usynlighetskappe i gull! For å få fred for frierne i Lønneberget. Lillepetter spillemann - vet vi ikke hvem er. Det kan ikke være @SVK så hvem er det? Det er han her 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1 time siden #30930 Del Skrevet 1 time siden Boetica skrev (10 timer siden): Jeg kunne sett episode etter episode med Beverly. En slags 2024-versjon av Dankert-Anna. Ho ror fæske på dagtid og steille med OnlyFans-kontoen på kveldstid. Jeg hadde en dukke når jeg var liten som min Bestemor kalte for Dankert Anna....😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1 time siden #30931 Del Skrevet 1 time siden Lur Venn skrev (1 time siden): Krumbøyd og naken😁 Det blir ikke lekrere ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 36 minutter siden #30932 Del Skrevet 36 minutter siden Ford3000 skrev (3 timer siden): Slått hull på tøvsekken? Skyldig Boetica skrev (2 timer siden): Hva betyr den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13 minutter siden #30933 Del Skrevet 13 minutter siden Cid skrev (22 minutter siden): Hva betyr den? Det er min umiddelbare reaksjon på at FBI kommer og tar @Lur Venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 minutter siden #30934 Del Skrevet 10 minutter siden Boetica skrev (2 minutter siden): Det er min umiddelbare reaksjon på at FBI kommer og tar @Lur Venn Sett serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå