Ane Rikke Skrevet 26. februar 2024 #29541 Del Skrevet 26. februar 2024 Jeg visste ikke at jeg hadde en dagbok en gang… 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. februar 2024 #29542 Del Skrevet 26. februar 2024 Lurven skrev (16 timer siden): Episode 771 Dagbok Jeg har fått tilgang til dagbøkene til sosiopratklientene, jeg har stjålet , kjøpt,truet til meg og ligget til meg tilgang til disse bøkene. Her kommer uansett en oversikt over titlene på dagbøkene , Innhold kommer senere @TheHairyToothfairy en tannfyrs bekjennelser @Pringle en pringles dagbok @Frøkenfryden frøkenfreudens psyke tanker @Cid mitt liv fra kid til cid @MarianneE husmor og musmor @Ford3000 Traktor er en viktig faktor @Irak visdomsord @Peanut nøttas tanker @CAPS LOCK STORE TANKER @Ane Rikke hva vet vel jeg @Boetica fun facts @Ciaran og Ciara vi går i kjelleren @Freyja Valkyrie hvem er jeg @Baktus reisen i mitt hode @Hoppetaujenta håp og hopp I ditt hode jeg drar dere alle med meg inn i galskapen . Her slipper ingen unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. februar 2024 #29543 Del Skrevet 26. februar 2024 Frøkenfryden skrev (På 25.2.2024 den 20.59): Du bør ikke lese min, blir for sterk kost for deg😳 Jeg tåler mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. februar 2024 #29544 Del Skrevet 26. februar 2024 Baktus skrev (11 timer siden): I ditt hode jeg drar dere alle med meg inn i galskapen . Her slipper ingen unna. Jeg har med egen sovepose og stormkjøkken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. februar 2024 #29545 Del Skrevet 26. februar 2024 TheHairyToothfairy skrev (17 timer siden): Bekjenne? Skal jeg fortelle om galskapen jeg har gjort så tror jeg egentlig boken blir sensurert første uken, gitt Ja, svært lite som kan gjengis, og selv det vil få 40 års aldersgrense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. februar 2024 #29546 Del Skrevet 26. februar 2024 Lurven skrev (51 minutter siden): Ja, svært lite som kan gjengis, og selv det vil få 40 års aldersgrense "En gang kjørte jeg en fransk bil, og likte det." Fy faen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. februar 2024 #29547 Del Skrevet 27. februar 2024 TheHairyToothfairy skrev (15 timer siden): "En gang kjørte jeg en fransk kvinne, og likte det." Fy faen! Har rettet for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. februar 2024 #29548 Del Skrevet 27. februar 2024 Ane Rikke skrev (På 26.2.2024 den 8.48): Jeg visste ikke at jeg hadde en dagbok en gang… 😂 Sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. februar 2024 #29549 Del Skrevet 27. februar 2024 Lurven skrev (3 timer siden): Sukk* Sukk; lyden av håpet som forlater kroppen. Som min kloke foreleser sa☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. februar 2024 #29550 Del Skrevet 28. februar 2024 Lurven skrev (20 timer siden): Har rettet for deg Det stemmer. Hun var ganske snaisen, skal jeg si deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. februar 2024 #29551 Del Skrevet 28. februar 2024 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Det stemmer. Hun var ganske snaisen, skal jeg si deg! Ja. Åsså hadde hun store frontlykter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. februar 2024 #29552 Del Skrevet 28. februar 2024 Episode 772 Første skoledag Et utdrag fra @TheHairyToothfairy sin dagbok 23 august 1984 Endelig klart for første skoledag Jeg hadde fått ny ball genser av mamma i @Polly Ester @Sola de var nettopp stått opp etter å ha gått ned på @Kveldshimmel dagen før På vei til skolen møtte jeg noen @Pringler som kalte meg @Pal Fungi. Jeg @Ane Rikke hva det betyr, så jeg drylte @Nevian rett i @Peanutta dems I ranselen hadde jeg @Sjokoladepenge r og @Cider Jeg gledet meg allerde til storefri I klasserommet sto jeg @Irakrygget positur og betraktet @Hoppetaujenta, @Boetica og de andre. I første time hadde vi data, og vi skulle lære å bruke @CAPS LOCK. I storefri ble jeg kjent med noen eldre damer, nemlig @Fighter83 og @Helene1982 Vi tok følge hjem og delte et @KnekkeBørre på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 28. februar 2024 #29553 Del Skrevet 28. februar 2024 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 772 Første skoledag Et utdrag fra @TheHairyToothfairy sin dagbok 23 august 1984 Endelig klart for første skoledag Jeg hadde fått ny ball genser av mamma i @Polly Ester @Sola de var nettopp stått opp etter å ha gått ned på @Kveldshimmel dagen før På vei til skolen møtte jeg noen @Pringler som kalte meg @Pal Fungi. Jeg @Ane Rikke hva det betyr, så jeg drylte @Nevian rett i @Peanutta dems I ranselen hadde jeg @Sjokoladepenge r og @Cider Jeg gledet meg allerde til storefri I klasserommet sto jeg @Irakrygget positur og betraktet @Hoppetaujenta, @Boetica og de andre. I første time hadde vi data, og vi skulle lære å bruke @CAPS LOCK. I storefri ble jeg kjent med noen eldre damer, nemlig @Fighter83 og @Helene1982 Vi tok følge hjem og delte et @KnekkeBørre på veien. Elsker at du er så kreativ👏👏👏🥂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar 2024 #29554 Del Skrevet 28. februar 2024 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 772 Første skoledag Et utdrag fra @TheHairyToothfairy sin dagbok 23 august 1984 Endelig klart for første skoledag Jeg hadde fått ny ball genser av mamma i @Polly Ester @Sola de var nettopp stått opp etter å ha gått ned på @Kveldshimmel dagen før På vei til skolen møtte jeg noen @Pringler som kalte meg @Pal Fungi. Jeg @Ane Rikke hva det betyr, så jeg drylte @Nevian rett i @Peanutta dems I ranselen hadde jeg @Sjokoladepenge r og @Cider Jeg gledet meg allerde til storefri I klasserommet sto jeg @Irakrygget positur og betraktet @Hoppetaujenta, @Boetica og de andre. I første time hadde vi data, og vi skulle lære å bruke @CAPS LOCK. I storefri ble jeg kjent med noen eldre damer, nemlig @Fighter83 og @Helene1982 Vi tok følge hjem og delte et @KnekkeBørre på veien. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar 2024 #29555 Del Skrevet 29. februar 2024 Dette er helt udmerket, unge man - BRAVO!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. februar 2024 #29556 Del Skrevet 29. februar 2024 Lurven skrev (19 timer siden): Episode 772 Første skoledag Et utdrag fra @TheHairyToothfairy sin dagbok 23 august 1984 Endelig klart for første skoledag Jeg hadde fått ny ball genser av mamma i @Polly Ester @Sola de var nettopp stått opp etter å ha gått ned på @Kveldshimmel dagen før På vei til skolen møtte jeg noen @Pringler som kalte meg @Pal Fungi. Jeg @Ane Rikke hva det betyr, så jeg drylte @Nevian rett i @Peanutta dems I ranselen hadde jeg @Sjokoladepenge r og @Cider Jeg gledet meg allerde til storefri I klasserommet sto jeg @Irakrygget positur og betraktet @Hoppetaujenta, @Boetica og de andre. I første time hadde vi data, og vi skulle lære å bruke @CAPS LOCK. I storefri ble jeg kjent med noen eldre damer, nemlig @Fighter83 og @Helene1982 Vi tok følge hjem og delte et @KnekkeBørre på veien. Bra men tror han startet i 85 siden man startet på skolen som 7 åring før i tiden 97, året hvor jeg startet på skole var det første året hvor man startet som 6 åring (jeg var ikke fylt 6 en gang da 👦🏻) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. februar 2024 #29557 Del Skrevet 29. februar 2024 Cid skrev (8 timer siden): Bra men tror han startet i 85 siden man startet på skolen som 7 åring før i tiden 97, året hvor jeg startet på skole var det første året hvor man startet som 6 åring (jeg var ikke fylt 6 en gang da 👦🏻) Han var stor for alderen , da som nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. februar 2024 #29558 Del Skrevet 29. februar 2024 Lurven skrev (12 minutter siden): Han var stor for alderen , da som nå Han var alle barnas vaktbikkje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. februar 2024 #29559 Del Skrevet 29. februar 2024 Cid skrev (2 timer siden): Han var alle barnas vaktbikkje. Det er der utrykket storbjeff kommer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. februar 2024 #29560 Del Skrevet 29. februar 2024 Lurven skrev (42 minutter siden): Det er der utrykket storbjeff kommer fra Hva betyr det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå