KnekkeBørre Skrevet 16. november 2023 #28001 Skrevet 16. november 2023 Kvakky skrev (5 minutter siden): 😆👍 Lykke til! 🥳 Jeg føler at det kan trengs. 😆 1
Kvakky Skrevet 17. november 2023 #28002 Skrevet 17. november 2023 KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Jeg føler at det kan trengs. 😆 😆 Du er nok en flink befukter 😁 2
KnekkeBørre Skrevet 17. november 2023 #28003 Skrevet 17. november 2023 Kvakky skrev (4 minutter siden): 😆 Du er nok en flink befukter 😁 Har hatt stor suksess én gang iallefall 😁 1
Gjest Boetica Skrevet 17. november 2023 #28004 Skrevet 17. november 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 703 Kuk i kaffen Neida @Frøkenfryden det er ikke sånn kuk, Det er bare et uttrykk , @KnekkeBørre vet godt hva jeg mener. Det betyr simpelthen at ikke alt er som det burde være. Akkurat sånn var denne dagen for noen av sosiopratene @Cid hadde hatt en ekstremt dårlig dag, han hadde nemlig startet dagen med å stå opp med det tredje benet først, og det var definitivt feil bein å stå opp med @Athena Freyja hadde glemt å skrive seg inn på KG Et helt annet sted i landet hadde @Kvakky hatt en høne å plukke I mellomtiden hadde @Sola de glemt tøymykneren da hun vasket, og alle klærne ble stive og rare, dette førte til at hun nesten ikke klarte å bevege seg, og da rakk hun ikke bussen, På den bussen satt @Titania, hun hadde sovna, teknisk sett var det fordi hun hadde en våt drøm hun ikke ville våkne fra. @Boetica hadde jobbet litt svart på si , hun visste det var galt, men hun fikk ikke sove så da fikk det være greit mente hun En som bokstavelig talt hadde fått kuk i kaffen var @Adobyen, han hadde drukket kaffe på sengen og vært uheldig, nå var han ikke like @Gladikaffe lenger @Polly Ester hadde også vært uheldig denne dagen, hun hadde rundet red Ass, Ass in redemption men glemte å lagre da hun hadde dopause @sofie777 på sin side ( for å si det sånn) Hadde glemt å kle på seg da hun skulle ut å hente posten, det var mange naboer som fikk kaffen både i halsen og andre steder da. Apropos det hadde @Kvakky brukket kyllinglårhalsen da hun skled på isen. I mellomtiden hadde @Ford3000 tatt å.. xxxxxx (sensurert) Wohoo, det er fredda’n 🥳
Frøkenfryden Skrevet 17. november 2023 #28005 Skrevet 17. november 2023 Lurven skrev (8 timer siden): Episode 703 Kuk i kaffen Neida @Frøkenfryden det er ikke sånn kuk, Det er bare et uttrykk , @KnekkeBørre vet godt hva jeg mener. Det betyr simpelthen at ikke alt er som det burde være. Akkurat sånn var denne dagen for noen av sosiopratene @Cid hadde hatt en ekstremt dårlig dag, han hadde nemlig startet dagen med å stå opp med det tredje benet først, og det var definitivt feil bein å stå opp med @Athena Freyja hadde glemt å skrive seg inn på KG Et helt annet sted i landet hadde @Kvakky hatt en høne å plukke I mellomtiden hadde @Sola de glemt tøymykneren da hun vasket, og alle klærne ble stive og rare, dette førte til at hun nesten ikke klarte å bevege seg, og da rakk hun ikke bussen, På den bussen satt @Titania, hun hadde sovna, teknisk sett var det fordi hun hadde en våt drøm hun ikke ville våkne fra. @Boetica hadde jobbet litt svart på si , hun visste det var galt, men hun fikk ikke sove så da fikk det være greit mente hun En som bokstavelig talt hadde fått kuk i kaffen var @Adobyen, han hadde drukket kaffe på sengen og vært uheldig, nå var han ikke like @Gladikaffe lenger @Polly Ester hadde også vært uheldig denne dagen, hun hadde rundet red Ass, Ass in redemption men glemte å lagre da hun hadde dopause @sofie777 på sin side ( for å si det sånn) Hadde glemt å kle på seg da hun skulle ut å hente posten, det var mange naboer som fikk kaffen både i halsen og andre steder da. Apropos det hadde @Kvakky brukket kyllinglårhalsen da hun skled på isen. I mellomtiden hadde @Ford3000 tatt å.. xxxxxx (sensurert) 😲😲😲 Kuk er også bra, men må ikke blandes med kaffe! Aldri tukle med Frydens morgenkaffe😌 Så kreativ forresten! leste den ordentlug til morgenkaffe uten kuk nå😂 Adobyen var ikke så glad i kaffe mer😂😂😂 Tøymykner er viktig ass, spesielt på håndklær og når man må nå buss🤓 1 1
Frøkenfryden Skrevet 17. november 2023 #28006 Skrevet 17. november 2023 Boetica skrev (1 time siden): Wohoo, det er fredda’n 🥳 Takk og lov ! 1 1
Ford3000 Skrevet 17. november 2023 #28007 Skrevet 17. november 2023 Lurven skrev (9 timer siden): Episode 703 Kuk i kaffen Neida @Frøkenfryden det er ikke sånn kuk, Det er bare et uttrykk , @KnekkeBørre vet godt hva jeg mener. Det betyr simpelthen at ikke alt er som det burde være. Akkurat sånn var denne dagen for noen av sosiopratene @Cid hadde hatt en ekstremt dårlig dag, han hadde nemlig startet dagen med å stå opp med det tredje benet først, og det var definitivt feil bein å stå opp med @Athena Freyja hadde glemt å skrive seg inn på KG Et helt annet sted i landet hadde @Kvakky hatt en høne å plukke I mellomtiden hadde @Sola de glemt tøymykneren da hun vasket, og alle klærne ble stive og rare, dette førte til at hun nesten ikke klarte å bevege seg, og da rakk hun ikke bussen, På den bussen satt @Titania, hun hadde sovna, teknisk sett var det fordi hun hadde en våt drøm hun ikke ville våkne fra. @Boetica hadde jobbet litt svart på si , hun visste det var galt, men hun fikk ikke sove så da fikk det være greit mente hun En som bokstavelig talt hadde fått kuk i kaffen var @Adobyen, han hadde drukket kaffe på sengen og vært uheldig, nå var han ikke like @Gladikaffe lenger @Polly Ester hadde også vært uheldig denne dagen, hun hadde rundet red Ass, Ass in redemption men glemte å lagre da hun hadde dopause @sofie777 på sin side ( for å si det sånn) Hadde glemt å kle på seg da hun skulle ut å hente posten, det var mange naboer som fikk kaffen både i halsen og andre steder da. Apropos det hadde @Kvakky brukket kyllinglårhalsen da hun skled på isen. I mellomtiden hadde @Ford3000 tatt å.. xxxxxx (sensurert) Trenger ikke sensurere hva jeg gjorde, for jeg gjør ikke så mye spennende og galt☺️ Nå snør det i nord og da er det traktorkjøring og da har jeg ikke tid til å finne på tull😉 2
Frøkenfryden Skrevet 17. november 2023 #28008 Skrevet 17. november 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Trenger ikke sensurere hva jeg gjorde, for jeg gjør ikke så mye spennende og galt☺️ Nå snør det i nord og da er det traktorkjøring og da har jeg ikke tid til å finne på tull😉 Sier’em alle 2
Ford3000 Skrevet 17. november 2023 #28009 Skrevet 17. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sier’em alle Det er sant 😌 Når snøen laver ned må beveren roes ned sier mannen. 1
KnekkeBørre Skrevet 17. november 2023 #28010 Skrevet 17. november 2023 Ford3000 skrev (5 minutter siden): Det er sant 😌 Når snøen laver ned må beveren roes ned sier mannen. Din mann snakker fornuft! 1
Ford3000 Skrevet 17. november 2023 #28011 Skrevet 17. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Din mann snakker fornuft! Han er ganske fornuftig☺️ Nå må det hoppes inn i en traktor snart, få unna litt snø. Lurven tror jeg er så drøy og fæl, men jeg liker best å kjøre traktor og ta det med ro. 1
KnekkeBørre Skrevet 17. november 2023 #28012 Skrevet 17. november 2023 (endret) Ford3000 skrev (14 minutter siden): Han er ganske fornuftig☺️ Nå må det hoppes inn i en traktor snart, få unna litt snø. Lurven tror jeg er så drøy og fæl, men jeg liker best å kjøre traktor og ta det med ro. Jeg tror @Lurven har grei oversikt over tingenes tilstand.. At du må "ut å brøyte" så fort det faller litt snø, er jo litt indikativt til en dominerende seksuell adferd.. (Ikke skyld på meg. Jeg refererer kun til @Frøkenfrydens notater) Endret 17. november 2023 av KnekkeBørre 1 2
Frøkenfryden Skrevet 17. november 2023 #28013 Skrevet 17. november 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Jeg tror @Lurven har grei oversikt over tingenes tilstand.. At du må "ut å brøyte" så fort det faller litt snø er jo litt indikativt til en dominerende seksuell adferd.. (Ikke skyld på meg. Jeg refererer kun til @Frøkenfrydens notater) U.t bekrefter at dette medfører riktighet! 2
Gjest Lurven Skrevet 17. november 2023 #28014 Skrevet 17. november 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): 😲😲😲 Kuk er også bra, men må ikke blandes med kaffe! Aldri tukle med Frydens morgenkaffe😌 Så kreativ forresten! leste den ordentlug til morgenkaffe uten kuk nå😂 Adobyen var ikke så glad i kaffe mer😂😂😂 Tøymykner er viktig ass, spesielt på håndklær og når man må nå buss🤓 Så du har aldri noe "fløte" i kaffen
Gjest Lurven Skrevet 17. november 2023 #28015 Skrevet 17. november 2023 Ford3000 skrev (34 minutter siden): Det er sant 😌 Når snøen laver ned må beveren roes ned sier mannen. Høres ut som et ordtak
Gjest Lurven Skrevet 17. november 2023 #28016 Skrevet 17. november 2023 KnekkeBørre skrev (19 minutter siden): Jeg tror @Lurven har grei oversikt over tingenes tilstand.. At du må "ut å brøyte" så fort det faller litt snø, er jo litt indikativt til en dominerende seksuell adferd.. (Ikke skyld på meg. Jeg refererer kun til @Frøkenfrydens notater) 😆
Ford3000 Skrevet 17. november 2023 #28017 Skrevet 17. november 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Høres ut som et ordtak Måtte bli sånn, sa han. KnekkeBørre skrev (20 minutter siden): Jeg tror @Lurven har grei oversikt over tingenes tilstand.. At du må "ut å brøyte" så fort det faller litt snø, er jo litt indikativt til en dominerende seksuell adferd.. (Ikke skyld på meg. Jeg refererer kun til @Frøkenfrydens notater) Det er jo ikke sånn at mannen pisker meg ut. Det er jo heller omvendt hvis jeg vil oppnå noe. 2
KnekkeBørre Skrevet 17. november 2023 #28018 Skrevet 17. november 2023 Ford3000 skrev (8 minutter siden): Måtte bli sånn, sa han. Det er jo ikke sånn at mannen pisker meg ut. Det er jo heller omvendt hvis jeg vil oppnå noe. 1 1
Ford3000 Skrevet 17. november 2023 #28019 Skrevet 17. november 2023 KnekkeBørre skrev (14 minutter siden): Sånn er det! Kanskje det er det Lurven sensurerte? Wow. 2
Frøkenfryden Skrevet 17. november 2023 #28020 Skrevet 17. november 2023 Lurven skrev (42 minutter siden): Så du har aldri noe "fløte" i kaffen Nei det er for pyser😚 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå