Frøkenfryden Skrevet 19. februar 2024 #29461 Skrevet 19. februar 2024 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 767 Livets lotteri @Hoppetaujenta hadde en del lodd i livets lotteri. Det var snart klart for trekning. Og her er en oversikt over premiene 1. Premie- 69 hos @Cid 2. Premie - middag hos @Frøkenfryden 3. Premie - måneskinnstur med @Freyja Valkyrie 4. Premie- godteposen til @Boetica 5. Premie - tur til singapore med @Peanut 6. Premie- signert glassbit fra @CAPS LOCK 7.premie - second hand kjole fra @LiseTV 8 premie- traktortur med @Ford3000 9 premie- @jukkapalme Oljemassasje 10 premie- vikingarna konsert sammen med @Titania 11 premie - tur til @Irak Trøstepremie- et år langs livets landevei med @Baktus 😃😂🥰 1
Titania Skrevet 19. februar 2024 #29462 Skrevet 19. februar 2024 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 767 Livets lotteri @Hoppetaujenta hadde en del lodd i livets lotteri. Det var snart klart for trekning. Og her er en oversikt over premiene 1. Premie- 69 hos @Cid 2. Premie - middag hos @Frøkenfryden 3. Premie - måneskinnstur med @Freyja Valkyrie 4. Premie- godteposen til @Boetica 5. Premie - tur til singapore med @Peanut 6. Premie- signert glassbit fra @CAPS LOCK 7.premie - second hand kjole fra @LiseTV 8 premie- traktortur med @Ford3000 9 premie- @jukkapalme Oljemassasje 10 premie- vikingarna konsert sammen med @Titania 11 premie - tur til @Irak Trøstepremie- et år langs livets landevei med @Baktus Hvis det er @Hoppetaujenta som skal vinne en av premiene, kan vi ikke få dra på rammstein eller noe istedenfor Vikingarna? 🙈
Cid Skrevet 19. februar 2024 #29463 Skrevet 19. februar 2024 Titania skrev (7 minutter siden): Hvis det er @Hoppetaujenta som skal vinne en av premiene, kan vi ikke få dra på rammstein eller noe istedenfor Vikingarna? 🙈 Ole Ivars. 1
Titania Skrevet 19. februar 2024 #29464 Skrevet 19. februar 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Ole Ivars. No thanks 😅 Da kan du få dra 😁 1
Cid Skrevet 19. februar 2024 #29465 Skrevet 19. februar 2024 Titania skrev (3 minutter siden): No thanks 😅 Da kan du få dra 😁 🏃 1
Titania Skrevet 19. februar 2024 #29466 Skrevet 19. februar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): 🏃 Neinei, ikke feige ut og løpe vekk, det var du som foreslo - da syns jeg du skal sjekke det ut 😁 Kanskje du liker det? 1
Gjest Lurven Skrevet 19. februar 2024 #29467 Skrevet 19. februar 2024 Ford3000 skrev (2 timer siden): Jeg kjøper lodd i håp om å dra på tur med @Peanut! Evt kan man jo kombinere premiene om man er riktig heldig. Traktortur i Singapore, eller helaften med oljemassasje, middag og måneskinnstur. Kjøper 10 lodd! Du har vunnet en ukes innlåsning i kjelleren hos @Ciaran og Ciara
Gjest Lurven Skrevet 19. februar 2024 #29468 Skrevet 19. februar 2024 Titania skrev (1 time siden): Hvis det er @Hoppetaujenta som skal vinne en av premiene, kan vi ikke få dra på rammstein eller noe istedenfor Vikingarna? 🙈 Det er desverre utsolgt, men på Vikingarna var det lett å få billetter
Ciaran og Ciara Skrevet 19. februar 2024 #29469 Skrevet 19. februar 2024 Lurven skrev (1 minutt siden): Du har vunnet en ukes innlåsning i kjelleren hos @Ciaran og Ciara Cassidy Tvillingene må spørre om vi snakker om selve kjellerleiligheten vår, eller i en av kjellerbodene??😉😉
Gjest Lurven Skrevet 19. februar 2024 #29470 Skrevet 19. februar 2024 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene må spørre om vi snakker om selve kjellerleiligheten vår, eller i en av kjellerbodene??😉😉 Det er en lem under gulvet. Men @Ford3000 foretrekker kanskje 1 lem
Ciaran og Ciara Skrevet 19. februar 2024 #29471 Skrevet 19. februar 2024 Lurven skrev (6 minutter siden): Det er en lem under gulvet. Men @Ford3000 foretrekker kanskje 1 lem
Cid Skrevet 19. februar 2024 #29472 Skrevet 19. februar 2024 Lurven skrev (1 time siden): Det er en lem under gulvet. Men @Ford3000 foretrekker kanskje 1 lem Lem Kilmister. 1
