Lur Venn Skrevet 19. september #30501 Del Skrevet 19. september Sola de skrev (5 timer siden): Solar plexus. spiller en helt avgjørende rolle for fordøyelsen og reguleringen av blodtrykket og hjertefrekvensen googler jeg meg til. Da er det ganske snilt å donere den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 19. september #30502 Del Skrevet 19. september Boetica skrev (1 time siden): Donerer like godt hele tissekonen, jeg Jeg tar den, skal ramme den inn å henge den opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september #30503 Del Skrevet 19. september Lur Venn skrev (6 timer siden): Episode 899 Donorkortet Sosiopratene hadde bestemt seg for å bli organdonorer. @Frøkenfryden hjernen, først og fremst til forskning, men om man finner et hode å plassere den i er det også ok. @Cid kjønnsorganet, det har fortsatt mange gode år igjen, og har mange bruksområder @Sola de solar plexus- litt usikker på hva det kan brukes til @Freyja Valkyrie sneglehuset- til deg som sliter med hørsel og balanse @Ford3000 spiserøret- fordi hun er god til å svelge @SVK hjertet- fordi han har et stort hjerte er det nok antagelig mulig å dele dette på flere @KnekkeBørre magesekken- fordi den er veldig sterk, kan også brukes som bag eller ryggsekk @Boetica jomfruhinnen- da hun ikke lengre trenger denne håper hum at noen andre kan få glede av den @CAPS LOCK hengeballer- for den som trenger noe ekstra i nøttesekken @Fighter83 lungene- fordi hun har såkalte store lunger er det nok til flere enn en person @Disney Adult blindtarmen- hun har ikke bruk for denne selv, hun føler bare at den er en slags appendix, men hun håper at noen andre kan få gleden av den. @jukkapalmetolvfingertarmen- hun vet ikke hva den brukes til så da er der like greit å gi den bort @Hoppetaujenta- Leveren- hun hadde fått beskjed om at hun snakket for mye fra leveren, så da hadde hin bestemt seg for å gi den bort @Irak klitten- hun gir bort iblant, for det vokser alltid ut en ny Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Irak skrev (6 timer siden): Irak skrev (6 timer siden): Irak skrev (6 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19. september #30504 Del Skrevet 19. september Lur Venn skrev (1 time siden): Jeg tar den, skal ramme den inn å henge den opp Det må være en monter med riktig luftfuktighet og temperatur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. september #30505 Del Skrevet 19. september Lur Venn skrev (7 timer siden): Episode 899 Donorkortet Sosiopratene hadde bestemt seg for å bli organdonorer. @Frøkenfryden hjernen, først og fremst til forskning, men om man finner et hode å plassere den i er det også ok. @Cid kjønnsorganet, det har fortsatt mange gode år igjen, og har mange bruksområder @Sola de solar plexus- litt usikker på hva det kan brukes til @Freyja Valkyrie sneglehuset- til deg som sliter med hørsel og balanse @Ford3000 spiserøret- fordi hun er god til å svelge @SVK hjertet- fordi han har et stort hjerte er det nok antagelig mulig å dele dette på flere @KnekkeBørre magesekken- fordi den er veldig sterk, kan også brukes som bag eller ryggsekk @Boetica jomfruhinnen- da hun ikke lengre trenger denne håper hum at noen andre kan få glede av den @CAPS LOCK hengeballer- for den som trenger noe ekstra i nøttesekken @Fighter83 lungene- fordi hun har såkalte store lunger er det nok til flere enn en person @Disney Adult blindtarmen- hun har ikke bruk for denne selv, hun føler bare at den er en slags appendix, men hun håper at noen andre kan få gleden av den. @jukkapalmetolvfingertarmen- hun vet ikke hva den brukes til så da er der like greit å gi den bort @Hoppetaujenta- Leveren- hun hadde fått beskjed om at hun snakket for mye fra leveren, så da hadde hin bestemt seg for å gi den bort @Irak klitten- hun gir bort iblant, for det vokser alltid ut en ny Veldig lurt av meg! Er mye å lære av min hjerne ass😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. september #30506 Del Skrevet 19. september Lur Venn skrev (1 time siden): Jeg tar den, skal ramme den inn å henge den opp Metafooor🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 19. september #30507 Del Skrevet 19. september Boetica skrev (3 timer siden): Det må være en monter med riktig luftfuktighet og temperatur *noterer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 19. september #30508 Del Skrevet 19. september Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Metafooor🤓 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 20. september #30509 Del Skrevet 20. september Lur Venn skrev (På 19.9.2024 den 11.56): Episode 899 Donorkortet Sosiopratene hadde bestemt seg for å bli organdonorer. @Frøkenfryden hjernen, først og fremst til forskning, men om man finner et hode å plassere den i er det også ok. @Cid kjønnsorganet, det har fortsatt mange gode år igjen, og har mange bruksområder @Sola de solar plexus- litt usikker på hva det kan brukes til @Freyja Valkyrie sneglehuset- til deg som sliter med hørsel og balanse @Ford3000 spiserøret- fordi hun er god til å svelge @SVK hjertet- fordi han har et stort hjerte er det nok antagelig mulig å dele dette på flere @KnekkeBørre magesekken- fordi den er veldig sterk, kan også brukes som bag eller ryggsekk @Boetica jomfruhinnen- da hun ikke lengre trenger denne håper hum at noen andre kan få glede av den @CAPS LOCK hengeballer- for den som trenger noe ekstra i nøttesekken @Fighter83 lungene- fordi hun har såkalte store lunger er det nok til flere enn en person @Disney Adult blindtarmen- hun har ikke bruk for denne selv, hun føler bare at den er en slags appendix, men hun håper at noen andre kan få gleden av den. @jukkapalmetolvfingertarmen- hun vet ikke hva den brukes til så da er der like greit å gi den bort @Hoppetaujenta- Leveren- hun hadde fått beskjed om at hun snakket for mye fra leveren, så da hadde hin bestemt seg for å gi den bort @Irak klitten- hun gir bort iblant, for det vokser alltid ut en ny Sug og svelg - GOD HELG! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. september #30510 Del Skrevet 20. september Er dette faktisk episode 899? Har det blitt skrevet så sykt mange episoder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 21. september #30511 Del Skrevet 21. september Cid skrev (21 timer siden): Er dette faktisk episode 899? Har det blitt skrevet så sykt mange episoder? Det er sånn ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 27. september #30512 Del Skrevet 27. september Episode 900 Jeg har gjemt meg under sengene til KG sosio folka når de bedriver kjønnslig omgang, det er i forskningsøyemed , for å finne hvilke sanger de hører på under akten @Irak luniz- i got 5 on it @Ford3000 juvenile- back that ass up @Frøkenfryden khia- my neck , my back @Lur Venn A-F-R-O - long time coming @Cid Queen - dont stop me now @Titania tones and i- wont sleep @Sola de adele- easy on me @Freyja Valkyrie lost frequencies- where are you now @enhjørningfitte the weekend- call out my name @Hoppetaujenta Laura branigan- self control @MarianneE Robin beck- first time @Disney Adult kim wilde- you keep me hanging on @KnekkeBørre midnight oil- beds are burning @Peanut wham- wake me up before you go go @CAPS LOCK men at work- down under @Boetica Ole i dole- det vakke min skyld @Ciaran og Ciara baha men- who let the dogs out @Fighter83 urge overkill- girl, you 'll be a woman soon @AliceNextDoor nick cave and Kylie minogue- where the wild roses grow @jukkapalme shakira- whereever, whenever @Gladikaffe 20 fingers- short Dick man @Maskinfører chef- chocolate salty balls @Ichiko M people- one night in heaven @Mysticgirl creedence- looking out my back Door @Polly Ester red hot- give it away @Kassettspiller nirvana- come as you are @mia83 Kylie minogue- cant get you out of my Head @SVK blink 182- all the small things @Nadya sonique- it feels so good @Bælfeit veronica Maggio- jag kommer 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. september #30513 Del Skrevet 27. september 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. september #30514 Del Skrevet 27. september Lur Venn skrev (11 minutter siden): Episode 900 Jeg har gjemt meg under sengene til KG sosio folka når de bedriver kjønnslig omgang, det er i forskningsøyemed , for å finne hvilke sanger de hører på under akten @Irak luniz- i got 5 on it @Ford3000 juvenile- back that ass up @Frøkenfryden khia- my neck , my back @Lur Venn A-F-R-O - long time coming @Cid Queen - dont stop me now @Titania tones and i- wont sleep @Sola de adele- easy on me @Freyja Valkyrie lost frequencies- where are you now @enhjørningfitte the weekend- call out my name @Hoppetaujenta Laura branigan- self control @MarianneE Robin beck- first time @Disney Adult kim wilde- you keep me hanging on @KnekkeBørre midnight oil- beds are burning @Peanut wham- wake me up before you go go @CAPS LOCK men at work- down under @Boetica Ole i dole- det vakke min skyld @Ciaran og Ciara baha men- who let the dogs out @Fighter83 urge overkill- girl, you 'll be a woman soon @AliceNextDoor nick cave and Kylie minogue- where the wild roses grow @jukkapalme shakira- whereever, whenever @Gladikaffe 20 fingers- short Dick man @Maskinfører chef- chocolate salty balls @Ichiko M people- one night in heaven @Mysticgirl creedence- looking out my back Door @Polly Ester red hot- give it away @Kassettspiller nirvana- come as you are @mia83 Kylie minogue- cant get you out of my Head @SVK blink 182- all the small things @Nadya sonique- it feels so good @Bælfeit veronica Maggio- jag kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 27. september #30515 Del Skrevet 27. september Episode 901: Utro Med Dobbeltgjenger? Scene: KG sosiofolka har samlet seg i stua, uvitende om at deres mest intime musikalske hemmeligheter snart vil bli avslørt. @Lur Venn – med listen i hånden – trer frem fra skyggene: @Lur Venn: Jeg har nå full oversikt over deres musikalske preferanser mens dere bedriver kjønnslig omgang! (Det blir brått stille i stua. Kun en tynn, nervøs fjert kan høres helt innerst i rommet hvor @Ciaran og Ciara pleier å oppholde seg) @CAPS LOCK: HVORDAN HAR DU FUNNET UT DETTE?! @Lur Venn: Jeg gjemte meg under sengene deres! Din seng burde forresten stramme fjærene snart. @Cid, som alltid var den logiske blant dem, røsker til seg listen og utbryter: Men du står jo også på listen! Hvordan har du gjemt deg under din egen seng mens du har kjønnslig omgang med din fru? ****dramatisk cliffhanger-musikk**** 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. september #30516 Del Skrevet 27. september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. september #30517 Del Skrevet 27. september Lur Venn skrev (3 timer siden): Episode 900 Jeg har gjemt meg under sengene til KG sosio folka når de bedriver kjønnslig omgang, det er i forskningsøyemed , for å finne hvilke sanger de hører på under akten @Irak luniz- i got 5 on it @Ford3000 juvenile- back that ass up @Frøkenfryden khia- my neck , my back @Lur Venn A-F-R-O - long time coming @Cid Queen - dont stop me now @Titania tones and i- wont sleep @Sola de adele- easy on me @Freyja Valkyrie lost frequencies- where are you now @enhjørningfitte the weekend- call out my name @Hoppetaujenta Laura branigan- self control @MarianneE Robin beck- first time @Disney Adult kim wilde- you keep me hanging on @KnekkeBørre midnight oil- beds are burning @Peanut wham- wake me up before you go go @CAPS LOCK men at work- down under @Boetica Ole i dole- det vakke min skyld @Ciaran og Ciara baha men- who let the dogs out @Fighter83 urge overkill- girl, you 'll be a woman soon @AliceNextDoor nick cave and Kylie minogue- where the wild roses grow @jukkapalme shakira- whereever, whenever @Gladikaffe 20 fingers- short Dick man @Maskinfører chef- chocolate salty balls @Ichiko M people- one night in heaven @Mysticgirl creedence- looking out my back Door @Polly Ester red hot- give it away @Kassettspiller nirvana- come as you are @mia83 Kylie minogue- cant get you out of my Head @SVK blink 182- all the small things @Nadya sonique- it feels so good @Bælfeit veronica Maggio- jag kommer Ække bare senga som brenner. Nå svir det skikkelig når jeg tisser også.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 27. september #30518 Del Skrevet 27. september Nadya skrev (2 timer siden): Episode 901: Utro Med Dobbeltgjenger? Scene: KG sosiofolka har samlet seg i stua, uvitende om at deres mest intime musikalske hemmeligheter snart vil bli avslørt. @Lur Venn – med listen i hånden – trer frem fra skyggene: @Lur Venn: Jeg har nå full oversikt over deres musikalske preferanser mens dere bedriver kjønnslig omgang! (Det blir brått stille i stua. Kun en tynn, nervøs fjert kan høres helt innerst i rommet hvor @Ciaran og Ciara pleier å oppholde seg) @CAPS LOCK: HVORDAN HAR DU FUNNET UT DETTE?! @Lur Venn: Jeg gjemte meg under sengene deres! Din seng burde forresten stramme fjærene snart. @Cid, som alltid var den logiske blant dem, røsker til seg listen og utbryter: Men du står jo også på listen! Hvordan har du gjemt deg under din egen seng mens du har kjønnslig omgang med din fru? ****dramatisk cliffhanger-musikk**** Lurte på om noen skulle legge merke til det ja, sannheten er jo at jeg lå under senga mens fruen lå oppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 27. september #30519 Del Skrevet 27. september KnekkeBørre skrev (13 minutter siden): Ække bare senga som brenner. Nå svir det skikkelig når jeg tisser også.. Fordi du hadde trekant @Blærete dame og @Katara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 27. september #30520 Del Skrevet 27. september Lur Venn skrev (3 timer siden): @Bælfeit veronica Maggio- jag kommer Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer - jag är nästan där🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå