Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ford3000 skrev (37 minutter siden):

Måtte bli sånn, sa han. 

Det er jo ikke sånn at mannen pisker meg ut. Det er jo heller omvendt hvis jeg vil oppnå noe. 

Håhåååå fredag🤠🥳 whooopissshhh

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ford3000 skrev (2 timer siden):

Måtte bli sånn, sa han. 

Det er jo ikke sånn at mannen pisker meg ut. Det er jo heller omvendt hvis jeg vil oppnå noe. 

Så det er du som pisker?

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Håhåååå fredag🤠🥳 whooopissshhh

Åhååhååå😄

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Nei det er for pyser😚

Pussies😁

Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Takk og lov !

Kjip uke?

Skrevet

Blir lus i latrinen eller ligging på loftet i neste episode 

Skrevet
Lurven skrev (5 timer siden):

Så det er du som pisker?

Oftest ja. Pisker ikke du? Du pisker kanskje bare krem? Ikke feil det heller. 

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (2 timer siden):

Oftest ja. Pisker ikke du? Du pisker kanskje bare krem? Ikke feil det heller. 

Pisker kun krem i metaforisk forstand

Skrevet

Episode 704

Lus i Latrinen

@Adobyen pusset opp badet sitt , og kunne derfor ikke bruke doen.

Så han hadde fått hjelp av @Hoppetaujenta og @Cid til å bygge en latrine i hagen.

Den var basert på tegninger som @KnekkeBørre hadde tegnet den dagen han ikke var ved sine fulle fem.

En som var ved sitt fulle Lem var @Lurven,så han var den første til å bruke Latrinen.

Men etterpå begynte han å klø noe voldsomt nedentil. Det viste seg at det var lus i latrinen, og ikke bare det, de var flate etter at @Ford3000 hadde kjørt over de med traktoren sin dagen i forveien.

Vi har noe salve vi kan smøre på sa @Kvakky og @Athena Freyja, det er sånn vi bruker på gammelmannspung der vi jobber.

Fy flate,  ta på hansker væffal sa @jukkapalme.

Her skal det ikke smøres noen pung sa @Lurven.

Jeg kan sikkert få tekniker til å se på det sa @Titania

Plutselig kjente @Lurven en intens smerte i godtepose sin.

@Polly Ester hadde tatt saken i egne bein og sparket han der @Sola de sjelden skinner.

Der tok du knekken på både Lusa og vennen til musa klukket @Ciaran og Ciara i kor.

Eg setter opp ein time om du vil snakka om det sa @Frøkenfryden.

Og her har du en ny godtepose sa @Boetica

Plutselig lød det hyl fra latrinen,  @CAPS LOCK hadde fått en glassbit i nøttene....

Skrevet (endret)

Fy fasan. Nå kommer jeg til å klø meg i søvn og så kommer lusedrømmer på rekke og rad!  :kjefte:

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Fy fasan. Nå kommer jeg til å klø meg i søvn og så kommer lusedrømmer på rekke og rad!  :kjefte:

Du bør støvsuge senga di før du legger deg.

Da blir du kvitt midd og @Cid.

Som begge kan være en kilde til kløe

Skrevet

Takk. Du har rett. :sukk: Husarbeid på kvelden er ikke det morsomste, men jeg bare MÅ... 

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (15 minutter siden):

Hihi, flatus 😂

Det kan ha vært en del flatulens der også. Søk dekning og finn gassmaske, helst i omvendt rekkefølge.  :dåne: 

• Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (45 minutter siden):

Episode 704

Lus i Latrinen

Så han hadde fått hjelp av @Hoppetaujenta og @Cid til å bygge en latrine i hagen.

Den var basert på tegninger som @KnekkeBørre hadde tegnet den dagen han ikke var ved sine fulle fem.

En som var ved sitt fulle Lem var @Lurven,så han var den første til å bruke Latrinen.

Men etterpå begynte han å klø noe voldsomt nedentil. Det viste seg at det var lus i latrinen, og ikke bare det, de var flate etter at @Ford3000 hadde kjørt over de med traktoren sin dagen i forveien.

Vi har noe salve vi kan smøre på sa @Kvakky og @Athena Freyja, det er sånn vi bruker på gammelmannspung der vi jobber.

@Polly Ester hadde tatt saken i egne bein og sparket han der @Sola de sjelden skinner.

Der tok du knekken på både Lusa og vennen til musa klukket @Ciaran og Ciara i kor.

Plutselig lød det hyl fra latrinen,  @CAPS LOCK hadde fått en glassbit i nøttene....

Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det kan ha vært en del flatulens der også. Søk dekning og finn gassmaske, helst i omvendt rekkefølge.  :dåne: 

Så lenge hytta på traktoren er tett nok overlever jeg vel litt flatulens😀 Her i bygda er det enkelte som gjødsler med ekte vare så litt flatulens er ingenting😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (28 minutter siden):

Episode 704

Lus i Latrinen

Hahaha her var det MYE bra😂😂😂 Jeg ler. Lusa og vennen til musa😂

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Flatulens er nesten like ille som flatlus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...