Gjest Lurven Skrevet 17. november 2023 #28041 Del Skrevet 17. november 2023 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Hahaha her var det MYE bra😂😂😂 Jeg ler. Lusa og vennen til musa😂 😁 Har du fått satt opp den timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. november 2023 #28042 Del Skrevet 18. november 2023 Lurven skrev (12 timer siden): Episode 704 Lus i Latrinen @Adobyen pusset opp badet sitt , og kunne derfor ikke bruke doen. Så han hadde fått hjelp av @Hoppetaujenta og @Cid til å bygge en latrine i hagen. Den var basert på tegninger som @KnekkeBørre hadde tegnet den dagen han ikke var ved sine fulle fem. En som var ved sitt fulle Lem var @Lurven,så han var den første til å bruke Latrinen. Men etterpå begynte han å klø noe voldsomt nedentil. Det viste seg at det var lus i latrinen, og ikke bare det, de var flate etter at @Ford3000 hadde kjørt over de med traktoren sin dagen i forveien. Vi har noe salve vi kan smøre på sa @Kvakky og @Athena Freyja, det er sånn vi bruker på gammelmannspung der vi jobber. Fy flate, ta på hansker væffal sa @jukkapalme. Her skal det ikke smøres noen pung sa @Lurven. Jeg kan sikkert få tekniker til å se på det sa @Titania Plutselig kjente @Lurven en intens smerte i godtepose sin. @Polly Ester hadde tatt saken i egne bein og sparket han der @Sola de sjelden skinner. Der tok du knekken på både Lusa og vennen til musa klukket @Ciaran og Ciara i kor. Eg setter opp ein time om du vil snakka om det sa @Frøkenfryden. Og her har du en ny godtepose sa @Boetica Plutselig lød det hyl fra latrinen, @CAPS LOCK hadde fått en glassbit i nøttene.... Hvorfor driver dere og går på latrinen til Adobyen? Har dere ikke lært her på KG at man ikke gjør fra seg når man er på besøk? Og om man likevel gjør det, må man skrubbe med våtservietter sier KG. Ellers er man en gris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. november 2023 #28043 Del Skrevet 18. november 2023 Boetica skrev (6 timer siden): Hvorfor driver dere og går på latrinen til Adobyen? Har dere ikke lært her på KG at man ikke gjør fra seg når man er på besøk? Og om man likevel gjør det, må man skrubbe med våtservietter sier KG. Ellers er man en gris @Adobyen serverer så sterk mat, så da må man på latrinen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. november 2023 #28044 Del Skrevet 18. november 2023 Mord på Manglerudsenteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. november 2023 #28045 Del Skrevet 18. november 2023 Lurven skrev (21 timer siden): 😁 Har du fått satt opp den timen Blir 1.des. Du må komme hjem til meg, hjemmekontor med tidlig avslutning, jeg må julepynte😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. november 2023 #28046 Del Skrevet 18. november 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Mord på Manglerudsenteret Bare det som mangla der😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. november 2023 #28047 Del Skrevet 18. november 2023 Boetica skrev (11 timer siden): Hvorfor driver dere og går på latrinen til Adobyen? Har dere ikke lært her på KG at man ikke gjør fra seg når man er på besøk? Og om man likevel gjør det, må man skrubbe med våtservietter sier KG. Ellers er man en gris Det ER så strenge driterestriksjoner på KG!!! Jeg må gå ned i stilling for å drite hjemme😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. november 2023 #28048 Del Skrevet 18. november 2023 Lurven skrev (På 17.11.2023 den 10.39): Pussies😁 🐱💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. november 2023 #28049 Del Skrevet 18. november 2023 Boetica skrev (På 17.11.2023 den 10.41): Kjip uke? Litt røff.. takk som spør💕 Men nå er en lang helg fremfor meg☺️ Fått litt boblevin, sett litt julefilm og snill Mann lager bacon-linsebolognese, før maskorama og Eides språksjåv! Så nå går det oppover☺️👍❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. november 2023 #28050 Del Skrevet 18. november 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Blir 1.des. Du må komme hjem til meg, hjemmekontor med tidlig avslutning, jeg må julepynte😄 Jeg er vant til å avslutte tidlig for å si det sånn😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. november 2023 #28051 Del Skrevet 18. november 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Bare det som mangla der😂 Ja og det kommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. november 2023 #28052 Del Skrevet 18. november 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Ja og det kommer nå Bra, da får Mortensrud litt pause😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. november 2023 #28053 Del Skrevet 18. november 2023 Episode 705 Mord på manglerudsenteret Sosiopratene hadde bestemt seg for å møtes på manglerudsenteret for litt førjulshygge @Frøkenfryden var blitt forsinket for hun hadde holdt kartboka opp ned og havnet på Manglerud bensinstasjon. Kor e eg nå? Mangleru' bensin sa en vennlig stemme. Neida eg har det sa fryden. Plutselig ringte telefonen hennes, det var @Kvakky, @Lurven er steindau schøø, Han ble drept. Korleis veit du det sa @Frøkenfryden. Han har et stort hull i hodet, titta forresten inn men det var helt tomt der inne sjøøøø @Frøkenfryden skyndte seg. Rundt @Lurvens nakne lik sto alle sosiopratene. Fryden undersøkte han nøye, hun konkluderte med selv om det var tomt på loftet, hadde han en del utstyr i kjelleren. Eg veit at dykkar alke har motiv, sa ho @TheHairyToothfairy du var jo sjalu fordi han var mer velutstyrt enn deg @Cid du var sjalu fordi han hadde ligget med 69 damer @Athena Freyja du synes han ofte var frekk kjeften og maste for mye om Odd @Adobyen du var jo sur fordi han dreit i stykker latrinen din Og duuu @Mysticgirl du var sur fordi han ikke ville ligge med deg @jukkapalme du synes jo bare han var en generell dust Og @Sola dedu var jo driiiita lei alle vitsene hans om klesvask og planeter Vi var flere som var lei de dårlige vitsene hans sang @Boetica, @Polly Ester og @SVK I kor Ja, alle de dårlige såpegreiene hans sukket @Titania Jaa, han var ikke såååå teit før sa @MarianneE, jeg har kjent han siden 2003 Synes likevel sangparodiene hans er verst sa @sofie777 Ja det er jævlige Ass utbrøt @Fighter83. Jeg @Ane Rikke hvem som har gjort det sa @Cuntzilla Fy flate nok et dårlig ordspill sukket @Gladikaffe. Ja er ikke denne episoden ferdig snart skreik @CAPS LOCK Eg kveit kven det er sa @Frøkenfryden, dykkar har alle flotte motiv, men likevel er det ingen av dykkar. Eg la nemlig merke til at han har traktormerker på peniz Ååååhååå fy flate grein @Peanut I bakgrunnen listet @Ford3000 seg stille vekk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 18. november 2023 #28054 Del Skrevet 18. november 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Episode 705 Mord på manglerudsenteret Sosiopratene hadde bestemt seg for å møtes på manglerudsenteret for litt førjulshygge @Frøkenfryden var blitt forsinket for hun hadde holdt kartboka opp ned og havnet på Manglerud bensinstasjon. Kor e eg nå? Mangleru' bensin sa en vennlig stemme. Neida eg har det sa fryden. Plutselig ringte telefonen hennes, det var @Kvakky, @Lurven er steindau schøø, Han ble drept. Korleis veit du det sa @Frøkenfryden. Han har et stort hull i hodet, titta forresten inn men det var helt tomt der inne sjøøøø @Frøkenfryden skyndte seg. Rundt @Lurvens nakne lik sto alle sosiopratene. Fryden undersøkte han nøye, hun konkluderte med selv om det var tomt på loftet, hadde han en del utstyr i kjelleren. Eg veit at dykkar alke har motiv, sa ho @TheHairyToothfairy du var jo sjalu fordi han var mer velutstyrt enn deg @Cid du var sjalu fordi han hadde ligget med 69 damer @Athena Freyja du synes han ofte var frekk kjeften og maste for mye om Odd @Adobyen du var jo sur fordi han dreit i stykker latrinen din Og duuu @Mysticgirl du var sur fordi han ikke ville ligge med deg @jukkapalme du synes jo bare han var en generell dust Og @Sola dedu var jo driiiita lei alle vitsene hans om klesvask og planeter Vi var flere som var lei de dårlige vitsene hans sang @Boetica, @Polly Ester og @SVK I kor Ja, alle de dårlige såpegreiene hans sukket @Titania Jaa, han var ikke såååå teit før sa @MarianneE, jeg har kjent han siden 2003 Synes likevel sangparodiene hans er verst sa @sofie777 Ja det er jævlige Ass utbrøt @Fighter83. Jeg @Ane Rikke hvem som har gjort det sa @Cuntzilla Fy flate nok et dårlig ordspill sukket @Gladikaffe. Ja er ikke denne episoden ferdig snart skreik @CAPS LOCK Eg kveit kven det er sa @Frøkenfryden, dykkar har alle flotte motiv, men likevel er det ingen av dykkar. Eg la nemlig merke til at han har traktormerker på peniz Ååååhååå fy flate grein @Peanut I bakgrunnen listet @Ford3000 seg stille vekk..... 😭 @Lurven ♥️ Du blir savnet! (Flaks at fryden ikke vet at kvakky kan kjøre traktor) 🤫 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 18. november 2023 #28055 Del Skrevet 18. november 2023 Lurven skrev (5 minutter siden): Episode 705 Mord på manglerudsenteret Sosiopratene hadde bestemt seg for å møtes på manglerudsenteret for litt førjulshygge @Frøkenfryden var blitt forsinket for hun hadde holdt kartboka opp ned og havnet på Manglerud bensinstasjon. Kor e eg nå? Mangleru' bensin sa en vennlig stemme. Neida eg har det sa fryden. Plutselig ringte telefonen hennes, det var @Kvakky, @Lurven er steindau schøø, Han ble drept. Korleis veit du det sa @Frøkenfryden. Han har et stort hull i hodet, titta forresten inn men det var helt tomt der inne sjøøøø @Frøkenfryden skyndte seg. Rundt @Lurvens nakne lik sto alle sosiopratene. Fryden undersøkte han nøye, hun konkluderte med selv om det var tomt på loftet, hadde han en del utstyr i kjelleren. Eg veit at dykkar alke har motiv, sa ho @TheHairyToothfairy du var jo sjalu fordi han var mer velutstyrt enn deg @Cid du var sjalu fordi han hadde ligget med 69 damer @Athena Freyja du synes han ofte var frekk kjeften og maste for mye om Odd @Adobyen du var jo sur fordi han dreit i stykker latrinen din Og duuu @Mysticgirl du var sur fordi han ikke ville ligge med deg @jukkapalme du synes jo bare han var en generell dust Og @Sola dedu var jo driiiita lei alle vitsene hans om klesvask og planeter Vi var flere som var lei de dårlige vitsene hans sang @Boetica, @Polly Ester og @SVK I kor Ja, alle de dårlige såpegreiene hans sukket @Titania Jaa, han var ikke såååå teit før sa @MarianneE, jeg har kjent han siden 2003 Synes likevel sangparodiene hans er verst sa @sofie777 Ja det er jævlige Ass utbrøt @Fighter83. Jeg @Ane Rikke hvem som har gjort det sa @Cuntzilla Fy flate nok et dårlig ordspill sukket @Gladikaffe. Ja er ikke denne episoden ferdig snart skreik @CAPS LOCK Eg kveit kven det er sa @Frøkenfryden, dykkar har alle flotte motiv, men likevel er det ingen av dykkar. Eg la nemlig merke til at han har traktormerker på peniz Ååååhååå fy flate grein @Peanut I bakgrunnen listet @Ford3000 seg stille vekk..... Fy flate, drit nå i latrinen. De fleste overlevde jo. Det er litt verre å tenke på at jeg bare dro hit i dag for å kjøpe juleskinke... jeg må få gjemt meg et sted for å gråte en skvett og sørge over våres kjære,skitne lille og gøyale lille gissebasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november 2023 #28056 Del Skrevet 18. november 2023 Lurven skrev (18 minutter siden): Episode 705 Mord på manglerudsenteret Sosiopratene hadde bestemt seg for å møtes på manglerudsenteret for litt førjulshygge @Frøkenfryden var blitt forsinket for hun hadde holdt kartboka opp ned og havnet på Manglerud bensinstasjon. Kor e eg nå? Mangleru' bensin sa en vennlig stemme. Neida eg har det sa fryden. Plutselig ringte telefonen hennes, det var @Kvakky, @Lurven er steindau schøø, Han ble drept. Korleis veit du det sa @Frøkenfryden. Han har et stort hull i hodet, titta forresten inn men det var helt tomt der inne sjøøøø @Frøkenfryden skyndte seg. Rundt @Lurvens nakne lik sto alle sosiopratene. Fryden undersøkte han nøye, hun konkluderte med selv om det var tomt på loftet, hadde han en del utstyr i kjelleren. Eg veit at dykkar alke har motiv, sa ho @TheHairyToothfairy du var jo sjalu fordi han var mer velutstyrt enn deg @Cid du var sjalu fordi han hadde ligget med 69 damer @Athena Freyja du synes han ofte var frekk kjeften og maste for mye om Odd @Adobyen du var jo sur fordi han dreit i stykker latrinen din Og duuu @Mysticgirl du var sur fordi han ikke ville ligge med deg @jukkapalme du synes jo bare han var en generell dust Og @Sola dedu var jo driiiita lei alle vitsene hans om klesvask og planeter Vi var flere som var lei de dårlige vitsene hans sang @Boetica, @Polly Ester og @SVK I kor Ja, alle de dårlige såpegreiene hans sukket @Titania Jaa, han var ikke såååå teit før sa @MarianneE, jeg har kjent han siden 2003 Synes likevel sangparodiene hans er verst sa @sofie777 Ja det er jævlige Ass utbrøt @Fighter83. Jeg @Ane Rikke hvem som har gjort det sa @Cuntzilla Fy flate nok et dårlig ordspill sukket @Gladikaffe. Ja er ikke denne episoden ferdig snart skreik @CAPS LOCK Eg kveit kven det er sa @Frøkenfryden, dykkar har alle flotte motiv, men likevel er det ingen av dykkar. Eg la nemlig merke til at han har traktormerker på peniz Ååååhååå fy flate grein @Peanut I bakgrunnen listet @Ford3000 seg stille vekk..... Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 18. november 2023 #28057 Del Skrevet 18. november 2023 Er det ikke noen som kan få reparert svinet da? Det er vel mer enn nok av friske grisehjerner tilgjengelige på slakteriene i førjulstiden? Bare stapp den inn og lim igjen. Kanskje det virker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. november 2023 #28058 Del Skrevet 18. november 2023 Lurven skrev (40 minutter siden): Episode 705 Mord på manglerudsenteret Sosiopratene hadde bestemt seg for å møtes på manglerudsenteret for litt førjulshygge @Frøkenfryden var blitt forsinket for hun hadde holdt kartboka opp ned og havnet på Manglerud bensinstasjon. Kor e eg nå? Mangleru' bensin sa en vennlig stemme. Neida eg har det sa fryden. Plutselig ringte telefonen hennes, det var @Kvakky, @Lurven er steindau schøø, Han ble drept. Korleis veit du det sa @Frøkenfryden. Han har et stort hull i hodet, titta forresten inn men det var helt tomt der inne sjøøøø @Frøkenfryden skyndte seg. Rundt @Lurvens nakne lik sto alle sosiopratene. Fryden undersøkte han nøye, hun konkluderte med selv om det var tomt på loftet, hadde han en del utstyr i kjelleren. Eg veit at dykkar alke har motiv, sa ho @TheHairyToothfairy du var jo sjalu fordi han var mer velutstyrt enn deg @Cid du var sjalu fordi han hadde ligget med 69 damer @Athena Freyja du synes han ofte var frekk kjeften og maste for mye om Odd @Adobyen du var jo sur fordi han dreit i stykker latrinen din Og duuu @Mysticgirl du var sur fordi han ikke ville ligge med deg @jukkapalme du synes jo bare han var en generell dust Og @Sola dedu var jo driiiita lei alle vitsene hans om klesvask og planeter Vi var flere som var lei de dårlige vitsene hans sang @Boetica, @Polly Ester og @SVK I kor Ja, alle de dårlige såpegreiene hans sukket @Titania Jaa, han var ikke såååå teit før sa @MarianneE, jeg har kjent han siden 2003 Synes likevel sangparodiene hans er verst sa @sofie777 Ja det er jævlige Ass utbrøt @Fighter83. Jeg @Ane Rikke hvem som har gjort det sa @Cuntzilla Fy flate nok et dårlig ordspill sukket @Gladikaffe. Ja er ikke denne episoden ferdig snart skreik @CAPS LOCK Eg kveit kven det er sa @Frøkenfryden, dykkar har alle flotte motiv, men likevel er det ingen av dykkar. Eg la nemlig merke til at han har traktormerker på peniz Ååååhååå fy flate grein @Peanut I bakgrunnen listet @Ford3000 seg stille vekk..... Åå herlighet,🤠😃🥳 jeg er blitt sånn Agatha Christie med svak retningssans (helt riktig for øvrig. Men fant Flatlusby da🤠) Elsker det! Men syns det var litt dårlig at du måtte dør😭 Det pleier skje når man skrives ut av såper😲😲😲 Jeg lo 😃 Nå må jeg sove. Snart opp jo🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 18. november 2023 #28059 Del Skrevet 18. november 2023 😂😂😂Lurven, da.. Du får gjenoppstå i neste episode! Det er et krav! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2023 #28060 Del Skrevet 19. november 2023 Ane Rikke skrev (6 timer siden): 😂😂😂Lurven, da.. Du får gjenoppstå i neste episode! Det er et krav! Vi får satse på et julemirakel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå