Lur Venn Skrevet 19. september 2024 #30521 Skrevet 19. september 2024 Sola de skrev (5 timer siden): Solar plexus. spiller en helt avgjørende rolle for fordøyelsen og reguleringen av blodtrykket og hjertefrekvensen googler jeg meg til. Da er det ganske snilt å donere den 1
Lur Venn Skrevet 19. september 2024 #30522 Skrevet 19. september 2024 Boetica skrev (1 time siden): Donerer like godt hele tissekonen, jeg Jeg tar den, skal ramme den inn å henge den opp
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september 2024 #30523 Skrevet 19. september 2024 Lur Venn skrev (6 timer siden): Episode 899 Donorkortet Sosiopratene hadde bestemt seg for å bli organdonorer. @Frøkenfryden hjernen, først og fremst til forskning, men om man finner et hode å plassere den i er det også ok. @Cid kjønnsorganet, det har fortsatt mange gode år igjen, og har mange bruksområder @Sola de solar plexus- litt usikker på hva det kan brukes til @Freyja Valkyrie sneglehuset- til deg som sliter med hørsel og balanse @Ford3000 spiserøret- fordi hun er god til å svelge @SVK hjertet- fordi han har et stort hjerte er det nok antagelig mulig å dele dette på flere @KnekkeBørre magesekken- fordi den er veldig sterk, kan også brukes som bag eller ryggsekk @Boetica jomfruhinnen- da hun ikke lengre trenger denne håper hum at noen andre kan få glede av den @CAPS LOCK hengeballer- for den som trenger noe ekstra i nøttesekken @Fighter83 lungene- fordi hun har såkalte store lunger er det nok til flere enn en person @Disney Adult blindtarmen- hun har ikke bruk for denne selv, hun føler bare at den er en slags appendix, men hun håper at noen andre kan få gleden av den. @jukkapalmetolvfingertarmen- hun vet ikke hva den brukes til så da er der like greit å gi den bort @Hoppetaujenta- Leveren- hun hadde fått beskjed om at hun snakket for mye fra leveren, så da hadde hin bestemt seg for å gi den bort @Irak klitten- hun gir bort iblant, for det vokser alltid ut en ny Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Irak skrev (6 timer siden): Irak skrev (6 timer siden): Irak skrev (6 timer siden): 1
Gjest Boetica Skrevet 19. september 2024 #30524 Skrevet 19. september 2024 Lur Venn skrev (1 time siden): Jeg tar den, skal ramme den inn å henge den opp Det må være en monter med riktig luftfuktighet og temperatur
Frøkenfryden Skrevet 19. september 2024 #30525 Skrevet 19. september 2024 Lur Venn skrev (7 timer siden): Episode 899 Donorkortet Sosiopratene hadde bestemt seg for å bli organdonorer. @Frøkenfryden hjernen, først og fremst til forskning, men om man finner et hode å plassere den i er det også ok. @Cid kjønnsorganet, det har fortsatt mange gode år igjen, og har mange bruksområder @Sola de solar plexus- litt usikker på hva det kan brukes til @Freyja Valkyrie sneglehuset- til deg som sliter med hørsel og balanse @Ford3000 spiserøret- fordi hun er god til å svelge @SVK hjertet- fordi han har et stort hjerte er det nok antagelig mulig å dele dette på flere @KnekkeBørre magesekken- fordi den er veldig sterk, kan også brukes som bag eller ryggsekk @Boetica jomfruhinnen- da hun ikke lengre trenger denne håper hum at noen andre kan få glede av den @CAPS LOCK hengeballer- for den som trenger noe ekstra i nøttesekken @Fighter83 lungene- fordi hun har såkalte store lunger er det nok til flere enn en person @Disney Adult blindtarmen- hun har ikke bruk for denne selv, hun føler bare at den er en slags appendix, men hun håper at noen andre kan få gleden av den. @jukkapalmetolvfingertarmen- hun vet ikke hva den brukes til så da er der like greit å gi den bort @Hoppetaujenta- Leveren- hun hadde fått beskjed om at hun snakket for mye fra leveren, så da hadde hin bestemt seg for å gi den bort @Irak klitten- hun gir bort iblant, for det vokser alltid ut en ny Veldig lurt av meg! Er mye å lære av min hjerne ass😁 1
Frøkenfryden Skrevet 19. september 2024 #30526 Skrevet 19. september 2024 Lur Venn skrev (1 time siden): Jeg tar den, skal ramme den inn å henge den opp Metafooor🤓
Lur Venn Skrevet 19. september 2024 #30527 Skrevet 19. september 2024 Boetica skrev (3 timer siden): Det må være en monter med riktig luftfuktighet og temperatur *noterer*
Lur Venn Skrevet 19. september 2024 #30528 Skrevet 19. september 2024 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Metafooor🤓 😁
Ford3000 Skrevet 20. september 2024 #30529 Skrevet 20. september 2024 Lur Venn skrev (På 19.9.2024 den 11.56): Episode 899 Donorkortet Sosiopratene hadde bestemt seg for å bli organdonorer. @Frøkenfryden hjernen, først og fremst til forskning, men om man finner et hode å plassere den i er det også ok. @Cid kjønnsorganet, det har fortsatt mange gode år igjen, og har mange bruksområder @Sola de solar plexus- litt usikker på hva det kan brukes til @Freyja Valkyrie sneglehuset- til deg som sliter med hørsel og balanse @Ford3000 spiserøret- fordi hun er god til å svelge @SVK hjertet- fordi han har et stort hjerte er det nok antagelig mulig å dele dette på flere @KnekkeBørre magesekken- fordi den er veldig sterk, kan også brukes som bag eller ryggsekk @Boetica jomfruhinnen- da hun ikke lengre trenger denne håper hum at noen andre kan få glede av den @CAPS LOCK hengeballer- for den som trenger noe ekstra i nøttesekken @Fighter83 lungene- fordi hun har såkalte store lunger er det nok til flere enn en person @Disney Adult blindtarmen- hun har ikke bruk for denne selv, hun føler bare at den er en slags appendix, men hun håper at noen andre kan få gleden av den. @jukkapalmetolvfingertarmen- hun vet ikke hva den brukes til så da er der like greit å gi den bort @Hoppetaujenta- Leveren- hun hadde fått beskjed om at hun snakket for mye fra leveren, så da hadde hin bestemt seg for å gi den bort @Irak klitten- hun gir bort iblant, for det vokser alltid ut en ny Sug og svelg - GOD HELG! 😊
Cid Skrevet 20. september 2024 #30530 Skrevet 20. september 2024 Er dette faktisk episode 899? Har det blitt skrevet så sykt mange episoder?
Lur Venn Skrevet 21. september 2024 #30531 Skrevet 21. september 2024 Cid skrev (21 timer siden): Er dette faktisk episode 899? Har det blitt skrevet så sykt mange episoder? Det er sånn ca
Lur Venn Skrevet 27. september 2024 #30532 Skrevet 27. september 2024 Episode 900 Jeg har gjemt meg under sengene til KG sosio folka når de bedriver kjønnslig omgang, det er i forskningsøyemed , for å finne hvilke sanger de hører på under akten @Irak luniz- i got 5 on it @Ford3000 juvenile- back that ass up @Frøkenfryden khia- my neck , my back @Lur Venn A-F-R-O - long time coming @Cid Queen - dont stop me now @Titania tones and i- wont sleep @Sola de adele- easy on me @Freyja Valkyrie lost frequencies- where are you now @enhjørningfitte the weekend- call out my name @Hoppetaujenta Laura branigan- self control @MarianneE Robin beck- first time @Disney Adult kim wilde- you keep me hanging on @KnekkeBørre midnight oil- beds are burning @Peanut wham- wake me up before you go go @CAPS LOCK men at work- down under @Boetica Ole i dole- det vakke min skyld @Ciaran og Ciara baha men- who let the dogs out @Fighter83 urge overkill- girl, you 'll be a woman soon @AliceNextDoor nick cave and Kylie minogue- where the wild roses grow @jukkapalme shakira- whereever, whenever @Gladikaffe 20 fingers- short Dick man @Maskinfører chef- chocolate salty balls @Ichiko M people- one night in heaven @Mysticgirl creedence- looking out my back Door @Polly Ester red hot- give it away @Kassettspiller nirvana- come as you are @mia83 Kylie minogue- cant get you out of my Head @SVK blink 182- all the small things @Nadya sonique- it feels so good @Bælfeit veronica Maggio- jag kommer 2 3
Irak Skrevet 27. september 2024 #30534 Skrevet 27. september 2024 Lur Venn skrev (11 minutter siden): Episode 900 Jeg har gjemt meg under sengene til KG sosio folka når de bedriver kjønnslig omgang, det er i forskningsøyemed , for å finne hvilke sanger de hører på under akten @Irak luniz- i got 5 on it @Ford3000 juvenile- back that ass up @Frøkenfryden khia- my neck , my back @Lur Venn A-F-R-O - long time coming @Cid Queen - dont stop me now @Titania tones and i- wont sleep @Sola de adele- easy on me @Freyja Valkyrie lost frequencies- where are you now @enhjørningfitte the weekend- call out my name @Hoppetaujenta Laura branigan- self control @MarianneE Robin beck- first time @Disney Adult kim wilde- you keep me hanging on @KnekkeBørre midnight oil- beds are burning @Peanut wham- wake me up before you go go @CAPS LOCK men at work- down under @Boetica Ole i dole- det vakke min skyld @Ciaran og Ciara baha men- who let the dogs out @Fighter83 urge overkill- girl, you 'll be a woman soon @AliceNextDoor nick cave and Kylie minogue- where the wild roses grow @jukkapalme shakira- whereever, whenever @Gladikaffe 20 fingers- short Dick man @Maskinfører chef- chocolate salty balls @Ichiko M people- one night in heaven @Mysticgirl creedence- looking out my back Door @Polly Ester red hot- give it away @Kassettspiller nirvana- come as you are @mia83 Kylie minogue- cant get you out of my Head @SVK blink 182- all the small things @Nadya sonique- it feels so good @Bælfeit veronica Maggio- jag kommer 1
Nadya Skrevet 27. september 2024 #30535 Skrevet 27. september 2024 Episode 901: Utro Med Dobbeltgjenger? Scene: KG sosiofolka har samlet seg i stua, uvitende om at deres mest intime musikalske hemmeligheter snart vil bli avslørt. @Lur Venn – med listen i hånden – trer frem fra skyggene: @Lur Venn: Jeg har nå full oversikt over deres musikalske preferanser mens dere bedriver kjønnslig omgang! (Det blir brått stille i stua. Kun en tynn, nervøs fjert kan høres helt innerst i rommet hvor @Ciaran og Ciara pleier å oppholde seg) @CAPS LOCK: HVORDAN HAR DU FUNNET UT DETTE?! @Lur Venn: Jeg gjemte meg under sengene deres! Din seng burde forresten stramme fjærene snart. @Cid, som alltid var den logiske blant dem, røsker til seg listen og utbryter: Men du står jo også på listen! Hvordan har du gjemt deg under din egen seng mens du har kjønnslig omgang med din fru? ****dramatisk cliffhanger-musikk**** 1 1
KnekkeBørre Skrevet 27. september 2024 #30537 Skrevet 27. september 2024 Lur Venn skrev (3 timer siden): Episode 900 Jeg har gjemt meg under sengene til KG sosio folka når de bedriver kjønnslig omgang, det er i forskningsøyemed , for å finne hvilke sanger de hører på under akten @Irak luniz- i got 5 on it @Ford3000 juvenile- back that ass up @Frøkenfryden khia- my neck , my back @Lur Venn A-F-R-O - long time coming @Cid Queen - dont stop me now @Titania tones and i- wont sleep @Sola de adele- easy on me @Freyja Valkyrie lost frequencies- where are you now @enhjørningfitte the weekend- call out my name @Hoppetaujenta Laura branigan- self control @MarianneE Robin beck- first time @Disney Adult kim wilde- you keep me hanging on @KnekkeBørre midnight oil- beds are burning @Peanut wham- wake me up before you go go @CAPS LOCK men at work- down under @Boetica Ole i dole- det vakke min skyld @Ciaran og Ciara baha men- who let the dogs out @Fighter83 urge overkill- girl, you 'll be a woman soon @AliceNextDoor nick cave and Kylie minogue- where the wild roses grow @jukkapalme shakira- whereever, whenever @Gladikaffe 20 fingers- short Dick man @Maskinfører chef- chocolate salty balls @Ichiko M people- one night in heaven @Mysticgirl creedence- looking out my back Door @Polly Ester red hot- give it away @Kassettspiller nirvana- come as you are @mia83 Kylie minogue- cant get you out of my Head @SVK blink 182- all the small things @Nadya sonique- it feels so good @Bælfeit veronica Maggio- jag kommer Ække bare senga som brenner. Nå svir det skikkelig når jeg tisser også.. 1
Lur Venn Skrevet 27. september 2024 #30538 Skrevet 27. september 2024 Nadya skrev (2 timer siden): Episode 901: Utro Med Dobbeltgjenger? Scene: KG sosiofolka har samlet seg i stua, uvitende om at deres mest intime musikalske hemmeligheter snart vil bli avslørt. @Lur Venn – med listen i hånden – trer frem fra skyggene: @Lur Venn: Jeg har nå full oversikt over deres musikalske preferanser mens dere bedriver kjønnslig omgang! (Det blir brått stille i stua. Kun en tynn, nervøs fjert kan høres helt innerst i rommet hvor @Ciaran og Ciara pleier å oppholde seg) @CAPS LOCK: HVORDAN HAR DU FUNNET UT DETTE?! @Lur Venn: Jeg gjemte meg under sengene deres! Din seng burde forresten stramme fjærene snart. @Cid, som alltid var den logiske blant dem, røsker til seg listen og utbryter: Men du står jo også på listen! Hvordan har du gjemt deg under din egen seng mens du har kjønnslig omgang med din fru? ****dramatisk cliffhanger-musikk**** Lurte på om noen skulle legge merke til det ja, sannheten er jo at jeg lå under senga mens fruen lå oppi
Lur Venn Skrevet 27. september 2024 #30539 Skrevet 27. september 2024 KnekkeBørre skrev (13 minutter siden): Ække bare senga som brenner. Nå svir det skikkelig når jeg tisser også.. Fordi du hadde trekant @Blærete dame og @Katara
Bælfeit Skrevet 27. september 2024 #30540 Skrevet 27. september 2024 Lur Venn skrev (3 timer siden): @Bælfeit veronica Maggio- jag kommer Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer - jag är nästan där🤪
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå