Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Tror dere tv2 kommer til å sende 2 episoder av Home and Away igjen i nærmeste fremtid? Irriterer meg grønn på at det bare er en episode om dagen!!!! :sur:

Hva skjer med Zac og drikkingen? Skjerper han seg? Irriterende han har blitt nå..... :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå synes jeg egentlig synd på Zac. Det var jo slutt mellom Bianca og fyren da Zac hadde sex med henne. Det kommer liksom ikke frem.... Er ikke måte på hvordan hun drittungen går inn for å lage et helvete for han. Og hun dama som var sammen med Andy, takler ikke ting så voksent hun heller.

Når hun så at han har begynt å drikke på dagtid, bør hun ikke bjeffe at hun må finne en annen løsning for seg selv og barna om han ikke skjerper seg. Hun skulle heller snakket rolig med han, sagt at ting har gått veldig over styr, og at noe må endres. Dette hadde han sikkert sagt seg enig i.



Anonymous poster hash: 5f187...566
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er så lei av disse brødrene! Brax og disse. Så mye greier hele tiden! Det er synd alle de bra har forsvunnet.



Anonymous poster hash: fc4c5...9c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte at John endelig satt Shandi på plass! :lur:

Jaaaaa!!! Gud eg misliker hun!!!!

Anonymous poster hash: 7beb8...d14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Casey frir i neste uke :strix:

Jeg er så lei av hun damen til han legen :fnise: Rart å tenke på at hun er sammen med Brax i virkeligheten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Casey frir i neste uke :strix:

Jeg er så lei av hun damen til han legen :fnise: Rart å tenke på at hun er sammen med Brax i virkeligheten :P

Dritt lei hun jeg og :P tror også han fri, men tror dessverre at han dør også :(

Anonymous poster hash: 7beb8...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt lei hun jeg og :P tror også han fri, men tror dessverre at han dør også :(

Anonymous poster hash: 7beb8...d14

Tror jeg og.. Tror at han her som drepte Charlie står bak det.. Han missliker den familien så sterkt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som Andy går meg på nervene! Han må være tidenes største drittsekk som har vært innom Home and Away... (altså karakteren Andy) :dry::rasende: Kommer han seg eller forbli han en stor dritt?
Syns så synd på Casey som har fått vite at han har samme far som Andy og får han som bror..

Haha måtte få ut litt frustrasjon her... :lol:

Btw: Jeg ELSKER Matt og Sasha sammen :biggrin: Matt er jo skjønn :rolleyes:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som Andy går meg på nervene! Han må være tidenes største drittsekk som har vært innom Home and Away... (altså karakteren Andy) :dry::rasende: Kommer han seg eller forbli han en stor dritt?

Syns så synd på Casey som har fått vite at han har samme far som Andy og får han som bror..

Haha måtte få ut litt frustrasjon her... :lol:

Btw: Jeg ELSKER Matt og Sasha sammen :biggrin: Matt er jo skjønn :rolleyes:

Matt er høy på seg selv, men han glimter mer å mer til :jepp:

Andy ja.. Han og dealeren hans, husker ikke hva han het, men tror det var han som drepte Charlie, pønsker jo ut noe ang Brax.. Han hjernevasker Andy så det holder etter.. :rolleyes:

Lurer på om de har noe med at Casey dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matt er høy på seg selv, men han glimter mer å mer til :jepp:

Andy ja.. Han og dealeren hans, husker ikke hva han het, men tror det var han som drepte Charlie, pønsker jo ut noe ang Brax.. Han hjernevasker Andy så det holder etter.. :rolleyes:

Lurer på om de har noe med at Casey dør.

Ja jeg likte ikke Matt i begynnelsen, men nå kommer han seg betraktelig :jepp: Syns han og Sasha er søte :)

Huff Andy... Heller han som skulle blitt drept enn Casey :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg likte ikke Matt i begynnelsen, men nå kommer han seg betraktelig :jepp: Syns han og Sasha er søte :)

Huff Andy... Heller han som skulle blitt drept enn Casey :trist:

Enig i det siste.. Men vet ikke om han blir drept eller om det er en ulykke.. Men skulle ikke forundre meg at han blir drept siden dealeren til Andy er så tørst på å hevne seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingen dna har blitt nevnt i dagens episode, eneste som skjer med dem nå er at dem prøver å holde dem unna sekten

Om det var en spoiler så bruk spoiler tag! Jeg kommer ikke her for å vite hva som skjer i australia episodene, det har vi austarliske fan sider for, her diskuterer vi norge episodene så husk spoiler tags.

Anonymous poster hash: b9a45...028

Hold smell, dette har vært en spoiler tråd ifra første av, er du ikke introdusert i det lag deg din egen!

Anonymous poster hash: 224e9...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mente at Casey snart blir drept. Det bygges opp til det i neste uke.

:sinna: Selvfølgelig.. Hver gang det skjer noe bra med han så ender alt til h.. :(

Edit: ææææsj! Han frir jo ikke engang (får se om han rekker det når han planlegger det) :snurt: Men det han gjorde var jo kjempe søtt :rodmer:

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...