Gjest Lurven Skrevet 21. november 2023 #28101 Del Skrevet 21. november 2023 Ford3000 skrev (4 timer siden): Du beskriver jo et samfunn som fungerer. Til og med en grisepikk er nyttig. Den kommer jo i mange størrelser. God episode! 😊 Grisepikk har vært nyttig til alle tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. november 2023 #28102 Del Skrevet 21. november 2023 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Hahaa😂😂😂 grønnsaker in my ❤️ På den tiden hakket du i 69 minutter , pga at de hadde en Annen tidsregning enn nå. Men de trodde jo også at jorda var flat, månen en ost og at Sola var en Gud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. november 2023 #28103 Del Skrevet 21. november 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): På den tiden hakket du i 69 minutter , pga at de hadde en Annen tidsregning enn nå. Men de trodde jo også at jorda var flat, månen en ost og at Sola var en Gud 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. november 2023 #28104 Del Skrevet 21. november 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): På den tiden hakket du i 69 minutter , pga at de hadde en Annen tidsregning enn nå. Men de trodde jo også at jorda var flat, månen en ost og at Sola var en Gud I dag har jeg rester! Skal ikke hakke! Men må trimme😞 ååååååhhh er hardt etter jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. november 2023 #28105 Del Skrevet 21. november 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): I dag har jeg rester! Skal ikke hakke! Men må trimme😞 ååååååhhh er hardt etter jobb. Veit, jeg pleier å sove først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. november 2023 #28106 Del Skrevet 21. november 2023 Oral oppvask er neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. november 2023 #28107 Del Skrevet 21. november 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Veit, jeg pleier å sove først Drakk kaffi og åt pannekaker med julebrunost. Hjalp litt. Må løfte 🍑 og 🙋♀️ no! Få på noko kvinnediskriminerande rap no så går det bra☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. november 2023 #28108 Del Skrevet 21. november 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Oral oppvask er neste 😃👍🧼🧽🧴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. november 2023 #28109 Del Skrevet 21. november 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Drakk kaffi og åt pannekaker med julebrunost. Hjalp litt. Må løfte 🍑 og 🙋♀️ no! Få på noko kvinnediskriminerande rap no så går det bra☺️ Da vil jeg anbefale juvenile med. Back that Ass up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. november 2023 #28110 Del Skrevet 21. november 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. november 2023 #28111 Del Skrevet 21. november 2023 Denne versjonen var det visst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 21. november 2023 #28112 Del Skrevet 21. november 2023 Lurven skrev (16 timer siden): Episode 706 Neandertal nicknames Neandertalerne hadde også kalle navn på hverandre. Det verste man kunne bli kalt var neandertalekuse eller homse sapiens Men mange av neandertalerne var jo faktisk Homo, det var hovedårsaken til at de døde ut. Men de hadde jo også ganske mange fine kallenavn på hverandre. Sååå her kommer noen, og hva de betydde på den tiden. @Kvakky damer som var flinke til å sanke egg @Frøkenfryden damer som var glad i å hakke grønnsaker @Athena Freyja prestinner @TheHairyToothfairy menn som vokter inngangen til hulene og sloss med bjørner @Cid menn som var gode på ordspill @Ciaran og Ciara tvillinger @Titania damer som dreiv med teknikk og sånn @Ford3000 damer som jaktet bever @jukkapalme damer som laget palmeolje @Sola de damer som hadde ansvaret for dyreskinnvaskingen @Boetica , @Hoppetaujenta eller @Polly Ester voksne tanter @CAPS LOCK menn som laget redskaper av glassbiter @KnekkeBørre menn som hadde drept mammuter med bare nevene @Adobyen mann med grisepikk Åh! Lurven insinuerer at jeg er både tøff og barsk! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 21. november 2023 #28113 Del Skrevet 21. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): Egg synas det er greit, men nå må du legge deg Egg vil ikke legge megg enda. Skal ut å kjøre litt. Eggentlig skal jeg bare sitte på. Lurte deg, eggende kvakke 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. november 2023 #28114 Del Skrevet 21. november 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Denne versjonen var det visst Hey heyyyy! har trent. Så hakket jeg opp epler og koker eplesyltøy, som føltes veldig rart til denne🤪 Noras hjemmelagde apple ass😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. november 2023 #28115 Del Skrevet 21. november 2023 Kvakky skrev (1 time siden): Egg vil ikke legge megg enda. Skal ut å kjøre litt. Eggentlig skal jeg bare sitte på. Lurte deg, eggende kvakke 🤪 Åhåhå dere skal vel legge dere i baksetet begge to tenker jegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. november 2023 #28116 Del Skrevet 21. november 2023 KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Åh! Lurven insinuerer at jeg er både tøff og barsk! 😍 Jada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. november 2023 #28117 Del Skrevet 21. november 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Hey heyyyy! har trent. Så hakket jeg opp epler og koker eplesyltøy, som føltes veldig rart til denne🤪 Noras hjemmelagde apple ass😘 ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2023 #28118 Del Skrevet 21. november 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Lurven skrev (3 timer siden): Denne versjonen var det visst 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 21. november 2023 #28119 Del Skrevet 21. november 2023 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Hey heyyyy! har trent. Så hakket jeg opp epler og koker eplesyltøy, som føltes veldig rart til denne🤪 Noras hjemmelagde apple ass😘 Apple bottoms 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 21. november 2023 #28120 Del Skrevet 21. november 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): Åhåhå dere skal vel legge dere i baksetet begge to tenker jegg Høhø, nei, egg legger ikke med andre enn mannemannen. Han er borte 😭 Skole igjen ass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå