Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Når føder hun som Heath gjorde gravid? Er det lenge etter hun dukker opp? Og når dør hun? Dør ikke hun pga hun er syk eller noe? Og er det lenge til det skjer? Jeg følger med på Tv2. Brax kom akkurat tilbake fra fengsel.

Litt usikker, men alt det skjer relativt fort, når det ene har skjedd så bare bam bam bam, så har alt skjedd. :) Hun dør fordi hun har kreft, om jeg ikke tar helt feil. Tror ikke det er så alt for lenge til du får sett det, er så langt bak at jeg husker ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt usikker, men alt det skjer relativt fort, når det ene har skjedd så bare bam bam bam, så har alt skjedd. :) Hun dør fordi hun har kreft, om jeg ikke tar helt feil. Tror ikke det er så alt for lenge til du får sett det, er så langt bak at jeg husker ikke :D

Okei :) Spennende! Vet hun at hun har kreft når hun dukker opp hos Heath? Så dumt det er Tour de France nå.. Vurderer å se det på nettet for orker ikke venteee.. Hvor kan jeg i så fall se det? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er derfor hun dukker opp, sånn at han kan ta over barnet. Du ligger så pass langt bak, at jeg tviler faktisk at de episodene ligger ute enda, for de blir slettet ufattelig fort, men du kan jo prøve å se om du finner de på youtube eller dailymotion :) Pr dags dato så ligger episode nr på 6008 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er derfor hun dukker opp, sånn at han kan ta over barnet. Du ligger så pass langt bak, at jeg tviler faktisk at de episodene ligger ute enda, for de blir slettet ufattelig fort, men du kan jo prøve å se om du finner de på youtube eller dailymotion :) Pr dags dato så ligger episode nr på 6008 :)

Åja :) Jeg fant ut at episoden som gikk på tv i dag er 5916! Men finner ikke de neste episodene på dailymotion eller youtube :( Så da får jeg vel bare vente da :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :) Jeg fant ut at episoden som gikk på tv i dag er 5916! Men finner ikke de neste episodene på dailymotion eller youtube :( Så da får jeg vel bare vente da :jolie:

TAR det tilbake! Søkte på det i google og da fant jeg det på dailymotion :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAR det tilbake! Søkte på det i google og da fant jeg det på dailymotion :D

Av og til så er episodene puttet under noe annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Hun våkner :) Nei, er de ikke jevngamle da?

Jeg er ikke helt sikker på på alderen dems i serien men jeg tror ikke det er så langt i fra skuespillerne sine fødselsdatoer, isåfall er hun 33 og han 24. Utrolig nok ser han eldre ut enn henne, jeg kunne enkelt antatt hun var på min alder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Okei :) Spennende! Vet hun at hun har kreft når hun dukker opp hos Heath? Så dumt det er Tour de France nå.. Vurderer å se det på nettet for orker ikke venteee.. Hvor kan jeg i så fall se det? =)

Neste uke er det back to normal igjen og tour de shit er over ;)

Av og til så er episodene puttet under noe annet :P

Som for eksempel at de noen ganger bare kaller videon for eksempel 3808 uten navn?

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke er det back to normal igjen og tour de shit er over ;)

Som for eksempel at de noen ganger bare kaller videon for eksempel 3808 uten navn?

Ja, eller så har de flere tall med eller så er det andre navn som "Hans & Grete" eller noe sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Ja, eller så har de flere tall med eller så er det andre navn som "Hans & Grete" eller noe sånt :P

Eller de lager sine egne titler for episodene som de laster opp, som for eksempel episode 5916 - Heath har trøbbel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller de lager sine egne titler for episodene som de laster opp, som for eksempel episode 5916 - Heath har trøbbel

Det har jeg aldri opplevd, men godt mulig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Det har jeg aldri opplevd, men godt mulig det :)

Hehe det var mer et forslag for hva slags titler de kunne brukt. Det er vell slike sort titler de bruker på tegneserier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det var mer et forslag for hva slags titler de kunne brukt. Det er vell slike sort titler de bruker på tegneserier

Aaah, men er jo godt mulig de begynner med noe sånt om episodene blir for kjapt slettet eller noe :laugh: selv om jeg tror de ville muligens skjult det litt bedre, men vet jo aldri :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan blir det med Ricky og den jobben i London? Tar hun den? Hun er vel fortsatt med i Home and Away?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun tar den ja, men Brax kommer og henter hun hjem igjen :laugh:

Haha åå :laugh: Hva med Nate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør det slutt pga at hun bil prøve med Brax igjen, men tror han alltid har forstått at hun aldri kom over han. Dessuten kommer konen hans, så han prøver med hun igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

De gjør det slutt pga at hun bil prøve med Brax igjen, men tror han alltid har forstått at hun aldri kom over han. Dessuten kommer konen hans, så han prøver med hun igjen.

Kone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...