Cid Skrevet 19. februar 2024 #29473 Skrevet 19. februar 2024 Titania skrev (2 timer siden): Neinei, ikke feige ut og løpe vekk, det var du som foreslo - da syns jeg du skal sjekke det ut 😁 Kanskje du liker det? Kanskje du liker Rune Rudberg? 😁 1
Titania Skrevet 20. februar 2024 #29474 Skrevet 20. februar 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Kanskje du liker Rune Rudberg? 😁 No fucking way 😝 Syns han har vært ekkel siden jeg møtte han da jeg var liten 😝 Foreslå noe bra norsk musikk i det minste 🙈😅 Madrugada, seigmen, Sondre Justad eller noe sånt 😁 1
Cid Skrevet 20. februar 2024 #29475 Skrevet 20. februar 2024 Titania skrev (24 minutter siden): No fucking way 😝 Syns han har vært ekkel siden jeg møtte han da jeg var liten 😝 Foreslå noe bra norsk musikk i det minste 🙈😅 Madrugada, seigmen, Sondre Justad eller noe sånt 😁 Ikke hørt om de to første 😝 1
Titania Skrevet 20. februar 2024 #29476 Skrevet 20. februar 2024 Cid skrev (6 minutter siden): Ikke hørt om de to første 😝 Madrugada vil jeg tro du har hørt i det minste 😅 Eller Sivert Høyem 😊 1
Ford3000 Skrevet 20. februar 2024 #29477 Skrevet 20. februar 2024 Lurven skrev (7 timer siden): Du har vunnet en ukes innlåsning i kjelleren hos @Ciaran og Ciara Går nok fint, de er så snille. Blir nok et skikkelig bra opphold i kjelleren deres. Med eller uten lem. Kjellerlem er gøy. Kan jo være en kjeller under kjelleren. 1
Gjest Lurven Skrevet 20. februar 2024 #29478 Skrevet 20. februar 2024 (endret) Episode 768 Tannverk @Irak bråvåknet, hun hadde smerter i kjeften, hmmm kan jeg ha utført for mye oral tenkte Hun , hun lo og slo det fra seg, kan aldri bli for mye oral vel. Hun gikk på badet og så seg i speilet, hun oppdaget et stort hull i en tann. Hun angret på at hun hadde drukket så mye @Cider Hvor mange hull har du egentlig gispet @CAPS LOCK Åhåhå sa @Frøkenfryden, det blir nok snart penetrert det og. Husk Lube da sa @Titania. Men hvorfor har jeg så vondt i hullet mitt gråt @Irak Det viste seg at @Kari S. og @Baktus hadde flyttet inn, med sovepose og stormkjøkken og alt Du må dra til Tanny legen sa @Boetica. Ikke gjør som @Boetica sier ropte de i kor. Neste dag dro @Irak til @TheHairyToothfairy, han tok frem borret og sprutet væske nedi hullet. @Kari S. og @Baktus ble skylt ned i halsen, og hun svelget slik hun hadde for vane. Neste dag dro @Irak til Jordan og kjøpte seg tannbørste. Endret 20. februar 2024 av Lurven
Frøkenfryden Skrevet 20. februar 2024 #29479 Skrevet 20. februar 2024 Lurven skrev (1 time siden): Episode 768 Tannverk @Irak bråvåknet, hun hadde smerter i kjeften, hmmm kan jeg ha utført for mye oral tenkte Hun , hun lo og slo det fra seg, kan aldri bli for mye oral vel. Hun gikk på badet og så seg i speilet, hun oppdaget et stort hull i en tann. Hun angret på at hun hadde drukket så mye @Cider Hvor mange hull har du egentlig gispet @CAPS LOCK Åhåhå sa @Frøkenfryden, det blir nok snart penetrert det og. Husk Lube da sa @Titania. Men hvorfor har jeg så vondt i hullet mitt gråt @Irak Det viste seg at @Kari S. og @Baktus hadde flyttet inn, med sovepose og stormkjøkken og alt Du må dra til Tanny legen sa @Boetica. Ikke gjør som @Boetica sier ropte de i kor. Neste dag dro @Irak til @TheHairyToothfairy, han tok frem borret og sprutet væske nedi hullet. @Kari S. og @Baktus ble skylt ned i halsen, og hun svelget slik hun hadde for vane. Neste dag dro @Irak til Jordan og kjøpte seg tannbørste. 😂😂😂😂 Herlig! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2024 #29480 Skrevet 20. februar 2024 Ford3000 skrev (7 timer siden): Går nok fint, de er så snille. Blir nok et skikkelig bra opphold i kjelleren deres. Med eller uten lem. Kjellerlem er gøy. Kan jo være en kjeller under kjelleren. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå