Østkantgutt1913 Skrevet 24. juni #7801 Del Skrevet 24. juni Kirby tyster på theo Dårlig gjort da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 24. juni #7802 Del Skrevet 24. juni Østkantgutt1913 skrev (32 minutter siden): Kirby tyster på theo Dårlig gjort da Det er vel absolutt ikke dårlig gjort, hun bryr seg jo om han. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 25. juni #7803 Del Skrevet 25. juni Tessa12 skrev (22 timer siden): Det er vel absolutt ikke dårlig gjort, hun bryr seg jo om han. Tysting er ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #7804 Del Skrevet 26. juni 14 hours ago, Østkantgutt1913 said: Tysting er ikke bra Dette kan vel ikke kalles tysting? Hun er fortsatt glad i Theo, og vil selvfølgelig ikke at han skal havne på kjøret. Hun gjorde det eneste riktige! Anonymkode: cada2...66a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 2. juli #7805 Del Skrevet 2. juli Kan vi være så snill å slippe denne levi og Mac storyen snart Gud bedre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 2. juli #7806 Del Skrevet 2. juli Østkantgutt1913 skrev (9 minutter siden): Kan vi være så snill å slippe denne levi og Mac storyen snart Gud bedre Det er jo først nå historien om de tar av. Jeg hater utroskap, men rart at alle er moralske voktere ovenfor Imogen. De kjenner henne ikke. Hun er fremmed for alle. Og at Levi ender opp med Mac burde alle ønske, og særlig Eden. For da flytter Levi til Bay'en. Skulle tro det var av interesse. Folk oppfører seg som at Levi har vært utro mot alle. Utover det takler jeg ikke Mali. Det er utrolig sjelden jeg får karakterer i vranghalsen, men Mali har jeg der. Måten han oppførte seg mot Rose når hun var på jobb, og hvordan han ellers slesker seg innpå folk og vokter over de som at han var Messias, finner jeg helt motbydelig. Det er så påtatt og falskt. Han har vært sånn leeenge nå. Fader så slitsom han er. Og så er han så uinspirerende å se på. Han må virkelig utvikle seg på en eller annen måte snart, eller falle tilbake til en mer roligere karakter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 3. juli #7807 Del Skrevet 3. juli Beste er om Mali drar, døv fyr I dag dro Valerie, søt jente , men pillene skapte for mye trøbbel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 3. juli #7808 Del Skrevet 3. juli Mali er ikke jeg noe fan av, heller. Er forøvrig mektig lei av Justin, også.. Absurd å si, men jeg var altså så skuffa da han ikke døde sist gang han var i livsfare (🙈). 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 7. juli #7809 Del Skrevet 7. juli Litt kjedelig i serien nå Må ta seg opp litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 17. juli #7810 Del Skrevet 17. juli Mali blir værre og værre Huff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 17. juli #7811 Del Skrevet 17. juli Østkantgutt1913 skrev (8 minutter siden): Mali blir værre og værre Huff Ja det er helt tragisk å se på. Karakteren er så usmakelig og falsk at jeg føler han ødelegger serien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7812 Del Skrevet 18. juli Har alltid likt Mali, men nå begynner jeg også å få nok. Men, kan de ikke snart knerte Justin og Remi....orker de ikke. Samme med Mac og Levi, makan til kjedelig surr! Anonymkode: cada2...66a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7813 Del Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har alltid likt Mali, men nå begynner jeg også å få nok. Men, kan de ikke snart knerte Justin og Remi....orker de ikke. Samme med Mac og Levi, makan til kjedelig surr! Anonymkode: cada2...66a Veldig glad jeg ga opp å se på serien når jeg leser sånne oppdateringer. Anonymkode: 1c1f4...123 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7814 Del Skrevet 30. juli Hva skjer med Mali? Kan liksom ikke forstå hvorfor han er så irritert på Kirby. Anonymkode: 2da13...749 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 7. august #7815 Del Skrevet 7. august Hu Dana er så irriterende Skjønt det lenge, hun ødelegger serien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #7816 Del Skrevet 13. august Østkantgutt1913 skrev (På 7.8.2024 den 18.11): Hu Dana er så irriterende Skjønt det lenge, hun ødelegger serien Dana er slitsom og lite profesjonell. Jeg liker ikke søsteren heller. Anonymkode: db831...525 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #7817 Del Skrevet 13. august Har ligget langt etter men tar innpå nå. Har alltid likt Mac men hater at hun driver på med Levi - og invitere Imogen opp på gratis kaffe for å se hvordan hun er... hvem gjør sånt? Falske kjerring. Håper forholdet ryker og hun forblir singel livet ut. Anonymkode: db831...525 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #7818 Del Skrevet 13. august Trist med Stevie. Jeg likte henne. Anonymkode: db831...525 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 14. august #7819 Del Skrevet 14. august Mali gnåler igjen, få vekk fyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #7820 Del Skrevet 14. august Skjønner ikke hvorfor han er så irritert på Kirby. Mali altså. Men Flick. 😭 Anonymkode: 2da13...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå